Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Jupiter ja Venus yhtymässä leijonantähdistössä 31.6  (Luettu 34207 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #45 : 25.06.2015 15:41:39 »

Nosiis, kun huomasin tuon tuossa otsikossa, niin siitä tuli tosiaan jotenkin semmoinen maagisen hyvä olo. Ei aavistustakaan miksi.

Nyt kun vähän mietin ja analysoin, se oli se sama tunne mitä tulee kun vaikka näkee unta siitä että lukee jotain mitä ei ole oikeasti olemassa: Minun unimaailmassani on yksi Asterix- ja yksi Tintti-albumi joita näen unessa aina välillä lukevani, eikä sellaisia oikeasti ole. Niiistä jää hyvä fiilis ja tämä oli samanlainen fiilis.
« Viimeksi muokattu: 25.06.2015 15:54:37 kirjoittanut Eklektikko » tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Bona Fide
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 179



Profiili
« Vastaus #46 : 25.06.2015 22:50:17 »

 Grin

Voisin käyttää "lol" ja "like" nappuloita, jos sellaiset olisi tässä.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5930



Profiili
« Vastaus #47 : 05.07.2015 11:40:36 »

Kappas kehveliä;
3.7 tapasin miehen, joka vei jalat alta.
Olin tutustunut jonkinverran jo pikkasen aiemmin, mutta tuolloin kolahti.
Jupiter ja Venus mitä ilmeisimmin asialla nyt sitten siinä.
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #48 : 05.07.2015 15:38:54 »

Tuo ensimmäinen yhtymä rullaa MC:llä ja teki trinit mun Kuulle. Oli vaihteeksi kivaa niin duunissa kuin vapaa-ajalla.

Mutta tuo seuraava tuleva retro-  venus jupiter-yhtymä itse asiassa hieman kammottaa, sillä se osuu täsmälleen siihen kohtaan kartallani, tehden neliötä nataali-Saturnukselleni, kuin isäni kuollessa - jolloin retro-Venus yhtyi transitoivaan Saturnukseen, ja isävainaan hautajaispäivänä Saturnus oli 29 asteessa leijonaa. Niinpä vaikka tässä on Jupiter Saturnuksen tilalla, Jupiterkin liitetään astrologiassa kuolemaan, tosin vähän eri merkityksessä.

Se kolmas yhtymä joka tapahtuu sitten  neitsyt:ssä on mun 11.huoneessa, ehkä työrintamalla paranee tai jotain.
tallennettu
ghede
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 314


Profiili
« Vastaus #49 : 09.07.2015 22:14:40 »

Mulla kyseinen yhtymä on osunut askendentille. Tällä hetkellä Jupiter edelleen tarkasti yhtymässä siihen. Olen ehkä ollut tavallista helpommin siedettävissä oleva sosiaalisessa mielessä tai jotain.
tallennettu
Sydänpuu
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 265



Profiili
« Vastaus #50 : 14.07.2015 23:41:26 »

Onko kokemuksia ensimmäisestä ohituksesta Smiley ? Minä sain pari hyvää taloudellista uutista ja suotuisaa päätöstä kuunvaihteessa.
tallennettu
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #51 : 15.07.2015 17:47:23 »

Laajenemista Cheesy henkistä, ei fyysistä niinkuin odotin. Yhtymä tapahtui 12. huoneessa lähellä ascia ja se henkisyyden kasvu näkyy ulospäin myös, mm. facebookissa liittynyt henkisiin ryhniin jne. Ja syksyllä piirit kasvaa taas kun aloitan opiskelun.
tallennettu
Bona Fide
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 179



Profiili
« Vastaus #52 : 26.07.2015 07:04:41 »

Minua pyydettiin työhaastatteluun ensimmäisen ohituksen aikana, mutta ei siitä sen enempää kypsynyt.
tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1330



Profiili
« Vastaus #53 : 28.07.2015 11:24:51 »

Grin

Voisin käyttää "lol" ja "like" nappuloita, jos sellaiset olisi tässä.


Hei sinulle. Ihana kuva nikkisi liitteenä!  Kiss
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  
 
Siirry: