Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 8
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kristalliheilurin käyttö  (Luettu 87944 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #15 : 21.07.2006 23:21:14 »

Hei Ystäväin

Täällä heilurikeskustelua


https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=3715.15
Mikä on heiluri?


 smitten  Elämänilo   smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
sawotar
Vieras
« Vastaus #16 : 22.07.2006 22:30:15 »

Eilen illalla kokeilin neula/lanka systeemiä asetin kaksi vaihtoehtoa..jos vastaus on kyllä niin pyörii käden päällä jos ei niin heittää viisto viivaa ja tein useita kysymyksiä ja vaihdoin kysymys järjestykset eli käytin aikaa ja kyselin samoja kysymyksiä eri muodossa, niin aina tuli samalainen vastaus Shocked eli aloitin kysymällä onko nimeni viivi? viivaa heilutti sitten kysyin omaa oikeata nimeä ja alkoi pyörimään..outo mutta toimi Cheesy
tallennettu
salomi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 320



Profiili WWW
« Vastaus #17 : 25.07.2006 23:23:49 »

Itsellänikin on kristalliheiluri, vaikkakin ei ole aina mukana, joten siihen riittä tavittaessa joku paino langan päähän. Sillä ei siinä ole taikaa taikka noitutta, koska vastaukset kysymyksiin joita on itselle tarkoitettu saatavaksi tulevat oppailta tai henkiolennoilta sekä alitajunnasta. Heiluri ei vastaa kaikkiin kysymyksiin, sillä muuten sitä voisi käyttää väärin muita kohtaan.
Itse saan heilurilla tietoa ja vastauksia asioista, jotka ei helposti ratkea päivätajunnan aikana. Sillä olen löytänyt kadonneita esineitä, vesisuonen, maasäteilyn ja myöskin saanut vastauksen vaivoista sekä tietenkin energian tutkimiseen ja hoitoon se on erinomainen.
Heilurin käytössä negatiivista on, jos sitä ei putsaa ja siunaa kunnolla tietyn ajoin niin saattaa antaa harhaan johtavia vastauksia tai ei toimi kunnolla. Heilurin liikkeen suuruus on suoraan verrannollinen omasta energia taajuudesta eli mitä korkeampi taajuus niin sitä hurjemmin pyörii.Saamme vain ne vastaukset, jotka ovat meidän kehityksellemme on hyväksi, ettei mopo karkaa käsistä.  smitten
tallennettu
härkä-69
Vieras
« Vastaus #18 : 26.07.2006 11:28:47 »

Tuo Astraalin Isä meidän -rukous kuulosti hyvältä yhdistettynä heiluriin.  angel
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #19 : 26.07.2006 13:05:02 »

Heilurin käytössä negatiivista on, jos sitä ei putsaa ja siunaa kunnolla tietyn ajoin niin saattaa antaa harhaan johtavia vastauksia tai ei toimi kunnolla. Heilurin liikkeen suuruus on suoraan verrannollinen omasta energia taajuudesta eli mitä korkeampi taajuus niin sitä hurjemmin pyörii.Saamme vain ne vastaukset, jotka ovat meidän kehityksellemme on hyväksi, ettei mopo karkaa käsistä.  smitten

Totta. Joskus voi syystä tai toisesta olla itse hiukan "tukossa" ja silloin heilurin liike on tosi minimaalista.
Tosin ainakin itse tunnen kyllä jo omasta olostani, kannattaako sitä heiluria sinä päivänä käyttää.

Minulla on tuo heiluri roikkumassa kristallikyntteliköstä ikkunalla,
jossa se voi imeä auringon ja kuun valoa. Ukonilmoilla vien sen ulos latautumaan ja puhdistumaan sateessa (juokseva naturaali vesi), kuten myös muita välineitä.  Smiley

Erilaiset riitit ja rukoukset ovat hyviä. Myös meditaavinen ilmapiiri kun sitä käyttää. Kynttilöitä ja meditaavista musiikkia taustalle. Smiley
tallennettu
astraali
Vieras
« Vastaus #20 : 26.07.2006 20:26:45 »

Heiluri ei vastaa kaikkiin kysymyksiin, sillä muuten sitä voisi käyttää väärin muita kohtaan.
Heilurin käytössä negatiivista on, jos sitä ei putsaa ja siunaa kunnolla tietyn ajoin niin saattaa antaa harhaan johtavia vastauksia tai ei toimi kunnolla. Heilurin liikkeen suuruus on suoraan verrannollinen omasta energia taajuudesta eli mitä korkeampi taajuus niin sitä hurjemmin pyörii.Saamme vain ne vastaukset, jotka ovat meidän kehityksellemme on hyväksi, ettei mopo karkaa käsistä.  smitten
smitten

Minulle on kieltäydytty vastaamasta elämäntehtävääni koskeviin kysymyksiini. Ja varmentavalla kysymyksellä olen saanut vastaukseksi, että he eivät saa vaikuttaa minuun siinä suhteessa vaan minun on itse oivallettava ja tehtävä valintani. Fiksua! smitten
Kysyn myös aina, että saanko esittää tiettyyn genreen liittyviä kysymyksiä... Saisin kysyä myös arjestani mutta en halua.

Ja tosiaan itsekin tietää milloin on sellainen oikea hetki kysyä heilurin avulla. Jos olen huonolla tuulella tai muuten tuntuu sille, ettei nyt kannata niin jätän asian sikseen. En oikein usko, että itse heilurin kunnolla varsinaisesti on "yhteyteen" merkitystä vaikka omaa kristalliani silloin tällöin puhdistelenkin...

Ja painotan aina tässä yhteydessä itsensä suojaamista ja puhdistautumista! Varmistan myös aina, että kuka siellä "langan" toisessa päässä on, ettei kukaan muu pääse sotkemaan siihen väliin.
tallennettu
salomi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 320



Profiili WWW
« Vastaus #21 : 27.07.2006 23:16:29 »

Minulle on joskus käynyt samoin kuin astraalille eli heiluri kieltäytyy vastaamasta elämäntehtävääni koskeviin kysymyksiini. Mutta mikäs ihme tuo sillä itselle se on hieman vaikeaa, kun omalla energialla pyrkii vaikuttamaan alitajuisesti, että vastaus olisi itselle mieleen. Kukapa sitä itselleen "väärää" vastausta haluaa.  knuppel2
Itse oivallettava ja tehtävä valinta, sillä heiluri antaa ehkä suuntaa natavan vinkin, kun kierrellen kyselee.

Väkisin ei kannata yrittää, sillä itse parhaiten tuntee milloin on oikea hetki ja fiilis kysyä heilurin apua. Itse heilurin kunnolla varsinaisesti on "yhteyteen" merkitystä, sillä olen kokeillu esim. langan päässä mutteria ja samat vastaukset saan. Tärkeintä on itsensä ja heilurin suojaaminen ja puhdistaminen. smitten
tallennettu
Julietta
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 165


Profiili
« Vastaus #22 : 29.07.2006 00:01:44 »

Heiluri on ollut minullekin aika tehokas väline (esim. kortteihin en ole koskaan saanut samaa tuntumaa). Viritelmän materiaaleilla ei ole ollut väliä.

Oli vaihe, jolloin sain heilurilla napakan oikeita tuloksia lähes aiheesta kuin aiheesta.

Jossakin vaiheessa käyttelin heiluria päivittäin - paikkailin sillä hukkateillä olevaa intuitiotani. Se heikensi hyvän tuntumani, ja nyt heiluri makaa intuition kanssa samassa romukopassa.
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #23 : 29.07.2006 11:49:13 »

Yksi kysymäni on jo toteutunut Smiley
tallennettu
enkelitär
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« Vastaus #24 : 02.08.2006 21:54:18 »

Kysyn täällä nyt samaan kuin yhdessä toisessa keskusteluaiheessa.. voiko heiluria käyttää enkelille keskusteltaessa välineenä?
tallennettu
Oikku67
Vieras
« Vastaus #25 : 02.08.2006 23:07:16 »

Ja painotan aina tässä yhteydessä itsensä suojaamista ja puhdistautumista! Varmistan myös aina, että kuka siellä "langan" toisessa päässä on, ettei kukaan muu pääse sotkemaan siihen väliin.

 Embarrassed   Embarrassed Ja kun en jaksa etsiä niin kysyn: kuinka tämä itsensä suojaaminen ja puhdistautuminen tehdään?  Huh Embarrassed
 smitten  Willow   *nolona*  smitten



tallennettu
astraali
Vieras
« Vastaus #26 : 03.08.2006 13:16:41 »


 Embarrassed   Embarrassed Ja kun en jaksa etsiä niin kysyn: kuinka tämä itsensä suojaaminen ja puhdistautuminen tehdään?  Huh Embarrassed
 
Minä suojaan itseni aina Isä meidän rukouksella. Olen saanut sen neuvon enkeleitäni. Varmistan myös aina kysymällä ; saanko kysyä ja tuleeko nämä vastauksen Jeesuksen Kristuksen nimessä. Voit pyytää myös Mikaelia suojaksesi.

Kysyn täällä nyt samaan kuin yhdessä toisessa keskusteluaiheessa.. voiko heiluria käyttää enkelille keskusteltaessa välineenä?
Kyllä! Minä keskustelen juuri enkelini kanssa heilurin avulla. Saan kaikki vastauksen hänen kauttaan.
tallennettu
enkelitär
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« Vastaus #27 : 05.08.2006 21:53:52 »

Kysyn täällä nyt samaan kuin yhdessä toisessa keskusteluaiheessa.. voiko heiluria käyttää enkelille keskusteltaessa välineenä?
Kyllä! Minä keskustelen juuri enkelini kanssa heilurin avulla. Saan kaikki vastauksen hänen kauttaan.

Kiitos vastauksesta. Taidankin tänään kaivella jostakin mukavan punnuksen. Tuntuu, etten muutoin osaa ottaa yhteyttä häneen. Voin tietysti kuiskailla kiitoksia yms. mutta olisi kivempi tuntea lähemmin. Eiköhän tämä auta minua eteen päin Smiley.
tallennettu
Julietta
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 165


Profiili
« Vastaus #28 : 05.08.2006 22:42:47 »

Keksin kysyä heilurilta, haittaako se, että samassa huoneessa on muita, jos käyttelen heiluria. Kuulemma haittaa. Onko muilla tästä kokemusta?
tallennettu
Jinx
Vieras
« Vastaus #29 : 06.08.2006 14:54:24 »

Olettehan muistaneet puhdistaa heilurinne välillä?

Erillaisia puhdistus menetlemiä:

** -Pidä kristallia/kiveä (tai mstä materiaalista heilurisi onkaan) kädessä ja toista monta kertaa; "Minä haluan ja määrään, että tämä kivi puhdistuu itsestään." Samalla kuvittele kuinka, miten negatiivinen energia valuu ulos heiluristasi.

** -Pidä heiluriasi juoksevan veden alla ja anna sen kuivua huoneen lämmössä tai ulkona auringnvalossa.

** - Upota heiluri suolaveteen muutamaksi tunniksi ja kuivata edellä kuvatulla tavalla.

** -jos sinulla on puutarha, hautaa heilurisi sinne muutamaksi tunniksi, niin maan magneettinen energia puhdistaa sen.

** -Pane heiluri ison kvartsikiven viereen, niin se neutraloi negatiivisen energian.
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 8
  Tulostusversio  
 
Siirry: