Sivuja: [1] 2 3 ... 8
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kristalliheilurin käyttö  (Luettu 87827 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
astraali
Vieras
« : 19.07.2006 19:48:51 »

Ostin tänään vuorikristallitähden ja olin ripustamassa sitä ikkunaan, kun muistin tämän heiluri-jutun täältä palstalta. Kokeilin sitä ihan spontaanisti: pyörii-> kyllä /KIITOS/ paikallaan -> ei

Ja se oikeasti toimi.... Kiitoksella pysäytin heilurin ja kysyin sitten aina uudestaan. Ja se pyöriminen oli ihan konkreettista -en siis heiluttanut itse kättäni tms. Tein sen pöydän päällä, jossa oli kiintopiste liinassa -jotta pystyin oikeasti havainnollistamaan liikkeen.

Kysyin muutamia kyllä/ei -kysymyksiä. En tosin mitään arkielämääni liittyvä -minusta se on asia erikseen.

Luin Isä meidän -rukouksen ennen sitä.

Oletteko te muut kokeilleet sitä ja millä seurauksilla? Muistelen, että ainakin joku täällä kirjoitti joku aika sitten kokeilleensa ko. heiluria.
Onkohan heilurin käytössä jotain negatiivista? Jos se ei esim. olisi hyväksi -tulisiko vastauksia lainkaan...? (jotenkin olen taipuvainen uskomaan siihen, että saamme sen verran vastauksia, kun meidän kehityksellemme on hyväksi)
Eikös jokainen voi sitä kokeilla ja saada vastauksia joko itsestään tai oppailta/enkeleiltä tms. mihin uskookin?

Mitä mieltä olette?

~*~astraali~*~   smitten
tallennettu
enkelitär
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 108



Profiili
« Vastaus #1 : 19.07.2006 22:11:03 »

Keiltä heiluria käytettässä saadaan vastauksia? Keneltä vain? Enkeleiltä, avaruusolennoilta, saunatontuilta   Smiley.. Uskon sen toimivan ja aionkin jossain elämäni vaiheessa tutustua, mutta minua vähän kummaksuttaa, että kuka siellä vastaa. Heh.
tallennettu
astraali
Vieras
« Vastaus #2 : 19.07.2006 22:32:57 »

Keiltä heiluria käytettässä saadaan vastauksia? Keneltä vain? Enkeleiltä, avaruusolennoilta, saunatontuilta   Smiley.. Uskon sen toimivan ja aionkin jossain elämäni vaiheessa tutustua, mutta minua vähän kummaksuttaa, että kuka siellä vastaa. Heh.

 :Smiley niin.... Minä tosiaan ajattelin saaneeni vastaukset oppailtani...tai enkeleiltä.... Ketä nyt siinä lähellä sattui olemaan...  smitten

Yhdessä vaiheessa luonani oli vain enkeleitä, kun taas toisella hetkellä myös kaikki oppaani. Sain myös vastauksen, että ole koskaan yksin vaan luonani on aina joku joka pitää minusta huolta. Tuli jotenkin tosi kiva olo.  smitten  smitten  smitten
(vaikka vähän rupesin ujostelemaan tätä arkielämää, kun ajattelen, että he seuraavat minua koko ajan...  laugh)
tallennettu
enkelitär
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 108



Profiili
« Vastaus #3 : 19.07.2006 22:49:19 »

Sain myös vastauksen, että ole koskaan yksin vaan luonani on aina joku joka pitää minusta huolta. Tuli jotenkin tosi kiva olo.  smitten  smitten  smitten
(vaikka vähän rupesin ujostelemaan tätä arkielämää, kun ajattelen, että he seuraavat minua koko ajan...  laugh)

Heh. Semmoista se on, koko ajan joku kyttäämässä  2funny.

Taidampa itsekin hankkia heilurin heti, kun sellainen osuu kohdalle  :Smiley. Kuulostaa mielenkiintoiselle kokemukselle.
tallennettu
Tulikukka
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 250



Profiili
« Vastaus #4 : 20.07.2006 18:43:40 »

Mistähän noita heilureita saa? Kalliitakin?  ::)Olisi ihan mielenkiintoista kokeilla...
tallennettu

We have got two gifts,that we should use as much as possible:
the sense of humore and the imagination.
The imagination replaces that what we are not and the sense of humor
helps us to accept that what we are.
inkivääri
Vieras
« Vastaus #5 : 20.07.2006 20:48:09 »

Astraali

Tuntui ainakin tosi hyvältä, että rukoilit Isä meidän-rukouksen ensiksi. Kannattaahan se varmistaa, että vastaukset tulevat hyvästä lähteestä. Pelleillä ei kannata.
   Wink
tallennettu
astraali
Vieras
« Vastaus #6 : 20.07.2006 23:25:14 »

Mistähän noita heilureita saa? Kalliitakin?  ::)Olisi ihan mielenkiintoista kokeilla...

Ihan itse voi tehdä. Osta vuorikristallikide, jossa on pieni reikä. Puhdista kristalli esim. juoksevan veden alla tms. Pujota vaikka rihma siihen tms. Ei sen sen kummempi tarvitse olla. Ilmeisesti niitä saa ostaa valmiinakin mutta edullisemmaksi tulee tehdä itse.
Astraali

Tuntui ainakin tosi hyvältä, että rukoilit Isä meidän-rukouksen ensiksi. Kannattaahan se varmistaa, että vastaukset tulevat hyvästä lähteestä. Pelleillä ei kannata.
   Wink

Olen niin samaa mieltä! Ja en todellakaan halunnut kysyä esim. tulevista töistäni tms. Tai mistään sellaisesta konkreettisesta joka vaikuttaisi elämääni mitenkään -ilman omaa vapaata tahtoani.
Vähän varuillani olen juuri sen takia, ettei koskaan tiedä kuka siellä "linjan päässä" on, joten pidän kyllä suojausta noissa hommissa erittäin tärkeänä. Sain ne vastaukset joihin olin valmis. Muutoin minun annettiin ymmärtää, etten ole valmis vielä vastaanottamaan kaikkea tietoa mutta he vastaavat jos haluan kysyä ja kysyminen on ok.
Esim. elämäntehtävääni liittyviin kysymyksiin he eivät voi vastata tai mihinkään, mihin en ole valmis.
Ja luulen, että jätän nyt heilurin tuohon ikkunaan roikkumaan (mihin tarkoitukseen sen ostinkin) tasapainottamaan energioita ja keskityn nyt tähän ihmisenä elämiseen -näillä tiedoilla, mitä minulle on annettu  smitten
tallennettu
härkä-69
Vieras
« Vastaus #7 : 21.07.2006 10:22:40 »

Voi että! *huokaus*  smitten angel
tallennettu
Tulikukka
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 250



Profiili
« Vastaus #8 : 21.07.2006 15:03:40 »

Lisää kyselyä: Miksi sen pitää olla juuri vuorikristallia? Eikö jokin muukin käy?  Shocked
tallennettu

We have got two gifts,that we should use as much as possible:
the sense of humore and the imagination.
The imagination replaces that what we are not and the sense of humor
helps us to accept that what we are.
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #9 : 21.07.2006 15:18:31 »

Heilurissa itsessäänhän ei ole taikaa, eikä sen tarvitse olla mitään erityistä materiaalia. Oleellista on, että langan päässä roikkuu puntti. Itselläni on messinkiheiluri, joka tuntuu sopivan minulle kristallia paremmin.

Vastaukset kysymyksiin voivat todella tulla oppailta tai henkiolennoilta, mutta itse en ole koskaan sellaisiin turvautunut, vaan uskoakseni kaikki vastaukset ovat tulleet omasta alitajunnasta. Heilurin avulla saakin hyvin yhteyden sellaiseen tietoon, joka ei helposti nouse päivätajuntaan asti. Itse olen kysellyt kovasti heilurilta mm. entisistä elämistäni.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Tulikukka
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 250



Profiili
« Vastaus #10 : 21.07.2006 16:23:49 »

Juuri tätä ajattelinkin. Eli vaikkapa sormus tai muu helposti ripustettava kapine sopinee tarkoitukseen?  Huh
Ei oikein kuulostanut loogiselle, että vain jokin tietty materiaali sopisi...
tallennettu

We have got two gifts,that we should use as much as possible:
the sense of humore and the imagination.
The imagination replaces that what we are not and the sense of humor
helps us to accept that what we are.
Asterix
Vieras
« Vastaus #11 : 21.07.2006 18:13:47 »

Itselläni on vanhasta kristallikruunusta pudonnut kristalli. Grin
Olen käyttänyt myös vanhaa Japanilaista kupari kolikkoa. Smiley



tallennettu
Tulikukka
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 250



Profiili
« Vastaus #12 : 21.07.2006 18:22:52 »

Millaiseen naruun heiluteltava ripustetaan?  Huh Villalankaanko?  Wink 2funny
tallennettu

We have got two gifts,that we should use as much as possible:
the sense of humore and the imagination.
The imagination replaces that what we are not and the sense of humor
helps us to accept that what we are.
Asterix
Vieras
« Vastaus #13 : 21.07.2006 18:26:52 »

Millaiseen naruun heiluteltava ripustetaan?  Huh Villalankaanko?  Wink 2funny

Ei kai sillä ole väliä..? idiot2
En ole edes juuri ajatellut asiaa. Itselläni on äidin ompeluvarastoista löydettyä aplikointisilkkiä, vain siksi, että se on kaunista lankaa. Cheesy

Japanilaiset kolikkoni ovat sidotut punaisella silkkinauhalla,
koska se on riitti myös erääsen toiseen juttuun.  Wink
tallennettu
astraali
Vieras
« Vastaus #14 : 21.07.2006 20:10:31 »

Juuri tätä ajattelinkin. Eli vaikkapa sormus tai muu helposti ripustettava kapine sopinee tarkoitukseen?  Huh
Ei oikein kuulostanut loogiselle, että vain jokin tietty materiaali sopisi...

Heilurissa itsessäänhän ei ole taikaa, eikä sen tarvitse olla mitään erityistä materiaalia. Oleellista on, että langan päässä roikkuu puntti. Itselläni on messinkiheiluri, joka tuntuu sopivan minulle kristallia paremmin.

 laugh En vastaustani kirjoittaessani ajatellutkaan, että heilurin pitäisi olla juuri jotain tiettyä materiaalia -kerroin vain miten olin omani tehnyt ja neuvoin sen mukaan.
Muistatteko lapsena tehneenne sormuksella ja langalla vatsanne päällä sitä, saatteko tyttöjä vai poikia isona...? Tähänköhän sekin sitten perustui...  Cheesy
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 ... 8
  Tulostusversio  
 
Siirry: