Sivuja: [1] 2 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voiko kohtaloa muuttaa?  (Luettu 25088 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
mariella-
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 66


Profiili
« : 22.04.2018 18:21:10 »

Teen uuden keskustelun edelliseen aiheeseen liittyen, yritän tällä kertaa kirjoittaa asiat yksinkertaisesti jotta kaikki tajuaisivat, aikaisemmasta keskustelusta tuli vaan sekava.  Huh

Olen tuntenut siis useamman 9.10. syntyneen ihmisen ja olen siinä käsityksessä että useamman samana päivänä syntyneen henkilön sattuminen omaan ystävä tai perhepiiriin on merkityksellistä. Olen rakastanut kahta miestä elämässäni eniten, molempien syntymäpäivä on 9.10. ja toinen nimi Markus.  smitten Toisen näistä elämäni suurimman rakkauden kanssa kävi niin että hän kysyi minulta " Ethän sinä mikään h*ora ole? " ja ehdotti että muuttaisin heti ensitreffeillä hänen luokseen, mikä kertoi minun mielestä mustasukkaisuudesta ja kontrolloinnin halusta ja ehkä tulevaisuudessa olisi tullut olemaan parisuhdeväkivaltaa jos olisin alkanut hänen kanssa suhteeseen.

Sitten mitä on käynyt näiden muiden 9.10. syntyneiden kanssa, niin yks uhkas lyödä mua pesäpallomailalla päähän jolloin on hengen lähtökin lähellä tai saa aivovamman tai aivoverenvuodon.

John Lennon oli syntynyt 9.10. ja hänen homo rakastajansa Stuart Sutcliffe 23.6. (tämä on myös minun syntymäpäiväni) ja heidän ystävyys päättyi siihen, että John pahoinpiteli Stuartia päähän ja minuun kohdistunut pahoinpitely olisi osunut myös päähän, joten ei tämä voi olla sattumaa!

Ozzy Osbourne on syntynyt 3.12. ja hänen vaimonsa Sharon 9.10. heidän suhteessa on ollut väkivaltaa. Jackson Browne on syntynyt 9.10. ja hänen ex-tyttöystävänsä Daryl Hannah 3.12. heidän suhteessaan oli myös väkivaltaa!

Ei tämä kaikki vaan voi olla sattumaa, vaan kohtaloa! Minusta tuntuu että tänne maapallon päälle tulee hengailemaan aina sama jengi, siis tiettynä päivänä syntyneet viihtyy helposti tiettynä päivänä syntyneiden henkilöiden kanssa... Esimerkiksi tuossa on kaksi Jousimies - Vaaka paria, samoilla syntymäpäivillä ja ovat tunteneet vetoa toisiaan kohtaan.  smitten

Kamppailen hirveessä ristiriidassa tunteideni kanssa, ei voi tietää mitä tulevaisuus tuo tullessaan, mutta haluaisin tasapainoisen ja onnellisen parisuhteen, jokainen tietää miks John Lennonia rakastettiin, vaikka hän oli väkivaltainen mies niin hänessä oli miljoonasti myös ihania puolia, ihan samalla tavalla kuin noissakin vaaka miehissä keitä minä olen rakastanut  smitten mietin vaan, että jos tuolla jossakin korkeemmalla tasolla on päätetty että 9.10. ja 23.6. syntyneen parisuhde tulee päättymään aina pahoinpitelyyn, niin auttaako sitä kohtaloa muuttamaan edes se että keskustelee kumppanin kanssa että pelkää näin käyvän, jos toinen kuitenkin välillä vajoaa sokeaan raivoon?
tallennettu
paavo väyrynen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 264


Profiili
« Vastaus #1 : 23.04.2018 10:21:17 »

Moi. Saan osittain ajatuksen juoksustasi kiinni. (ärsytti kun viime langassa pidettiin sua pimeenä, vaikka tällä forumilla on vaikka minkälaisia ajatuksia ja persoonia, minä mukaan lukien)

Mä oon syntynyt 20.8, samoin on esim. Led Zeppelin Robert Plant. 31.5 syntyi led Zeppelinin John Bonham.
Avomieheni on syntynyt 31.5, olen nainen vaikka nimimerkkini on Paavo Väyrynen.

Minun elämääni on tullut mös paljon tiettyinä päivinä syntyneitä ihmisiä, esim. 6.3 syntyneitä on paljon.

En tiedä onko tuo kohtaloa vai sattumaa. Luulen, että silkkaa sattumaa. Maailmankaikkeus on kaaottinen ja anrkistinen, sitä on ehkä vaikea hyväksyä, mutta niin se vaan on.

Luulen, että sinua ja minua yhdistää oikeastaan jokin kiinnostus numeroihin, näemme joissain numeroyhdistelmissä jotain mystistä vaikka niissä ei olisi välttämättä mitään outoa oikeasti.
Minä olen koittanut pienenä kulutella aikaa laskemalla vaikka kattopaneeleita iltaisin ja nykyäänkin rauhoittelen itseäni laskemalla tai pyörittelemällä numeroita. Se on varmaan lievää OCD-oireilua.

Ehkä sinä kiinnostuit tästä toisesta miehestä alitajuisesti koska hän oli syntynyt 9.10. Kaipasit ehkä exääsi?

Esim. tämä juuri kuollut Dj Avicii oli syntynyt 20.4. samana päivänä kuin Hitler. Avicii lahjoitti isoja summia rahaa hyväntekeväisyyteen ja oli varmaan aika symppis tyyppi, Hitler taas suoritti kansanmurhan. Ei näitäkään tyyppejä yhdistä mikään muu kuin sama syntymäpäivä.

Sinä voit saada tasapainoisen parisuhteen, aloita vaika sillä, että deittaat varmuuden vuoksi jotakin eri päivänä syntynyttä ihmistä ja mieti miksi sinä hakeudut väkivaltaisiin parisuhteisiin. Syy on muualla kuin astrologiassa/numerologiassa.

Voit etsiä jonkin julkkiksen joka on hyvä tyyppi joa on syntynyt 9.10 angel

Minäkin pelkään tulevaa ja olen siitä kertonut peloistani ketjussa "Voio näistä transiiteista selvitä hengissä"
Osa peloistani on toteutunut, mutta yritän vaan elää hetkessä niin paljon kuin mahdollista. Yritän olla antamatta pelolle valtaa.

Luota elämään ja anna hyville ihmisille ja asioille mahdollisuus.
Tsemppiä  smitten
tallennettu
paavo väyrynen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 264


Profiili
« Vastaus #2 : 23.04.2018 10:27:49 »

Niin siis kohtaloon voi vaikuttaa. En ole edes varma onko kohtaloa olemassa vaikka ennen vannoin sen nimeen ja tatuoin itseeni helkkarin ison tatuoinnin missä on kohtalon symboli idiot2
tallennettu
paavo väyrynen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 264


Profiili
« Vastaus #3 : 23.04.2018 17:21:48 »

https://fi.wikipedia.org/wiki/Jody_Williams

toi vaikuttaa ainakin aika hyvikseltä smitten
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #4 : 23.04.2018 17:35:42 »

Oon sitä mieltä että kohtalo on olemassa, ja että siihen voi myös vaikuttaa. Mikään ei ole kiveen kirjoitettua, omalla tahdolla on iso rooli.
Oikeammin ehkä niin, että meillä on monta kohtaloa, joista valitsemme sopivimman toteutettavaksi.
tallennettu
'|E
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 147



Profiili
« Vastaus #5 : 24.04.2018 08:50:36 »

Voisi ajatella että kohtalo on kuin huone (puitteet) jossa olet. Sinulla on silti täysi valta päättää mitä huoneessa teet.

Tässä mielessä kohtalo on sama kuin karma ja loppujen lopuksi edellä mainitutkin ovat vain illuusioita kuten elämäkin.
tallennettu

sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8221


Profiili
« Vastaus #6 : 24.04.2018 11:53:00 »

Minusta kohtalo saattaa olla vähän kuin matkustus Hesasta Rolloon.
Voit valita ainakin muutaman eri reitin ja kulkuneuvon mutta loppuviimeksi
päädyt kuitenkin Rolloon?

 Wink

(Lisäys) Niin kauan kun samaistut millään tasolla prakritiin, olet auttamattomasti
kohtalon (karman) armoilla. Kun hiffaat* 24/7, että todellinen Itsesi on purusha, ajan,
paikan ja kausaliteetin "ulkopuolella" oleva Puhdas Transsendenttinen Tietoisuus, karmalla ei enää ole Sinulle juuri mitään merkitystä?

Tuon älyllisellä ymmärtämisellä on oma roolinsa ainakin siten, että
se voi motivoida sinua etsimään kunnes löydät?

 Smiley

* "Saavutat" vähintään Kosmisen Tietoisuuden, Valaistumisen "alkeellisimman" tason,
eli "pääset" "esikouluun"!
« Viimeksi muokattu: 24.04.2018 12:12:21 kirjoittanut sideman » tallennettu
paavo väyrynen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 264


Profiili
« Vastaus #7 : 27.04.2018 09:48:40 »

Oho. Avicii olikin syntynyt 8.9.1989
tallennettu
mariella-
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 66


Profiili
« Vastaus #8 : 03.05.2018 21:36:08 »

Kyllä astrologialla on mielestäni selvä vaikutus ihmisen persoonaan. Kun googlaat esimerkiksi syntymäpäiväsi " birthday 20 august " ja luet luonnekuvauksia, luulen että löydätte aika hyvin niistä itsenne. Smiley minä ainakin löysin kun googlasin birthday 23 june ja tuo sunsigns sivusto on mielestäni paras! Sivuston oikeassa reunassa löytyy kalenteri josta voit valita oman syntymäpäiväsi ja lukea luonnekuvauksen. Se on jännä miten samana päivänä syntyneissä on yleensä paljon samoja luonteenpiirteitä. Mistä se johtuu?

Mun ois paljon helpompi elää, jos en ois joutunut kohtaamaan väkivaltaa nuilta miehiltä joita rakastin eniten ja heillä ei ois sama syntymäpäivä. Muuten tuskin pohtisin koko asiaa, mutta nyt oon ruvennu mielessäni yhdistelemään asioita, voi nämä mun pohdinnat olla täysin höpöhöpöäkin mutta koen että niissä piilee pieni totuuden siemen...

https://www.sunsigns.org/october-9-birthday-zodiac-libra-creative/

Suomennan mitä tuolla kuvaillaan: " Jos tämä on sinun syntymäpäiväsi, olet yhdistelmä ihmistä joka saattaa olla aggressiivinen sillon kun täytyy olla. Yleensä olet luova persoona jolla on avoin mieli. Jos jotain negatiivista täytyy sanoa, saatat olla synkkä ja ailahteleva persoona joka on dominoiva ja voimakas. "

Tuon kaiken oon joutunut kokemaan ja todistamaan todeksi itsekkin ollessani tekemisissä 9.10. syntyneiden kanssa. Toki tuolta kuvauksesta löytyy tuplasti enemmän hyviä puolia ja nekin on totta, mutta vaikka ihmisen ainut huono puoli ois aggressiivisuus ja siitä seuraava väkivaltaisuus niin sillä piirteellä saa valitettavasti paljon tuhoa aikaan.  Undecided

John Lennoniin oli ihastuneet useat naiset, enkä yhtään ihmettele miksi, olihan hän charmikas ja komea, vaikka monet varmasti oli kuulleet myös että John oli kova tappelemaan kadulla muiden äijien kanssa ja lyönyt myös vaimoaan, niin kaikki tämä pyritään lakaisemaan maton alle mahdollisimman pitkään ja näkemään vaan ne hyvät puolet, kunnes tulee turpaan ja herätään todellisuuteen mutta siinä vaiheessa voikin olla liian myöhäistä jos kuolet tai vammaudut lopullisesti...

Rakkaus on tunteena niin vahva ja armoton. Sitä harvoin pystyy kieltämään, vaikka ois rakastunut johonkin tyyppiin kenen tietää omaavan väkivaltaisia puolia persoonassaan, se kortti on vaan käännettävä ja katottava mitä siitä parisuhteesta seuraa.

En minä tietoisesti ole halunnut rakastua väkivaltaisiin miehiin, he vaan nyt ovat sattuneet omaamaan tälläsen piirteen persoonallisuudessaan valitettavasti. Mä toivon sitä kaikkea perus ihanaa elämää.. aviomiestä, pari lasta, omakotitalo, farmari auto, kultainennoutaja... mutta kaikille ei suoda tuota onnea. Joidenkin ihmisten kohtaloksi on varattu traagiset ihmissuhteet ja tuntuu että minä kuulun tähän ryhmään. Joo jonkin verran voi omilla teoillaan kohtaloonsa vaikuttaa, mutta ei täysin, kyllä se loppujen lopuksi jonkin suuremman voiman käsissä on.

http://www.cosmitec-astrological-compatibility-advice.com/cancer-in-love.html

Tällä sivustolla minun persoonallisuutta kuvaillaan näin: Pakkomielteinen rakkauteen ja ihmissuhteisiin, sosiaalinen, harkitsematon, muutama läheinen ystävä, tarvitsee herkän kumppanin, ongelmallisia rakkaus suhteita, rakkauteen liittyvää surua, tarvitsee kehittää eheytymistä, huijari.

Osuu kyllä minuun täysin. Haluan saada huononkin ihmissuhteen toimimaan jossa mua vedettäisiin vaikka turpaan, sitä kuvaa tuo pakkomielteisyys. Harkitsemattomuus taas kuvastaa minussa sitä että olen persoonaltani riskin ottaja, rupean suhteisiin esimerkiksi näiden väkivaltaisten miesten kanssa ja aina en ajattele mitä sanon ja siten saatan loukata pahasti muita. Ongelmalliset rakkaus suhteet ja rakkauteen liittyvä suru tulee nimenomaan näistä miehistä jotka kohtelee mua huonosti vaikka yritän olla kiltti ja ystävällinen... Sitten kun ihminen menee huonoista ihmissuhteista rikki niin kuin minä olen mennyt, hän tarvitsee eheytymistä. Huijata saatan joskus silleen että tykkään flirttailla ja ehdottaa tapaamista, vaikka mulla ei ois oikeesti aikomustakaan tavata jotain ihmistä...

Ei ole syntymälahjaksi annettu minulle mitenkään helppoa persoonaa tai elämää kannettavaksi.  Undecided

9.10. syntyneiden ulkonäössä ja luonteen hyvissä puolissa on vaan useasti ollut jotain sellasta mikä vetää minua puoleensa, en voi sille mitään ja en tiedä kehen tulen rakastumaan tulevaisuudessa, mikä hänen syntymäpäivänsä tulee olemaan, mutta yritän unohtaa ikävät oudot kokemukseni ja luottaa siihen että elämä ohjaa oikeaan suuntaan, jos minun kohdalla on tuolla jossain korkeammalla tasolla päätetty että saan elää vanhaksi saakka ja saan sen paljon haaveilemani ihanan perheen jne, niin tulee myös käymään... Ei auta muu kuin elellä ja kahtoo mitä tämä elämä tuo mun eteen. Jos satun vielä rakastumaan 9.10. syntyneeseen mieheen, luotan siihen että hän on poikkeus, vaikka monissa 9.10. syntyneissä ois se väkivaltainen ja mustasukkainen puoli niin hänessä ei tarvii olla, kuulostaa naiivilta mutta mitä muutakaan voin. Luotan että elämä tuo ne oikeat ihmiset minun elämään, sellaiset joiden kanssa mulla on hyvä olla ja isot raskaat vastoinkäymiset on takana päin.
tallennettu
mariella-
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 66


Profiili
« Vastaus #9 : 03.05.2018 21:50:07 »

Esimerkiksi Brandon Routh on 9.10. syntynyt vaaka ja hänen vaimonsa Courtney Ford 27.6. syntynyt rapu ja heillä näyttää olevan ainakin onnellinen parisuhde. 11 vuotta ovat olleet jo naimisissa ja heidän poikansa on 10.8. syntynyt leijona.  smitten

Tuo suhde luo paljon uskoa ja toivoa minuun että 9.10. ja 23.6. syntyneen parisuhde voi myös joskus toimia. Pakosti. Ei ihminen voi läheskään aina tietää ennalta mitä tulevaisuudessa tulee tapahtumaan, sehän tekisi elämästä merkityksetöntä ja tappaisi elämänhalun! Ihmeitäkin tapahtuu jne.

Minun pitäis rapuna sopia parhaiten kaloille, skorpionille tai toiselle ravulle. Härkä, kauris ja neitsyt kuulemma myös hyviä vaihtoehtoja. Mutta mikään muu ei yleensä sytytä tämän naisen sydämmessä rakkauden liekkiä kuin vaaka  smitten Härkä miehistä tiedän yhden joka on paljon mun makuun nimittäin kyläkauppias Sampo Kaulanen. Sampossa on yrittäjänä sellasta tietynlaista kovuutta ja spontaanisuutta, tykkään miehistä joilla on valtaa. Smiley

Rapu tarvii herkän kumpanin, pyh sanon minä. Rapu tarvii itsensä vastakohdan joka ei ole niin herkkä kuin hän koska rapu on itse helvetin herkkä! Mutta vaikka kumppanissa ois sitä määrätietoisuutta, luovuutta ja kovuutta niin hänen tulee ymmärtää myös ravun herkkyyden ja tunteellisuuden päälle tai omata itsekkin luonteessaan herkkyys ja tunteellisuus noiden muiden puolien lisäksi jotta parisuhde voi toimia.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #10 : 03.05.2018 22:55:41 »

Mietin semmostakin, että voi olla, että riippuu myöskin kohtalosta, voiko sitä sillä kertaa muuttaa kuinka paljon? Jos olet täällä tällä kertaa jollain "lepojaksolla", niin voikin olla että saat halutessasi kääntää kohtalosi vaikka päälaelleen, mutta jos taas on sellainen elämä, että siihen kuuluu jokin kosminen tehtävä, niin siitä ei pääse kirveelläkään. Tai no, sillä ehkä, kaula poikki ja veks, mutta sitten kaikki sama lie edessä uudelleen?
tallennettu
paavo väyrynen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 264


Profiili
« Vastaus #11 : 04.05.2018 08:04:23 »

Musta tuntuu, että sä olet päättänyt jo kohtalosi ainakin toistaiseksi. Tsemppiä  angel
tallennettu
mariella-
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 66


Profiili
« Vastaus #12 : 04.05.2018 14:18:44 »

Oonko tehnyt mielestäsi hyvän vai huonon päätöksen?  Grin luitko muuten väyrynen tuolta sunsigns sivustolta oman luonne kuvauksesi, osuiko kohdalleen?
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #13 : 04.05.2018 16:22:26 »

Mää kävin lukemassa.
Ois kiva tietää, mikä tuosta kuvauksesta on varsinaisesti tarkoitettu juuri sitä syntymäpäivää kuvaamaan? Se ei oikein käynyt ilmi tuosta...aika tyypillinen vesimiehen kuvaus oli.
Olen tuntenut muutaman samana päivänä syntyneen, yksi oli samana vuonnakin, eikä voi mitään kovin tiukkaa yhtäläisyysviivaa vetää. Eikä tietenkään voikkaan, niin moni muukin asia vaikuttaa persoonan ilmentymiseen.
tallennettu
mariella-
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 66


Profiili
« Vastaus #14 : 04.05.2018 17:38:57 »

Yoko Ono on Johnin kuoleman jälkeen kertonut yhdessä haastattelussa, että John oli tunnustanut hänelle olevansa bi-seksuaali ja halunnut kokeilla ainakin seksiä miehen kanssa. Joten sen takia pidän erittäin mahdollisena että Johnin ja Stuartin välillä oli romanttinen suhde, ulospäin esitettiin heteroa ja molemmilla oli tyttöystävät, mutta se mitä tapahtui sitten kahden kesken on toinen juttu...

Kaksi miestä voi rakastaa syvästi toisiaan, yhtä lailla kuin kaksi naistakin tai mies ja nainen. Johnin ja Stuartin välillä oli varmasti vahva henkinen yhteys johtuen heidän luonteistaan jotka sopi täydellisesti yhteen, kaksi herkkää taiteilijasielua joilla myös tempperamenttiä luonteessaan. Cynthia Lennon, Johnin ex-vaimo sanoi näin: Heidän persoonansa tasapainottivat toisiaan täydellisesti. Mitä John opetti Stuartille oli kyky nauraa itselleen ja hankkia huumori, koska Stuart oli niin tosikko ja Stuart opetti Johnin uskomaan itseensä ja kykyihinsä, Johnilla oli rankka lapsuus ja nuoruus koska hänen vanhempansa hylkäsivät hänet ja teini-iässä kun John alkoi uudestaan lähentymään äitinsä kanssa, hän menetti hänet yllättäen vasta 17-vuotiaana koska äiti kuoli auto-onnettomuudessa.

Tuolloin -60 luvulla ei varmasti ollut edes yhtä sallittua olla homo mitä nykypäivänä, joten sekin varmasti loi Johnin ja Stuartin välille paineita, samoin nuori ikä kun nuorena haetaan paljon hyväksyntää muilta, eikä ikinä pitäisi leikitellä sellasen ihmisen tunteilla joka on helposti taipuvainen mustasukkaisuuteen kuten John oli. Joten kolmiodraama John, Stuart ja Astrid ei ollu kovin hyvä juttu Johnin persoonalle ja hermoille.

Johnin ja Stuartin rakkaussuhteen intohimoa voi verrata siihen kun heität palavan sytkärin bensalätäkköön, yhtä voimakkaasti roihahtaa rakkauden liekki ja joskus kun ei pelkkä tylsä ja tavallinen riitä, intohimon takia voi joutua pahastikkin kärsimään jonka Stuart sai kokea nahoissaan kun John hakkasi hänet humalassa kun ei kyennyt enää hallitsemaan mustasukkaisuuden tunteitaan.

John Lennon joutui kohtaamaan elämässään paljon menetyksiä varsinkin nuorella iällä ja nuorena vaikeita vastoinkäymisiä on muutenkin vaikeampi käsitellä. Luulen että ne vastoinkäymiset oli osa syy Johnin kapinalliseen persoonaan ja mustasukkaisuus johtui osittain myös lapsuuden hylkäämis kokemuksista, John purki turhautumista ja henkistä kipuaan tappelemalla muiden kanssa, olemalla se määräilevin ihminen, häiritsi oppitunteja mitä ilkikurisemmilla tempauksilla jne. Stuart oli hyvästä perheestä, enemmän se kiltti ja kunnollinen poika, joten vastakohdat tässäkin tilanteessa vetää puoleensa toisiaan ja rapu horoskooppimerkin ihmisten piirteisiin luetaan etenkin empatia, joten Stuart varmasti halusi myös lohduttaa ja hoivata Johnia koska hänellä oli ollut niin rankkaa.

John joutui kuitenkin kohtaamaan jälleen uuden menetyksen, hänen parhain ja rakkain ystävänsä Stuart oli rakastunut ja kihloissa naisen kanssa.

John koki myös kasvavassa määrin kilpailua Stuartin kanssa siitä kumpi on parempi artisti ja taiteilija, joka saattoi olla myös yksi syy hänen väkivaltaiseen purkaukseen mustasukkaisuuden lisäksi.

Stuart oli loppujen lopuksi kuitenkin enemmän kiinostunut taiteesta kuin musiikista ja erosi Beatlesista, ero sai Johnin tuntemaan itsensä pirstaleiseksi ja masentuneeksi. John varmasti pelkäsi että nyt kun Stuart on kääntänyt selkänsä Beatlesille niin Stuart hylkää myös hänet.

John löi nyrkillä ja läpsi Stuartia, lopuksi potki häntä päähän kunnes Stuart makasi maassa kovissa kivuissa, verisenä ja hakattuna. Paul McCartney yritti saada Johnin lopettamaan pahoinpitelyn mutta epäonnistui. Tämä oli taas yksi niistä Johnin kuuluisista hallitsemattomista raivokohtauksista ja kun kohtaus loppui, John oli niin kauhuissaan tekemästään väkivallasta että lähti pakoon juosten. John tunsi koko loppuelämänsä syyllisyyttä Stuartin kuolemasta ja tuskin turhaan, Stuart on kirjottamissa kirjeissään kertonut myös siskolleen kuinka John pahoinpiteli hänet, joten uskon sen olevan totta ottaen huomioon että Johnilla on aiemminkin ollut taipumusta käyttäytyä väkivaltaisesti ja miksi Stuart valehtelisi tuollaisesta asiasta?

Myöhemmin ruumiinavauksessa lääkäri löysi Stuartin kallosta myös sellasia jälkiä jotka viittaa pahoinpitelyyn ja se on syy hänen kuolemaansa.

Monet ei usko että John olisi voinut hakata Stuartin koska rakasti ja kunnioitti häntä niin paljon, mutta kyllä se on silti mahdollista koska ihmissuhteisiin voi liittyä ristiriitaisia ja vaikeita tunteita.

Stuartin kuolema oli Johnille shokki ja se on hienoa että osaa katua tekemiään vääryyksiä, mutta ei se silti tuo takaisin sitä ihmistä joka kuoli pahoinpitelyn seurauksena, ennemmin pitäisi oppia hallitsemaan aggressioitaan ja purkaa ne jollakin järkevämmällä tavalla kuin pahoinpitelemällä muita ihmisiä! Siksi mietin, että jos tutustun vielä mieheen joka omaa aggressiivisia ja väkivaltaan taipuvia piirteitä luonteessaan, niin voisiko keskustelu auttaa, jotta hakisi ajoissa apua niihin ennen kun tapahtuu tällänen järkyttävän surullinen tragedia joka tapahtui Stuartille ja Johnille! Helpointa on tietty sanoa että älä ole missään tekemisissä sellaisen ihmisen kanssa joka on taipuvainen väkivaltaan, mutta en usko että Stuart ja John olisi pystyneet vastustamaan toisiaan, heidän romanssinsa oli tarkoitettu tapahtuvaksi. Kohtaloa vastaan on turha taistella, mutta voisiko sitä hieman muuttaa avoimella keskustelulla ongelmista?

Se että John ei osallistunut edes Stuartin hautajaisiin tai lähettänyt sinne kukkia kertoo paljon Johnin syyllisyydestä ja osallisuudesta Stuartin kuolemaan.

John ja Stuart myös avoimesti myönsivät Astridille heidän välillään olevan vahva rakkaus, eikä Astrid ikinä halunnut rikkoa sitä alkamalla seurustelemaan Stuartin kanssa... Monesti se menee mustasukkaisten ja omistushaluisten ihmisten kohdalla niin että he saavat heilastella kyllä muitakin, niinku esimerkiks John oli parisuhteessa Cynthian kanssa, mutta Johnin toisen rakkauden kohteen eli Stuartin olisi pitänyt elää yksin tai olla omistautunut vaan hänelle. En usko että John pääsi ikinä rakkauden tunteistaan yli Stuartia kohtaan ja ei pystynyt päästämään irti, elämään sen ajatuksen kanssa että Stuart rakastaa nyt naista ja on hänen kanssaan kihloissa, joka johti sitten tuohon väkivallan purkaukseen lopulta...

Yoko Ono on kertonut, että ne kaikki vuodet jotka hän oli Johnin kanssa yhdessä, ei mennyt viikkoakaan etteikö John olisi maininnut että Stuart oli hänen alter egonsa, henki hänen maailmassaan ja ohjaava voima. John ei koskaan lopettanut rakastamasta sitä mitä Stuart oli ihmisenä.  smitten

John rakasti Stuartia koska Stuart tiesi kaikki puolet hänestä, hyvän sekä pahan. John ei ollut pyhimys, eikä halunnut myöskään tulla muistetuksi sellaisena. John ei saanut Yokon lisäksi keneltäkään muulta niin paljon hyvää elämäänsä paitsi Stuartilta.

Stuart kuoli nuorena, mutta hänen luovuutensa, hermonsa ja uhmakkuutensa elivät Johnissa.  smitten

Joten summarumrum, onneks mulla ei ois ongelmaa siinäkään mielessä 9.10. syntyneen miehen kanssa kun voidaan olla avoimesti yhdessä ja kun olen rakastunut, niin olen todella omistautunut rakkaalleni ja rakastan varmasti sillä tavalla ettei kumppani jää kylmäksi tai epäselväksi mun rakkauden tunteista häntä kohtaan! Tälläinen ehkä auttaa helposti mustasukkaisuuteen taipuvaa ihmistä ymmärtämään ettei oo pelkoa minun menettämisestä ja mun tunteet on vahvoja, aitoja... eri asia tietty sitten jos tyyppi kärsii sairaalloisesta mustasukkaisuudesta niin siinä ei varmasti auta vaikka kuinka paljon yrittäisi todistella rakkautta ja uskollisuuttaan..

tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: