Sivuja: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 44
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miten merkuriuksen perääntyminen vaikuttaa??  (Luettu 288468 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #150 : 06.10.2008 10:23:37 »

TÄYSIN!!!
Perääntymisen aikaan kannattaa pitää mölyt mahassa, kin ne voi saada yllättävänkin paljon tuulta alleen... Tuonkin alkuna kun oli yhden ihmisen oma henkilökohtainen mielipide, josta lähti lumipallo vierimään...

Tämä on varmasti hyvä vinkki. R-Merkurius vaaka:ssa, eli kommunikointi ihmissuhteissa ja suhteista... :Smiley
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #151 : 06.10.2008 11:17:45 »

Pitääpä kyllä paikkansa. Kun möläytin pojalleni, että anoppi haluaisi hänen tyttöystävältään numeron,
sieltä tuli vihaisesti, etten ole anoppi vielä. Yritin ängetä, että onhan avoanoppeja.  Embarrassed
En saanut numeroa. Poika oli selvästi loukkaantunut.

Varokaa sanojanne siis!
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #152 : 06.10.2008 13:34:25 »

liittyykö tähän sopparit? oinas odottaa sopimusta kanssani. kiinnostavaa, joku pitää minua, kaikista ihmisistä, objektina itselleen. no minä tiedän kyllä hänen kujeensa..

sopimuksia tehdään joo..oli kyllä lapseenkin liittyen. loppujen lopuksi Uranus tekee ihan hyvää asiassa (huone 5). no mut nyt pakko tehdä töitä. huh mitä päiviä.

matkaan liittyen varmaan paperisotaa, siitä oli kyse.

Your Numeroscope - Today, October 6, 2008
At the center of today's vibrations there will be another one, or other ones to be more precise... You should go towards certain people in your private and professional. Today, you may have to solve a confusing situation, talk over a contract or set up a group project. you will have to be a firm negotiator because "others" won't always agree with you!

Your Horoscope - Today, October 6, 2008
Today, you might be experiencing lot of anticipation concerning an upcoming vacation. Last-minute arrangements could require your attention, but you'll be all too glad to take care of them. Friends or family members who may be accompanying you could also be caught up in the excitement. You've got a lot of fun ahead of you, so go ahead and go with the flow. It might help, however, to make lists and check things off so you won't forget anything.
« Viimeksi muokattu: 06.10.2008 13:36:42 kirjoittanut **Yax-Balam** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #153 : 06.10.2008 14:02:24 »

Kun Merkurius peruuttaa, kannattaa harkita tarkkaan kaikkien sopimusten tekemistä tai ainakin ottaa tarkasti selvää asioista ennen kuin allekirjoittaa mitään (lukea ne pienet präntit)... Samoin liikkeellä on paljon muutoksia ja vaihteluita liittyyhän Merkurius juuri tietoliikenteeseen ja liikkumiseen muutenkin... Belgiassa on juuri nyt yleislakko ja useiden erialojen liikennöitsijät ovat lakossa, myös kanaalinali Englantiin kulkeva Eurostar ja kansainvälinen junayhteys Pariisiin on peruttu.

Meillä täällä Suomessakin on ollut juuri Merkuriuksen peruuttaessa erilaisia lakkoja, lakkohan on toiselta nimeltään työnseisaus jolloin eteneminen pysähtyy... Vuosi sitten oli Tehyn irtisanoutumisten uhka päällä Merkuriuksen peruuttaessa, ja pari vuotta sitten oli bussilakko.

Juuri nyt mielen muutokset ja vaihtelut ajattelussa ovat myös pinnalla. Ennen kuin Merkurius on jälleen kääntynyt kulkemaan eteenpäin on muutamassa viikossa mielipiteet ja gallupit voineet muuttua täysin.
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #154 : 06.10.2008 14:03:32 »

heh,

se oli minun kohdallani vitsi, eli oli kyseessä suhdesoppari lakityypin kanssa  Cool

no en tosiaan ole huomannut kummempaa, kun astrosivu oikeni ja msn saatiin laitettua. jatketaan----
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6598


Profiili WWW
« Vastaus #155 : 06.10.2008 20:55:09 »

minä taas koen että ehkä vaaka-retro-merkuriuksella on hyväkin avata suunsa,
avoin yhteenotto,vanhojen kaivelua ja ilma ( vaaka) puhdistuu,
ihan niinkuin tuossa Alma-jupakassakin,ehkä kansa,Lapin kansakin kaipaa TOTUUTTA
asian tiimoilta,ja näkisin ettei tuo jupakka ole yksin retro-merkuriusta vaan nimenomaan tuon koko vaakaryppään vaikutusta,mennen oikeuteen asti,
työsopimus henkilökohtaisella tasolla,
kustannus,journalismitasolla siinä voisi olla vaikuttamassa tuo  saturnus, jupiter vesta rx maakolmio,sananvapaus,yksilönoikeudet vastaan talous,mihin se fokusoituu,
mikä onkaan koko jupakassa olennaisinta?
se äänikö jää vallitsevaksi joka kovimmin kuuluu?
mielenkiintoinen tuo Alma media nimi,löytyi johdannaisena great mother sanalle,
Alma Mater,"bountiful mother",alma,almus "nourishing","one`s university or school"
ettäkö olisivat tietoisesti tuon valkanneet?
vai että media se onkin ny meittiä ruokkiva mamma?
ja ruoka maittaa eiku bulimia lisääntyy...

retromerkurius ja vaaka,
että jo uniinkin,ja kaikki tekijät!
linja-autossa minua kuulutettiin tyttönimelläni tulemaan eteen
tallennettu
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #156 : 07.10.2008 10:29:59 »

minä taas koen että ehkä vaaka-retro-merkuriuksella on hyväkin avata suunsa,
avoin yhteenotto,vanhojen kaivelua ja ilma ( vaaka) puhdistuu

Ehkä tuo "mölyt mahassa" -vinkki olisikin ymmärrettävä niin, että ehdoin tahdoin ei kannata möläytellä asioita, mutta suunsa tietysti kannattaa avata, jos kokee että on oikeasti tarvetta ilman puhdistamiseen. Eli motiivit sille suun avaamiselle kannattaa miettiä? Smiley
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #157 : 07.10.2008 23:05:00 »

Taas todella "yllättävästi" hajosikin sitten kännykkä - ja kun se perääntyvä Merkurius siellä 6.huoneessani pörrää, niin mikäs siihen parhaiten sopiikaan, kuin koiran tuhoama puhelin.  :Smiley
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #158 : 08.10.2008 08:59:30 »

12.huoneessa rullaa... Epäselvyyksiä ja epätietoisuutta ilmassa, mä olen laittanut ihan tarkoituksella jarrut pohjaan ja vetäytynyt hevon kuuseen (tai tässä tapauksessa palmuun) juomaan teetä. Cool
tallennettu
La Papessa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 290


Profiili
« Vastaus #159 : 08.10.2008 09:34:23 »

minä taas koen että ehkä vaaka-retro-merkuriuksella on hyväkin avata suunsa,
avoin yhteenotto,vanhojen kaivelua ja ilma ( vaaka) puhdistuu

Ehkä tuo "mölyt mahassa" -vinkki olisikin ymmärrettävä niin, että ehdoin tahdoin ei kannata möläytellä asioita, mutta suunsa tietysti kannattaa avata, jos kokee että on oikeasti tarvetta ilman puhdistamiseen. Eli motiivit sille suun avaamiselle kannattaa miettiä? Smiley

Joo, minä ainakin olen henkilökohtaisella tasolla aurinko-vaakana, jolla on retro-merkurius nipo-neitsyessä ja kuu kauriissa - löysässä neliössä radix-aurinkoon, mutta juuri nyt tarkassa neliössä transitoivaan auriinkoon - tarkkaan punninnut, kannattaako viime aikoina esiinnousseista tyytymättömyydenaiheista puhua juuri nyt, kun merkurius retroilee 3. huoneessa. Vanhasta kokemuksesta - tämä tilanne kun tulee eteen kuitenkin melkein vuosittain - tiedän, että tässä tilanteessa on vaarana ilmaista asiat niin, että asiat vain mutkistuvat. Siispä odottelen ihan rauhassa ainakin tuota merkuriuksen kurssin suoristumista, ja mahdollisesti jopa myös transitoivan marsin siirtymistä pois 3. huoneesta. Wink
« Viimeksi muokattu: 08.10.2008 09:36:13 kirjoittanut La Papessa » tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #160 : 08.10.2008 10:00:11 »

joo, henkilökohtaisella tasolla välit melkein katkolle sukul. kanssa, lapsen kanssa katkosta pitempään (Ur 5) ja miesten kanssa total katko.. siis kun minä haluan vai Merkurius?

ai niin mutta tota muuta porukkaahan on.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #161 : 09.10.2008 00:24:17 »

Multa hajosi ihan mystisesti vedenkeitin sillä aikaa, kun oli taiji-tunneilla. Ennen lähtöä se toimi ja kun tulin kotiin se ei enää toiminutkaan. Nyyh.... Pakko ostaa uusi vedenkeitin, se on niin tärkeä kapistus meikälaiselle!

Miten tämä merkkari aina kosauttelee minulta tätä tekniikkaa ihan pyllylleen! Ja viime yönä näin unta, että kiitos merkkarin, sarjikseni kakkososan julkkari siirtyikin marraskuulle...
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #162 : 09.10.2008 09:49:10 »

Hahhah..  Grin

Mua naurattaa kun oon myynyt mun tulostimen ja vanhan läppärin tän merkuriuksen perääntymisen aikana..
Ihan kivoilla hinnoilla vielä, vaikka terästin että molemmat ovat vanhoja ja niissä saattaa olla jotain vikaa.. Tongue

No kummankaan hakija ei ole vielä käynyt, miks mua vaan jännittää jotenkin että ne ei enää toimi ja saan antaa rahat takasin...  Tongue
tallennettu
La Papessa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 290


Profiili
« Vastaus #163 : 09.10.2008 10:30:05 »

Pääkaupunkiseudun liikenne on puurona VR:n tietoliikennekatkoksen takia.Voisiko tätä retro-merkuriusmaisempaa tapahtumaa enää tullakaan ?
tallennettu
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #164 : 09.10.2008 13:30:37 »

Pääkaupunkiseudun liikenne on puurona VR:n tietoliikennekatkoksen takia.Voisiko tätä retro-merkuriusmaisempaa tapahtumaa enää tullakaan ?

Älä muuta sano! Terveisin nimimerkki Kahdessa tunnissa töihin... Angry
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Sivuja: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 44
  Tulostusversio  
 
Siirry: