Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 12
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kauriin loppuvuosi  (Luettu 74179 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
vehmis
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 76



Profiili
« Vastaus #15 : 04.06.2006 13:55:38 »

Täällä myös yksi tammikauris jolla työrintamalla muutoksia. Tosin en ole työpaikkaa vaihtamassa, mutta firman sisällä melkoiset muutoksen tuulet meneillään.
Osaisiko Kaurisenergiaa kertoa miten minun käy? Hyvin, huonosti vai hyvinhuonosti. Tähän mennessä mennyt hyvin ja olen edennyt uralla huimin harppauksin lyhyessä ajassa. :Smiley

Syntymäaikani 1.1.1982 10:50 Tampere
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #16 : 04.06.2006 20:12:12 »

heguli,

katsotaan josko nyt olisi hieman aikaa kirjoitella sinulle. Tänä viikonloppuna oli vaikeuksia päästä rauhassa koneelle, mutta nyt kokeilen...

Sinulla on aika mielenkiintoinen, toisaalta "rankka" kartta. Kaksi T-ristiä, joissa toisessa osallisena tarkka  venus aspect_squ uranus. Tätä kutsutaan perinteiseksi "avioeroaspektiksi" -ei niin, että se välttämättä toisi avioeron, mutta jotenkin se saattaa viitata sellaiseen. Tämä aspekti oli aktiivinen juuri viime vuosina, tarkelleen v. 2003 -2004 tr. Saturnuksen ollessa Ravussa. Silloinko tämä siirtymisesi yh-äidiksi  tapahtui?  (tässä vaiheessa haluan osoittaa kunnoitukseni kolmen lapsen yh-äidille, ei varmaankaan ole aina helppoa! Wink) DC:n (avioliiton) hallitsija sinulla on juuri  saturnus.

Toinen T-risti kiinteissä merkeissä oli juuri viime loppukesästä aktiivinen. Varmaankin jotain ikävää?

Mutta nyt helpottaa. Sanoit tuossa mielestäni aika osuvasti että määrittelet identiteettisi työn kautta, ja toden totta: MC:si on väljässä yhtymässä Aurinkoon, eli totta puhut. Kauriissa se tuo kykyä ottaa ura vakavasti, ja T-ristin omaavana Kauriina uskon sinun pääsevän pitkälle.

Tämä vuosi on varmasti parempi kuin edelliset, sillä tr.  uranus ja  jupiter tekevät sekstiiliä Aurinkoon, tarkat ohitukset olivat juuri toukokuun alussa, seuraavat elo-syyskuussa. MC:si, urapiste, tulee Jupiterin hyvää valoon 25.10.2006. Syksy näyttäisi ihan mukavalta kaikin puolin.

Mutta jotenkin sinun kohdallasi minulla tulee mieleen, että tilanteesi vaan paranee syksyllä ja ensi vuonna, ja varsinkin 2008, "Kauriin vuosi", on sinulle onnekas. Progressiivinen  kuu liikkuu vielä nyt huoneessa 12, ja parin vuoden päästä se siirtyy 1.huoneeseen jolloin varmaan aloitat jotain uutta. SA-Kuu (aurinkokaari-progressio) liikkuu Kauriissa ja tulee ensi vuonna yhtymän Venukseen (ja samalla neliön Uranukseen). Jotain uutta rakkausrintamalla kenties?

v. 2008 tr. uranus tekee sekstiilin MC:lle ja samaan aikaan tr. käväisee siinä, varsinainen ohitus tapahtuu joulukuussa 2008. tr.  jupiter kympissä tietääkin hyvää aikaa uralla.

Toivon sinulle jaksamista sekä lasten kanssa että menestystä työssä! Kaikin puolin vaikuttaa siltä että vaikeimmat ajat ovat jo takana ja alat pikku hiljaa pääsemään siihen Kauriin "uraputkeen"...

« Viimeksi muokattu: 04.06.2006 20:17:17 kirjoittanut Kaurisenergiaa » tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
panacod
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 45


Avaruusseikkailija


Profiili
« Vastaus #17 : 04.06.2006 21:49:38 »

Kaurisenergia, voi kun ehtisit auttamaan minua. Käyn välillä kurkkimassa täällä, josko olet kirjoittanut jotain  Embarrassed smitten :Smiley

panacod
tallennettu

Aurinko, Mars, Venus ja Merkurius KAURIS
Ac SKORPIONI
Kuu KALAT
Kiinalainen Kissa/Jänis
Omenapuu
Keltainen Itsevallitseva Siemen
heguli
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 175



Profiili
« Vastaus #18 : 04.06.2006 22:14:00 »

Kaurisenergiaa Smiley

Kaunis kiitos ja valtava rutistus tulkinnastasi Cheesy smitten smitten

Avioero on tuore, mutta juuri vuosina 2003 ja 2004 ero oli hiuskarvan varassa.

Tulkinnastasi ilmenee myös se, että olen hakenut opiskelupaikkaa syksyllä alkavaan koulutukseen ja että koulutus on kaksivuotinen (päättyy juuri v. 2008)

Lainaus tulkinnastasi:
"Mutta jotenkin sinun kohdallasi minulla tulee mieleen, että tilanteesi vaan paranee syksyllä ja ensi vuonna, ja varsinkin 2008, "Kauriin vuosi", on sinulle onnekas. Progressiivinen  kuu liikkuu vielä nyt huoneessa 12, ja parin vuoden päästä se siirtyy 1.huoneeseen jolloin varmaan aloitat jotain uutta."

Opiskelujen jälkeen uraputki on tervetullut haaste/nautinto elämääni.

Loistava tulkinta kaikinpuolin, se tukee suunnitelmiani ja enemmänkin.

Olet todella taitava. Smiley Smiley Smiley



tallennettu

Aurinko,Venus: Kauris
Kuu,Jupiter,Neptunus: Skorpioni
Sideerinen Jousimies
Valkoinen maailmojen sillanrakentaja
Maa-kukko
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #19 : 05.06.2006 17:37:49 »

Eipä mitään kiittelemistä, mielellänihän minä karttoja katselen.  Smiley

Muistakaa kuitenkin että planeettaohitukset tuovat eteen mahdollisuuksia ja haasteita, mutta mitään "varmaa" tapahtumaa ei luvata! Eli tulkitsen vaan noiden transiittien merkityksiä, mitä voisi olla luvassa ja millaisia juttuja yleensä on tiettyjen transiittien tai progressioiden aikana tapahtunut. En lupaa mitään enkä ole selvänäkijä!

Jos transiittiohitus lupaa hyvää, niin silti pitää itse pyrkiä hyviin suorituksiin ja olla ahkera (no niinhän me Kauriit aina  Grin Grin) eikä seistä tumput suorina...

Mutta palataan asiaan, vielä joku oli kysellyt tulkintaa...
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #20 : 07.06.2006 19:04:09 »

e-lisa,

Tässä sinulla hieman mietteitä kartastasi. Sinulla on aika "tasapainoinen" kartta, planeetat ovat aika tasaisesti jakaantuneet. Kaksi T-ristiä, toinen johtavissa, toinen kiinteissä merkeissä.

Kun nyt tässä puhuttiin vuoden 2006 kuvoista, niin ihan OK tuntuisi loppuvuosi olevan. Ei mitään ihmeellistä, tosin ei mitään huonoakaan. tr.  jupiter tekee sekstiilin Aurinkoon syyskuussa, sitten sekstiilin  :askendentti:iin ja trinin Kuuhun marraskuussa. Tämä voi merkitä jotain pientä kivaa, ja ihan vuoden loppuun  jupiter tulee  aspect_con venus. Eli positiivisia juttuja, tosin itse en niin hirveästi laske noiden Jupiterin transiittien varaan. Mutta ennemminkin kivaa kuin huonoa joka tapauksessa.

Mutta sitten: v. 2007 tapahtuukin muutoksia: tr.  pluto aktivoi karttasi tärkeimmät kohdat. Ensin se tulee IC:lle (eli samalla  aspect_opp MC), sitten  aspect_squ askendentti ja  aspect_squ kuu. Nämä samat transiitit toistuvat läpi vuoden. Tuo on varmasti iso juttu, eli jonkinnäköisiä muutoksia on varmasti luvassa, ja nämä muutokset liittyvät kotiin, kenties muuttoon tai remonttiin, isään, äitiin. Eli mullistuksia perheessä.

Samaa tietää tuo  pluto aspect_squ kuu. Sen voisi sanoa liittyvän kotiin, äitiin, tunne-elämään. Pluton vaikutus on aina valtava, se voi tuoda elämään Skorpioni-tyyppisiä ihmisiä samalla kun joku vanha suhde kuolee pois. Eli  pluto vie monesti elämästä pois ne asiat tai ihmiset, joiden aika onkin poistua. Ei niin, että joku henkilö kuolisi, mutta se saattaa katkaista jonkin ihmissuhteen.

En nyt halua pelotella, mutta uskompa että vuoden 2007 lopulla ollaan viisaampia. Voit sitten kertoa mitä kaikkea kotielämässäi muuttui ja miten koit nämä muutokset.

Esim. kun miehelläni oli tr. pluto aspect_con kuu niin meille syntyi Pikku-Skorpioni joka kuumensi tunteet niin kovasti että hänen äitisuhteensa tulehtui täysin. Vaikka hänen äitinsä oli iloinen vauvasta, niin jotenkin tunteet kuumenivat niin, että välit olivat pari vuotta poikki. Tämän lisäksi meillä oli paha remontti kotona.

Mutta kun olet selvinnyt noista Pluton kiemuroista, niin v. 2008 onkin jos sitten parempi. Silloin tr.  jupiter aspect_con aurinko toistuu kolme kertaa. Samalla progr. venus tulee  :aurinko:gon päälle, eli onnea, rakkautta, kenties jotain taiteisiin liittyvää?

Eli yhteenvetona: loppuvuosi 2006 OK, ei ihmeellistä, v.2007 Pluto muuttaa ne asiat, joiden on tarkoituskin muuttua, ja v.2008 meneekin jo lujaa.  Smiley

 
« Viimeksi muokattu: 07.06.2006 19:14:57 kirjoittanut Kaurisenergiaa » tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
:elisa:
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 28



Profiili
« Vastaus #21 : 07.06.2006 19:48:00 »

Kiitos Kaurisenergia!!  smitten

Ihan piti pariin kertaan vetää syvään henkeä kun luin, mitä tuleman pitää. Tässä on ollut "vähän kaikenlaista" kuluneen vuoden aikana ja ajattelin, että tästä kun selviän (kuten nyt näyttää), minua ei hetkauta enää mikään! Mutta, katsotaan, katsotaan... Eihän 2007 muutoksien tarvitse olla negatiivisia, vaan ehkä jotain muuttuu rytinällä? (Ei olisi minulle kovinkaan epätavallista.)

Ja - kukatietää - ehkä sitä minä nimenomaan odotan.

smitten,

Elisa, joka on päättänyt että tästä mennään ainoastaan ylöspäin, vaikka väkisin  knuppel2  Cool
tallennettu

Aurinko ~ Kauris
Nouseva ~ Neitsyt
Kuu ~ Kala
Merkurius ~ Vesimies
Venus ~ Jousimies
Mars ~ Kaksoset
Sininen Yliääni Myrsky
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #22 : 07.06.2006 19:58:45 »

Joo, aivan oikein Elisa! Kannattaa suhtautua positiivisesti kaikkeen uuteen. Unohdin tuossa muuten mainita, että monesti Pluton transiitit koskevat myös valtaa, eli voit kokea valtataistelua urallasi tai perheessäsi. Päätätte rakentaa omakotitalon ja taistelette jostain rakentamiseen liittyvästä... Vähän tuohon tyyliin.
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #23 : 08.06.2006 20:15:54 »

Hei vaan kaikki jotka vielä odottavat tulkintaa,

olen valitettavasti nyt vähän aikaa paikassa jossa en pääse tietokoneelle joten nyt ihan pian en pääse vastailemaan. Mutta palataan asiaan niiden kanssa jotka vielä odottavat... panacodin kartan jo ehdin tekaista mutta katson sitä vielä kunnolla kun pystyn. Ei siinä näin nopeasti katsottuna mitään ikävää ole.

Työnhaussa kannattaa muistaa se oma asenne: jos todella haluaa työpaikan ja uskoo siihen, että saa paikan, on jo paljon pitemmällä kun se, joka lähtee jo ajatuksesta että enhän minä kuitenkaan pääse...
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
panacod
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 45


Avaruusseikkailija


Profiili
« Vastaus #24 : 09.06.2006 15:20:55 »

Kiitos KAURISENERGIA, jään odottamaan tulkintaasi.

Olet oikeassa tuon asenteen suhteen. Olen jo aika pessimisti, kun kaikki asiat vaan menee pieleen...

Viikonloppuja kaikille!

T: Panacod
tallennettu

Aurinko, Mars, Venus ja Merkurius KAURIS
Ac SKORPIONI
Kuu KALAT
Kiinalainen Kissa/Jänis
Omenapuu
Keltainen Itsevallitseva Siemen
adec
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 45


Profiili
« Vastaus #25 : 11.06.2006 17:31:41 »

Hei kaurisenergia,
Täällä myös yksi työpaikan vaihdosta haikaileva  Smiley
Sitten kun ehdit katsotko myös minulle miltä kartta näyttää.

tallennettu
panacod
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 45


Avaruusseikkailija


Profiili
« Vastaus #26 : 21.06.2006 21:31:39 »

Kaksi työpaikkaa meni viikon sisällä ohi suun. Mikähän tässä mättää? Taidan olla valmiiksi jo työuupuneen näköinen, niin kukaan ei ota minua "hyviin" työpaikkoihin. Odotan vastausta aina niin innolla, laitan energiaa, aina tipahdan ja lujaa. Mikähän neuvoksi.

Kaurisenergia, vaikka siellä minun kartalla näkyisi jotain huonoa, voit kertoa. Käyn aina kurkkimassa  jos olet jo ehtinyt tutkailemaan karttaani.

Kesäterveisin,

Panacod
tallennettu

Aurinko, Mars, Venus ja Merkurius KAURIS
Ac SKORPIONI
Kuu KALAT
Kiinalainen Kissa/Jänis
Omenapuu
Keltainen Itsevallitseva Siemen
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #27 : 21.06.2006 21:44:09 »

Hm, itse saan taas vihdoin energiaa kesästä ja luovista kontakteista ja matkoista. Niitä voinee suositella kaikille uupuneille.

Kaikki ei ole ihan selvää vielä, muttei ihan epäselvääkään. Jupiterin retroaika sittenkin mielenkiintoinen.

Paahtaakohan se kauristuttu itteään henkihieveriin, toisellakin ainakin 2 projektia Italiassa. Eiks kauriit vähän sellaisia ole, ei auta hidastaa niitä.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #28 : 01.07.2006 16:59:23 »

panacod, jos vielä kiinnostaa niin tässä muutama sananen mitä kartastasi irtoaa (olet varmaan minuun suuttunut mutta olin pari viikkoa ulkomailla ja sen jälkeen onkin ollut aika haipakkaa...)

Sinun peruskarttasi on ihan OK ei siinä mitään ihmeellistä tai erikoista ole, mutta jos tulevaisuutta hahmotetaan niin pitää katsoa vähän pitemmältä ajanjaksolta kuin v. 2006. Sinulla on nyt mielestäni menossa jonkinnäköinen pitempiaikainen muutosprosessi, "nahanluonti", ja se mitä tästä jää käteen selviää joskus v. 2009.

Miksi näin? Olet noususkorppari, karttaa hallitsee siis  pluto joka on kartallasi  aspect_opp kuu. Parin viime vuoden ajan tr. pluto  teki neliötä Kuullesi, joten tuo kuvio oli kaikin puolin aktiivinen. Ei mikään helppo transiitti, kenties sinulla on ollut vaikeuksia kotona / perheen kanssa / naisten kanssa / valtataisteluita...

Tuon lisäksi progressiivinen  aurinko on ollut viime ajat tr.  neptunus painostuksen alla. Tämä kuvio on kyllä jo ohi, mutta kenties sekin toi elämääsi jonkinlaista sekavuutta. Joskus tr.  neptunus vie ikään kuin "pohjan pois" varsinkin herkiltä ihmisiltä ja panee elämän "kellumaan"...

Nämä mainitsemani kuviot ovat jo ohi, mutta varmaankin toivat elämääsi sekavuutta. Miltä taas jatko näyttää?

Vielä kartastasi sellainen hauska juttu että sekä 6.huone (=työ) ja 10.huone(=ura) ovat Venuksen hallitsemia, ja viime vuonnahan tr.  saturnus teki opposition natal-Venukseesi. Ei helppo juttu sekään.

Mutta uskoisin että tämä loppuvuosi 2006 voi olla pikkasen parempi, lähinnä syksyllä kun nyt 12.huoneessasi liikkuva tr.  jupiter tulee  askendentti:lle. Tämä tapahtuu 17.11.2006, jonka jälkeen se tekee sekstiilin Venukseen (20.11.tarkka) ja joulukuussa sekstiilin MC:hen, urapisteeseen. Nämä yleensä ovat kivoja juttuja.

Toki sinun kartallasi kyllä painotan sitä että jonkinlainen pitempi muutosprosessi on menossa, sillä tämän vuoden ap-kartalla sinulla on  aurinko aspect_con pluto 6:ssa eli työn huoneessa voi olla ongelmia kuten kerroit.

Eikä siinä vielä kaikki Plutosta. tr.  pluto lähestyy progressivista askendenttiasi ja sen jälkeen natal-Aurinkoasi, joten uskon kyllä että elämässäsi muuttuu asiat. Miten ja miksi? Pluton tarkoitus on tuhota vanhaa, jotta uutta ja parempaa voisi tulla tilalle.

Mikä asia elämässäsi voisi olla jo aikansa elänyttä? Onko jotain, mistä tiedät että sinun pitäisi luopua mutta et pysty? Tuon transiitin aikana varmasti asiat muuttuvat, ja todellakin, vasta 2008 lopulla - 2009 tuo vaihe on ohi.  v. 2007 - 2008 tr.  uranus on Kuusi päällä, ja tämähän yleensä tietää muutoksia kotona, kenties muuttoa.

Tällaisia asioita tuli esiin. Eivät nämä pahoja ole, mutta uskompa, että parin - kolmen seuraavan vuoden aikana onnistut muuttamaan elämäsi parempaan suuntaan. Pidän peukkuja pystyssä että työnhaku onnistuu jo tänä vuonna! Kyllä se onnistuuu jos PÄÄTÄT että se onnistuu!
« Viimeksi muokattu: 01.07.2006 17:04:06 kirjoittanut Kaurisenergiaa » tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
panacod
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 45


Avaruusseikkailija


Profiili
« Vastaus #29 : 01.07.2006 22:55:38 »

Kiitos Kaurisenergia!
Päivittäin olen käynyt katsomassa, mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan...

Joo, ongelmia on varsinkin työn ja jälleen terveyden kanssa. Selkä meni totaalisen huonoon kuntoon. Kahdeksan työhakemusta viime viikolla pykäsin ja sain kuulla yhdestä paikasta että olen liian luova!!! uglystupid2 Yritysideaa kehittelen, saattaisi liittyä siihen;))

Tuo "kellua" on aika osuva ilmaus tähän mitä tapahtuu. Kukaan ei ota vakavasti ja olen itse pihalla kun sopivaa työtä ei löydy...nykyinen on vain korvike. Monta projektia menossa. Adoption pitäisi toteutua 2008, mutta kun terveys ja työ ei kunnossa, joudun miettimään tilannetta uudelleen vuoden 2006 lopussa. Joudun tekemään itselleni ns. tilinpäätöksen, missä mennään.

Tulkinta oli aika lailla sitä mitä odotin. Täytyy tutkia mitä kaikki merkit tarkoittavat, jotta ymmärrän kaiken  Undecided

Kiitos ja hyvää kesää!

Panacod
tallennettu

Aurinko, Mars, Venus ja Merkurius KAURIS
Ac SKORPIONI
Kuu KALAT
Kiinalainen Kissa/Jänis
Omenapuu
Keltainen Itsevallitseva Siemen
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 12
  Tulostusversio  
 
Siirry: