Sivuja: 1 2 3 [4] 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Näetkö auran?  (Luettu 44630 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« Vastaus #45 : 11.08.2006 09:22:57 »

Kaikilla ja kaikella on Aura.
Aura on sitä Jumalallista energiaa, joka säteilee yli fyysisten rajojen.

Muistaakseni Kirlian-kuvaus (yksi aurakuvauksen muoto) aloitettiin juuri kuvaamalla kasvien auroja.
tallennettu
Sonya
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 38


Profiili
« Vastaus #46 : 11.08.2006 19:11:41 »

Olisi kyllä mielenkiintoista ihan nähdäkin auroja, minä kun aistin ne Smiley tosin en pistä pahakseni sitä etten niitä näe, aistimalla olen päässyt pitkälle. Monet läheiset ovatkin ihmetelleet miten aina tiedän miltä heistä tuntuu. Monesti olen vähän liiankin samaistuva, itsellekin tulee paha mieli jos läheisellä on. Tietty iloisuuskin tarttuu, se on todella ihana tunne Smiley

Näen myös enneunia tai joitakin "pätkiä" menneestä omasta/jonkun toisen ihmisen elämästä. Välillä on tullut ihan säikähdettyäkin, kun on nähnyt jonkin karmivan asian ennalta ja se toteutuu  Undecided onneksi asiat ovat enimmäkseen iloisia. Koskaan en ole tiedossani olevaa tapahtumaa yrittänyt estää, tulee vain sellainen tunne, että ei ole lupaa siihen. Niin ja vielä tuokin, että näen haamuja (nykyään onneksi harvemmin)  uglystupid2 pitäisi varmaan hoitoon hakeutua  Cheesy no nyt meni vähän jo  ohi aura keskustelusta.

Mutta kuitenkin itse yritän harjoittaa jollakin tapaa tuota aurojen näkemisen lahjaa, koska luulisin pystyväni siihen, kerta jos pystyn aurat aistimaankin. Aika näyttää...
tallennettu

(http://www.myspacedev.com/img/dividers/divider04.gif)
enkelitär
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 108



Profiili
« Vastaus #47 : 11.08.2006 21:55:09 »

Huomasin, että kahden minulle rakkaimman ihmisen seurassa minulle niin, että kun pidän heitä kädestä käsissäni kihelmöi Smiley. Toisella heistä, ystävättärelläni on hieman vahvemmalle tuntuva kihelmöinti, mutta luulen sen johtuvan siitä, että olen tuntenut hänet poikaystävääni kauemmin.
tallennettu
haaveilija73
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #48 : 08.12.2010 18:17:55 »

Olen jo pitkään haaveillut näkeväni auroja. Se rupesi kiinnostamaan jokin aika sitten. Haluaisin "opetella" kyseisein taidon.  smitten Olisiko kenelläkään vihjeitä yms.

En ole oikein missään hyvä ja haluaisin opppian jonkun upean "erityis" taidon  Smiley Jos joku vaan edes jotain kyseisestä aiheesta tietää jotain hyödyllistä ja mielenkiintoista, voisitko ilmoittaa minulle...  smitten


T: ...Haaveilija...
tallennettu
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #49 : 09.12.2010 19:53:37 »

En ole varma ovatko ne auroja joita näen, mutta väsyneessä tai kyllästyneessä olotilassa kun katse vähän 'jäätää', näkyy sivusilmällä erilaisia väriutuja muiden ihmisten pään takana ja harteilla, joskus myös käsillä. Kerran suihkussa näin jalkojeni ympärillä myös sellaista sinistä (=
  Toisinaan koulussa kun opettaja selittää jotain, niin väsyneenä sitä seuratessa alkaa havaitsemaan niitä värejä siinä. Parikin opettajaa on tehnyt niin, että kun alkaa innoissaan selittää käsillä jotain, käsien ympärille muodostuu juuri tuota utua. Toisen opettajan käsien tausta alkaa hehkua vaaleanpunaisena, johtuisiko siitä että hän on niin omistautunut tuolle valokuvaukselle jota opettaa ja nauttii siitä... Toisen opettajan käsien ympärille ilmaantuu oranssia utua...
tallennettu
jenjen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 56


Profiili
« Vastaus #50 : 15.12.2010 12:13:25 »

Mä olen nyt viikon verran opetellut näkemään auroja. Koska olen muutenkin hyvin värirakas ihminen, niin ajattelin, että kyllä mä varmasti myös näen auran värit, jos vaan haluan.

Ite aloitin tuijottamalla omaa kättäni. Pari päivää meni, ja näin vaan välillä sellaisen valkoisen udun käteni ympärillä, en muuta. Ajattelin jo luovuttaa, mutta en sitten luovuttanutkaan. Tällä hetkellä näen käteni auran värin, se on sini-vihreä. Peilistä katsoessani pään ympärilläni on kullankeltainen aura, joka muuttuu hartoiden kohdalla sinertäväksi. En näe auraa vielä oikein kunnolla, värit ovat hailuja, ja usein aura katoaa, kun keskittymiseni herpaantuu.

Eilen näin mieheni pään ympärillä vihertävän auran. Lapsiltani en näe, ne kun peevelit liikkuvat koko ajan  Grin

Eli kyllä sen voi harjoitella, eikä kannata luovuttaa parin päivän päästä jos mitään ei näy.

Sitäpaitsi aurojen harjoittelun myötä näen kaikkea muutakin hassua  Cheesy Näen ulkona ihan selvästi erilaisia kauniita energiavärähtelyjä. Näiden näkeminen alkoi eilen.

tallennettu
haaveilija73
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #51 : 18.12.2010 18:26:51 »

voiko auroja nähdä pimeässä ? mietin sitä tässä pari päivää sitten  Smiley
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« Vastaus #52 : 18.12.2010 21:02:23 »

Toisaalta miksipäs ei voisi nähdä. Ainakin Kolmannella Silmällä aistimalla aura havaitaan aistimalla, ei fyysisesti näkemällä, jolloin valon määrällä ei ole merkitystä.
tallennettu
jenjen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 56


Profiili
« Vastaus #53 : 19.12.2010 11:30:38 »

Juu, Isarea, ei kannata luovuttaa.  Smiley Mä uskon, että kaikki pystyy ainakin jollain lailla näkemään auroja, jos vain jaksaa opetella. Ohan se vähän turhauttavaa vahdata omaa kättään pari päivää, kun mitään ei näytä tapahtuvan, ja mä sain päänikin kipeäksi niinä parina ekana päivänä.  Cheesy

Mun mielestä tärkeintä on hokata se tapa millä pitää katsoa, ei siis niinkuin katselisit tavallisesti kättäs, vaan sun silmien pitää olla vähän niinkuin toisella tasolla. Mä luulen, että se päänsärkykin johtui siitä, että silmät joutui opetella käyttämään uudestaan joitain lihaksia, joita ne ei oo herran aikoihin käyttänyt.
tallennettu
Rigsu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 32


Profiili
« Vastaus #54 : 24.06.2011 16:36:52 »

hei! luin vastikään jostain että auran voi nähdä kun katsoo omaa varjoaan veden pinnalla aurinkoa vasten Smiley meinaan kokeilla.
tallennettu

aurinko kauris Kauris
askendentti jousimies Nouseva Jousimies
kuu skorpioni Kuuskorppari
merkurius kauris Merkurius Kauriissa
venus jousimies Venus Jousimiehessä
mars vesimies Mars Vesimiehessä
Ja muutenkin vähän hankala tapaus Cheesy
Metalli-Apina
Punainen Sähköinen Maa
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #55 : 24.06.2011 19:33:23 »

Joskus vahingossa olen nähnyt parinsentin paksuisen kirkkaan/vaalean tai sinertävän kehän jonkun ympärillä, ja senkin vain hetken. Minusta kuitenkin tuntuu, että lapsena näin niitä useammin.
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #56 : 25.06.2011 14:15:43 »

En tiedä näenkö, mutta jotain sinne päin ehkä. Näen helposti valkoisen ohuen hötykerroksen, joka saattaa alkaa hohkamaan väriä mutta joka katoaa kun liikauttaa silmiä. En sitten tiedä, onko vain näön haritusta. Tästä seurauksena näkökenttään ilmestyy myös kaikenlaisia muita ilmassa leijuvia kuvioita, niinkuin silloin, jos katsoo kirkkaaseen valoon ja kääntää katseena pois. Silloin näkökentässä näkyy kaikenlaisia erivärisiä möhkylöitä. Minulla tämä kuitenkin tapahtuu myös auraa katsoessani, mikäli niitä oikeasti näen. Voipi olla sillä haritusta myös. Äsken kun testasin niin kädelläni hohkasi turkoosi väri.
tallennettu
faerie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 528


Profiili
« Vastaus #57 : 25.06.2011 20:00:39 »

En tiedä näenkö, mutta jotain sinne päin ehkä. Näen helposti valkoisen ohuen hötykerroksen, joka saattaa alkaa hohkamaan väriä mutta joka katoaa kun liikauttaa silmiä. En sitten tiedä, onko vain näön haritusta. Tästä seurauksena näkökenttään ilmestyy myös kaikenlaisia muita ilmassa leijuvia kuvioita, niinkuin silloin, jos katsoo kirkkaaseen valoon ja kääntää katseena pois. Silloin näkökentässä näkyy kaikenlaisia erivärisiä möhkylöitä. Minulla tämä kuitenkin tapahtuu myös auraa katsoessani, mikäli niitä oikeasti näen. Voipi olla sillä haritusta myös. Äsken kun testasin niin kädelläni hohkasi turkoosi väri.

Aivan sama juttu täällä. Ja mistä sitten tietää, että näkeekö mitään vai harittaako se näkö vaan!! Grin vaikeaa!
tallennettu
Aurataituri
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 15


Profiili
« Vastaus #58 : 07.11.2011 17:50:05 »

Hei.
Herätin vanhan aiheen, ei kai se ole kiellettyä? Huh
No, joka tapauksessa, minä näen auroja. Ne ovat utuisia (joillaki ihmisillä selkeämpiä), lähinnä värejä suurimmaksi osaksi pään ympärillä. En ole opetellut, tämä taito on ollut minulla aina. Kerran näin ihmisen ympärillä valko-harmaan auran ja järkytyin kovasti. Harkitsin jopa ilmoittamista viranomaisille, mutta minua olisi varmasti vain sanottu hihhuliksi... Tämä kykyni on siis joskus hiukan vaikea, kun tietää enemmän kuin muut, se herättää oudoksuntaa - en voi puhua tästä muille kuin ystävilleni, jotka myös näkevät auroja. Kerran näin jopa kissani auran, mutta se oli haalea ja katosi nopeasti. Olenko erityinen?
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #59 : 07.11.2011 18:51:48 »

Erityinen siina mielessa, etta me kaikki olemme. Smiley Sinulla on hienosti aktivoitunut lahja. Smiley Saat olla ylpea siita. Monet henkisen polun kulkijat yrittavat nahda auroja vuosikausia siina onnistumatta. Smiley

Mene syvemmalle kykyysi, opettele ymmartamaan eri varien merkityksia, opettele ymmartamaan tunteita ja vaistoja, mita nama aurat ja energiat sinulle kertovat...Opettele tuntemaan kykysi!  smitten
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Sivuja: 1 2 3 [4] 5
  Tulostusversio  
 
Siirry: