Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Jupiter ja Venus yhtymässä leijonantähdistössä 31.6  (Luettu 33897 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Ritsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 715



Profiili
« Vastaus #15 : 17.06.2015 13:15:36 »

Jahas, melkoisia transiitteja. Mars ja Venuskin taitavat tänä vuonna tanssia yhdessä muutaman kerran. Itselläni tuo ensimmäinen osuu asteen sisällä kolmioon Noususolmulle, kolmen asteen sisään kolmioon Uranuksen ja Keskitaivaan yhtymään. Lisäksi samalla Uranus alkaa tarkentua yhtymään minun Noususolmulle.

Toinen osuu sitten vain neljän asteen orbilla kolmioon Keskitaivaalle. Viimeinen onkin sitten asteelleen yhtymässä Aurinkooni. Saas nähdä! Jotain uutta taitaa puskea, vaikka aika laiskahan tämä planeettakombinaatio helposti on.
tallennettu
.ave.
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 182


Profiili
« Vastaus #16 : 17.06.2015 21:00:19 »

Kellään muulla ei näyttänyt olevan yhtymä liikkeellä 6.huoneessa (tai ei ainakaan sanonut). Arjen luksusta siis tiedossa  :Smiley, mutta sitä tosin jo pidemmän aikaa, on tullut nautittua kaikesta pienestä. Sillä tavalla tuntee elävänsä.  Smiley Ehkäpä tässä lokakuuhun asti on sitten oikein mukavaa arkea tiedossa (vaikka rahapuoli onkin tiukassa).

Lokakuusta sitten yhtymä saavuttaa deskendentin, että ehkäpä jokin potkaisu ihmissuhteisiinkin. Todella hyvään saumaan tämä yhtymä tulisi, jos se nyt antaisi tuon yhden toiveeni toteutumisen, niin siitä tosiaan seuraisi alkusyksystä mahdollisesti runsautta uusien ihmissuhteiden muodossa..  :Smiley
tallennettu
.ave.
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 182


Profiili
« Vastaus #17 : 17.06.2015 21:08:51 »

Mouru, sullahan siis venuksen paluu, ja samanaikaan jupiter askendenttia transitoimassa. Tämä yhtymä kuulostaa aika mukavalta sulle kyllä. Afro Hmm.. lukio-opintojen kautta tulee tietenkin uusia ihmissuhteita, jotka jo voivat tässä näkyä, mutta ehkä nämä ihmissuhteet vielä entisestään vahvistavat sulle sellaista tunnetta, että olet ns. omiesi joukossa, löytänyt itsesi, pystyt olemaan heidän kanssaan sellainen kuin haluatkin olla? Neppari kuulla tietysti antaa tälle ajalle myös kykyä avautua ja ottaa vastaan ihmissuhteita elämään. Vaikka se onkin sellainen mystinen ja epämääräinen, niin se antaa mahdollisuudet kokea todellista ja syvää yhteyttä muiden ihmisten tai koko maailman kanssa.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #18 : 17.06.2015 21:17:45 »


Moi Minsa!

"Mä katoin karttaasi ja sopivasti kvinkunssi Venukseesi heinäkuun yhtymässä ja kun Saturnus alitajunnassa niin haasteethan ylitetään niin, että jätetään menneet taakse ilman, että syyllistetään itseä tai muita."
No tuo jos noin menee, niin menee niin kun sen pitääkin mennä Smiley

" Marsin myötä ihmissuhdeasioissa mennään eteenpäin mikä voi olla vaikeaa, siis tuoda yliherkkyyttä kun on ravussa.  "

Blöögh. Mun ihmissuhteeni on jo valmiiksi ihan tarpeeksi yliherkkiä, oh no Cheesy

"Elokuussa sitten kohtaa tuon Saturnuksesi joten sama teema jatkuu jos ei ole opittu ja huomaa Chironin asema Venukseen eli haavoja "parannetaan" ja myös kuu/alasolmu osuu tuohon Smiley "
Mulla on ni hemmetin kova pää, tai pehmee, tai jotain, en mä opi ikinä..josko tuo hemmetin Chiron nyt olis sellanen hellä ja hoivaava parantaja sitte  angel  Tongue Kun siinä kimpassa on Saturnus ja kuu solmuineen ni taitaa olla turha toivo Cheesy

"Lokakuussa sitten pystytkin itse paremmin muokkaamaan elämääsi mikäli hallitset oman venus/mars energiat."
No...en Cheesy Ei niitä voi hallita, niillo kimppa siä Vestan ja Kuun kanssa; sillä mennään mitä on annettu..pitää vaan opetella porskiin kerta kerralta paremmin.

"Kiinnitä huomiota yläsolmuun mikä tekee oppoa vestaasi sillä siihen riittää yhtymiä tuolloin joten voisit löytää uusia, parempia työkuvioita.  Kauriin piirteistä voidaan nyt sitten olla luopumassa, siltä tuo vähän näyttäisi Smiley Relax.. ajan henki tuolloin niin sitten huomaat miten asioita tulee eteen nopeammin Smiley"
Hei hei kauris ja tertulemast rapu.....rapu rapu...rapuun..koen koko ravun niin oudoksi ja vaikeaksi että. Mutta niin, siksipä juuri.

"Sullahan on Saturnus tulossa jupiterille, jos vaikka olisi kihloja / vihkimistä tulollaan Wink "
No ei taatusti ole, ainakaan omia Cheesy Jotakii muuta se mun kohdallani kyllä on...vaikka älä koskaan sano ei koskaan.

Kiitos Smiley

tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #19 : 17.06.2015 21:18:41 »

Ja vähänkö hienoa kun täällä näin aktiivisesti jutellaan ihan oikeesti astrologisista asioista  smitten
tallennettu
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #20 : 18.06.2015 12:06:17 »

Hiertävä on hiertävä aspekti mutta onhan siellä palkkio jos ei mene siihen hiertävän vipuun. Sehän on hyvä mahdollisuus saavuttaa se asia mikä eteen tulee..

öö- jos ajattelee niin, että ihmissuhteet on sellaisia niin eikö silloin kutsu sitä juuri luo.. siis tilaa niitä kokemuksia itselleen. Sad Elämän kulkuun vaikuttaa kuitenkin päivittäiset ajatukset ja valinnat.

Tr Saturnus tekee kolmiota kuustelliumillesi joka oppona sitä yläsolmuhärdelliä Smiley Lokakuun aspektit on ihanteelliset työtä ja kotia ajatellen ja solmuthan tekee suurristin Wink
Musta noi aspektit mitkä osuu lokakuulle voi tuoda sulle tosi upeita juttuja mutta se riippuu varmaan siitä miten noi muut osiot sujuu kun palkkiotahan se sitten on niistä hyvistä jutuista, siis tarkkana nyt jotta palaset loksahtaisi paikoilleen Smiley Ensin koetellaan, sit palkkio, siitähän noissa on pitkälti kyse.

En olis sinuna niin varma, oletkos tutkaillut viime aikoina missä sun proge kuu ja yläsolmu menee parhaillaan Smiley Siksi noista innostuinkin.. ja pianhan se rapukin sieltä tulee niin sit niitä rapuja satelee eteen, ei voi välttyä ravun oppimiselta Smiley

Luota tulevaan kun kvinkunssissa on kyse kuitenkin siitä, että kun tekee mieli ottaa pakkia niin silloin olisi parempi ottaa se juttu vastaan mitä silloin tarjotaan kun yleensähän se on vain se innostuksen pelko mikä iskee, sitä tarkoitin.

Mulla toi hässäkkä on elokuussa solmuillani ja tr Sat on Neptunuksella niin katellaan miten loppuvuosi surajaa! Mielenkiinnolla katselen kun ei toi mun kuukauris jaksa leppuutella Smiley

« Viimeksi muokattu: 18.06.2015 12:17:05 kirjoittanut minsa » tallennettu
Vaapukka
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 17



Profiili
« Vastaus #21 : 18.06.2015 13:54:20 »

mulla sattuu huoneiden 9 ja 10 rajalle...
seurattavien asteiden äärirajoille sijoittuu  Saturnus (leijona19) ja  Pallas (neitsyt 22), mutta asteikolle jää Neitsyt1  vesta (huone 9/ 10 raja, ehkä 10) ja neitsyt 7( huoneessa 10)  merkurius  
Eli voitaneenko tulkita, että matkustamista ja muutoksia ammatissa/urassa tulossa


Huoneiden kärjet: vaaka huoneessa 11 (uudistukset, riippumattomuus)
härkä 6 (Työ, velvollisuudet, terveys)
jousimies 2 ( Raha, omaisuus)



« Viimeksi muokattu: 18.06.2015 20:06:40 kirjoittanut Vaapukka » tallennettu

https://www.astro.fi/images/radix_web/03.08.1977_13:40_0_-02:00_62.533_-27.401_00.png

Aurinko: Leijona 9.huoneessa
Kuu: Oinas 4.huoneessa
Nouseva: skorpioni (härkä deskenttinä)
Keskitaivas: Neitsyt
Keskiyö: Kalat
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #22 : 18.06.2015 14:08:03 »

Kirjoitat niin paljon enkä ihan saa tolkkua tuosta mitä kirjoitat.. sorppa, tarttisin ehkä kartan jotta pystyn hahmottamaan tänään  uglystupid2

Siis mitä perusplaneettoja sinulla radixilla MC:llä ja mikä Neitsyen asteluku on MC ja mitä aspekteja siihen kohdistuu omalta kartalta ?

Sekä  onko progekartalla MCllä jotain..

tallennettu
Vaapukka
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 17



Profiili
« Vastaus #23 : 18.06.2015 19:41:29 »

Jos tuo Minsa oli minulle, niin   Radix???

Mutta se mitä ymmärsin kysymyksestäsi, niin keskitaivas on samassa kun Vesta eli Neitsyt 3 aste tämän sivuston kartan mukaan ja Tanhuan kartassa neitsyt 1 astetta

ja  tarkoitatko mitä aspekteja kohdistuu MChen ?
MChen kohdistuu kuu kvinkunssi, merkurius yhtymä, sekstiili venus &Jupiter & uranus
tallennettu

https://www.astro.fi/images/radix_web/03.08.1977_13:40_0_-02:00_62.533_-27.401_00.png

Aurinko: Leijona 9.huoneessa
Kuu: Oinas 4.huoneessa
Nouseva: skorpioni (härkä deskenttinä)
Keskitaivas: Neitsyt
Keskiyö: Kalat
downtempo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 194


Profiili
« Vastaus #24 : 19.06.2015 02:11:05 »

Aika kauan oon taistellut ton Nepparin kanssa kun se on pörrännyt tuossa  kuu aspect_con saturnus aspect_opp chiron kohdilla 7. huoneessa Cheesy Meneeköhän tuo Jupiter mun khironin kohdalta 5 neitsyt ja saankohan palkintoja (eli opiskelut lähtee rullaa hyvin toivottavast) kun oon ratkonut tota syntymäkartan aspektia tässä nyt tovin? Cheesy Cheesy Cheesy

Koko tää (elämän muutoksestakin vois puhua) ruljanssi alko sillon kun saturnus yhtyi syntymäkartan  pluto kuunsolmu aspect_opp mars ja nyt on tuntunut että pahin ois jo ohi Cheesy Lihoa tässä yritetään kans vähäsen, jos Jupiteri auttais jos siirtyy mun 1. huoneeseen heh.

Varmaan ainakin intuitio huipussaan!  neptunus kuu aspektit, alitajunta pulputtaa, ja varmaan paljon kaikenlaisia vaistomaisia visioita, unien yms. kautta. varisinkin kun kuukin on kaloissa, ja aurinko ravussa  coolsmiley syväsukellus sinne jonnekkin...minne lie... jonnekkin minne intuitio johdattaa... yhtymä saturnukselle, tuo ehkä sitä jalat maassa meinikiä vähäsen... se mikä olikin jo mielessä niin *totta*, ei ollutkaan, vaan saturnus palauttaa takaisin ajattelemaan uudestaan....Eli jalat maassa ja jalat ilmassa?  Wink
Mulla ainakin nepparin transiitit kuulle oli aikamoista blurria...keskittymisvaikeuksia toisinaan... pilvilinnoissa ja sumun keskellä jossain siellä...  eli toisaalta neptunuksen transiitti kuulle, haastaa myös heilumaan käsien kanssa huiskimaan niitä pilviä välillä pois, jotta voi keskittyä olennaiseen. Sulla se saturnus tuo sitä selkeyttä? lasit käteen ja joskus hierasta niitä, ettäpä näkee eteensä. Smiley


 saturnus ei näköjään ehdi paluun myötä enää kurkottaa sun plutoon, mutta ulkoplaneettojen myötä saattaa vielä vaikuttaa pitkäänkin....

tuosta chironista voisin sen verran kommentoida, kun se  jupiter ohittaa  chiron :niin, luultavasti se menee sillain smoothisti, koska nataalikartalla se on hyvin aspektoitunut...  aspect_sex ... yhtymä saattaa jupiterin myötä luoda kaikenlaisia visioita ja variaatioita itsessään, (haavoittunut parantaja-opettaja) yms... koska se osuu  1. huoneeseen (mikä on osittain komerossa, myös se natal  chiron) niin ehkäpä löydät aivan uudenlaisia visioita itsestäsi... Palkitsee sitä chironia? tai tuoden julki piirteitä, mitä oli ehkä piilossa?. ja myös muiden kautta visioita, niinkuin Ave, sanoikin jo...  aspect_opp kuu :lle... 7. huoneeseen..


1-7 - akselilla... Smiley

Niin ja onnea opintoihin, ja kaikkea kivaa  jupiter - henkeä! Smiley

« Viimeksi muokattu: 19.06.2015 03:04:07 kirjoittanut downtempo » tallennettu
supikas
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 242



Profiili
« Vastaus #25 : 19.06.2015 09:17:45 »

Mulla sattuu tuo yhtymä 5. huoneeseen. Siellä on kuu , mutta ei kyllä osu yhtymään. Tuosta  jupiter aspect_con venus tulee syntymäkartalle  :aspect_kvi:MC sekä  aspect_kvi neptunus . En välttämättä osaa lukea tuota astro.comin karttaa enkä sen merkintöjä, ja mulla menee kyllä ihan sujuvasti sekaisin mikä pitäisi merkitä ensin ja mikä jälkeen. Mutta ehkä ymmärrätte. Eikös tuolla 5. huoneella ole jotain tekemistä ihmissuhteiden kanssa, vai miten se menee?
tallennettu
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #26 : 19.06.2015 10:30:20 »

Jos tuo Minsa oli minulle, niin   Radix???
Mutta se mitä ymmärsin kysymyksestäsi, niin keskitaivas on samassa kun Vesta eli Neitsyt 3 aste tämän sivuston kartan mukaan ja Tanhuan kartassa neitsyt 1 astetta

ja  tarkoitatko mitä aspekteja kohdistuu MChen ?
MChen kohdistuu kuu kvinkunssi, merkurius yhtymä, sekstiili venus &Jupiter & uranus


Ähh, en huomannut et olet liittänyt radix karttasi liitteeksi..
Progressiivinen kuu on aurinkosi päällä ja pr aurinko urahuoneessa joten muutoksen tuulia.  Oletkohan viime vuonna sitoutunut johonkin kun pr merkurius on merkuriuksesi päällä ollut, lähinnä uran tai kodin saralla kun vastakkaiset huoneet.. koska pr kuu leijonassa niin elämä on varmaan muuttunut paljon sosiaalisemmaksi mikä jatkuu vielä n1.5v joten nauti sosiaalisista riennoista ja luovuudesta. Sen jälkeen pr kuu neitsyt mikä on sitten enemmän terveysasioihin ja työhön tai sen kutsumuksen etsintään keskittymistä yms. 
Parhaillaan ceres/yläsolmu oppositio Uranukseen mikä voi tuoda äkillisiä, muutoksellisia luopumisia joko asioista tai ihmisistä mikä vie tasapainoon, eheytymistä. Onko lokakuu 2014 jälkeen/ennen (0-6kk) tapahtunut jokin merkityksellinen muutos ? Siis kuunsolmujen paluu ollut tuolloin ja yleensä tuo uuden ihmissuhteen, muutoksen työssä tai vaikka muuton. (ihmissuhdekontakti/muutos niissä asioissa) Uranus arjen huoneessa tekee äkkinäisiä muutoksia jotka voivat olla "erikoisia", siis kiinnostuu yhtäkkiä astrologiasta tai vaikka nukkekodista keski-iässä tmv.
Saturnus minässä 29 asteessa niin rajoja pitäisi varmaan aika paljon ylitellä jos kaukomaille miellät, varsinkin kun uranus on niitä äkillisiä mielenmuutoksia niin kävisköhän siinä niin et kiinnostaa mutta sit toisena hetkenä et haluakaan.. vähän semmoiselta nuo aspektit minusta vaikuttaa, riippuu kuitenkin siitä mitä sinä sisimmässäsi haluat tehdä, onko se matka sitä mitä haluat vai onko se vain toiveajattelua kun ei ole muutakaan mitä tietäisi haluavansa jolloin ei ole ehkä niin todellista. Neptunus on kodin huoneessa ja sehän on sitä matkailua kotona Smiley
Lyhyitä matkoja ei taida kauheasti olla kun ceres 3h, sehän on luopumista huoneen asioista, hetkellistä mutta ei siis oikein tue noita matkoja.. jos matka sisältäisi ulkomaat ja tukisi henkisempää muutosta sinussa niin toi pluto voisi tukea sellaista matkaa Smiley Omat voimavarat kannattaa nyt pitää siis hyvinä, lepoa silloin kun väsyttää.
Lokakuussa Saturnus tekee mukavaa kulmaa kuullesi mutta neliöi MCtä joten tuon voisi mieltää niin, että laiskanpulleus voi haitata urasuunnitelmia. Saturnus minässä muuten usein laihduttaa ja nyt kun palaa taas jousimieheen niin sehän voi laajentua jos antaa mieliteoille vallan. Ensisijaisesti kannattaa muistaa, että omia rajoja puretaan ja parannetaan tuolla transiitilla ja lepo ja mielen rauha on tärkeä osa transiittia. Tämmöisiä ajatuksia herätti minussa.
Muista kuitenkin, että sinä olet se joka tekee niitä valintoja elämässäsi joten nämä ovat vain minun ajatuksiani radiksiisi kohdistuvista transiiteista näin äkkimulkaisulla katsottuna..
tallennettu
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #27 : 19.06.2015 10:50:51 »

Mulla sattuu tuo yhtymä 5. huoneeseen. Siellä on kuu , mutta ei kyllä osu yhtymään. Tuosta  jupiter aspect_con venus tulee syntymäkartalle  :aspect_kvi:MC sekä  aspect_kvi neptunus . En välttämättä osaa lukea tuota astro.comin karttaa enkä sen merkintöjä, ja mulla menee kyllä ihan sujuvasti sekaisin mikä pitäisi merkitä ensin ja mikä jälkeen. Mutta ehkä ymmärrätte. Eikös tuolla 5. huoneella ole jotain tekemistä ihmissuhteiden kanssa, vai miten se menee?

kvinkunssi on hiertävä aspekti esim kun tulee joku hyvä juttu eteen niin kvinkunssi usein harhauttaa, siis ensin innostuu mutta usein innostus tuo myös pelot minkä myötä usein perääntyy hyvästä mahdollisuudesta vaikka tosiasiassa se on yleensä asia mitä kohti pitäisi uskaltaa mennä Smiley

5. huone on leijonahuone mm luovuuden, lasten, pelien, leikkien ja romanssienkin huone, siis ilon ja sosiaalisuuden huone. Onnea siellä voi siis olla mutta mitenkäs se sinun oma radixisi, osumia?

Tuleeko seuraaviin asteisiin osumia radixillesi..
1.7. 21 leijona - 4.8. 28 leijona - 25.10. 15 neitsyt 

Sen jälkeen katso miten tr Saturnus osuu radixille, huone ja tarkat osumat asteille..
Katsoithan nuo asteet, onko niitä radixillasi ja miltä myös progressiivinen kartta näyttää, sekin on hyvä katsoa.
tallennettu
Vaapukka
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 17



Profiili
« Vastaus #28 : 19.06.2015 12:53:30 »

Viimeisen vuoden aikana ei ole tullut uusia sitoumuksia työhön (ollut pian 4v samaa),  kotona enemmänkin karsimista kun uutta eli minä hain avioeron 3 raskaan vuoden jälkeen. Nyt on aikaa levätä, kun kotona on taas mukavaa. Rajoja kyllä ylittelen :-) teen asioita ensimmäisen kerran n. 9 vuoteen yksin. Ulkomaan matka on henkinen ja hengellinen,  itselle tavallaan siirtymäriitti pois yhdestä elämänvaiheesta.
tallennettu

https://www.astro.fi/images/radix_web/03.08.1977_13:40_0_-02:00_62.533_-27.401_00.png

Aurinko: Leijona 9.huoneessa
Kuu: Oinas 4.huoneessa
Nouseva: skorpioni (härkä deskenttinä)
Keskitaivas: Neitsyt
Keskiyö: Kalat
Ikitosi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1518


Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:


Profiili
« Vastaus #29 : 20.06.2015 13:41:22 »

Uuuups ja kääk!  Shocked

1.7. 21 leijona osuu ja uppoo merkurius aspect_con aurinko
4.8. 28 leijona yhtyy Onnenpisteeseen
25.10. 15 neitsyt 3 asteen päässä  mars
Ekat 2. ja vika 3. huoneessa.............

Mitähän tää voi tuoda tullessaan???
Pitäiskö paeta (ei voi) vai laittaa Champanjaa jäihin?
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: