Oikku67
Vieras
|
 |
« : 23.07.2006 20:40:37 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Lilli
|
 |
« Vastaus #1 : 23.07.2006 21:00:36 » |
|
Jahas, itsestäni löytyy 9% psykopaattia. En siis liene kovin vaarallinen. Jouduin tosin vastaamaan "kyllä" siihen kohtaan, jossa kysyttiin olenko suunnitellut huolellisesti jonkun murhaamista ilman aikomusta toteuttaa suunnitelma.
Tällaistakin on päässyt käymään vuosia sitten, kun sain rakkaudessa turpiini (kuvainnollisesti) oikein kunnolla. Eli tiedänpä senkin, miltä murhanhimo tuntuu.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
MillaMiuMau
Kohtuuastroilija

|
 |
« Vastaus #2 : 23.07.2006 21:04:49 » |
|
hehe  Olen 30%:sti psykopaatti  Ois kiva tietää mitä ne loput 70% sitten on 
|
|
|
tallennettu
|
Askendentti Härkä Aurinko Rapu Kuu Kaksoset Merkurius Rapu Venus Kaksoset Mars Neitsyt
|
|
|
windwind
Vieras
|
 |
« Vastaus #3 : 23.07.2006 21:07:24 » |
|
Olet 52% psykopaatti.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
enska
Vieras
|
 |
« Vastaus #4 : 23.07.2006 21:11:22 » |
|
..en ole tehnyt yksityiskohtaista suunnitelmaa kenekään murhaamiseksi, silti tuli 30 %
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
 |
« Vastaus #5 : 23.07.2006 22:38:30 » |
|
Yllättäen olen vain 9% psyko tämän testin mukaan, joka saa minut epäilemään koko testin luotettavuutta!  Vastasin kyllä, että olenko suunnitellut murhaa. : Olen montakin kertaa suunnitellut. :
"3% ovat vähemmän psykopaatteja kuin sinä 4% ovat yhtä psykopaatteja kuin sinä 93% ovat enemmän psykopaatteja kuin sinä"
Jajaa.. mutta mitäpä jos ilmoittelen tuolla kaduilla ja toreilla ihmisille, että testien mukaan 93% muista ihmisistä on enemmän psykopaatti kuin minä, niin millaisen kuvan se minusta antaisi..? 
Tuli muuten mieleen, että pitääkö näissä musteläikkä-testeissä nähdä jotain ja jos näkee, niin pitääkö nähdä vain mukavia asioita, jos ns. haluaa huijata sitä psykologia saadakseen ikään kuin terveen paperit? 
Minua ja veljeäni on tenavana testattu näillä läiskillä, kun näitä kuoleman tapauksia sattui perhepiirissämme.
Muista vieläkin elävästi, miten pidin tuota läiskätestiä hauskana leikkinä, aivan kuin pilviä katselisi ja anna nyt Kaksoslapselle jotain musteläiskiä tutkittavaksi.. 
Minä kääntelin ja vääntelin niitä pahviläpysköjä pikku kätösissäni ja minähän näin niissä vaikka mitä!  Keksin parista läpyskästä tarinan, siis sadun, jossa seikkaili joku pitkäkorvainen jänis, taisin jopa nimetä sen : ja sillä oli reppu selässä, jossa oli laskuvarjo ja se hyppäsi pilven reunalta maahan ja tapasi kaikenlaisia muita satuolentoja ja joi teetä niiden kanssa. 
Pudottikohan kätilö minut, kun synnyin..? 
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Oikku67
Vieras
|
 |
« Vastaus #6 : 23.07.2006 23:17:10 » |
|
Jouduin tosin vastaamaan "kyllä" siihen kohtaan, jossa kysyttiin olenko suunnitellut huolellisesti jonkun murhaamista ilman aikomusta toteuttaa suunnitelma. Meitä "suunnittelijoita" on enemmänkin.. :  Nykyisin tosin suunnittelen exälle tällaista (http://madjohnson.net/forum/html/emoticons/in-the-bin.gif) jos erehtyy käsivarrenmitan ulottuvile..  Edistystä kuitenkin.. 
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kotkansilmä
|
 |
« Vastaus #7 : 23.07.2006 23:18:15 » |
|
 Ponnisteluista välittämättä pääsin 35 %, ja se tyydyttää! Tosin, TOSIMIES testissä jäin 50 %, jotain meni vikaan , FEMINISMIN kannattaja kyllä olen, kunhan ei ole kyse minun pöksyistä!! 
|
|
|
tallennettu
|
Hetkiä, joita olen kanssanne, haluan unohtaa hetkeksi.
|
|
|
VE!
|
 |
« Vastaus #8 : 23.07.2006 23:18:43 » |
|
Hehee Asterix, samoissa lukemissa ollaan... Olen siis ympäristölleni täysin vaaraton! Voiskohan tuota käyttää suosituksena työhönottohaastatteluissa..? 
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
 |
« Vastaus #9 : 23.07.2006 23:26:49 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Oikku67
Vieras
|
 |
« Vastaus #10 : 23.07.2006 23:28:21 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kotkansilmä
|
 |
« Vastaus #11 : 24.07.2006 00:13:15 » |
|
 Onnittelen itseäni !! En päässyt lähellekkään keskitasoa. Olisi se kauhea visio !! Kahvia läikyttelemällä kadottaisin minuuteni , jota niin kauan olen täällä keräillyt , pala palalta, ja nyt sen saatan menettää ihan vaan V Ä L I N P I T Ä M Ä T T Ö M Y Y T T Ä N I . 
|
|
|
tallennettu
|
Hetkiä, joita olen kanssanne, haluan unohtaa hetkeksi.
|
|
|
MillaMiuMau
Kohtuuastroilija

|
 |
« Vastaus #12 : 24.07.2006 00:54:04 » |
|
 Onnittelen itseäni !! En päässyt lähellekkään keskitasoa. Olisi se kauhea visio !! Kahvia läikyttelemällä kadottaisin minuuteni , jota niin kauan olen täällä keräillyt , pala palalta, ja nyt sen saatan menettää ihan vaan V Ä L I N P I T Ä M Ä T T Ö M Y Y T T Ä N I .   Voe mahoton nuita Kotkansilmän juttuja  *nauraa maha kippeenä* 
|
|
|
tallennettu
|
Askendentti Härkä Aurinko Rapu Kuu Kaksoset Merkurius Rapu Venus Kaksoset Mars Neitsyt
|
|
|
Athene
|
 |
« Vastaus #13 : 24.07.2006 01:26:55 » |
|
mä olen kuulemma 26% spyko...
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko vesimies nousu/kuu kaksonen
|
|
|
Oikku67
Vieras
|
 |
« Vastaus #14 : 24.07.2006 08:31:03 » |
|
Voe mahoton nuita Kotkansilmän juttuja *nauraa maha kippeenä*   tylsäksi kävisi ilman Kotkansilmää 
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|