Sivuja: 1 ... 5 6 [7]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kun sanotaan, että mies ei yritä muuttaa naista..  (Luettu 43902 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Mirjam*
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 313


Maata ei peritä isiltä, vaan on lainassa lapsilta


Profiili
« Vastaus #90 : 31.08.2007 21:24:46 »

öööh siis onko kyse edes ihmissuhteesta a i d o s t a  s e l l a i s e s t a , jos jompikumpi osapuolia haluaa muuttaa toista  Huh *kummastelee*
Sitä vain rikastutaan ja riisuudutaan turhasta.... suhteessa toiseen....  :Smiley
tallennettu

Totuus ja Vääryys kylpivät yhdessä.
Vääryys nousi ensin vedestä ja pukeutui Totuuden vaatteisiin. Koska Totuus ei puolestaan halunnut pukeutua Vääryyden vaatteisiin, hän liikkuu alastonna.

https://www.astro.fi/blog/Mirjam%252A
Mirjam*
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 313


Maata ei peritä isiltä, vaan on lainassa lapsilta


Profiili
« Vastaus #91 : 31.08.2007 21:29:10 »

Tällainen tunne jäi kaikista suhteista, että jotenkin olisi pitänyt olla erilainen. Olen kuitenkin jo puolivälissä menoa..

Ehkä sinä itse olisit halunnut olla erilainen? Ihanteita täydellisestä henkisestä naisesta suhteessa mieheen? Ja siksi tunsit niin?
Olisit voinut "kelvata" sellaisenasi, jos itse olisit ehkä uskaltanut olla vähemmän kuin ihanteesi?
*ehdottaa hatusta*  Grin
tallennettu

Totuus ja Vääryys kylpivät yhdessä.
Vääryys nousi ensin vedestä ja pukeutui Totuuden vaatteisiin. Koska Totuus ei puolestaan halunnut pukeutua Vääryyden vaatteisiin, hän liikkuu alastonna.

https://www.astro.fi/blog/Mirjam%252A
Starwind
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 96



Profiili
« Vastaus #92 : 06.09.2007 10:03:32 »

Uskon, että ei kannata muuttaa itseään vainm, koska toinen (mies tai nainen) niin haluaa. Muutat itseäsi, koska itse haluat muuttua. Silloin pysyt totena itsellesi ja olet sinut itsesi kanssa. Koko ajatus, että pitää muuttua joksikin toisen ihannenaiseksi tai mieheksi on täysin vääristynyt. Semmoisia ihanteita ei kukaan tässä maailmassa pysty täyttämään - ainakaan kovin pitkää aikaa. Ja voihan olla, että toinen huomaa, että se ihanne ei ollutkaan todellinen, eikä hän tulekaan onnelliseksi tämän kanssa.

Kokemuksesta voin sanoa, että itsensä muuttaminen ei kannata. Sillä tavalla ei kestävää suhdetta saa aikaiseksi.

Ja loppujen lopuksi pystytkö itse rakastamaan itseäsi, jos muutut semmoiseksi mitä toinen sinulta odottaa? Tuleeko muutos sinun sydämestäsi? Ehkäpä onkin aika keskittyä siihen miten sydämesi haluaa sinun kasvavan ja kehittyvän (= muuttuvan). Sitten kun olet todella sinut itsesi kanssa ja lopetat miettimisen siitä, mitä muut sinulta toivovat, sitten löytyy kyllä se oikea rakkaus. smitten

Heikon itsetunnon omaavat yrittävät miellyttää muita muuttamalla itseään - tähän olen itsekin syyllistynyt! Embarrassed
tallennettu

Au jousimies, kuu vesimies, nousu skorppiooni, mc leijona
Keltainen yliääni ihminen
Sivuja: 1 ... 5 6 [7]
  Tulostusversio  
 
Siirry: