Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kristalliheilurin käyttö  (Luettu 87928 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Angellina
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 32


Profiili
« Vastaus #90 : 21.07.2007 19:01:07 »

Joskus aiemmin on tullut kokeilluksi heiluriakin. Silloisia vastauksia en vaan muista. Nyt uudelleen aloitin ensin kristallilla ja sitten vielä kristallisella kaulakorulla, jota olen jonkin aikaa jo pitänyt kaulassani. Kaulakoru oli kovin puhelias ensin muutaman katsonta kerran ja samat vastaukset antoi joka kerta. Nyt sitten jostain syystä ei halua tai pysty tuottamaan vastauksia. Olen ihmeissäni. Pysyy vain paikallaan tai pyörii sekavasti kämmenellä.Mahtaako ongelmana olla oma iltaväsymys vai kovat odotukset vastauksille. Aloittaessani olen rukoillut kynttilän valossa, kirjoittanut kysymykset, ohjelmoinut ja kysynyt luvan katsoa, kiittänyt....Jotenkin on tunne, ettei se halua vastata kovin "itsestään selviin" kysymyksiin ja sitten jättää vastaamatta kokonaan. Olen kysynyt siltä aina luvan, jos se haluaa vastata minuun liittyviin kysymyksiin tai minuun ja suhteeseeni liittyviin kysymyksiin. Valinta on heilurin. Voiko heiluri "turhautua", jos siltä kyselee samoja asioita tai samoja itsestään selvyyksiä, liian helppoja asioita. Samaa tekee myös kristallitanko, ei halua jutella nyt. Aiemmat kerrat sanoi selviäkin asioita ja samat vastaukset kuin kaulakorulla. Se miten vastaukset käyvät toteen näkyy/tuntuu vasta viikon kahden aikana. Toivottavasti voin kerto silloin hyviä uutisia!
Onko teille kellekkään tuttua se,että heiluri ajoittain heiluu erittäin kiivaasti ja isolla liikeradalla, mutta toisinaan sitten vain lyhyt liike? Miten se tulisi tulkita??
Ohjelmoin molemmat vastaamaan "kyllä" liike sormien suuntaisesti, "ei" poikittain kämmeneen nähden ja "en tiedä,eos" pyörivä liike kämmenen päällä.
Itse en tunne liikuttavani riipusta/lankaa, mutta olen aiemminkin lukenut näistä aivojen ja sormenpäiden yhteydestä- mikä sitten onkaan totta. Laitoin nyt kristallin aurinko lataukseen, joten katsotaampa miten tänään käy.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #91 : 21.07.2007 19:11:56 »

Sanonpa vain sen, että tänään toteutui kaksi eilistä heilurin selostamaa asiaa, ja kokeilen vielä tapahtuuko huomenna ja maanantaina, ajattelin ottaa syyniin näitä lähiaikojen tapahtumia ja sitten siirtyä muutaman kuukauden päähän ja kaukaisempiin aiheisiin. Mielenkiintoista.  Wink
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Angellina
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 32


Profiili
« Vastaus #92 : 21.07.2007 19:22:20 »

Useammassakin tekstissä on ollut keskustelua tuosta ajallisuudesta ja joudin toteamaan, että kysyessäni aikaa ei heliuri halunnut antaa kuukausia tai muita aikamääreitä.  Syntymä kuukaudet ja kuolinkuukaudet se kyllä kertoi ihan oikein. Olempas valinnut valikoivan heilurin.
Ongelman kyllä ymmärrän, koska kukaan muukaan ei ole pystynyt antamaan tarkkoja aikoja tulevalla tapahtumalle- tai sille joka nyt jää nähtäväksi... Taidan aloittaa kyselemällä lähempiä asioita, jos vaikka sitten...
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #93 : 21.07.2007 19:31:56 »

Jos ei saa tietää koska, mitä hyötyä on kysyä mitä tapahtuu.

Esim olenko jonkun kanssa vai ei, tuleeko joku työ vai ei, tuleeko muutto vai ei, jne. Kaikkia noitahan varmaan joka tapauksessa saa kokea<!Q

Mutta jos ennustuksen on tarkoitus lisätä mahdollisuutta suunnitella elämäänsä - vai oliko tarkoitus että elämä olisi täynnä yllätyksiä? Et tiedäkään koska muutat, rakastat, teet jotain duunia?

Taitaa olla joukkarilla miksipäivä menossa.
« Viimeksi muokattu: 21.07.2007 19:36:51 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sanna
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 273



Profiili
« Vastaus #94 : 29.07.2007 11:25:36 »

Minulla heiluri on päivittäisessä käytössä.
esim. Jos olen epävarma jonkun ruuan syömäkelpoisuudesta niin kysyn heilurilta voiko syödä.

Minulla on metallinen 25cm ketjun päässä oleva pisaran muotoinen heiluri.
Se on minulla olut jo ainakin 15 vuotta, kerran kadotin heilurin melkein vuodeksi
mutta sitten taas se löytyi jostain laatikosta.
Kun heilurini oli kadoksissa niin käyti silloin milloin mitäkin heilurina.

Ostin sen jostain Esoteerisesta kirjakaupasta jossa oli kirja mukana.
Kirjan nimi on: Taika heiluri
http://www.isleofavalon.co.uk/GlastonburyArchive/sig/spirdowsing0.html
(https://www.paganshopping.com/Merchant2/graphics/00000001/DPENKIT0PS.jpg)
Kirjan kansi
Minulla on suomenkielinen
suomentaja Saima-Liisa Laatunen
Kustannusyhtiö Tammi
« Viimeksi muokattu: 29.07.2007 11:43:57 kirjoittanut Nebra » tallennettu

Sanna
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 273



Profiili
« Vastaus #95 : 29.07.2007 11:56:22 »

Tulevaisuus on kai sen verran epävarma, ettei heilurikaan pysty antamaan tarkkoja aikoja. Vaikka johonkin tapahtumaan otolliset energiat olisivat olemassa, ei voi tarkkaan tietää, kuinka nopeasti kaikki tapahtuu...

Eipä ole muuten koskaan tullut mieleen kysyä jonkin lähimenneisyyden tapahtuman ajoitusta (mitäpä niistä). Jo tapahtuneet asiat voisi heilurilla nähdä tarkemminkin.

Minä olen sen myös huomannut että tarkkaa aikaa heiluri ei pysty kertomaan.
Minä kyn olen myös kysynyt onko eräs mies minulle oikea, vastaus on kyllä ja että menenmme naimisin, mutta aikaa ei kerro, jotain puuta heinää vain, aina kun kysyn aika muuttuu, ja heiluri näkee jossain määrin että olisin jo hänen vaimonsa, maailmankaikkeus kun ei ehkä tunne näitä meidän maallisia asioita.
Tai sitten kyseinen mies jo ajattelee että olen hänen vaimonsa niin heilurikin sekoo.
Olen kysynyt niin ja näin ja väärin päin ja aina heiluri sanoo että tämä mies on minun tuleva elämänkumppanini.  Smiley
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #96 : 29.07.2007 17:55:30 »

Sepä on hyvä jos ei murehdi, eri asia tapahtuuko sitten mitään (paitsi henkistä kasvua) - äitini murehtii itsensä hengiltä, isäni raivoaa itsensä hengiltä. Lopputulos sama. Heh.

No mutta huoletonta loppuaikaa.

Ilmeisesti kun heittää aina kaikki hankaluudet Luojalle ja odottaa, Luoja sitten tekee jotain, vaikka se tapahtuisi 6kk tai 5v kuluttua. Siinä hetkessä kun ylipäätään ottaa Luojan kehiin kaikki muu on syytä unhoittaa?

Alkaahan tuo aurinko paistaa tänne hotellin loungeen. Cool
« Viimeksi muokattu: 02.08.2007 00:37:45 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sanna
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 273



Profiili
« Vastaus #97 : 30.07.2007 09:17:05 »

Täällä kirja josta kuva edellä selattavissa englanninkielisenä
http://www.amazon.com/gp/reader/0671691406/ref=sib_dp_pt/103-0947764-8296639#reader-link

Siellä on ohje heilurin kiinnipitämisestä ja kysymyksien tekemisestä.

Netti versiossa ei ole kyseisen kirja kaikkia sivuja Kirjassa on oikeasti 126 sivua
sisältää kaikenlaisia ohjeita ja karttoja joiden avulla voi kysyä.

Kirjan kirjottajan sivuilla kaikkea muutakin mielenkiintoista:
http://www.geomancy.org/who-are-we/index.html
tallennettu

Sanna
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 273



Profiili
« Vastaus #98 : 30.07.2007 11:37:55 »

Enpä ole enää nähnyt kirjaa missään  Sad
netissäkään ei ole tietoa, viime vuonna joku myi huutonetissä
jossain antikassa voi olla  Smiley
Voihan sitä kysyä jostain sen alan kirjakaupasta.
tallennettu

Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #99 : 30.07.2007 12:24:28 »

Hei Ystäväin

Kaivelin aiempia heilurikeskusteluja
- en lukenut ketjua läpi, enkä  muista olenko nämä täällä jo aimminkin


https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=3715.msg34035#msg34035
Mikä on heiluri


http://www.varjojenkirja.com/esineet.html?eid=23

https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=6303.msg51460#msg51460
Heiluriongelma

https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=6599.msg53894#msg53894
Miksi heiluri ei...?

https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=960.0
Heiluri ja chakrat


 smittenElämänilo    smitten

tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Minä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 55



Profiili
« Vastaus #100 : 02.08.2007 00:24:09 »

Oma kokemukseni näistä kristalli- ja muistakin heilureista perustellusti oli se, etteivät koskaan kertoneet muunalaisia totuuksia kuin sen, jota alempi mieleni toivoi. Jotenka jätin sellaiset kokeilut kokonaan heti sen jälkeen, kun oivalsin olla sille korkeammallekin tietoiselle mielelleni kanava ja suostuin elämään tässä ja nyt hetkessä siten, etten pety jokaiseen egoni tuomaan turhaan murheeseen.  buck2

Eli jätin aivan ensimmäiseksi kokonaan sellaiset jossittelut mielestäni, että tapahtuukohan tämä tai tuo toivomukseni huomenna tai ylipäätänsä koskaan. Ja sen takia ei enää elämääni tullut turhia murheita, kun tajusin elää aina vain sen Hetken mukana, joka tuli aikajanalta eteeni. Koska siihen olemme kuitenkin jokainen, jo ennen tänne maatasoille tuloamme, suunnitelleet kaiken oleellisen sellaisena kuin se on tarkoitettuakin. Vaan se, ettemme noudatakaan sen korkeamman vaan alemman tietoisuutemme tahtoa, tekee sen, että tulee sitten niitä turhia murheita, kun elämämme suuntaa muutetan aina vain jatkuvalla syötöllä siihen oikealla tavoin kulkemaan, joka siis on sen korkeamman tietoisuutemme suuntaus eikä sen alemman.  smitten

Jotenka jätin kristallit koristamaan kattokruunuja sen jälken, kun aloitin tämän nopeutetun kasvun ja aloin elämään vain tätä elämäni suurinta seikkailua. Sillä jokaisena päivänäni herään siten aamulla, että avaan silmäni katselemaan kunkin päivän tapahtumia avoimin sydämin ja ottaman vastaan sen todellisen, korkeimman tietoisuuteni siunauksia, joita tiedän tulevan aina silloin, kun luovun vanhoista tavoistani tai ajatusmalleista. Eli elämästäni tuli siten se seikkailu, kun lakkasin tulevaisuuttani utelemasta ja tyydyin elämään täällä maan päällä sen korkeamman tietoisuuteni elämänsuunnan vastaanottajana - olemaan siis se "kanava!

Sillä olemme nyt elämässämme siinä vaiheessa, ettemme ole enää "antajan" roolissa vaan sen "vastaanottajan", koska SE on sen feminiinisen energian tarkoitus tulevaisuudessa. Kun taas egomme oli se "antaja" eli maskuliinisen energian työn takaaja, jolla hajotimme kaiken vanhan ensin vain pois, jotta se uuusi Aika, joka on siis jo tuolla eeterissä olemassa, voisi tänne maan päällekin palata!  Wink smitten smitten smitten


Osuit "naulan kantaan"!!

Kaikin tavoin.. se "ulosanti" ei olekkaan sitä mitä ego kuvittelee!!
tallennettu
Rigsu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 32


Profiili
« Vastaus #101 : 24.06.2011 18:25:21 »

voiko heilurilla nähdä auransa värin valoa vasten?Huh itse kokeilin ja se näytti kultaista, kirkasta ja sinistä. Äidilleni kirkasta, sinistä ja punaista? tähän mennessä olen käyttänyt sitä vain vastausvälineenä...
tallennettu

aurinko kauris Kauris
askendentti jousimies Nouseva Jousimies
kuu skorpioni Kuuskorppari
merkurius kauris Merkurius Kauriissa
venus jousimies Venus Jousimiehessä
mars vesimies Mars Vesimiehessä
Ja muutenkin vähän hankala tapaus Cheesy
Metalli-Apina
Punainen Sähköinen Maa
Rigsu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 32


Profiili
« Vastaus #102 : 24.06.2011 18:44:43 »

katsoin peilistä vastavalossa, eli käytin ns. prismana, isälle tuli sinistä...ja äidille vaaleanpunaistakin  smitten
tallennettu

aurinko kauris Kauris
askendentti jousimies Nouseva Jousimies
kuu skorpioni Kuuskorppari
merkurius kauris Merkurius Kauriissa
venus jousimies Venus Jousimiehessä
mars vesimies Mars Vesimiehessä
Ja muutenkin vähän hankala tapaus Cheesy
Metalli-Apina
Punainen Sähköinen Maa
Miamy
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 33


Profiili
« Vastaus #103 : 29.06.2011 16:42:54 »

Itse olen vähän käyttänyt heiluria ja mun täytyy sanoa, että mä epäilen sen toimivuutta.
Uskon nimittäin, että minä itse pystyn manipuloimaan tahdonvoimalla heilurin tekemään sellaista liikettä/vastausta, jota sisimmässäni toivon. Tai siis olen todistanut tämän ihan konreettisesti. En siis pyörittele kättäni ja liikuttele sormiani, vaan ajatuksen välityksellä visualisoin esim. vastapäivään pyörimisen, niin heiluri tekee juuri sen. Onko kyse siis jostain sormien mikrolihasten salamyhkäisestä toiminnasta, jota tietoinen minäni ei tiedosta vai mistä`?

Yritän olla vaikuttamatta mitenkään ja mitään ei silloin välttämättä edes tapahdu.
Esitän aina alkuun kysymykset, että onko hyvä aika kysyä, onko vastaanottava hyvä henki tai korkeampi tietoisuus läsnä jne. niin ja puhdistan sen käytetyistä energioista.

Mutta mutta, miten opin olemaan siten, että en oikeasti kykene vaikuttamaan heiluriin itse? Huh
tallennettu
Tummasilmä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 242



Profiili
« Vastaus #104 : 16.09.2012 17:09:53 »



Heiluri voi olla makusi mukaan suuri tai pieni, kallis tai halpa ja lähes minkä muotoinen tai mistä materiaalista tahansa. Voit hankkia kallisarvoisen kristalliheilurin tai horoskooppikivestäsi valmistetun kiviheilurin, jonka edustavat energiat toimivat harmoniassa aurinkomerkkisi kanssa. Heiluri voi myös olla kultaketjuun kiinnitetty vanha vihkisormus tai metallinen amuletti, joka on jostain syystä juuri sinulle merkityksellinen, ja tässä oli vain muutamia esimerkkejä. Ennen vanhaan tehtiin heiluri ripustamalla kultasormus ennustajan hiukseen. Tällä tavoin heilurissa on takuulla omaa energiaasi!


 


Tiedän ettei aiheeseen ole kirjoitettu hetkeen, mutta tämä kohta tekstistä kävi silmääni. Kun olen kokeillut/opetellut heilurin käyttöä, käytin ensin kaulakorua, joka ei oikein toiminut. Vaihdoin kaulakorun kultasormukseen (vihkisormukseni) jonka laitan kiikkumaan hiukseeni  Cheesy. Tällä olen saanut kiivaitakin vastauksia. Aina pyydän opastusta valon enkeleiltä, ja aina varmistan että vastaukset tulevat puhtaan rakkauden edustjalta. En tiedä teenkö nämä oikein, kun vasta opettelen. Mutta ainakin vastaukset on olleet selkeitä.
tallennettu

Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8
  Tulostusversio  
 
Siirry: