Sivuja: 1 [2] 3 4 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Näetkö auran?  (Luettu 45103 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Tulikukka
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 250



Profiili
« Vastaus #15 : 03.07.2006 23:09:26 »

Ehkäpä tuon taidon todella voi opetella, jos osaa oikein katsoa ja oppii katsomaan ensinnäkin oikein.  Smiley Täytyy harjoitella, eiköhän taito kehity kun harjoittelee? Jos kerran kykenen erottamaan jotain, niin luulisi ettei ole mahdottomuus oppia näkemään myös värejä?  Huh
tallennettu

We have got two gifts,that we should use as much as possible:
the sense of humore and the imagination.
The imagination replaces that what we are not and the sense of humor
helps us to accept that what we are.
Keho
Vieras
« Vastaus #16 : 03.07.2006 23:30:02 »

Turkoosi väri tarkoittaa sitäkin, kun olemme tulemassa näkyväksi eli se on sen energian väri.  angel
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #17 : 04.07.2006 11:59:15 »

Auran näkeminen voi olla myös hyvin raskasta.

Kun on väsynyt tai sairas, ei jaksa sulkea sitä pois, sanoo ystäväni.

Silloin hän ei uskalla esim. ajaa autoa tai kaihtaa menemästä ihmispaljouteen, koska kokee ikään kuin tuplaten asiat. Todellisuus on aineellista värähtelyä paljon rankempi.

Joten uskon jonkun kaitselmuksen tai enkelin myös ymmärtävän, milloin itse kullekin voi suoda tällaisia kykyjä. Niiden puutteesta voi siis olla myös iloinen.  Smiley

Minä ymmärrän sen siten, että tuon auran olemuksen voi myös TUNTEA värähtelynä. Oletteko kokeneet näin?

Joidenkin luona on niin helppo olla. Ja joidenkin raskas värähtely, usein torjuvana vaikuttaa minuun niin että saan heti vatsan kipeäksi. Auttaa jos voin mennä ja koskettaa, asettaa käden harteille ja kysyä 'voitko hyvin' tai 'mikä sinun on'. Kun asianosainen saa purettua huolensa, tuntuu minustakin paljon paremmalta. Hassua, että usein tällaiset ihmiset, jotka 'etsivät' ihmistä, kelle voi puhua, vetävät minua puoleensa.

Uskon, että tämä värähtelyn tunteminen on samaa kuin näkeminen. Ihmettelenkin että voiko sen 'kuulla' tai 'haistaa' tai jopa 'maistaa'.

Keho voisi varmaan tarkentaa tämän asian???

kovasti näitä asioita ihmettelevä metsätonttu
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #18 : 04.07.2006 12:15:54 »

Minä ymmärrän sen siten, että tuon auran olemuksen voi myös TUNTEA värähtelynä. Oletteko kokeneet näin?

Olen samaa mieltä, sillä itse koen aurat juuri noin värähtelyinä. En näe auraa, vaan tunnen sen.  :Smiley
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #19 : 05.07.2006 10:55:53 »

En kyllä näe auroja, vaikka kuinka haluaisinkin. Embarrassed Olen yrittänyt opetella, mutta nyt se on vähän jäänyt. Kerran tuijottelin käsiäni ja olin näkeväni niissä sellaista mintunvihreää (olen joskus kuullut, että aurassani olisi tuollaista sävyä muutenkin), mutta en tiedä onko se vain sellaista "perussumua", jota syntyy kun silmät väsyvät vai oliko se tosiaan aurani väri. Huh

Minusta silti tuntuu, että aistin ihmisissä kyllä intuitiolla jotain värähtelyjä ja vastaavia. Joskus kuvailen ihmisten antamia väristyksiä/värähtelyjä väreinä ja tunnetiloina. Joillain ihmisillä on tosiaan todella "raskas ympäristö" ja heidän lähellää on raskas olla. Samoin joidenkin ihmisten lähettämät värähtelyt ovat todella pieniä, suorastaan anteeksipyytäviä, joilllain lähtee vaikuttavia, joillain miellyttäviä "väristyksiä". Vaikea selittää. Cheesy
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Rauhan enkeli
Vieras
« Vastaus #20 : 05.07.2006 11:22:21 »

Hei!

Lähdenpä utelemaan teiltä tämmöisiä: Näetkö auran? Millaisena sen näet? Onko sen näkemistä mahdollista opetella? Itseäni alkoi kovasti kiinnostaa kun asiasta lueskelin.  Wink

-Tulikukka-  smitten

Olen niitä, jotka "kuulevat auroja" - voiden esim. ennakoida sitä,
mitä on kehkeytymässä esiin vaikkapa bussipysäkin "rintamalla".

Kuuleminen on muutenkin se vahva osaamiskeskukseni.

Tavallaan kuulen värejä taikka värivaloa
taikka valon soivia väritaajuuksia.

Kuulemiseni on monissa kohdin elämäni polulla auttanut minua
mutta myöskin herkistänyt ja eloani pelkistänyt
- olenhan myöskin ollut hyvinkin "arka" kuulemaan "liikoja"...

Tiivistettynä:

Nautin värien kuuntelusta.
Kielennän myös helposti kuulemaani.
Myös numeroiden maailma tulee kauttani kuulluksi
ja kuulovaraisesti tulkituksi.

 Grin angel smitten
« Viimeksi muokattu: 05.07.2006 11:24:52 kirjoittanut Rauhan enkeli » tallennettu
heguli
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 175



Profiili
« Vastaus #21 : 05.07.2006 20:23:09 »

Hei Rauhan enkeli,

Kyvyllesi on tieteellinenkin nimi, joka on Synestesia. Tämä tarkoittaa sitä, että joillakin ihmisillä on kyky nähdä kuulemansa asiat erilaisina väreinä tai tuntea ne suussaan erilaisina makuina.

Mielenkiintoinen aihe, eikö vain...
tallennettu

Aurinko,Venus: Kauris
Kuu,Jupiter,Neptunus: Skorpioni
Sideerinen Jousimies
Valkoinen maailmojen sillanrakentaja
Maa-kukko
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #22 : 05.07.2006 22:26:18 »

Hei Rauhan enkeli,

Kyvyllesi on tieteellinenkin nimi, joka on Synestesia. Tämä tarkoittaa sitä, että joillakin ihmisillä on kyky nähdä kuulemansa asiat erilaisina väreinä tai tuntea ne suussaan erilaisina makuina.

Mielenkiintoinen aihe, eikö vain...
Hei Ystäväin

Tässä artikkeli aiheesta


http://www.yle.fi/akuutti/arkisto2003/220403_b.htm
Synestesia


 smitten  Elämänilo   smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Rauhan enkeli
Vieras
« Vastaus #23 : 06.07.2006 09:51:14 »

Hyvä artikkeli, kiitos.  Wink

Kohdallani ei toimi sellainen, että mieltäisin tietyn sävelen tietynväriseksi
vaan pikemminkin kokonaisvaltaisemmin:
miellän tietyn sävelsarjan tietynsävyisten sävelten kokonaisuutena
- vaikkapa oktaaveittain sävyttyen.

Siten eri oktaaveissa soi vaikkapa perusvärien skaala vaihtelevan sävyisenä.

***

Yleensäkin eikö synestesia viittaakin siihen,
kuinka todellisuus on moniaistittavissa
eli aistinnettavissa kuten mitenkin ... ja miten kutenkin?

Tajunnan asetan keskelle ympyräksi.
Sitä ympäröivät tai kehystävät aistit.

Ihmisellähän on paitsi fyysisiä aistinelimiä myös nk. henkisiä aisteja,
jotka prosessoivat ulos- ("ulkoavaruuteen") ja sisäänpäin ("sisäkosmokseen").

Tietoisuus (valve-) liikkuu "tajunnanväliä" eli nousee ja laskee; valpastuu ja uinahtaa.

Djuu... Grin

 :Smiley
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #24 : 07.07.2006 18:09:05 »

Hei!

Tuo kuuleminen kuulostaa tosi mielenkiintoiselta!

Kuinka monivivahteisia, moniuleitteisia aistimme ovatkaan!

Minä ilmoittauduin juuri viikonloppukurssille, jossa keskustellaan chakroista, väreistä ja 'opetellaan' katselemaan auraa. Kurssi vain tupsahti eteeni, ystävä soitti ja näinhän sitä viedään.

Hyvin uteliaana odottelen heinäkuun loppua siis!

metsätonttu
tallennettu
Lion paradoxal
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 118


Leijona & nouseva Skorpioni


Profiili
« Vastaus #25 : 07.07.2006 18:16:19 »

Kääk - mie huomasin just että näen keltaisen auran edessäni istuvan ihmisen yllä.
Tai sitten  olen istunut liian kauan koneella ja silmät tekevät temput ja saavat kaiken hehkumaan tietokoneruudun tavoin.  Wink

SuPi

...kiintoisa aihe. Värit ovat ihania.
« Viimeksi muokattu: 07.07.2006 18:18:53 kirjoittanut SuPi » tallennettu

Aurinko, Kuu, Venus - Leijona
Nouseva, Saturnus, Mars - Skorpioni
Uranus, Neptunus - Jousimies
Jupiter - Kauris
Merkurius - Neitsyt
Pluto - Vaaka

En ole käynyt täällä foorumilla pitkään aikaan, olen siirtynyt muihin maisemiin...
enkelitär
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« Vastaus #26 : 10.07.2006 13:24:54 »

Mietimpä vain, kauanko yleensä menee kun oppii näkemään aurat? Tuntuu, että olen oppinut huiman nopeasti, tunnistan energiavirran käsissäni kun sormia liikuttelen niitä toistensa lomassa. Voin tottakai vain kuvitellakin Cheesy. Olen hyvin herkkä uskoinen.. Tuntuu vain, että seuraavalle asteelle pääsy on vaikeampaa, en erota auraa ihmisillä.
tallennettu
heguli
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 175



Profiili
« Vastaus #27 : 11.07.2006 08:10:55 »

Näen sen harmaana, joskus hentoina väreinä -vahingossa tai kun oikein keskityn.

Tunnen sen myös värähtelevänä energiana ja lämpönä. smitten

Kyky nähdä aura jonkinlaisessa muodossa on minulla ollut aina. Aikuisuudessa taito oli "kadoksissa" vuosikymmenen ajan, kunnes nyt olen sen löytänyt uudelleen. Wink
tallennettu

Aurinko,Venus: Kauris
Kuu,Jupiter,Neptunus: Skorpioni
Sideerinen Jousimies
Valkoinen maailmojen sillanrakentaja
Maa-kukko
Pallaskissa
Astro-nauttija
****
Viestejä: 920



Profiili
« Vastaus #28 : 11.07.2006 15:56:38 »

Näen usein sellaisen "hennon hehkun" ihmisten (ja myös kasvien, jopa esineiden ympärillä), mutta en tiedä, onko kyseessä aura. Värejä en näe. Kolmevuotias tyttäremme sen sijaan sanoi eräänä päivänä ihan "muina lapsina" että äiti on sininen ja isä vihreä Smiley. Mahtaakohan hän nähdä, hmm?
tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
Kanteletar
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3



Profiili
« Vastaus #29 : 12.07.2006 11:56:31 »

Näen usein sellaisen "hennon hehkun" ihmisten (ja myös kasvien, jopa esineiden ympärillä), mutta en tiedä, onko kyseessä aura. Värejä en näe. Kolmevuotias tyttäremme sen sijaan sanoi eräänä päivänä ihan "muina lapsina" että äiti on sininen ja isä vihreä Smiley. Mahtaakohan hän nähdä, hmm?

Hyvin mahdollista. Siitä alkoi ystäväni lapsen näkeminen, indigo-lapsi. hän on nyt 10v ja keskustelee sujuvasti henkien kanssa ja ajelee häiriöhenkiä pois, on yhteydessa jopa mikaeliin... mielenkiintoinen poika. Osaa parantaa käsillään jne... ala harjoittaa häntä, treenaamaan... muista vaan että hänen kannattaa pitää asia salassa sitten koulussa... ettei tule ongelmia, kaikki eivät voi käsittää todellisuutta ja pitävät näitä uudenajan lapsia jopa hulluna, syöttää psykoosilääkeiä jne. Mutta se on raskas taival lapselle tuo näkeminenkin. tämä poikakin aina välillä ahdistuu niin näkemästään, näkee joitakin asioita mitä ei vielä ymmärrä... katsoo mun auraa ja näkee tuon tumman kohdan sydämmen kohdalla ja pyytää lopettaa tupakoinnin... tämä oli n. 2kk sitten ja nyt todettiin mulla rytmihäiriö...

Voimia teille!!!

Itse näen myös, mutta se tupsahti tossa 7kk sitten. Itselläni aurassa valkoista ja violettia, vähän keltaista. Oikeestaan tuo valkonen on keskitynyt oikeaan käteeni, sillä minä parantelenkin. on ihanaa aina tysyydessään katsoa käsiään kuinka ne kipinöivät, nostavat höyryä...
En tykkää katsoa muitten auroja ellei minua siihen pyydetä, se on vähän tunkeutuvaa. ei sitä ala toisen vaatteitakaan riisumaan luvatta. Sitä voi nähdä asioita mitä ei halua, vaikka jollaan sukuilaisella mustaa keuhkoissa ja tajuta että jaa... sillä on keuhkosyöpä... joten näen, mutta en viitsi hirveesti katella....
tallennettu

-ABI MALE SPIRITUS-
Sivuja: 1 [2] 3 4 5
  Tulostusversio  
 
Siirry: