Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tina sydän+käärme?  (Luettu 4876 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
hp27
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« : 10.11.2011 16:26:51 »

Osaako kukaan täällä sanoa mitä mahtaa tarkoittaa:

Sain uutena vuotena tinasta Sydämen muotoisen tinan jossa ihan selvästi käärme luikerteli ja siihen sydän tinaan oli tullut vielä sydämen muotoinen reikä?

Jotkut sanoo että sydän tietäisi rakkautta ja käärme vaaraa mutta eipä ainakaan mitään rakkautta ole tullut eteen vielä.

Kiitos jos joku osais vastata tähän. Smiley
tallennettu
hp27
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #1 : 11.11.2011 13:57:29 »

En tiiä ja siksi kysynkin täältä mitä mahtaisi tarkoittaa, mutta kiitos vastauksesta Smiley
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5930



Profiili
« Vastaus #2 : 11.11.2011 17:42:35 »

Minäkin sanoisin että käärme meinaa muutosta...niillä oli mulle kesällä semmoinen viesti annettavana  Wink
Voiskos se sydän meinata vaikka sitä omaa itseä ja omaa sydänenergiaa? Huh

Onko kysyjälle tullut muutosta mihinkään sellaiseen asiaan, jota sydän voisi symboloida?
Jotain sinulle tärkeää se varmastikin on, olkoot nyt romanttista rakkautta tai jotain muuta..?

 Ei me Soman kanssa tiietä, me vain pohditaan...on hankala sanoa yhtä totuutta oikein mihinkään...kun ei semmosta niin olekaan...henkilö itte aina tietää parhaiten, mikä hälle on se juttu. Näissä mennään aina niin henkilökohtaisuuksiin, vaikka yleistyksiäkin toki on.

tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5930



Profiili
« Vastaus #3 : 11.11.2011 17:51:30 »


 2funny Grin

"Sydän on lähes yleismaailmallisesti tunnettu rakkauden symboli. Symboli muistuttaa vain etäisesti sydäntä, ihmisen verenkiertoa ylläpitävää sisäelintä. Sydäntä on itse asiassa kuvattu useanlaisilla symboleilla. Nykyisin tunnetuimman sydämen symbolin ei itse asiassa arvella alun perin kuvanneen sydäntä, vaan naisen pakaroita. Symboli on mahdollisesti kreikkalaisperäinen.["
SIINÄ SE!


^Pätkä Wikipediasta^

Pakko laittaa, ei saa suuttua  smitten
tallennettu
kauris76
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 83


Vahva Uranus +Kristustietoisuus


Profiili
« Vastaus #4 : 11.11.2011 19:00:59 »

Käärme kuvastaa elinvoimaa.
tallennettu

Johanna
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5930



Profiili
« Vastaus #5 : 11.11.2011 19:19:17 »

Tuon käärmeen symboliikasta löytyy kyllä ihan laidasta laitaan...parantajasta vaikeuksien tuojaan ja vaikka mitä. Laaja skaala.
Paha sanoa muuta kuin omalle kohdalle, että mitä se nyt sitten meinaakaan  idiot2

Soman unikäärmeissä minä näkisin kyllä viestin vaarasta. Mutta en osaa veikata enempää  Huh
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« Vastaus #6 : 11.11.2011 19:43:56 »

Jos tinassa on sydämen muotoinen reikä ja käärme luikertelee siitä, viittaisiko se mahdollisesti muutokseen ja kasvuun omassa kehityksessä niin, että asiat liittyvät sydän chakraan: tunteet, itsensä rakastaminen, maailman rakastaminen, muistot, menneisyydestä vapautuminen, positiivisuus, tasapaino maallisen ja henkisen välillä (koska sydänchakra on ainoa chakra, joka on yhtä aikaa maallisia että henkisiä ulottuvuuksia hallitseva).

Käärme liitetään erittäin usein parantamiseen sekä feminiinisyyteen. Oletko käynyt tänä vuonna läpi paranemisprosesseja/tasapainottamista naiseuteen tai naisiin liittyen? Asian ei tarvitse olla suuren suuri - itse olen tasapainottanut omaa feminiinisyyttäni tänä vuonna opettelemalla käyttämään koruja ja huomaamaan, että niistä on hyvinkin paljon iloa!

Tinan sanoma on varmastikin kehotus enemmän kuin suoranainen "näin tapahtuu"-kommentti. Smiley
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: