Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voiko kohtaloa muuttaa?  (Luettu 25032 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
mariella-
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 66


Profiili
« Vastaus #30 : 12.05.2018 13:51:01 »

Olen tehnyt päätöksen ja enää en väkivaltaiseen parisuhteeseen suostu. Ei ole sen arvoista, että lopullisesti vammauttaisin tai antasin itseni kuolla väkivallan seurauksena! Jos tulee yksikin lyönti tai muuten vaan huomaan hämäriä piirteitä miehessä, todennäkösesti lopetan suhteen siihen. Sillä etenkin jos on kyse oikeasti aikuisesta ihmisestä, yli 30-vuotiaasta, hän on varmasti oppinut tunnistamaan jo luonteensa ja jos tietää että luonteessaan on taipumusta vihan hallitsemattomuuteen ja väkivaltaisuuteen, haluaa oikeasti muuttua, niin olis aikoja sitten hakenut jo apua ongelmiinsa... Vaikka mies löisi minua ja lupautuisi heti sen jälkeen lähtemään terapiaan, se tulee oikeasti olemaan pitkä prosessi ja mulla menee kauan ennen kuin pystyn olemaan rennosti ja tuntemaan oloni turvalliseksi miehen lähellä. Joten parempi erota.

Mikä teidät tuo tänne palstalle? Minkä verran sitten uskotte astrologiaan, kohtaloon ja yliluonnollisiin asioihin?
tallennettu
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #31 : 12.05.2018 15:18:33 »

Olen tehnyt päätöksen ja enää en väkivaltaiseen parisuhteeseen suostu. Ei ole sen arvoista, että lopullisesti vammauttaisin tai antasin itseni kuolla väkivallan seurauksena! Jos tulee yksikin lyönti tai muuten vaan huomaan hämäriä piirteitä miehessä, todennäkösesti lopetan suhteen siihen. Sillä etenkin jos on kyse oikeasti aikuisesta ihmisestä, yli 30-vuotiaasta, hän on varmasti oppinut tunnistamaan jo luonteensa ja jos tietää että luonteessaan on taipumusta vihan hallitsemattomuuteen ja väkivaltaisuuteen, haluaa oikeasti muuttua, niin olis aikoja sitten hakenut jo apua ongelmiinsa... Vaikka mies löisi minua ja lupautuisi heti sen jälkeen lähtemään terapiaan, se tulee oikeasti olemaan pitkä prosessi ja mulla menee kauan ennen kuin pystyn olemaan rennosti ja tuntemaan oloni turvalliseksi miehen lähellä. Joten parempi erota.

Mikä teidät tuo tänne palstalle? Minkä verran sitten uskotte astrologiaan, kohtaloon ja yliluonnollisiin asioihin?

Vihdoinkin oikea päätös!  police
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #32 : 12.05.2018 18:40:25 »

Jes mariella, tuo on oikein <3
tallennettu
Serafina
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 138



Profiili
« Vastaus #33 : 21.05.2018 08:06:41 »

Tervetuloa takaisin Electric Sun
ja oikein hyvää kesää!  Smiley
tallennettu

Valkoinen solaarinen tuuli
mariella-
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 66


Profiili
« Vastaus #34 : 21.05.2018 21:14:11 »

Noni, en oo kuvitellu kaikkee. En oo ainut näköjään joka kokenut samanlaista. Kun tulee ihmisellä seinä vastaan, niin en tiiä auttaisko jos rukoilis jeesukselta ja jumalalta että sais haluamansa ihmissuhteen toimimaan. Jeesus ja jumala ovat kai kaikkivoipia, mikä ihmiselle on mahdotonta, on jeesukselle tai jumalalle mahdollista... näin olen lukenut. Kun mietitään esimerkiks horoskooppeja tai tälläsiä tapahtumia mistä Electric Sun myös kertoi tai muita yliluonnollisia tapahtumia, niin kyllä siitä vahvasti tulee tunne ettei täällä maailmassa yksin olla ja kaikki on loppujen lopuksi jonkun korkeamman voiman käsissä...
tallennettu
mariella-
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 66


Profiili
« Vastaus #35 : 21.05.2018 21:26:12 »

Kun on kokenut paljon väkivaltaa.. alkaa usko, toivo ja luottamus loppua elämää kohtaan. Sitä vaan haluais kuolla. Minäkään en oo liikaa pyytänyt, muuta kuin hyvää terveyttä, miestä jota pystyn rakastamaan täysillä ja paria lasta. Sellasta tavallista suomalaista unelmaa haluaisin elää, omakotitalo ja normaalia perhe-elämää! taitaa liikaa olla silti vaadittu kun elämä lapioinut niskaan sontaa aika paljon . . .

Yritän mielestäni parhaani, mutta en silti helpolla pääse missään asioissa oikeastaan. Taitaa mun koko suku olla täynnä epäonnisia ihmisiä ja tiikeri ei pääse pakoon raitojaan jos hiffaatte mitä tarkoitan...

9.10. syntyneissä on ollu ne ihmiset joita oon rakastanut eniten ja miks ihminen ketä rakastan eniten käyttää mua kohtaan väkivaltaa!!! miksei se väkivallan käyttäjä voinut olla mielummin ihminen joka ei ole mulle niin tärkeä. Hirveä henkinen kipu ja TUSKA.
tallennettu
mariella-
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 66


Profiili
« Vastaus #36 : 21.05.2018 21:50:12 »

Pitäis vaan luottaa siihen että jos mun ystäväpiiriin tulee vielä 9.10. syntynyt henkilö tai rakastun tuona päivänä syntyneeseen henkilöön, niin hän on sillon hyväksi mulle ja kuuluukin olla minun elämässä. Vaikea vaan luottaa ja uskoa kun muutama tuona päivänä syntynyt on tehnyt väkivaltaa minua kohtaan. Tulee tunne, että se korkeampi voima, oli se sitten jeesus, jumala tai mikä tahansa... on näyttänyt mulle että 9.10. syntyneet ihmiset ei sovi minulle. Silti minä tollo haluan uhmata kohtaloa, jos olen esimerkiksi rakastunut.

Se henkinen yhteys on ollut minun ja 9.10. syntyneen välillä niin voimakas että sitä on vaikea kieltää. Luonteet sopii täysin yhteen, paitsi sitten sen 9.10. syntyneen väkivaltainen puoli tulee tuhoamaan mun terveyden, kaiken kauniin ja hyvän mitä meillä oli! En tajua miksi ihmisen täytyy kokea voimakasta vetoa sellaista ihmistä kohtaan joka on kuitenkin pahaksi hänelle ja miten sellanen ihminen voi satuttaa sua kenen kanssa sopi luonteet niin täydellisesti yhteen!? Ei aukea mitenkään järjellä mulle tämä...

Väkivallan seurauksena särkyy sydän ja kuolee rakkaus, mutta voi särkyä myös aivot, murtua kylkiluita jne. </3 Tämä kaikki siitä hyvästä että rakastit jotain ihmistä täysillä, palvoit häntä lähes kaikessa, annoit hänelle kaikkesi sydämmesi mukaan lukien, annoit ehkä myös pari lasta, papin aamenen edessä lupasit seistä rinnalla myötä ja vastoin käymisissä, toivoit että vanhenette onnellisesti yhdessä.... Ja tuo väkivalta muuttaa kaikki rakkaudelliset tunteet p*skiaista kohtaan vihaksi, p*skiainen ei pitänytkään sun sydäntä kuin kukkaa kämmenellä vaikka lupasi, ei suojellut ja tarjonnut turvaa vaikka tämä on miehen rooli parisuhteessa/perheessä, on jäljellä enää vain katkeruus surullisuus syvä masennus!!! Väkivaltaiset kumppanit pystyy riistämään unelman terveydestä, onnellisesta perhe-elämästä ja yhdessä vanhenemisesta.  tickedoff
tallennettu
paavo väyrynen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 264


Profiili
« Vastaus #37 : 22.05.2018 10:27:00 »

mariella- mun mielestä sun ongelmat ei liity astrologiaan vaan ihan maallisiin asioihin eli väkivaltaan ja henkiseen väkivaltaan.
Mulla on ollut mun ensimmäinen poikaystävä jolla oli synttäri 6.3 ja sitä ennen ensimmäinen rakastaja joka oli syntynyt 6.3 ne oli vielä kavereita keskenään.
En koe mitään ongelmaa siinä, että heillä oli sama syntymäpäivä. Kaikki 6.3 syntyneet joita tiedän ovat kiinnostuneita musiikista ja taiteista, silti he ovat hyvin erilaisia luonteeltaan.
Poikaystäväni oli todella herkkä ja rakastaja oli taas kylmä.

Kannattaisiko sinun käsitellä ongelmaasi jossain sivustolla mikä on suuntaunut lähisuhdeväkivaltaan ja unohtaa kokonaan tuo syntymäpäivä Huh
tallennettu
mariella-
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 66


Profiili
« Vastaus #38 : 22.05.2018 14:29:20 »

Varmaan kannattaisi. Täytyy luottaa kans siihen, että jokaisessa 9.10. syntyneessä ei ole sitä väkivaltaista piirrettä ja syntymäpäivät ei oo mikään kirous, joten mun ja 9.10. syntyneen ihmissuhde voi onnistua myös hyvin. Esimerkiksi kun etsin tietoa Sean Lennonista ja Brandon Routhista niin en löytänyt mitään sellasta että he olisivat olleet väkivaltaisia... Joten jos esimerkiks tutustuisin Brandon Routhiin ja viettäisin hänen kanssaan aikaa, en usko että hän rupeaisi mua kohtaan väkivaltaiseksi vaikka olenkin syntynyt 23.6. kerta hänellä ei ole muutenkaan ollut taipumusta väkivaltaan. Eihän siinä ois mitään järkeä!

Tapahtuuhan elämässä silti asioita joissa ei ole järkeä mutmutmut... joo, ei pitäis pohtia liikaa koska pohdin muuten pääni puhki! Haluaisin löytää vaan rauhan ja tasapainon sisimpääni. Haluaisin löytää myös miehen jota pystyn rakastamaan täysillä ja jonka kanssa oon turvassa. Mun elämä ois niin paljon helpompaa jos en ois törmännyt noihin muutamaan väkivaltaiseen 9.10. syntyneeseen, sillon en pohtis tällästä. Helpompi ois elää naiivina, koska tieto lisää yleensä tuskaa. Olen kokenut liian paljon pahaa, nyt olen vaan rikkinäinen ja traumatisoitunut ihminen. Tämä koko keskustelu on mun henkistä kipuilua, minkä ootte varmaan huomannu. Ihan hirveä tunne olla näin rikkinäinen!!!  Angry mietin että mikä tarkoitus tällä kaikella kokemallani pahalla on... ? vai onko elämässä edes mitään syvempiä tarkoituksia, joidenkin ihmisten niskaan lapioidaan vaan sattumalta sontaa paljon... Huh huh
tallennettu
paavo väyrynen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 264


Profiili
« Vastaus #39 : 22.05.2018 20:18:58 »

Suora kysymys: Oletko juuri nyt väkivaltaisessa suhteessa? Jos olet niin tuskin pystyt löytämään rauhaa. Sen jälkeen kun lähtee väkivaltaisesta suhteesa voi kipuilla paljon asian tiimoilta Embarrassed
Jos tykkäät katsoa sarjoja niin HBO:lla on sellainen sarja kuin Big little lies, se kertoo hienosti minkälaista on väkivalta suhteessa.

Oletko miettinyt käydä terapiassa puhumassa ongelmistasi. Sieltä voisit saada tukea tilanteeseesi

tallennettu
mariella-
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 66


Profiili
« Vastaus #40 : 09.06.2018 22:41:52 »

Electric Sun, haluaisin kysyä että mitä samanlaisia asioita suhteissasi esiintyi?

En ole tällä hetkellä väkivaltaisessa parisuhteessa, mutta avohoidossa olen kyllä traumojeni takia.

Luulin saaneeni tehtyä jo pysyvän päätöksen tämän aiheen suhteen, mutta silti pelot tunkee mieleen. Mietin että yritetäänkö tässä opettaa mulle jotain kun nämä pelot ei jätä rauhaan? Päätökseni siis oli sellainen, etten hyväksy enää missään ihmissuhteissani henkistä tai fyysistä väkivaltaa ja jos elämä tuo kaverikseni/poikaystäväkseni 9.10. syntyneen henkilön, hän vaikuttaa kaikin puolin hyvältä, niin silloin tämän ihmisen kuuluukin olla mun elämässä ja hänestä ei koidu mitään pahaa minulle!

Yritän luottaa ihmisyyttä suuremman voiman, elämän ja kohtalon johdatukseen. Näiden pitäisi johdattaa minut oikeaan suuntaan elämässä, sillä eihän minulla ihmisellä riitä voimat kaikkeen. Ihminen voi yrittää tehdä järjellä, tunteilla ja vaistolla mahdollisimman hyviä päätöksiä, mutta ihminen tarvitsee mielestäni myös suuremman voiman johdatusta oli se voima sitten jumala, jeesus tai jotain sellasta mitä ei vaan voi määritellä. Kyllä vahvasti uskon ja luotan siihen, että täällä maailmassa on myös jotain yliluonnollista, koska saa lukea tarinoita kuolemanraja kokemuksista, henkien kohtaamisista, ihmeparantumista jne. Horoskoopitkin on aika paikkaansa pitäviä, kyllähän sekin jostain johtuu. Pakko olla jotain yliluonnollista ja maagista myös!

Niinpä lasken asioita paljon kans tuon varaan, vaikka 9.10. ja 23.6. syntyneen ihmissuhde ois yleensä tuhoon tuomittu, odotan mun kohdalla tapahtuvan ihmeen ja se ihme tulee olemaan sellanen että eletään onnellisina vanhuuteen saakka yhdessä kunnes kuollaan. <3

Jos rehellisesti tutkin itseäni ja kaikkea sitä mitä mulle on näytetty eli useampi ihmissuhde mennyt 9.10. syntyneen kanssa pieleen koska niissä on esiintynyt väkivaltaa, niin se on ollut merkki että mun tulis pysyä erossa 9.10. syntyneistä ihmisistä. Kun ei vaan toimi, niin ei toimi!

Mutta en voi hyväksyä tuollasta, haluan selityksen että miksei toimi, mutta sitä tuskin universumi antaa mulle  tickedoff  ja miksi, MIKSI, mun tulisi pysyä erossa elämäni suurimmasta rakkaudesta!? eihän siinä oo mitään järkee, niiden suurimpien rakkauksien ja sielunkumppaneiden kanssa pyritään perustamaan perheet yms, elämään loppuun saakka onnellisesti yhdessä...

En minä halua kuolla nuorena tai vammautua väkivallan seurauksena. Sad tai että varsinkaan mulle tän tekee ihminen jota rakastan eniten... Helvetti, mikä tragedia. En tulisi enää koskaan tuollaisen jälkeen olemaan aidosti onnellinen ja eläisin koko loppuelämän omasta tahdostani eristäytyneenä.

Mietin että millä perusteella sairaudet ja vammatkin jaetaan tässä maailmassa vai onko kaikki pelkästään tuskallista sattumaa. Pitääkö se paikkaansa että ihmiselle annetaan kärsimystä sen verran kun hän jaksaa kantaa? Tuli mieleen kun katoin ohjelman vammautuneesta Jasmine Salorannasta niin hän uskoo ainakin kohtaloon ja sanoi ettei hälle halvaantuminen/aivovamma ollut niin paha juttu kuin ystävän kuolema, koki että hänelle kuului tapahtua noin ja pärjää tuon asian kanssa niin hyvin kuin on vaan mahdollista. Sitten on puolestaan ihmisiä jotka tekee itsemurhia eli kärsimyksen määrä ylittänyt sietokyvyn. En tiiä mihin tässä maailmassa pitäisi uskoa ja luottaa. Kun ajattelen itteeni niin ei minusta esimerkiks ois elämään aivovamman kanssa, huonosti siedän kipua ja väsymystä.

Tarviin ihmisyyttä suuremman voiman johdatusta ja että elämä, kohtalo ohjaa oikeaan suuntaan senkin takia kun ajattelee että enhän minä voi etukäteen tietää useimmiten kuka ihminen on hyvä ja kuka paha, jos samaan ystäväporukkaan tulee 9.10. syntynyt niin enhän mä voi pelkästään hänen syntymäpäivän takia lähteä siitä porukasta pois, sillon kaikki pitäis mua kahjona ja ajattelis että ompa käytökseni törkeetä... Tai jos satun rakastumaan vielä 9.10. syntyneeseen ja saan tietää hänen syntymäpäivänsä vasta myöhemmin niin pakkohan mun on tuo kortti katsoa koska mun elämään on tuputettu jo aiemmin useampi 9.10. syntynyt henkilö, uskon sillon asialla olevan suurempi merkitys. Haluan että ihmisyyttä suurempi voima, elämä, kohtalo suojelee mua tulevaisuudessa väkivallalta ja että muutenkin elämäni tulisi olemaan seesteisempää, koska oon tähän mennessä jo hirveästi kärsinyt ja haluan ajatella että vaistoinkäymiseni alkaa olla käyty läpi. Ei kenenkään ihmisen elämä voi olla lähes pelkkää vastoinkäymistä, eihän?. Toisaalta tunnen itteni tyhmäksi, ihan kuin olisin hyppäämässä suoraan surman suuhun jos alan kaveeraamaan vielä 9.10. syntyneen kanssa vaikka on selvästi näytetty etteivät he sovi mulle!

Mitä voin tehdä? Tuntuu etten löydä ulospääsyä. Ei ole hyvä olla 9.10. syntyneen kanssa, mutta ei myöskään ilman häntä. Miksi minut on laitettu näin raastavaan tilanteeseen!? Mun ois niin helppo hylätä 9.10. syntyneet, jos heistä ei ois löytynyt elämäni suurimpia rakkauksia... Haluaisin rakastua vielä 9.10. syntyneeseen koska heillä monilla on niin hyvä persoona lukuunottamatta mustasukkaisuutta ja väkivaltaisuutta. Miksi sielunkumppani satuttaa? Eikö mulle voida tässä elämässä luvata tavallista ja onnellista perhe-elämää joka on suurin unelmani? Haluaisin samanlaisen parisuhteen kuin John Lennonilla ja Yoko Onolla, kahden taiteilijan speciaalia intohimoista rakkautta, mutta siinä sivussa elää tavallista perhe-elämää myös. Onko intohimo vaarallista ja joutuuko siitä usein maksamaan kovan hinnan? Sitten jos kohtalo tuo elämääni esimerkiks 16.5. syntyneen ja rakastun häneen täysillä, niin sit asioiden kuuluu mennä niin... ! pitäis vaan heittäytyä ihmisyyttä suuremman voiman johdatukseen ja antaa elämän/kohtalon kuljettaa oikeaan suuntaan niinku on aina ennenkin tehnyt mutta se on rikkinäisenä ihmisenä vaikeempi heittäytyä ja luottaa että elämä kantaa... !  Cheesy käsittämätöntä että oon joskus ollut valmis sietämään jopa miehiltä itseäni kohtaan väkivaltaa, antanut kohdella kuin likaista tiskirättiä. Mikä mua vaivaa?

Oon pohtinu pääni puhki, niin että koskee päähän. Haluaisin vaan löytää tämän asian suhteen totuuden, rauhan ja tasapainon.
tallennettu
mariella-
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 66


Profiili
« Vastaus #41 : 13.06.2018 23:01:10 »

Tulen tekemään nyt tässä viestissä päätöksen koskien tätä aihetta ja toivottavasti tämä päätös tuo pelkkää hyvää elämääni, luotan siihen! eli jos elämä/kohtalo kuljettaa minut tulevaisuudessa siihen suuntaan että miehekseni tai ystäväkseni tulee vielä 9.10. syntynyt niin hänen kuuluu olla silloin mun elämässä, hän on hyväksi mulle ja tämä kortti on vain käännettävä. Koska pakkohan sillä on jokin syvempi tarkoitus olla jos rakastun neljännen kerran 9.10. syntyneeseen? aika monta kertaa elämä on silloin tarjonnut tuollasta ihmistä mun elämään...

Oon kärsinyt jo niin paljon kun miettii että mulla on rikkinäinen lapsuuden perhe ( äiti mielisairas, isä alkoholisti, kotona usein riitelyä ), mua on kiusattu rajusti ylä-aste aikana, on sairauksia, ollut väkivaltaisia miehiä... Niin pakkohan on yleensä jossain vaiheessa alkaa hyvä jakso elämässä, ei kenenkään elämä voi olla pelkkää kärsimystä? tai kyllä voi, tapahtuu maailmassa niin paljon sairaita juttuja, mutta kun mietitään minkälaista kaavaa elämä yleensä noudattaa...

Tiedättekö kun on sanonta " Sinun parhaasi ei ole vielä tullut " niin itse koen niin että kuolema korjaa ihmisen sitten kun hän on elämässään ennaltamäärätyt tähti hetkensä kokenut... elämäntehtävänsä tämän maapallon päällä tehnyt...

Uskon vahvasti ihmisyyttä suurempaan voimaan mutta en lähde nyt määrittelemään mikä se voisi olla, uskon siihen että elämä ja kohtalo ohjaa oikeaan suuntaan, uskon että ajatuksilla voi vaikuttaa elämäänsä positiivinen vetää puoleensa positiivista ja negatiivinen negatiivista. Uskon myös ihmeisiin, esimerkiksi ihmeparantumisiin. Uskon yliluonnolliseen, olen kokenut itse esimerkiksi henkien läsnäolon kun olen pelannut spiritismiä ja iltasanomista lukenut myös muiden mielenkiintosia kokemuksia yliluonnollisuudesta ja mulla ei oo yhtään syytä epäillä etteikö ne jutut voisi olla totta.

Yks niistä tarinoista meni näin: Siskolla oli veli, joka oli kuollut 5-vuotiaana jäätyään rekan alle kauan aikaa sitten ennen siskonsa syntymää. Kun tämä sisko oli leikkinyt 5-vuotiaana veljensä nahkaisella lompakolla ja äiti oli yrittänyt ottaa sitä pois, sisko sanoi " Älä ota sitä minulta pois. Se oli minun silloinkin, kun olin teillä poikana " Eikä sisko tiennyt tuolloin kuolleesta veljestään mitään.

Outoja tapahtumia. Mutta kerta yliluonnollista ja taikuutta on olemassa, vaikka 9.10. ja 23.6. syntyneen ihmissuhde olisi määrätty yleensä päättymään huonosti, niin jos tapahtuu muitakin tuommosia ihme juttuja, niin miksei minun ja 9.10. syntyneen ihmissuhde voisi olla positiivinen poikkeus! Maailmassa on niin paljon ihmisiä, että aivan varmasti löytyy jostain 9.10. ja 23.6. syntyneellä hyvä ihmissuhde.

John Lennon potki Stuart Sutcliffea päähän, minua uhattiin hakata pesäpallomailalla päähän niin tuossakin on pieni ero, joten ehkä seuraavan kerran käy niin ettei mun ja 9.10. syntyneen ihmissuhde sisällä ollenkaan väkivaltaa! Kuka tietää, mielummin suhtautuu avoimin ja positiivisin mielin elämään, se on mielestäni ainut terve tapa elää.

Ja mä otan vastaan kaiken mitä elämä on antaakseen, jos rakastun päätä pahkaa esimerkiksi 16.5. syntyneeseen niin sekin on ookoo. Ainut mitä haluan olla niin, onnellinen. Saavuttaa vielä hyvän terveyden, onnellisen parisuhteen ja onnellisen perhe-elämän, saada uusia hyviä ystäviä, kuolla vanhana. Tätä minä lähden tavoittelemaan. Traagisten rakkaussuhteiden kautta voittoon.  smitten

Tajusin myös sen, että senkin takia mun täytyy luottaa siihen että ihmisyyttä suurempi voima suojelee, elämä ja kohtalo ohjaa oikeaan suuntaan koska en minä voi heti tietää ystäväpiirissäni olevien syntymäpäiviä ja jos sinne sattuu jokin 9.10. syntynyt niin emmä voi olla silleen että sori sulla on väärä syntymäpäivä ja mun täytyy sen takia lähteä tästä porukasta pois... Mua pidettäisiin kahjona ja törkeenä käytökseni takia! Joten sellainen ei vaan käy ja toimi enää.

Toki on tiettynä päivinä syntyneitä joiden seuraa välttelen, jos heistä on enimmäkseen vaan huonoja kokemuksia, mutta 9.10. syntynyt tulee olemaan mulla se villikortti jonka tarvittaessa käännän. Miten voisin vastustaa jos elämäni suurin rakkaus on syntynyt tuona päivänä ja vetovoima voimakasta!? Miksi ylipäätään kenenkään tulisi joutua kamppailemaan rakkauden tunnetta vastaan ja voiko sitä kamppailua edes voittaa?

Elämän ohjauksen lisäksi tottakai yritän tehdä eri tilanteissa parhaimmat mahdolliset päätökset perustuen järkeen, tunteisiin ja vaistoon. Punnitsen kaikella noilla kolmella tilannetta ennen kuin teen päätökset. Vaikka elämässä tapahtuu yliluonnollisia asioita niin ihmisen tulisi elää aina enemmän realismin mukaan jotta ei sekoa pää. Horoskooppien luonnekuvaukset oon huomannut myös erittäin paikkaansa pitäviksi, mutta yrittää silti uskoa että jokainen ihminen on loppujen lopuksi yksilö niin ulkonäöllisesti kuin luonteellisesti ja tilanteet joita koetaan elämässä muokkaa meidän persoonaa, joten ihan hyvin 9.10. syntynyt voi olla joutunut opettelemaan aggressiivisuudesta ja mustasukkaisuudesta eroon tai oppinut hallitsemaan ainakin niitä. Paljon on täytynyt minunkin opetella ja kasvaa henkisesti etten hyväksy enää itseeni kohdistuvaa väkivaltaa, tunnistaa paremmin varoitusmerkit ja en anna heitellä itseäni enää miten sattuu, en tajua miten mulla jossain vaiheessa hämärtyi tuo kaikki rakkauden sokaisemana, kun lapsena mulle oli itsestäänselvyys ettei ketään kohtaan tule henkistä/fyysistä väkivaltaa hyväksyä...

Mulle on näytetty useamman kerran ettei 9.10. syntyneet sovi minulle, silti vetovoima toisiamme kohtaan on liian suurta, miksi elämä laittaa minut tuntemaan vetoa sellaista ihmistä kohtaan joka satuttaa mua, tuona päivänä syntyneistä olen löytänyt ihmiset joiden kanssa sovin muuten täydellisesti yhteen paitsi heidän mustasukkainen ja väkivaltainen puoli häiritsee, ei kai tässä auta muu kuin luottaa että jos neljättä kertaa rakastun 9.10. syntyneeseen mieheen niin hän ei oo sillon turhan takia mun elämässä ja jos en havaitse mitään varoitusmerkkejä niin hän on hyväksi mulle. Tunnen itseni naiiviksi, ihan kuin kävelisin suoraan surman suuhun, joka tapauksessa näillä mennään kun ei kai tässä muutakaan voi ja oon luonteeltani enemmän riskinottaja kuin varovainen.  Smiley Yks vaihtoehto tietty ois kiertää kaukaa 9. lokakuuta syntyneet mutta en usko että onnistuu jos rakkaudelliset tunteet liian voimakkaat ja järki myöskin sanoo että oo sellasen ystävä kenen kanssa luonteet synkkaa mahdollisimman hyvin yhteen. Joskus se hyvältä tuntuva ihminen voi olla harhaa ja osottautua pahaksi ihmiseksi, sitten oot vaarassa, mutta jos täällä ei voi luottaa enää ihmisen hyvään olemukseen niin mihin sitten?

Joskus mulle on tarjottu selitykseksi negatiivista karmaa siihen miksei mun ja 9.10. syntyneen ihmissuhde toimi, mistä toi negatiivinen karma johtuu, voiko sen jotenkin puhdistaa/poistaa?
tallennettu
paavo väyrynen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 264


Profiili
« Vastaus #42 : 14.06.2018 08:24:31 »

Mariella

mä en tiedä oikein mitä sanoa sun viesteistä, mutta tän koen velvollisuudekseni sanoa. Olen huolissani ajattelustasi.
Ikään kuin jonkinlainen looppi kiertäisi päässäsi.
Sinulla oli sitä avohoitoa niin voisitko siellä kertoa rehellisesti, että sinulla on looppaavia ajatuksia?
Ihan silkasta mielenkiinnosta myös minua kiinnostaa, että onko sinulla John Lennoniin jotenkin "erityinen" suhde?

tallennettu
mariella-
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 66


Profiili
« Vastaus #43 : 14.06.2018 11:29:47 »

Mitä tarkoitat looppaavilla ajatuksilla? Olen avohoidossa kertonut kyllä kaikesta, traumoista ja peloista liittyen väkivaltaisiin miehiinkin. Joten he tietävät kyllä kaiken tarpeellisen.

John Lennoniin ja Beatlesiin mulla ei oo mitenkään erityistä suhdetta, en ole fani, ainoastaan ihailen John Lennonin komeutta ja karismaa.

Varmasti ajatukseni herättää huolta niin sanotusti normaaleissa ihmisissä, usko pois ennen minäkin pidin horoskooppeja suurimmaksi osaksi huuhaana ja en uskonut mihinkään yliluonnolliseen, korostin jopa olevani ateisti. Nykyään olen agnostikko. Mutta kaikki asiat joita olen elämässäni kokenut, kohtuuttomasti tuskaa ja kärsimystä yhdelle ihmiselle kannettavaksi ja kun olen myös herkkä niin voi sitä alkaakkin helpommin päässä sekoamaan, mutta kyllä sitä pakosti on alkanut tässä miettimään että millä perustein täällä maailmassa oikeus ja kohtuus jaetaan, miksi joku ihminen joutuu olemaan monisairas kun toinen on puolestaan täysin terve. Ennen minäkin olin täysin terve, mutta liiallinen stressi ja ahdistus laukaissut sairauksia, enkä ole kaikkeen edes voinut vaikuttaa itse, jos joku ihminen päättää sua kiduttaa niin hän kiduttaa esimerkiksi kiusaajat.

En olisi halunnut kokea tätä että mun elämässä ollut useampi mustasukkaisuuteen ja väkivaltaisuuteen taipuva 9.10. syntynyt ihminen. Sillon mun ei tarviis pohtia tätä aihetta ja voisin keskittyä vaan rakastamiseen, mutta kyllähän se aiheuttaa ristiriitaisia tunteita ja tuskaa jos ihana ja muuten sinulle täydellinen mies, elämäsi suurin rakkaus, omaa pimeänä puolenaan mustasukkaisuuden ja väkivaltaisuuden. Tämä lukee myös 9.10. syntyneiden horoskooppikuvauksessa että ovat taipuvaisia aggressiivisuuteen, dominoivia, mustasukkaisia, voi olla jopa paholaisen voimat ja olen huomannut itsekkin tämän paikkaansa pitäväksi niiden 9.10. syntyneiden kohdalla jotka olen tuntenut. En lähde silti kieltämään etteikö poikkeuksiakin voisi olla, että ei kaikki 9.10. syntyneet omaa mustasukkaisuuteen tai väkivaltaisuuteen taipuvia piirteitä luonteessaan tai pärjäävät ainakin niiden kanssa, etteivät sorru käyttämään väkivaltaa.

Niinpä tein mielestäni ainoan oikean, terve henkisen ja realistisen päätöksen eli jos kohtalo tuo elämääni vielä 9.10. syntyneen henkilön ystävyyden muodossa tai rakastun neljättä kertaa 9.10. syntyneeseen, olemus viittaa pelkkään hyvään ja ei tule mitään varoitusmerkkejä, niin tämä ihminen on silloin hyväksi mulle ja hänen kuuluukin olla minun elämässä. On se outoa mielestäni että kohtalo tarjoaa elämääni useamman kerran samana päivänä syntynyttä henkilöä, ihan kuin yrittäisi sanoa: " Tämä kortti sinun on käännettävä ja katsottava mitä tapahtuu " . Toivottavasti mun ei tarvii katua sitä katsomista. Aivan sama mitä mulle on aikaisemmin näytetty, siis ettei 9.10. syntyneet sovi mulle kun kaikki ihmissuhteet mennyt heidän kanssa pieleen, jos 9.10. syntyneestä löytyy kuitenkin se mies ketä rakastan eniten niin emmä voi häntä karttaa ja vältellä! Rakkauden tunteet on liian voimakkaita kierrettäväksi kaukaa, onko se väärin?. Elämä ja kohtalo on tähänkin asti tuonut usein mun elämään sellaiset tyypit joilla koen tarkoituksenkin olla mun elämässä, esimerkiksi vuokranantaja jonka kodissa vielä asun antoi mulle huonekaluja, astioita ja vaatteita kun muutin 19-vuotiaana tähän ja mulla ei ollut mitään! Sitten ihmisyyttä suurempi voima, elämä ja kohtalo on suojellut mua ettei mulle ole käynyt pahemmin noiden väkivaltaisten miesten kanssa, voisin olla tällä hetkellä tapettu/murhattu. Kovan kautta olen joutunut opettelemaan asioita etten ole enää rakkauden sokaisema aasi ja ettei mua heitellä enää miten huvittaa, mutta niinhän meistä jokainen taitaa joutua kohtaamaan niitä huonojakin ihmissuhteita elämässään, aina ei voi olla voittaja, vähempikin kärsimys olisi tosiaan mulle riittänyt olisin oppinut jo sillä mitä tehdä toisin. Täytyy oppia myös hyväksymään se oma luontonsa, minä olen villi ja tykkään rakastaa intohimoisesti, intohimoinen rakkaus välillä aiheuttaa vaaraa, olen ihaillut kovaa elämää ja saanut maistaa sitä, mua varten on varattu traagiset rakkaussuhteet mutta täytyy luottaa että näiden kaikkien kärsimysten jälkeen tulisi seesteisempi ja onnellinen elämä. Löydän sen oikean, sielunkumppanini, rakastan hänessä kaikkea, palvon häntä, hän ei käytä minua kohtaan väkivaltaa. Hän on tumma, synkkä, vahva, tunteellinen ja romanttinen, avoin, turvallinen, luotettava, haluaa lapsia, persoonallinen  smitten 
tallennettu
mariella-
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 66


Profiili
« Vastaus #44 : 17.06.2018 13:13:09 »

Minua edelleen kuitenkin kiinostaa kun kerroit että sulla on ollut kaksi pitkää parisuhdetta samana päivänä syntyneiden henkilöiden kanssa ja erittäin samanlainen tarina ollut molemmissa suhteissa, niin millä tavalla samanlainen, haluatko kertoa meille ne tarinat vai meneekö liian henkilökohtaiseksi? Olisi kyllä mielenkiintoista kuulla.

Toisaalta uskon myös siihen mitä paavo väyrynen sanoi, kun hänen elämässään ollut useampi 6.3 syntynyt henkilö niin heitä kaikkia yhdistänyt taiteellisuus mutta muuten ovat erittäin erilaisia ihmisiä. Joten kyllähän ihmisistä eroavaisuuksia löytyy, se olisi outoa jos ei löytyisi, jokainen on ulkonäöllisesti yksilö niin pitäisi olla myös luonteellisesti... Mutta toisaalta asia ei mee yksiselitteisesti näin, koska muutenhan horoskooppien luonnekuvaukset ei ois yhtään paikkaansa pitäviä ja olen huomannut itseni ja läheisteni kohdalla ne paljon paikkaansapitäviksi. Se on jännä miten esimerkiksi 9.10 syntyneillä on usein paljon samoja piirteitä luonteessaan mutta ulkonäöt ovat paljon poikkeavia toisistaan, miksi tämän asian täytyy mennä näin? Siihen tuskin meillä kelläkään ihmisellä on antaa vastausta, nää on näitä elämän mysteerejä.

Jos olen nyt täysin rehellinen itselleni, niin kuin olen pyrkinytkin olemaan kun oon pohtinu pääni puhki näitä asioita, niin kyllä se vaan on niin että moni 9.10 syntynyt on taipuvainen mustasukkaisuuteen, aggressiivisuuteen ja väkivaltaisuuteen. Toisaalta heissä on paljon myös hyviä puolia kuten empaattisuutta, avoimuutta, taiteellisuutta, tykkää lapsista, erikoinen tapa suhtautua maailmaan. Karismaa myös löytyy. Tämän kaiken olen saanut heistä huomata ja tuo kaikki tekee heistä puoleensavetäviä. Sitä olen kuitenkin ihmetellyt että miksi 9.10 syntyneillä ei tule tuo mustasukkaisuus ja väkivaltaisuus esille kaikkien kanssa, esimerkiksi 18.2 syntyneiden kanssa ihmissuhde toimii hyvin mutta 23.6 syntyneen kanssa tulee väkivaltainen puoli usein esiin? Miksi asia on näin ja voiko sitä muuttaa? Tämä tuntuisi olevan taas näitä elämän mysteerejä.

Ollessani rehellinen itselleni olen huomannut myös sen ettei ihastumisen ja rakkauden tunteita vastaan voi taistella tai voi, mutta se ei yleensä johda mihinkään hyvään. Ihastumisen ja rakkauden tunteet ovat yleensä liian voimakkaita kiellettäväksi. Seuraavaksi herää kysymys että miten hyvä voi olla pahasta!? Siis kun ajattelet että oot ihastunu/rakastunu charmikkaaseen kaikin puolin ihanaan henkilöön mutta hänestä paljastuu myös pimeä puoli joka on mustasukkainen ja väkivaltainen. Silloin oot tilanteessa ettei oo hyvä olla sen henkilön kanssa, mutta ei myöskään ilman häntä. Sietämätön ja tuskallinen tilanne. On se kamalaa ettet voi luottaa ees sun sydämen johdatukseen ja siihen että rakkaus olisi hyvästä! 9.10 syntyneistä on löytynyt ainakin tähän asti elämäni suurimmat rakkaudet, joten miten voisin kääntää sellaselle selkäni? Ei onnistu ja toivottavasti mun ei tarvitse katua tätä että jos päädyn jonain päivänä vielä parisuhteeseen/ystävyyteen 9.10 syntyneen kanssa niin löydän itseni sairaalasta pahoinpitelystä seuranneen aivovamman tai aivoverenvuodon takia, jään ikuisesti vammaiseksi tai kuolen ja joudun jättämään hyvästit ehkä myös lapsilleni ja en näe heidän aikuistuvan. Tuo ois yks pahimmista painajaisista ikinä!. Tuntuu että petän jopa kuolleet sukulaiseni jos alan vielä olemaan tekemisissä 9.10 syntyneen henkilön kanssa, koska jotain elämä yrittää mulle selvästi opettaa kun useamman kerran näyttänyt että ihmissuhde mennyt pieleen näiden ihmisten kanssa. Tosin on mun vaisto ollut joskus väärässäkin, kerran olin täysin varma että saan syytteen yhdestä asiasta ja kun juttelin tämän yhden ihmisen kanssa niin kyllä hän oli pohtinut syytteen nostamista joten mun vaisto oli jollakin tapaa oikeassa mutta loppujen lopuksi asia järjestyi kuitenkin onneksi hyvin ja saatiin sovittua se yhteisymmärryksessä. Tälläset tapahtumat valaa muhun uskoa ja luottamusta, ettei se pahin aina välttämättä tapahdukkaan ja ehkä just siks jonkin ihmeen kautta mun ja 9.10 syntyneen ihmissuhde voi toimia <3 .

Oon kyllä ihan epätoivonen hölmö rakkauden suhteen : ) , täytyy luottaa vaan että ihmisyyttä suurempi voima suojelee, elämä ja kohtalo ohjaa oikeaan suuntaan. Mitä muutakaan ihminen voi?. John Lennon puhui rauhan puolesta ja inhosi rasismia, mutta tiedän minä muutaman 9.10 syntyneen jotka ovat myös rasisteja hahaha. Joten ehkä mä voin luottaa siihen että tuolta jostain löytyisi vielä 9.10 syntynyt ihminen jonka kanssa en koe väkivaltaa?
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: