Sivuja: [1] 2 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Jupiter ja Venus yhtymässä leijonantähdistössä 31.6  (Luettu 34162 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Sydänpuu
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 265



Profiili
« : 16.06.2015 10:29:17 »

Jupiter ja Venus ovat pian tarkimmassa yhtymässä eli 21 asteesssa leijonantähdistöä 30-31.6. Missä huoneessa yhtymä ottaa paikkansa kartallasi?

Yhtymä tulee tapahtumaan kolme kertaa johtuen  venus  perääntyvästä liikkeestä. Yhtymät tapahtuvat leijonan viimeisissä sekä neitsyen ensimmäisissä asteissa. Tsekkaa siis myös löytyykö sinulta henkilökohtaisia planeettoja asteista 20 leijonaa-20 neitsyttä.
Kiintotähdistä esim.,Regulus majailee noilla asteilla.Tarkasta myös minkä huoneen kärjestä löytyvät härkä, vaaka (Venuksen hallitsijat) ja jousimies (Jupiter). Näiden huoneiden elämänalueet ovat muutoksen kohteena. Jakso jatkuu lokakuulle saakka.

(&18.7 Jupiter, Venus ja Kuunsirppi( ja Regulus) ovat kaikki alle neljän asteen päässä toisistaan. Mitähän se tuo tullessaan?)

Itselleni yhtämä osuu 11 huoneeseen. Olisi kiva kuulla kokemuksia ja spekulaatioita teiltäkin:)
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #1 : 16.06.2015 12:31:44 »

Kiitokset tästä muistutuksesta. Venus alkaa tosiaan peräytyä ensi kuun lopulla, joten periaatteessa Venus-Jupiter -yhtymä pitää pintansa lokakuulle asti.

Muikean makoisa transiitti, jos osuu omalla kartalla johonkin tärkeään kohtaan. Juhlia, törsäystä ja ehkä vähän onnea rakkaudessakin mahdollisesti tiedossa?
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1327



Profiili
« Vastaus #2 : 16.06.2015 14:27:03 »

Kiitokset tästä muistutuksesta. Venus alkaa tosiaan peräytyä ensi kuun lopulla, joten periaatteessa Venus-Jupiter -yhtymä pitää pintansa lokakuulle asti.

Muikean makoisa transiitti, jos osuu omalla kartalla johonkin tärkeään kohtaan. Juhlia, törsäystä ja ehkä vähän onnea rakkaudessakin mahdollisesti tiedossa?

Ohos. Näyttää siltä, että mun on syytä piiloutua johonkin metsämökkiin kuunvaihteessa - vai jaanko kaikki tarjoutuvat miehet teille muille? Nyt just ei mun elämään mahdu kuin konsanaan tuntilaisena yks mies ja sekin vaan apuriks töihin.


Hmm...

Ai niin ... no jooo. Onhan se yks murtanu jo oven, joten tulkoon sitten paikkaamaan saranat. Avainta en sydämeeni anna.

Jos nimittäin tuo asteluku pitää paikkansa ei mulla oo aikaa edes pelastusrengasta pujottaa kaulaani.  Heläyttää kartan kaikki tärkeimmät planeetat sekä kulmahuoneet havahduttaa.

Ja tarkemmin ajatellen, taitaa olla aika ostaa  lippu Seinäjoelle. Paluu tapahtunee mustassa biilissä.

Hui kamalaa.  buck2  Cheesy
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #3 : 16.06.2015 14:33:51 »

12. huoneeseen osuu yhtymä täällä, noin 6 asteen päähän syntymäkartan venuksesta Cheesy Ja asc on 27 asteessa  leijona sekä khiron neitsyen alussa vastapäätä kuuta jota neptunus on aktivoinut jo pitkään Cheesy Elokuussa aloitan lukio-opinnot vihdoin Smiley
tallennettu
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #4 : 16.06.2015 15:33:21 »

Jaa,a  venus jupiter 1h neliöi omaa Venustani sekä 7 asteen päässä alasolmustani tickedoff ja myös omaa  saturnus neliöi  laugh

Niinku tässä ei olisi jo  saturnus koetellut kun parhaillaan  neptunus päällä 29ssä  uglystupid2 ja osuu siittä sitten solmuihin sekin Smiley

Taidan pysyä tämän vuoden kotona... jos ens vuonna sitten noi aspektit olis kivemmat mulle  2funny

Sitä odotellessa  smitten

tallennettu
downtempo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 194


Profiili
« Vastaus #5 : 16.06.2015 17:45:08 »

11. huoneeseen osuu ensimmäinen yhtymä. Jupiter ohitti jo viimevuoden puolella merkuriukseni ja alasolmuni...
kaveripiirien, verkostoitumisen ja päämäärien luontia... (ainakin  jupiter nyt olleena  leijona :ssa 11. huoneessa) niin leijonia on tullut ovista ja ikkunoista...
11-12 huoneen välillä seilaapi siis siitä etiäppäin. Smiley

Pohdituttaa että miten jupiter vaikuttaa 12. huoneeseen... Cheesy
Tuleeko musta avoimempi oman "varjopuoleni" kanssa, kerronko salaisuudet ja muut jutut kaikille  Lips Sealed
täytyykin pistää teippi suuhun... vaiko se  jupiter repii sen pois...
yyhhh...Ehkäpä sit nyt  jupiter availee jotain lukkoja siellä... sujut 12. huoneen varjominän kanssa, jotta se voi jatkaa matkaa ascendentille. Smiley

 jupiter aspect_sex keskitaivas
 jupiter aspect_sex venus
 jupiter aspect_tri mars
 jupiter aspect_tri kuu


Kivan oloinen mahdollisuuksien kesä siis tiedossa, vaikken mitään sen kummempia ole suunnitellut, mutta we'll see!
« Viimeksi muokattu: 16.06.2015 18:06:09 kirjoittanut downtempo » tallennettu
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #6 : 16.06.2015 18:20:36 »

 jupiter 12h alkoi tuoda mulle enneunen kaltaisia tapahtumia mitkä kuvasivat siis omaa elämääni sekä alitajunta laajeni todella rankasti, Mulla kaksos/rapu/leijona huone jossa rapu on vielä piilossa niin sitä itseäänhän tuo oli kun tuli omituisia pelkotiloja mitä en ollut koskaan kokenut  2funny ja kävin muuten tuona aikana sairaalassakin tuon pelon vuoksi ja 12. huonehan edustaa sairaalaakin Smiley

Että teippi suuhun ja rauhoittumista kun 12. huone ei välttämättä ole se helpoin huone kun se on vähän semmoinen hämärä..  knuppel2
Tosin mulla on kalojen hallitsija myös omassa  skorpioni huoneessa 8ssa niin ehkä sekin hämärtää itsen muutosta sinällään. Smiley

Jos tämä auttaisi sua miettimään omaa karttaasi miten voisi toimia Smiley
tallennettu
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #7 : 16.06.2015 21:35:19 »


Tsemppiä  Undecided
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5930



Profiili
« Vastaus #8 : 16.06.2015 21:39:46 »

Arska on 26  vesimies ja  venus 21  kalat
Huone tuolle yhtymälle on skorpparihuone.

Hmtjah.

Mitähän noista eväistä keittää kokoon?

MinäKIN jään työttömäksi ihan vähän ennen tuota, kakkoshuoneeseenhan se mullakin kaikuu..
tallennettu
downtempo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 194


Profiili
« Vastaus #9 : 16.06.2015 22:16:19 »

jupiter 12h alkoi tuoda mulle enneunen kaltaisia tapahtumia mitkä kuvasivat siis omaa elämääni sekä alitajunta laajeni todella rankasti, Mulla kaksos/rapu/leijona huone jossa rapu on vielä piilossa niin sitä itseäänhän tuo oli kun tuli omituisia pelkotiloja mitä en ollut koskaan kokenut  2funny ja kävin muuten tuona aikana sairaalassakin tuon pelon vuoksi ja 12. huonehan edustaa sairaalaakin Smiley

Että teippi suuhun ja rauhoittumista kun 12. huone ei välttämättä ole se helpoin huone kun se on vähän semmoinen hämärä..  knuppel2
Tosin mulla on kalojen hallitsija myös omassa  skorpioni huoneessa 8ssa niin ehkä sekin hämärtää itsen muutosta sinällään. Smiley

Jos tämä auttaisi sua miettimään omaa karttaasi miten voisi toimia Smiley

No, tuo avasi kyllä paljon, thanks! Smiley

noin monen merkin kanssa on varmaan sulla ollutkin mietittävää ja selvitettävää...
Varmaan jupiterin vaikutus on myös jollain tapaa "puhdistava" sikäli, että tuo nimenomaan
esiin kaikenlaista tuon alitajunnan laajenemisen myötä. Mutta oltava kuitenkin jotenkin
"maadoittunut", ettei ihan liian lennokkaasti pääse ilmapallo ilmaan...?



itellä 12. huone neitsyessä, samotenku asc, niin voisin kuvitella että jotenkin ne on
yhdistävänä tekijänä kun ne on samassa merkissä... Mutta tuo varmasti esiin semmosia iteltä (ja muilta)
piilotettuja (haudattuja) piirteitä, mitä ei niinkään hyvissä mielin haluisi kohdata, mitä ei sillain edes tiedosta aina, mutta kohdattavahan ne on...
Koska kun ne kohtaa, ja tiedostaa, niin ne mitä tavallaan itseltä kieltää, niin sillon ei voi olla sujut ittensä kanssa,
jos aatellaan että askendentti ja 12. huone kävelee jotenkin käsikädessä. Sikäli siihen voi yhdistää vankilajututkin,
koska siellä jos koskaan on aikaa miettiä itteensä ja kaikkia "huonoja" puolia itsessään, ja miettiä että miksi sinne ylipäätään on joutunu.


Pieni kutina, että kohtaan itsekriittisyyteni ja analyyttisen puoleni face-to-face, puolustuskanta,
näitä neitsyt-juttuja...NEITSYT EI HALUA PALJASTAA KAIKKEA JA HALUAA OLLA HILLITYSTI!!
Menetänkö otteeni itteni...lipsun? Jooo, se teippi kuulostaa hyvälle idealle!  knuppel2
tallennettu
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #10 : 17.06.2015 09:36:22 »

Arska on 26  vesimies ja  venus 21  kalat
Huone tuolle yhtymälle on skorpparihuone.

Hmtjah.

Mitähän noista eväistä keittää kokoon?

MinäKIN jään työttömäksi ihan vähän ennen tuota, kakkoshuoneeseenhan se mullakin kaikuu..


Mä katoin karttaasi ja sopivasti kvinkunssi Venukseesi heinäkuun yhtymässä ja kun Saturnus alitajunnassa niin haasteethan ylitetään niin, että jätetään menneet taakse ilman, että syyllistetään itseä tai muita. Marsin myötä ihmissuhdeasioissa mennään eteenpäin mikä voi olla vaikeaa, siis tuoda yliherkkyyttä kun on ravussa. 

Elokuussa sitten kohtaa tuon Saturnuksesi joten sama teema jatkuu jos ei ole opittu ja huomaa Chironin asema Venukseen eli haavoja "parannetaan" ja myös kuu/alasolmu osuu tuohon Smiley

Lokakuussa sitten pystytkin itse paremmin muokkaamaan elämääsi mikäli hallitset oman venus/mars energiat. Kiinnitä huomiota yläsolmuun mikä tekee oppoa vestaasi sillä siihen riittää yhtymiä tuolloin joten voisit löytää uusia, parempia työkuvioita.  Kauriin piirteistä voidaan nyt sitten olla luopumassa, siltä tuo vähän näyttäisi Smiley Relax.. ajan henki tuolloin niin sitten huomaat miten asioita tulee eteen nopeammin Smiley

Sullahan on Saturnus tulossa jupiterille, jos vaikka olisi kihloja / vihkimistä tulollaan Wink

Näin mä tulkitsisin joten nyt kannattaa mennä ilon kautta loppuvuosi jotta pääsee helpommalla elämässä eteenpäin.

tallennettu
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #11 : 17.06.2015 09:45:10 »


itellä 12. huone neitsyessä, samotenku asc, niin voisin kuvitella että jotenkin ne on
yhdistävänä tekijänä kun ne on samassa merkissä... Mutta tuo varmasti esiin semmosia iteltä (ja muilta) piilotettuja (haudattuja) piirteitä, mitä ei niinkään hyvissä mielin haluisi kohdata, mitä ei sillain edes tiedosta aina, mutta kohdattavahan ne on...
Koska kun ne kohtaa, ja tiedostaa, niin ne mitä tavallaan itseltä kieltää, niin sillon ei voi olla sujut ittensä kanssa,jos aatellaan että askendentti ja 12. huone kävelee jotenkin käsikädessä. Sikäli siihen voi yhdistää vankilajututkin,koska siellä jos koskaan on aikaa miettiä itteensä ja kaikkia "huonoja" puolia itsessään, ja miettiä että miksi sinne ylipäätään on joutunu.

Pieni kutina, että kohtaan itsekriittisyyteni ja analyyttisen puoleni face-to-face, puolustuskanta, näitä neitsyt-juttuja...NEITSYT EI HALUA PALJASTAA KAIKKEA JA HALUAA OLLA HILLITYSTI!! Menetänkö otteeni itteni...lipsun? Jooo, se teippi kuulostaa hyvälle idealle!  knuppel2
alitajunnan huoneessa on vaikea maadoittua vaikka tietäisikin miten maadoittaa, enkelit voi tehdä myös vähän tepposia silloin Smiley

Neitsyen kanssa terveyspuoli sieltä varmaan nousee esiin joten lepoa kaivataan varmaan ja riippuen miten elää niin terveellisiä ruokailutapoja mutta myös sitä hemmottelua vaikka hyvällä ruoalla aika ajoin Smiley Kohtuudella kaikkea Smiley Merkurius kun on myös pohtivaa laatua niin kohtuus tietysti niissä planeetan asioissa.

Mulla on sellainen kartta, että se ei pysy oikein maan pinnalla Smiley oob kuu ja sillee Smiley
Jos kiinnostaa niin 4.11.70 21:55 salo on tiedot Smiley
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #12 : 17.06.2015 10:08:47 »

Miehellänihän on syntymäkartallaan peräytyvän Venuksen ja Jupiterin yhtymä Leijonassa 12. huoneessa. Hänelle tulee siis molempien paluu.

Anyway, hän oli pitkään ruotsinlaivoilla vakiobändin kitaristina ja eli tyypillistä muusikon elämää siihen asti, kunnes kyllästyi.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Sydänpuu
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 265



Profiili
« Vastaus #13 : 17.06.2015 12:22:23 »

Tarkistin vielä seuraavat yhtymät ja ne tapahtuvat 4.8 leijonassa (28 astetta ) ja 25.10 neitsyessä (15 astetta).

Katsoin transiitit tiukalla 2asteen orbilla ja ensimmäisessä yhtymässä kartalla ei oikeastaan tapahdu muuta kuin molemmat ovat tiukassa  aspect_squ pallas. Transiitit esmes aurinko ja kuu ovat aika löyhiä.
 
4.8 taas  aurinko  venus merkurius jupiter ovat kaikki saapuneet 11.huoneeseen. (Syntymäkartalta tässä huoneessa  aurinko  leijona ja  venus   neitsyt)  jupiter ja  venus molemmat  aspect_con  aurinko ja aspect_sex  keskitaivas  saturnus  pluto. Lisäksi  jupiter  aspect_tri  askendentti ja  neptunus

Viimeisessä yhtymässä molemmat ovat pelkästään puolineliössä Saturnukseen ja huone vaihtunut 12.

Täytyy tutkailla näitä teemoja ajan kanssa. Mutta eiköhän kuitenkin jotain ole odotettavissa:)
« Viimeksi muokattu: 17.06.2015 12:33:14 kirjoittanut Sydänpuu » tallennettu
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #14 : 17.06.2015 13:44:13 »

Aika kauan oon taistellut ton Nepparin kanssa kun se on pörrännyt tuossa  kuu aspect_con saturnus aspect_opp chiron kohdilla 7. huoneessa Cheesy Meneeköhän tuo Jupiter mun khironin kohdalta 5 neitsyt ja saankohan palkintoja (eli opiskelut lähtee rullaa hyvin toivottavast) kun oon ratkonut tota syntymäkartan aspektia tässä nyt tovin? Cheesy Cheesy Cheesy

Koko tää (elämän muutoksestakin vois puhua) ruljanssi alko sillon kun saturnus yhtyi syntymäkartan  pluto kuunsolmu aspect_opp mars ja nyt on tuntunut että pahin ois jo ohi Cheesy Lihoa tässä yritetään kans vähäsen, jos Jupiteri auttais jos siirtyy mun 1. huoneeseen heh.
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: