Sivuja: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 41
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miten merkuriuksen perääntyminen vaikuttaa??  (Luettu 413678 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Corvus Leonis
Astroholisti

Kaikkien sisällä on jokainen meistä.

Profiili
« Vastaus #165 : 13.01.2009 07:22:53 »

Multa hajoilee Merkuriuksen retrojen aikana yleensä kengät, kuten nytkin. Angry
tallennettu
Lionheart
Astro-nauttija

Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!

Profiili WWW
« Vastaus #166 : 13.01.2009 10:44:37 »

Juu mikään ei pysy kasassa, en edes minä itse.. Kaikki menee päin mettää. Ei jaksa eikä pysty tekemään mitään, laiskuutta ehkä, mut pistän merkkarin piikkiin.. Pitäs taas olla koulussa mut en jaksanu aamulla nousta ja kaikki suhteet menee päin mettää myös. Paitti jouskarin kans..  :Smiley
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Ajatus
Astroholisti

Linnunradan liftari

Profiili
« Vastaus #167 : 13.01.2009 16:27:30 »

Meillä töissä yksi tärkeä postitus myöhästyy teknologian vuoksi...tai oikeastaan perimmäisenä syynä on se, että havaitun virheen korjauksen tekee lopulta joku alihankkijan alihankkijan alihankkija. Lienee ihan R- merkurius vesimies:n sopivaa symboliikkaa - tiedonkulun hitautta sähköisessä "verkostossa".

Mietin tässä vain, että uskaltaakohan sitä buukata mitään matkamessuilta..? :Smiley Tuo Merkkarin-pahus kun peruuttaa silloin tarkalleen juuri Marsini päällä. Joka taas on neliössä Uranukseen...
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
kimo
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #168 : 13.01.2009 19:50:30 »

Kyllä se vaikuttaa, ihan samoin kuin viimeksikin. Luulin että viime kerrasta olisin jotain ottanut opikseni...

Teen kokoajan pikkuvirheitä; vaikka kuinka lukisi meilin läpi, siinä on kuitenkin virhe. Olen pari viimepäivää opettanut omaa työtäni muille, puhun ihan puutaheinää... just kun toinen on kirjoittanut kaiken ylös mä herään ja eiku eiku, pyyhippä kaikki pois ja aloitetaan alusta. Sählään niin pirusti. Unohdan juttuja; tein yks yö uutta ohjeistusta ja jätin siitä pois yhden varsin olennaisen kohdan.

Eli vaikka kuinka mukamas mietit ja tarkistat asiat, pieleen menee silti. Plääh. Kommunikaatio ei ole nyt kohdillaan.  Tongue
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #169 : 13.01.2009 21:57:45 »

noo.. ei muuten mutta tämä meni aivan nappiin. kaksi jousimiestä selvittelemässä, joo.

Weekly Horoscope

Week of January 12, 2009: Your ability to communicate with others goes astray this week, Sag, thanks to the presence of Mercury retrograde in your sector of self-expression. You're always on the blunt side to begin with, and Mercury retrograde in your communication zone isn't going to help you win friends and influence people. Of course, the people who know and love you are aware that you're the go-to person if an honest answer is required. Keep in mind that your best friend may forgive you when you say his or her new haircut looks awful, but not everyone you interact with will be so generous. During the next three weeks, try to think before you speak and your life will flow more smoothly. Tension with a family member reaches epic proportions on Wednesday as the Moon in Virgo opposes Venus in Pisces in your sector of home and family. You and your relative are wrangling over long-standing issues and neither one of you will back down or change your position. You might also run into snags if you're in the process of redecorating your home or moving. Be prepared to have patience in all areas of your life this week.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
kimo
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #170 : 14.01.2009 07:06:00 »

Jep, jep...

Onneksi pukkaa vapaapäivää, voi siirtyä sähläämään kotona ja hajoittamaan vehkeitä ja paikkoja vaihteeksi täällä.
Kavereita tarttis treffata, parit sammakot varmaan pääsee ilmoille...
tallennettu
Rohana
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #171 : 15.01.2009 14:47:48 »

Mulla ja miehellä sama "vika" : molemmille tulleissa eri firman lähetyslistoissa kaikki ok, mutta tavararoita puuttuu. Lisäksi tuntuu että kukaan ei pidä yhteyttä sillä lailla kuin kuuluisi....
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #172 : 15.01.2009 18:26:55 »

Mä en ole huomannut vielä mitään merkuriuksen perääntyvään viittaavaa.... idiot2
tallennettu
Synapsi
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #173 : 15.01.2009 21:48:57 »

Oon lähdössä lauantaina reissuun ja luin uutisen, että Finnairin lentäjät uhkaa lakolla  Sad

Siinäpä sitä, oikeen malliesimerkki.
tallennettu

aurinko oinas    askendentti skorpioni    kuu kaksoset    merkurius kalat    venus harka     mars vaaka
Lizzy
Vieras
« Vastaus #174 : 16.01.2009 12:39:24 »

heti viikon alussa tekstinkäsittely ohjelma kettuili ja lopulta hävitti yli puolet gradutiedostostani. Aijai jaijai

Onneksi olen astrologian harrastaja ja en mennyt edes moisesta paniikkiin.  Grin Sain kun sainkin tietoni takaisin.
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #175 : 16.01.2009 15:40:08 »

Esmiralda niin olen kuullut.  Lips Sealed onnesta itselleni ei käynyt pahemmin. Jotenkin kun kaikenlaisia legendoja graduntekemiseen liittyvistä vaiheita on kuullut niin tuntuu että toi on kyllä yks legendaarisimmista ja tottakai tässä vaiheessa kun on jo yli 70 sivua tekstiä.  uglystupid2 crazy2

Kun en ole kadottanut muistitikkua (kop kop) niin sitten täytyi tulla tuo...  Grin
tallennettu
suski7
Kanta-astroilija

Profiili WWW
« Vastaus #176 : 18.01.2009 11:42:25 »

meillä on töissä paha viirus päässy sisään, tuli ilmi jokseenkin samaan aikaan kuin  merkurius rupes perääntymään. Itse katson aina missä huoneessa   merkurius perääntyy, eli nyt meni huoneeseen 11. No niinhän siinä kävi, että vaihdoin liittoa, ja heidän piti tehdä vaihto ilman että minun olisi pitänyt tehdä mitään. Kun palkkanauha tuli olin edelleen vanhassa liitossa ja nostin metelin asiasta....selvisi että olin laittanut väärän liiton tietoihin joten eihän minua löytynyt ko. liiton asiakkaista jten vaihto jäi tekemättä. Hemmetti, nyt sitten lopetellaan uudestaan ja yritän saada tammikuun liittorahoja pois  :Smiley sormi perhana oli liian vikkelä, enkä tarkistanu asiaa....hyvä puoli tässä on se, että tapasin vanhoja tuttuja...
tallennettu

sun+mer+ven+nep skorppioni
asc kauris
mon kalat
eppana
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #177 : 18.01.2009 15:29:25 »

Töissä oli palaveri tiedonkulusta kahden eri vuoron välillä-meni melkein huutamiseksi  Angry,
eikä mukana olleet kaksi pomoa pystyneet antamaan mitään järkeviä tai selviä vastauksia kysymyksiin-tosin eipä ne niin kuunnelleetkaan  idiot2 knuppel2 2funny

Ainoa, mikä liikkuu salamannopeasti on juorut  idiot2
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Asterix
Vieras
« Vastaus #178 : 18.01.2009 20:23:12 »

tickedoff Töissä e-mailit ei kulje yhden bossin kanssa, kun sen e-mail osoite tai box on kaatunut.

Lisäksi joudun sopimaan asioista Saksaan tyypin kanssa, joka ei puhu sanaakaan englantia,
koska henkilö, joka normaalisti hoitaa asioita, on jossain
ja meikäläisen liike-saksa.. buck2

Kummasti porukka on vältellyt vastuuta asioiden hoidossa tai sitten ne ei oikein ole saaneet
pitkän pyhäilyn jälkeen draivia päälle hoitaa hommat ja pinnahan tässä meinaa palaa. :Smiley tickedoff

Olen saanut ruoskia oikein urakalla porukkaa liikkeelle, ylipäätään hereille. tickedoff knuppel2

Ärsyttää myöskin, että osa porukasta on vaipunut johonkin koomaan yleisen ekonomiallisen
tilanteen vuoksi, vaikka se ei edes koskettaisi meitä, niin ne ei kykene hyödyntämään sopivia tilanteita hyväkseen,
vaan ovat muun massan mukana "koomassa" käyttäen tekosyynä yleistä maailmallista tilannetta,
ettei nyt vaan tarvitsisi töitä tehdä palkkansa eteen. tickedoff

Nythän vasta on oiva tilaisuus iskeä avautuviin tilaisuuksiin, kun suurin osa kilpailijoista
ja muista ihmisistä seisoo tumput suorina ihmetellen, että mitä oikein pitäisi tehdä.

Olen vakuuttunut, että suurimmalla osalla ihmisillä ei ole oikeasti älyä, eikä luovuutta. Angry
Sitä on helppo olla älykäs ja luova, kun on valmiit rahat käytettäväksi ja joku muu on keksinyt tavan edetä.

Kyllä elämä on pilalla, kun nuo tähdet ovat aina väärässä asennossa. Angry
tallennettu
Vehra
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #179 : 18.01.2009 21:49:20 »

Kai on tässä kohtaa myönnettävä, että Merkuriuksen perääntyminen tuntuu. Heti vuoden alusta on ollut todella epäselvä tilanne päällä yhden miehen kanssa, täysi yhteyskatkos tai ehkä joku outo väärinymmärrys (tai ehkä hän ei halua ikinä nähdä minua enää, tiedä häntä). Ja heti kun päätin tässä, että en jaksa elää epävarmuudessa, että laitanpa hänelle viestin facebookiin (joka on ainoa keino minulla ottaa häneen yhteyttä, sillä minulla ei ole hänen numeroaan), niin kappas, facebook huoltaa itseään, joten en saa viestiä lähetettyä. Siispä hiljaisuus jatkuu.

Tänä viikonloppuna on ollut sellainen olo, kuin kun apollo 13 siirtyi kuun taakse, ja yhteys maahan katkesi kokonaan.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 41
  Tulostusversio  

Siirry: