Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kun sanotaan, että mies ei yritä muuttaa naista..  (Luettu 44437 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Asterix
Vieras
« Vastaus #30 : 18.07.2006 14:54:56 »

Niin ja muuten Asterix, etkö koskaan ole halunnut millään tavalla muuttua sen miehen toiveiden mukaiseksi, jota rakastat? Esmes kriisin aikaan? Eikö ne olleet sen arvoisia?

En. Olen tahan asti ollut niiden parin miehen, joita rakastan, toiveiden mukainen jo valmiiksi. Wink

Onko kukaan koskaan kylmennyt sinulle ja olet pohtinut, miksi ja rakastanko häntä niin paljon, että voisin koettaa muuttua hieman?

Kukaan, jota todella rakastan, tuskin kylmenee koskaan minulle.
Ei rakkaus lopu.
Ei ole ollut tarvetta muuttumiseen jonkun muun vuoksi kuin oman itseni.
Mieheni rakastavat minua tallaisena kuin olen. Smiley
Siis edelleen, vaikka emme ole fyysisesti yhdessa.
Yhteydenpito ei ole koskaan sammunut.
En suostuisi edes aloittamaan suhdetta miehen kanssa,
joka ei voi rakastaa minua sellaisena kuin olen. Smiley


Kysyisin mitä hän haluaa, selvitän tietääkö hän itsekään ja olisit koettanut miellyttää, edes hieman? Tai oletko koskaan edes menettänyt ketään tärkeää? (no sen jälkeen voidaan tietysti kysyä, miten tärkeä tämä henkilö on ja miten viileäksi voin itse ruveta, vai rakastanko kaikkia kuitenkin)

Minulle huomaavaisuus suhteessa on itsestaan selvaa, joten miksi edes tehda numero siita? idiot2
Olen menettanyt jotain hyvin tarkeaa. Isani, veljeni aikaisemmin ja miesystavani Thaimaan Tsunamissa.
Miksi olla harkitusti viilea miehelle?
Mita ihmeen jarkea siina on? idiot2
Etko uskalla olla oma itsesi ja rakastaa taysilla?  Wink


Mikä suhde on kasvattanut sinua?

Kaikki suhteet. smitten
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #31 : 18.07.2006 15:11:57 »


Uskotko sinä että maailmassa on olemassa sinulle kaikessa mielessä täydellinen mies? Haluaisitko sinä pitkän parisuhteen, jossa ollaan yhdessä eläkeläisiksi? Miten jos esim. jossain vaiheessa haluat lapsia, ja lapsen syntymän jälkeen miehestä käykin ilmi täysin uusia puolia, joista et pidä? (Ja entä ne lapset, niitä ei ainakaan voi vaihtaa, vaikka olisivat minkälaisia..?)

......

(niin muuten Asterix, katsoisin että nielurisaleikkaukseen patistaminenkin on muuttamista  Cheesy)

Uskon, on montakin! Smiley
Kylla sita olisi ihanaa juoda konjakkia yhdessa miehen kanssa,
jonka kanssa on nuoruudenkin paivat viettanyt ja muistella hymyssa suin mita kaikea hullua sita tulikaan tehtya. Smiley
Uskon, etta joku naista miehista,
jotka ovat olleet jo monta vuotta ymparillani tulee olemaan myos se, jonka myos valitsen avioliittoon.
Tuskin kuitenkaan kukaan heista koskaan tulee poistumaan elamastani, vaan jaavat ystaviksi, vaikka menisinkin naimisiin. Smiley
Side on vain niin vahva heidan kanssaan. Smiley

Toki ihmisena olen sellainen,
etten paasta muita kovin lahelle itseani heti, vaan katson aika kauan,
mika se tyyppi oikein on,
joten miessuhteissaikin on silloin aika loogista, etta ne miehet ovat jaadakseen joko vahintaan ystavina tai sitten vaikka jonain muina. Smiley

Ne, joilla on pikaruoka-aikeet suhteeni tai ovat muutoin heppoisin perustein matkassa saavat ihan luonnollisen karsinnan. Wink

Vastakysymys, miksi jotkin naiset tekevat asioista niin helevaton hankalia ja vaikeita? idiot2
tallennettu
VE!
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 312


Profiili
« Vastaus #32 : 18.07.2006 15:17:48 »



Vastakysymys, miksi jotkin naiset tekevat asioista niin helevaton hankalia ja vaikeita? idiot2


Mitä asioita tarkoitat?

Mutta niin siis mitä jos mies muuttuisikin lapsen hankinnan myötä? Tai se siis toisi eri juttuja pintaan, sellaisia  joita ei etukäteen olisi voinut aavistaa?
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #33 : 18.07.2006 15:20:23 »

Miksi aina konjakkia?

Missä ovat nk ihanat miehet? Mielikuvituksessaniko?

Heheh! Cheesy Ne sanovat, etta konjakki tekee hyvaa vanhuksille. Cheesy
Itse prefaan enemman kunnon shampanjaa,
mutta onhan tassa aikaa totutella tuohon konjakkiin. 2funny

Kylla niita ihania miehia on... Wink
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #34 : 18.07.2006 15:29:17 »


Mitä asioita tarkoitat?

Mutta niin siis mitä jos mies muuttuisikin lapsen hankinnan myötä? Tai se siis toisi eri juttuja pintaan, sellaisia  joita ei etukäteen olisi voinut aavistaa?

Oletko koskaan tullut ajatelleeksi,
etta nainen muuttuu eniten lapsen myota? Nainen ei ole ehka tajunnut itsekaan, etta aitiys muutti hanta niin paljon.
Silloin myos se mies tuntuu muuttuneen
paljon muuttuneen naisen mielessa. Wink
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #35 : 18.07.2006 15:31:58 »

Onko sinulla lapsia?

Tuntuisi ettei ole?

Ja missä ovat miehet, onko tää taas akkakeskustelua?
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Lari
Vieras
« Vastaus #36 : 18.07.2006 15:43:49 »

Ja missä ovat miehet, onko tää taas akkakeskustelua?

Kyllä tämä on akkakeskustelua, koska foorumilla vain pääosin naisia.  Kiss

Enkä haluasikaan tulla sinun riepoteltavaksi, koska murskaisit minut  crazy2  Wink

Ajattelen että ei naista tarvitse muuttaa, sillä vain muutosta haluava voi tehdä sen pitkäjänteisellä työskentelyllä. Kun kokosydämestään rakastaa, voi toisessa antaa olla ne pienet säröt.

Kun erimielisyyksiä ilmenee testaillaan vain rakkautta. Sillä rakkaus voittaa kaiken.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #37 : 18.07.2006 15:46:07 »

Väärin, en murskaa mukavia miehiä, mutta ilkeille peilaan heitä itseään.

Hyvä, jos joku mies kokee naiset niin täydellisiksi, ettei ole toiveita. Siis olet rakastanut naisia koko sydämellä.. silloinko ei tule ollenkaan toivomuksia.. itse muistan, että juuri kriisin aikaan yritin muuttua jotenkin toisenlaiseksi siinä kovin hyvin onnistumatta hahha!  laugh
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
VE!
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 312


Profiili
« Vastaus #38 : 18.07.2006 15:53:09 »


Oletko koskaan tullut ajatelleeksi,
etta nainen muuttuu eniten lapsen myota? Nainen ei ole ehka tajunnut itsekaan, etta aitiys muutti hanta niin paljon.
Silloin myos se mies tuntuu muuttuneen
paljon muuttuneen naisen mielessa. Wink


Siis ilman muuta, herrajumala!!! Tai no ei välttämättä eniten, mutta valtavasti. Mutta niin muuttuu mieskin, siinä menee molemmilta täysin pakka sekaisin. Oma äitiys/isyys, oma äitiys/isyys verrattuna omiin vanhempiin ja omaan lapsuuteen, kumppanin isyys/äitiys, oma rooli vaimona, miehenä, rakastajana, oma aika...

Mutta kysyinkin nyt juuri siitä miehen muutoksesta. Mitä sitten kun tuossa tuoksinassa mies ja vaikkapa hänen arvonsa alkavatkin muuttua? Ja entä sitten jos ja kun itse muuttuisit?


tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #39 : 18.07.2006 16:09:32 »



Siis ilman muuta, herrajumala!!! Tai no ei välttämättä eniten, mutta valtavasti. Mutta niin muuttuu mieskin, siinä menee molemmilta täysin pakka sekaisin. Oma äitiys/isyys, oma äitiys/isyys verrattuna omiin vanhempiin ja omaan lapsuuteen, kumppanin isyys/äitiys, oma rooli vaimona, miehenä, rakastajana, oma aika...

Mutta kysyinkin nyt juuri siitä miehen muutoksesta. Mitä sitten kun tuossa tuoksinassa mies ja vaikkapa hänen arvonsa alkavatkin muuttua? Ja entä sitten jos ja kun itse muuttuisit?


Toivoisin, etta voisin vastata tuohon.
Itsellani ei ole omia lapsia, vain miehen lapsia ja en koe aitiytta heille, koska heilla jo on ihana oma aiti, joten olen ehka enemman tuollainen hassu kaveri, jonka kanssa tehdaan kaikkea hassua ja joka taivuttelee isin mukaan johonkin hullutukseen. Cheesy

Voipi olla, etta tuo myos riittaisi minulle,
enka valttamatta hingu omaa lasta niin paljon. Smiley

Miesystavani kylla haluaisi viela yhden lapsen, kanssani, mutta... :Smiley
Katsotaan nyt, jos hanet ylipaataan valitsen elamankumppaniksi ja jos oma elamani tasaantuu pienelle lapselle turvalliseksi ja mielyttavaksi. Smiley

Nyt talla hetkella pienokainen olisi silkkaa hulluutta ja vastuuttomuutta!
tallennettu
Lari
Vieras
« Vastaus #40 : 18.07.2006 16:35:48 »

Väärin, en murskaa mukavia miehiä, mutta ilkeille peilaan heitä itseään.


itse muistan, että juuri kriisin aikaan yritin muuttua jotenkin toisenlaiseksi siinä kovin hyvin onnistumatta hahha!  laugh

Tässä odotellessa että ruoka valmistuu tuli mieleen että...

Miksi peilaat ilkeille ilkeyttä? Olisiko parempi jättää peilaamatta ja olla se mikä on. Jos vastapuoli ei halua yhtyä tähän ja peilata sinun parempaan oloa, voit jättää hänet ja etsiä sitä parempaa rakkautta.

Miksi et aloittaisi tekemään nyt sitä muutosta. Sillä jos sinussa on särö joka pitää korjata, on se sitten valmiinpana kun tarvetta ilmenee. Muutosten tekeminen on tosi hidasta, ainakin itselleni. Napista tehty muutos on ehkä feikkiä, jonka näyttäminen on raskasta eikä sitä jaksaa kauaa.

Iltsu  Smiley
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #41 : 18.07.2006 16:57:32 »

Oletko koskaan tullut ajatelleeksi,
etta nainen muuttuu eniten lapsen myota?
Nainen ei ole ehka tajunnut itsekaan, etta aitiys muutti hanta niin paljon.
Silloin myos se mies tuntuu muuttuneen paljon muuttuneen naisen mielessa. Wink


Hei "Asterix" ja muut Ystäväin


Tuo mitä Asterix kirjoitti on totta
- nainen todellakin muuttuu lapsen syntymän myötä
- nainen on valmis tekemään
melkein mitä tahansa lapsensa hyvinvoinnin vuoksi

(http://www.cosgan.de/images/smilie/figuren/n035.gif)

- joskus erokin on pientä lasta ajatellen paras ratkaisu,
vaikka siinä sydämiä murskaantuisikin


 smitten  Elämänilo   smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #42 : 18.07.2006 17:07:16 »

Siis miehet ovat hyviä tuottamaan "pikku harmeja" naisille  smitten smitten smitten smitten
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Lari
Vieras
« Vastaus #43 : 18.07.2006 17:08:55 »

Siis miehet ovat hyviä tuottamaan "pikku harmeja" naisille  smitten smitten smitten smitten

Siis naiset ovat hyviä tuottamaan "pikku harmeja" miehille smitten smitten smitten smitten  Wink
tallennettu
Lari
Vieras
« Vastaus #44 : 18.07.2006 17:13:42 »

Jos lapsista oli puhe niin ehkä näin.

On minulla mieskaveri, jolla on kaksi lasta kotona, kun vaimo lähti eteläruotsiin. Erokin heille tuli.

Hyvin se mies pärjää kuitenkin niiden lasten kanssa  smitten
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 7
  Tulostusversio  
 
Siirry: