Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kun sanotaan, että mies ei yritä muuttaa naista..  (Luettu 43898 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #15 : 17.07.2006 21:42:45 »

Siis sinuakaan ei ole yritetty muuttaa, jostain hassusta syystä mies vaan ei ollut enää kanssasi? Vaihtoiko naista? Mikä oli selitys?
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Asterix
Vieras
« Vastaus #16 : 17.07.2006 21:47:24 »

Uskon 100% varmuudella, etta sina VD teet juuri niin kuin sina itse haluat elamassasi.
En voi kuvitellakaan, etta sina luovuttaisit vallan omasta elamastasi ja persoonastasi jollekin toiselle, etta joku voisi sanoa, mika sinun tulee olla..? idiot2
Kuullostaa tosi hullulle! uglystupid2

Jos rakastaa itseaan, sita tekee rakkauden tekoja itselleen.
Siis tekee mita haluaa ja tuntuu hyvalle.. coolsmiley

Ja kun rakastat itseasi, niin muutkin rakastavat sinua,
joskus jopa kiusaksi asti. Wink

En suostuisi pelkista kohteliaisuus syista olemaan kenenkaan miehen kanssa, enka haluaisi miesta, joka olisi kanssani pelkastaan kohteliaisuus syista.

Olisi aika painajaismaista olla sellaissa parisuhteessa, jossa pitaa olla mielinkielin koko ajan pelkasta huomaavaisuudesta. Shocked

Kohteliaisuus ja huomaivaisuus ovat sellaisia asioita, jotka pitaisi olla niin selkarangassa kaikilla sivistyneilla ihmisilla, kuten sinulla VD Wink,
joten sita ei tarvitse erikseen edes miettia.. idiot2
-edes parisuhteessa.  Wink
« Viimeksi muokattu: 17.07.2006 21:50:22 kirjoittanut Asterix » tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #17 : 17.07.2006 21:51:12 »

Mihin suhteet sitten loppuvat, jos joku rakastaa, minä käyn tällaisena, ja sanotaan ole oma itsesi?

Eli jotainhan pitäisi muuttaa, vai?

Olen valmis muuttumisleikkeihin, jos ne kannattavat ja jos tietäisi mitä miehet haluavat, mutta tietävätkö he?

Ajattelinhan minä heti että ekan miehen pitäisi muuttua, ja niin hän muuttuikin. Mutta olisiko minun pitänyt olla enemmän menossa kuten hän toivoi? Vai onko kyse pinnallisista makueroista?

Edelleen kiinnostaa, eivätkö miehet ole yrittäneet muuttaa teitä, taikka (?) oletteko itse kokeneet suhteen alussa että jee, tässä on paljon tunteita ja potentiaalia, mutta onhan hänen kasvettava ihmisenä paljon.

Ettekö ole törmänneet edes miesten fantasioihin täydellisestä naisesta, seksifantasioihin, mihinkään mitä he toivovat että tekisitte eri tavalla? Johan on..

Itse asiassa palstan MIEHET voisi vastata. Miten haluaisitte että naissukupuoli olisi erilainen, tai oletteko koettaneet vaikuttaa tyttöystäviin/vaimoihin? Mitä toivoisitte heiltä muuta kuin he ovat? Uskaltaako mies pyytää vai vaihtaako toiseen ja huomaa ettei se sen kummempi ollut? Vai onko uusi versio piristävämpi?
« Viimeksi muokattu: 17.07.2006 22:15:58 kirjoittanut -+Venus Divine+- » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Asterix
Vieras
« Vastaus #18 : 17.07.2006 22:15:25 »

Mihin suhteet sitten loppuvat, jos joku rakastaa, minä käyn tällaisena, ja sanotaan ole oma itsesi?

Eli jotainhan pitäisi muuttaa, vai?

Olen valmis muuttumisleikkeihin, jos ne kannattavat ja jos tietäisi mitä miehet haluavat, mutta tietävätkö he?

Ajattelinhan minä heti että ekan miehen pitäisi muuttua, ja niin hän muuttuikin. Mutta olisiko minun pitänyt olla enemmän menossa kuten hän toivoi? Vai onko kyse pinnallisista makueroista?

Edelleen kiinnostaa, eivätkö miehet ole yrittäneet muuttaa teitä, taikka (?) oletteko itse kokeneet suhteen alussa että jee, tässä on paljon tunteita ja potentiaalia, mutta onhan hänen kasvettava ihmisenä paljon.

Suhteet voivat loppua monestakin syysta, mutta rakkaus ei lopu, jos se on todellista rakkautta.  Wink
Itsellani on parisuhde loppunut esim. tyoni vuoksi, koska joudun usein vauhtamaan maata tyon vuoksi.
Rakkaus ei silti ole loppunut.
Rakastan edelleen paria exaani, vaikka nykyisin onkn ihan toiset kuviot elamassa ja uusia rakastumisia on tullut heidan jalkeensakin. Smiley

Mukavia ja hyvia tyyppejahan he ovat
ja ansaitsevat kaikkea hyvaa. smitten
Pidamme edelleen yhteytta, eika sita tieda, mita viela tulevaisuus voi tuoda tullessaan. Wink

Silti kukaan ei ole vaatinut muuttamaan luonnettani tai asennettani tai tapojani tai persoonaani, joihin sina voimakkaasti viittasit tuolla ensimmaisissa viesteissasi. Wink

Tokihan olisin voinut vaihtaa tyota tai mies olisi voinut vaihtaa tyota, mutta se on jo taas aivan eri asia kuin characteeriset asiat,
mista sina alunperin kirjoitit ja kuuluu jo toiseen topicin alle. Wink



****

Usein miten suhteet loppuvat, koska 2 ihmista luulevat ihastumista rakkaudeksi ja kun ihastus menee ohi, niin se toinen ei enaan olekaan niin puoleensa vetava kuin aikaisemmin.  Wink
« Viimeksi muokattu: 18.07.2006 03:40:17 kirjoittanut Asterix » tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #19 : 17.07.2006 22:18:31 »

Asennetta tai tapojakin voi joku haluta muuttaa. Missä menee raja, jos vaikkapa asenteesi on että kemut riittävät nyt.. oletko valmis menemään miehen toiveiden mukaan kutsuista toiseen? Haluaisitko jopa että sinua viedään? Joskus miehet on niin paksupäisiä, että olettavat itse saavansa mennä ja tulla, ja naista ei halutakaan menoihin.. en tiedä, muutama asia on jäänyt mysteeriksi.

Väittäisin nyt jälkeenpäin niin, että rakkautta oli kyllä, mutta karma tuli koettua (maksoimme karmamme kumpikin) ja viimeisen kanssa rakkaus ei vain päässyt syvenemään. Siispä, katselen tulevaa ja olen henkisesti valmis muuntumaan toiveisiin!  angel

Odottelen miesten näkemyksiä. Millaiset asiat naisissa yleensä ärsyttävät? Mitä haluaisitte naisissa muuttaa?
« Viimeksi muokattu: 17.07.2006 22:23:39 kirjoittanut -+Venus Divine+- » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #20 : 17.07.2006 22:22:54 »

wau, siis olette aina menneet kimppaan miesten kanssa, joiden ei olisi kuulunut yhtään muuttua ja parantaa tapojaan? ja miehet eivät ole yrittäneet vaikuttaa teihin?

annaelen, et vastannut siihen vielä. jos miehesi ei halunnut sinun olevan toisenlainen, miksi hän sitten ei ole kanssasi?

« Viimeksi muokattu: 17.07.2006 22:25:44 kirjoittanut -+Venus Divine+- » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #21 : 17.07.2006 22:30:34 »

Sinä et siis ehkä tiedä millainen on miehesi ihannenainen. Et tiedä olisitko voinut muuttaa jotain pientä asiaa, vai olitko kokonaan väärä.

Jos miehet eivät kerro, naisten on vaikea muuttua  millään tasolla. Jossain määrin miehet rakastuvat ja kun tulee kriisi, usein vaihdetaan naista (lievän yksinolon jälkeen) mutta tarkalleen ei sanota, millainen naisen pitäisi sitten olla.

Itselle on mies myöntänyt, että hänellä oli ongelmia. Joku ei myönnä ongelmia tai ei osaa yksinkertaisesti sanoa, mitä haluaa.
« Viimeksi muokattu: 17.07.2006 22:37:08 kirjoittanut -+Venus Divine+- » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #22 : 17.07.2006 22:36:26 »

Puhutko nyt elämäsi rakkaudesta?

Miksi elämäsi rakkaus haluaisi toisenlaisen naisen kuin sinä

vai eikö hän ehkä ollutkaan elämäsi mies?

Silloinhan kaikki on hyvin.  Kiss
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #23 : 17.07.2006 22:46:49 »

Loistavaa.

Sitten kun vielä kuulemme miehiltä mitä he meiltä haluavatkaan, kaikki alkaa olla reilassa..

Toden totta..

ehkei voida sanoa että kukaan menneistä TODELLA oli se elämän mies vaikka minulla kyllä tunteet ja energiat on olleet sitä luokkaa että huh, jos joku aikoo nämä vielä päihittääsmitten
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #24 : 17.07.2006 23:55:07 »


Et vieläkään Elämänilo sanonut, keskustelitteko te mistään mitään, yrittikö jompikumpi parantaa tilannetta

Suhde toimii, jos kumpikin osapuoli haluaa siltä samoja asioita
, olipa suhde millainen tahansa.

Hei "-+Venus Divine+-"

(http://destee.com/forums/images/smilies/thinking.gif)

Onko se yrittämistä,
jos on antanut exällälleen anteeksi sen,
että on loukannut teollaan minua
silmieni edessä omassa kodissamme

Emme keskustelleet asiasta,
koska sydänmeni oli jo kaikesta sirpaleina


Kasvoimme koko ajan irti toisistamme.

Olen samaa mieltä "annaelen":in kanssa;

(http://www.cosgan.de/images/more/bigs/a194.gif)

"Suhde toimii,
jos kumpikin osapuoli
haluaa siltä samoja asioita" ...

(http://smileys.smileycentral.com/cat/7/7_1_115.gif)

(http://www.crooked-stroke.org/smilies/holidays/hiking.gif)(http://www.crooked-stroke.org/smilies/holidays/hiking.gif)

(http://einfach-claudia.designblog.de/images/kunde/smilies/haengematte.gif)(http://www.mainzelahr.de/smile/liebe/herz.gif)(http://www.mainzelahr.de/smile/liebe/herz.gif) (http://einfach-claudia.designblog.de/images/kunde/smilies/haengematte.gif)

(http://www.kilosweg.de/images/smilies/neu/summer_35.gif)

(http://smileys.smileycentral.com/cat/7/7_2_104.gif)



 smitten  Elämänilo   smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Asterix
Vieras
« Vastaus #25 : 18.07.2006 03:54:55 »

wau, siis olette aina menneet kimppaan miesten kanssa, joiden ei olisi kuulunut yhtään muuttua ja parantaa tapojaan? ja miehet eivät ole yrittäneet vaikuttaa teihin?

Kylla.. juuri nain usein miten. Wink
Mina teen aika nopean katoamistempun, jos mies alkaa vaatia minua muuttumaan joksikin muuksi, mita en missan nimessa ole tai tule olemaan tai itse huomaan, etta miehella on sen verran huonoja juttuja repussaan, etta se ei sellaisenaan kelpaa.
En ole kovin masokisti luonne... tosi laiskakin viela. Wink

Tassa ehka yksi syy miksi jotkin miehet jaavat roikkumaan ja ahdistelemaan jalkikateenkin viela, eika niista meinaa paasta eroon.

Ei ketaan oikein voi muuttaa, mutta voi sita katsella sopivamman. Wink

Tuskin kukaan ostaa edes kahvinkeitinta, jossa pitaa ensin tehda muutamia pikku muutoksia, ennen kuin voi alkaa kayttamaan sita.
Kylla ainakin mina ostan juuri sellaisen,
jonka tarvitsen ja sopii kayttooni.. :Smiley
Miksi ei sitten katso miesta samalla tavalla, onhan se paljon tarkeampi kuin kahvinkeitin. Wink
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #26 : 18.07.2006 09:14:30 »

Miehet?

Naiset ovat mielestänne täydellisiä, kauniita, seksikkäitä, haluttavia, mutta rupeatte vain itse oikullisiksi ja sanoudutte irti sanoistanne??  coolsmiley coolsmiley coolsmiley


Niin ja muuten Asterix, etkö koskaan ole halunnut millään tavalla muuttua sen miehen toiveiden mukaiseksi, jota rakastat? Esmes kriisin aikaan? Eikö ne olleet sen arvoisia?

Onko kukaan koskaan kylmennyt sinulle ja olet pohtinut, miksi ja rakastanko häntä niin paljon, että voisin koettaa muuttua hieman? Kysyisin mitä hän haluaa, selvitän tietääkö hän itsekään ja olisit koettanut miellyttää, edes hieman? Tai oletko koskaan edes menettänyt ketään tärkeää? (no sen jälkeen voidaan tietysti kysyä, miten tärkeä tämä henkilö on ja miten viileäksi voin itse ruveta, vai rakastanko kaikkia kuitenkin)

Minusta kaikki ovat näyttelijöitä ja muuttuvaisia.


Mikä suhde on kasvattanut sinua? En tosiaan oikein ymmärrä näitä mies-ostamis-jne vertailuja, olen varmaan rakastanut liian vilpittömästi. Et ole siis koskaan joutunut kasvamaan kovemman kautta niin, että olisit todella rakastanut sellaista ihmistä paljon, jolla on ongelmia. Ongelmattomuuden tilaan minäkin tähtään, mutta on todella opettanut paljon empatiaa sellainen, että piti uhrautua jonkun kanssa. Tietenkään enää ei huvita uhri, mutta muuttumisleikki ei haittaa.
« Viimeksi muokattu: 18.07.2006 11:28:54 kirjoittanut -+Venus Divine+- » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
VE!
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 312


Profiili
« Vastaus #27 : 18.07.2006 14:20:08 »


Tuskin kukaan ostaa edes kahvinkeitinta, jossa pitaa ensin tehda muutamia pikku muutoksia, ennen kuin voi alkaa kayttamaan sita.
Kylla ainakin mina ostan juuri sellaisen,
jonka tarvitsen ja sopii kayttooni.. :Smiley
Miksi ei sitten katso miesta samalla tavalla, onhan se paljon tarkeampi kuin kahvinkeitin. Wink [/color]

Uskotko sinä että maailmassa on olemassa sinulle kaikessa mielessä täydellinen mies? Haluaisitko sinä pitkän parisuhteen, jossa ollaan yhdessä eläkeläisiksi? Miten jos esim. jossain vaiheessa haluat lapsia, ja lapsen syntymän jälkeen miehestä käykin ilmi täysin uusia puolia, joista et pidä? (Ja entä ne lapset, niitä ei ainakaan voi vaihtaa, vaikka olisivat minkälaisia..?)

Mulle tuo muuttaminen/muuttuminen parisuhteessa on sitä, että itse huomaa itsessään turhia juttuja, eikä halua että toinen joutuu katsomaan niitä, joten sitä alkaa tekemään tarvittavia muutoksia. Siis tunne siitä että siippa ei ansaitse jotain lapsellista paskaa. Itse esim. yritän päästä eroon oikeassa olemiseen tarpeestani (ja muistakin jutuista, joita nyt just en muista  Grin) Tai kuten olen jo aiemmin maininnut, mies lopetti juomisen, koska hän huomasi että se jossain vaiheessa tuhoaisi suhteemme.

Tottahan se on, että toista ei voi muuttaa, eikä itse muuttua toisen käskystä. Tärkeintä on kuitenkin että suhteessa kommunikoidaan RAKENTAVASTI, silloin muutoksen tarpeet tulee ilmi, ja niihin voi reagoida jos se on tarpeen.

(niin muuten Asterix, katsoisin että nielurisaleikkaukseen patistaminenkin on muuttamista  Cheesy)
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #28 : 18.07.2006 14:28:15 »

Oikein, tätäkin olen ajanut takaa.

Mut nyt tuntuu että miehet on vain seksi ja työkoneita, ajatteleeko ne että nainen olis jotenkin samaa?
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Valo
Vieras
« Vastaus #29 : 18.07.2006 14:47:24 »

Kun sanotaan että nainen ei yritä muuttaa miestä... Grin Grin
Tunnistan vain kaiken tuon "huonon miehen määritelmän" itsessäni aiemmassa elämisessäni enkä ole mies Cheesy ja koska tunnistan sen voin myös sanoa että kun ittellä ei o asiat hyvin niin sitä kaivelee toisen silmästä, oli nais tai mies.

Kuta enemmän olen kokenut husbandissani muuttamisen tarvetta, sitä suuremmin olen käynyt egoni kimppuun tuon peilini mukaisen vaivani parantamiseksi. Mitä enemmän täytyn löövillä, sitä vähemmän toisesta löytyy vikaa vikaa vikaa.

Paiskatkaa vesilinnulla jos puhun olemattomia. Wink

t. kaalikääryle
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 7
  Tulostusversio  
 
Siirry: