Sivuja: 1 ... 16 17 [18] 19 20
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Keskustelua seksuaalienergioista  (Luettu 129536 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Ikitosi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1503


Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:


Profiili
« Vastaus #255 : 25.06.2006 20:50:47 »

"tajunnan räjäyttävä seksi, jossa vahingossa ollaan ihan ykseydessä"
vois olla jotain, missä liikkuu muukin kuin liha; e-motion  Grin Grin
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #256 : 25.06.2006 21:08:12 »

Solarbionille terveisiä, ettei olisi tarvinnut kaikkea poistaa sen takia, että olit ainoa, joka olit "puolellani", sillä nythän ei enää ole kukaan.  Cry smitten

Eli seksuaalienergioita voidaan käyttää noinkin kuin Solarbionkin eli olla toiselle sukupuolelle auttavainen silloin, kun kokee sen jäävän "huonommalle" ja sitä kutsutaan Ritariudeksi. Joten siitä olen sinulle, Solarbion aina kiitollinen, ettei se ainakaan muutu edes tulevaisuudelle vaan edelleen voimme säilyttää sellaisenkin "ominaisuuden".  smitten

Palaan vielä tähän asiaan. Sillä minua oikeasti harmittaa, kun en noita kyseisiä Solarbionin viestejä kerinnyt lukemaan,  Cry kesäflunssan takia täältä poissaollessani... No, kai silläkin jokin tarkoitus on. Undecided Ja Keho, minä jostain syystä näen aina kirjoitustesi "ytimen", joten on muitakin "puolellasi".  Wink

Toivon, että Solarbion vielä palajaa kirjoittelemaan, sillä hänen kirjoituksiaan suurella ilolla ja mielenkiinnolla aina luen. Myös minä olen hänelle ikuisesti kiitollinen.  smitten

Loppuun vielä ilmaisen, että: Ritarius kunniaan!  Wink



« Viimeksi muokattu: 25.06.2006 21:12:19 kirjoittanut Rakkauden enkeli » tallennettu
Ikitosi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1503


Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:


Profiili
« Vastaus #257 : 25.06.2006 21:09:26 »

Kokemus virtuaalisesta seksuaalienergioiden virtauksesta on mielikuvitusta kiihottavimmista, kun toisen saa kuvitella ihan mieleisekseen...  :Smiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #258 : 25.06.2006 21:12:08 »

Livenä sen sitten tietää.. hm voit olla toisaalta oikeassakin.

Kerran meni AIVAN  pieleen yhden kirjoittelijan kanssa, mies oli ihan surkea.. ja ongelmia ex naisen kanssa tapaamisoikeuksista.

Toinen mies oli just sitä mitä oletin kuvan ja tekstin perusteella.

Kolmas oli paljon namimpi livenä, pehmeä (eikun kova) ja eroottinen ja kaunis. Oli ehkä seksikkäin tapaamistani miehistä tavallaan (kuin Robbie Williams nuorena).

Neljäs, teksti ja kuva eivät paljastaneet terveysongelmaa mutta ei myöskään muuta. Kumma kun silloin pystyi olemaan ystävä ja nyt ei, mutta let´s see.-Tuntuu omituiselta, olinko minä SEN kanssa joskus ykseydessä? mikä vuosi?

Viides tsekkaamatta noista. On se ainakin kiihottavan oloinen ja minä sille.
« Viimeksi muokattu: 25.06.2006 21:17:32 kirjoittanut -+Venus Divine+- » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Ikitosi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1503


Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:


Profiili
« Vastaus #259 : 25.06.2006 21:17:28 »

Onko monta löytynyt täältä astrosta?
tallennettu
Rauhan enkeli
Vieras
« Vastaus #260 : 25.06.2006 23:16:58 »

Solarbionille terveisiä, ettei olisi tarvinnut kaikkea poistaa sen takia, että olit ainoa, joka olit "puolellani", sillä nythän ei enää ole kukaan.  Cry smitten

Eli seksuaalienergioita voidaan käyttää noinkin kuin Solarbionkin eli olla toiselle sukupuolelle auttavainen silloin, kun kokee sen jäävän "huonommalle" ja sitä kutsutaan Ritariudeksi. Joten siitä olen sinulle, Solarbion aina kiitollinen, ettei se ainakaan muutu edes tulevaisuudelle vaan edelleen voimme säilyttää sellaisenkin "ominaisuuden".  smitten

Palaan vielä tähän asiaan. Sillä minua oikeasti harmittaa, kun en noita kyseisiä Solarbionin viestejä kerinnyt lukemaan,  Cry kesäflunssan takia täältä poissaollessani... No, kai silläkin jokin tarkoitus on. Undecided Ja Keho, minä jostain syystä näen aina kirjoitustesi "ytimen", joten on muitakin "puolellasi".  Wink

Toivon, että Solarbion vielä palajaa kirjoittelemaan, sillä hänen kirjoituksiaan suurella ilolla ja mielenkiinnolla aina luen. Myös minä olen hänelle ikuisesti kiitollinen.  smitten

Loppuun vielä ilmaisen, että: Ritarius kunniaan!  Wink


Wink Minähän se tässä olen, Solarbion.
Kukaan vaan ei ehtinyt riipiä minua alas puhtoisuuden valtaistuimelta.

Kuinka olinkaan valmis vaihtamaan nikkiäni - sopivan vavahtelun tullen...

Niin että
Rauhan enkelinä
jatkan nyt omien negaatioitteni tunnistamista
ja omien positioitteni arvaamista
-
sen mukaan,
mitä niistä
taidatte minulle
näyttää.

Suosioonne ripustautumatta,

Rauhan enkeli

 coolsmiley angel smitten

tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #261 : 25.06.2006 23:28:09 »

Wink Minähän se tässä olen, Solarbion.
Kukaan vaan ei ehtinyt riipiä minua alas puhtoisuuden valtaistuimelta.

Kuinka olinkaan valmis vaihtamaan nikkiäni - sopivan vavahtelun tullen...

Niin että
Rauhan enkelinä
jatkan nyt omien negaatioitteni tunnistamista
ja omien positioitteni arvaamista
-
sen mukaan,
mitä niistä
taidatte minulle
näyttää.

Suosioonne ripustautumatta,

Rauhan enkeli

 coolsmiley angel smitten



 smitten Tunnistinkin sinut jo toisessa topicissa.  Wink Tervetuloa takaisin!  Loistava nikki. coolsmiley
tallennettu
Keho
Vieras
« Vastaus #262 : 25.06.2006 23:38:05 »

Miten ihana hetki, kun Rauhan sekä Rakkauden enkeli, kohtaavat tämän foorumin teoilla!  smitten smitten smitten
tallennettu
satuna
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 30



Profiili
« Vastaus #263 : 28.06.2006 18:21:31 »

Naisia alennetaan, vaikka pitäisi olla tasa-arvo.Miehet pelkäävät naisia jotka tietää mitä haluaa.
Kuinka paljon naisia on maailmassa joita alistetaan tavalla tai toisella. Nainen ei saa nauttia luonnollisesta halusta. knuppel2
Täytyi istua kukka-mekko päällä, jalat ristissä tanssilavan nurkassa ja pihdata avioliittoon asti kun niin on "tehty" iät ja ajat.
En tiedä tehdäänkö me äidit aina niin kun tyttö puhkeaa kukkaan ja vaahdotaan iän ikuista "Pidä housut jalassa ja Jumala mielessä", "ei sitä ennen vanhaan". Ja kattia kanssa. Mites se hippi-aika? Meno oli toinen. Vai yrittääkö äidit parantaa omia virheitä tyttärien kautta?

Kai sitä on ennen vanhaankin sohittu miten sattuu,ja näkeehän sen. Minkä ikäisenä mummosi on saannut äitisi ja äitisi taasen sinut?? Hmm..Nämä "äkkiä naimisiin"-liitot, maha pystyssä alttarille..Hmm. Kuinkas moni on kuullut "tuossa hääkuvassa jo odotan sinua"? Ei aina näin mutta kummiskin. Taisin itse mennä ohi aiheen!!!
No joo,tulipas taas rätistyä tickedoff :Smiley .

Commenttia!   
tallennettu
härkä-69
Vieras
« Vastaus #264 : 28.06.2006 20:24:27 »

Shakti - naisen voima

http://kotisivu.dnainternet.fi/kakur63/long_shakti.htm
tallennettu
*Pia*
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 68



Profiili
« Vastaus #265 : 28.06.2006 22:06:04 »


Itse koen tuon asian niin, että meillä naisilla, yhdessä miehen kanssa on juuri tuo mahdollisuus muuntaa ja eheyttää nämä asiat yhdessä.

Etenkin naisilla olisi mahdollisuus kytkeytyä omaan feminiinisen lähteeseen ja oppia elämään oman luonnollisuuden kautta, eli kytkeytyä omaan sisäiseen rytmiinsä ja tuon kautta tuoda muutosta seksuaalisuuteen ja myös jopa niinkin pitkälle kuin ehkäisyyn asti.

Oppii näin myös tuntemaan omaa sisäistä maailmaa, tunteitaan ja naisellisuuden energia, myös Äitiyden.

Suurin osa meistä kenties kokee, että aina kosketus kuuluu johdattaa seksiin, eli ei välttämättä osata olla vain ja nauttia toinen toistemme läheisyydestä, myös alasti.

Tästäkin voi muodostua ongelmia parisuhteessa.

Minua tekee se surulliseksi, että useammat feministiset liikeet menevät äärimmäisyyksiin ja lähtee kostamaan miehille, sen sijaan kun istuisivat alas ja yrittäisi ymmärtää toinen toisiaan.

Katsoin juuri toissapäivänä tv;stä jutun, jossa ROKS niminen liike, joka koostuu naisista, kieltää miehet kokonaan, väittäen että jokainen mies on samanlainen, ei kunnioita naisia, kostaa väkivallan kautta ja alistaa naisia omaan tahtoonsa.

Mutta kuinka moni naisista käyttää omaa naisellisuuttaan hyväkseen, saadensa näin tahtonsa lävitse, ihan siinä missä miehetkin, jatkuvalla valtataistelulla?






tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #266 : 28.06.2006 23:31:59 »

Miehet pelkäävät naisia jotka tietää mitä haluaa.

Ei tuotakaan onneksi voi yleistää...  :Smiley
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #267 : 28.06.2006 23:34:12 »


Itse koen tuon asian niin, että meillä naisilla, yhdessä miehen kanssa on juuri tuo mahdollisuus muuntaa ja eheyttää nämä asiat yhdessä.

Minua tekee se surulliseksi, että useammat feministiset liikeet menevät äärimmäisyyksiin ja lähtee kostamaan miehille, sen sijaan kun istuisivat alas ja yrittäisi ymmärtää toinen toisiaan.

Niinpä. Asiaa kirjoitit.  coolsmiley
tallennettu
*Pia*
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 68



Profiili
« Vastaus #268 : 29.06.2006 08:04:02 »

No ei todellakaan kaikki miehet ole sellaisia, mutta kyllähän useimman miehen on voimaa käytettävä töissä tai armeijassa tai urheilussa, ja jos mies olisi sohvalla makaava vätys, ei kiinnostaisi.

Huomasin miten pitkäaikaisin ex rakas oli jo niin niveltynyt kanssani etten ajatellut onks hän mies tai maskuliini, on herkkä ja voimakas ja miehekäs kaikkia yhtaikaa. Pehmoja ei kestä, koviksilla vaan voi olla ongelmia muutenkin, siis ihan yleisesti tunnetukoksia tai jotain muuta sielun häikkää mikä ei toistaiseksi virtaile vapaasti.

En vihaa miehiä, sääli vaan että mitä vahvempi rakkaus, sitä enemmän konfliktia tulee miesten egon tasolla. Moni heistä kuitenkin on kykenevä saamaan yhteyden sieluunsa jotenkin.

Silti olis kiva jos joku mies yllättäisi niin, että tietäisi näistä asioista enemmän, ja yhtaikaa, vapaata intohimoa. Exäni ovat siitä hauskoja kuitenkin, että kannustavat löytämään uusia. Meillä on siitä hauskoja keskusteluja, ainakin jonkun heistä kanssa. Vitsaisin just yhden kanssa että millähän mantereella se seuraava on. Toinenkin sanoi aikanaan vastaavaa.

Yhden asian vain miehiltä haluais oppia, se on toisen sulkeminen pois, mutta sekin on puolustusreaktio että voi jatkaa elämää. No joo.

Aika paljon vaatimuksia/ennakkotoiveita ja odotuksia miehiltä?  coolsmiley
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #269 : 29.06.2006 08:32:34 »

Lainaus
Itse koen tuon asian niin, että meillä naisilla, yhdessä miehen kanssa on juuri tuo mahdollisuus muuntaa ja eheyttää nämä asiat yhdessä.

Etenkin naisilla olisi mahdollisuus kytkeytyä omaan feminiinisen lähteeseen ja oppia elämään oman luonnollisuuden kautta, eli kytkeytyä omaan sisäiseen rytmiinsä ja tuon kautta tuoda muutosta seksuaalisuuteen ja myös jopa niinkin pitkälle kuin ehkäisyyn asti.

Oppii näin myös tuntemaan omaa sisäistä maailmaa, tunteitaan ja naisellisuuden energia, myös Äitiyden.

Suurin osa meistä kenties kokee, että aina kosketus kuuluu johdattaa seksiin, eli ei välttämättä osata olla vain ja nauttia toinen toistemme läheisyydestä, myös alasti.

Tästäkin voi muodostua ongelmia parisuhteessa.

Minua tekee se surulliseksi, että useammat feministiset liikeet menevät äärimmäisyyksiin ja lähtee kostamaan miehille, sen sijaan kun istuisivat alas ja yrittäisi ymmärtää toinen toisiaan.

Katsoin juuri toissapäivänä tv;stä jutun, jossa ROKS niminen liike, joka koostuu naisista, kieltää miehet kokonaan, väittäen että jokainen mies on samanlainen, ei kunnioita naisia, kostaa väkivallan kautta ja alistaa naisia omaan tahtoonsa.

Mutta kuinka moni naisista käyttää omaa naisellisuuttaan hyväkseen, saadensa näin tahtonsa lävitse, ihan siinä missä miehetkin, jatkuvalla valtataistelulla?

Ah, minun ajatuksiani, todellakin!  laugh  Olen täysin samaa mieltä kanssasi, Pia.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 16 17 [18] 19 20
  Tulostusversio  
 
Siirry: