Sivuja: 1 ... 6 7 [8]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kristalliheilurin käyttö  (Luettu 87325 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 938



Profiili
« Vastaus #105 : 03.08.2016 12:52:51 »

Hei!
Otin omasta kivikokoelmastani vuorikristallikorun ja laitoin nahkanauhaan.Tein siis itse heilurin.Kysyin heilurilta,että näytä kyllä,ei sekä ehkä.Olen ymmärtänyt,että jokaisen käyttäjän heiluri pyörii näiden vastausten kohdalla eritavalla.Itselläni kyllä heiluu vaakatasossa,Ei pyörii ympyrää vastapäivään ja ehkä liikkuu ylös ja alas.Olen kysellyt heilurilta mm. mitkä kivet lähtevät tänään mukaani ja mitkä kivet kaipaavat puhdistusta jne..eli näitä  kyllä ja ei kysymyksiä. Pitäisi varmaankin kokeilla kivikaupassa heiluria.En tosin ole vielä uskaltanut ruveta tällaisiin temppuihin,kun saattaisivat kaupassa tuijottaa oudosti. uglystupid2

Kokeilin heiluria kummitytön synttärilahjaa ostaessa,kun en meinannut keksiä lahjaa.Kävin kivikokoelmani läpi siten,että laitoin aina hänen kuvansa päälle yhden kiven ja kysyin:"Onko tämä kivi oikea kummitytölleni?"Vastaukseksi tuli vihreä aventuriini ja korvikset.Sellaiset sitten hommasin.Enkeliopasjuttuja en ole kokeillut heilurilla,kun en omasta mielestäni ole vielä siinä taitava ja pitäisi ensin ottaa hieman selvää että miten sitä olisi turvallista tehdä?!
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #106 : 03.08.2016 20:22:04 »

Huuh, mun tekee mieleni sanoa, että varokaa kaikki niitä enkeleitä.
Erityisesti jos sinulla on "lahjoja", ja olet vielä vihreä ja tietämätön ja epävarma.
Semmosille on paljon hyväksikäyttäjiä.
Minusta oman voiman ulkopuolelle ei juuri kannattaisi kenenkään lähteä.
Omat oppaat ovat niitä, joihin on turvallista hakea yhteyttä, ja silloinkin sietää olla tarkkana, että siellä langan päässä on todella jotain, joka on sinulle hyväksi.

Ja jos on semmonen työkalu, kun kristalli, ei siinä tarvita välikäsiä, ihan kristallin kanssa kahdestaan pärjää hyvin Smiley
« Viimeksi muokattu: 03.08.2016 20:23:52 kirjoittanut Kuuhilda » tallennettu
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 938



Profiili
« Vastaus #107 : 05.08.2016 22:13:31 »

Jostain luin,että selvänäkijät eivät suosittele esim.spiritismilautaa(Quija lauta) käytettäväksi lainkaan tai jos sitä haluaa käyttää pitää osata noita henkimaailman juttuja todella hyvin.Kokematon kun voi kutsua negatiivisia asioita.Katsoin Youtubesta Theresa Caputo nimisen selvänäkijän tosi tv jaksoa,jossa hänen tyttärensä toi Quija laudan kotiin ja nainen sekosi totaalisesti sen nähdessään!En ole eläessäni nähnyt kenenkään sekoavan niin totaalisesti yhdestä laudasta.Jakson päätteeksi lauta laitettiin palaamaan ja salvianippu paloi! Shocked
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #108 : 05.08.2016 23:32:52 »

Juu, ei Quijaa,jollei oikeasti tiedä mitä on tekemässä. Jos osaa asiansa, on kovastikin toimiva työkalu.
tallennettu
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 938



Profiili
« Vastaus #109 : 06.08.2016 10:37:57 »

En ymmärrä...

Miksi ylipäätään on eroa välineen ja välineen välillä, heiluri OK mutta kirjainlauta EI-OK. Kirjoittakaapa joku ymmärtävä  nämä monet erilaiset apuvälineet turvallisuusjärjestykseen!

Kuulemma Quija lauta jos sitä käyttää täysin kokematon käyttäjä saattaa pahemmassa tapauksessa kutsua negatiivisia henkiä mukaansa.Tästä syystä jotkut selvänäkijät eivät laudan käyttöä suosittele.Kyllähän tuota heiluriakin voi käyttää henkioppaiden kanssa keskustelemiseen,MUTTA koska olen täysin aloittelija tuon heilurin käytössä niin en sitä henkioppaiden kanssa keskustelemiseen käyttänyt.Ennemmän kristallien valitsemiseen olen heiluria käyttänyt.

Tässä linkki siihen Theresa Caputo jaksoon:
https://www.youtube.com/watch?v=7rEE378xLAo
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #110 : 06.08.2016 22:08:06 »

Kristallin kanssa voi  saada samanmoista jälkeä aikaiseksi kuin Ouijan kanssa, mutta Ouijan kanssa se onnistuu helpommin.
Näin mää näkisin.
tallennettu
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 938



Profiili
« Vastaus #111 : 08.08.2016 23:51:21 »

Kristallin kanssa voi  saada samanmoista jälkeä aikaiseksi kuin Ouijan kanssa, mutta Ouijan kanssa se onnistuu helpommin.
Näin mää näkisin.

Juu!Eikös sekin riipu siitä mihin heiluria käyttää?Miten heiluria voi käyttää turvallisesti?Ainakin säännöllinen puhdistaminen ja lataaminen varmaankin on paikallaan,jos käyttää paljon heiluria.Mites tää keskustelu meni pikkasen ohi aiheen... uglystupid2
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #112 : 09.08.2016 10:24:11 »

Noh, niin...jos mää haluan parantaa murtuneen varpaan, niin käytäisin siihen kristallia..ja jos mää haluaisin ottaa yhteyttä kuolleeseen sukulaiseen, käyttäisin siihen Ouijaa.

Onhan nää vähän niinkun kynä ja moottorisaha, tai jotain Cheesy
tallennettu
veera81
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 31


Profiili
« Vastaus #113 : 28.08.2019 10:27:09 »

Eilettäin laitoin takapihalle heilurin maalittomaan. Yritin useampaan otteeseen heiluta käyttää - aina tuli keskeytys...

Eka kerta kun kunnolla maadoitin ja lausuin useampaan kertaan rukouksen ja yritin netistä löytyneiden ohjeiden mukaan tehdä mutta heiluri ei ollut vastaan ottavainen kysymyksille.

Ehkä kai pitäisi pitää tauko kun olen useamman päivän peräkkäin käyttänyt. En ole aiemmin suojautunut ennen/jälkeen käytön joten mietin voiko olla heiluri hämmentynyt ?
Kuitenkin henkioppaani on ollut tähän asti ennen eilistä aina vastaamassa kysymyksiin.

Voiko joku katsoa minulle että kyllä/ei vastaus kysymykseen että ovatko esittämäni kysymykset saaneet oikeat vastaukset?
tallennettu
talvenlapsi71
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 31


Profiili
« Vastaus #114 : 10.12.2019 16:19:04 »

Jostain luin,että selvänäkijät eivät suosittele esim.spiritismilautaa(Quija lauta) käytettäväksi lainkaan tai jos sitä haluaa käyttää pitää osata noita henkimaailman juttuja todella hyvin.Kokematon kun voi kutsua negatiivisia asioita.Katsoin Youtubesta Theresa Caputo nimisen selvänäkijän tosi tv jaksoa,jossa hänen tyttärensä toi Quija laudan kotiin ja nainen sekosi totaalisesti sen nähdessään!En ole eläessäni nähnyt kenenkään sekoavan niin totaalisesti yhdestä laudasta.Jakson päätteeksi lauta laitettiin palaamaan ja salvianippu paloi! Shocked
Tämä jakso tuli hiljattain tv:stä, sattumalta näin. Joskus aikaisemmin tehtiin niin, että leivinpaperille kirjoitettiin aakkoset ja sillä viisiin. Kerran pakenin paikalta, kun kaveriporukka päätti alkaa pelata spiritismiä. Olin silloin n.12 vuotias. Silloin ajateltiin niin, että spiritismin pelaaminen ei ole kovin terveellistä. Olen aina senkin jälkeen kavahtanut jos joku mainitseekin sanan spiritismi, enkä ole tähän päivään asti pelannut sitä.
Heilurilta joskus kysyn asioita ja kirjoitan kysymykset ja saadut vastaukset ylös. Olen jotenkin kammoksunut heiluriakin, mutta tällä hetkellä sellainen vain pitää olla. Kovin usein ja turhia kysymyksiä ei kannata kysyä. Vastaukset pysyvät tarkempina, kun ei heiluria vaivaa turhaan ja liian usein.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 6 7 [8]
  Tulostusversio  
 
Siirry: