Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mihin uskoa + järjestöt + ryhmät  (Luettu 23795 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« : 19.05.2006 05:15:27 »

Hei

tuli vaan mieleen aloittaa tällainen keskustelu, kun tuntuu että mitä enemmän oppii, sitä vaikeampaa on hyväksyä esimerkiksi mitään ryhmää omakseen. Olen pienen ikäni tutkinut ja etsinyt ja välillä tuntenut itseni enemmän, välillä vähemmän valaistuneeksi. Yleensä kun olen kiihkolla hypännyt uuteen juttuun, esim Äiti Amma kun teki vaikutuksen vuodesta 2002 lähtien (ja vein pari exää tapaamaan häntä)niin saan kritiikkiä muilta ihmisiltä. No se on yksi asia. Hänen järjestönsä elää varainkeruulla.

Jotenkin tuli vaan mieleen kun näin Marianne Heikkilän kuvan (hän oli yhdessä projektissani 90 luvun alussa mukana) lööpeissä, että olisko se kuitenkin yksinkertaisinta uskoa kristnoppiin? Itse erosin kirkosta.. kaikki sitä laajempi ja "newage" henkisempi on vetänyt, valo, ei pimeys. No sitten oli tämä että pitäisi mennä valon ja pimeyden yläpuolelle. Jos olisi kirkkouskovainen ja julkkis, niin siinä varmaan tuntisi olevansa tärkeä ja löytäneensä paikkansa+saisi palkkaa kirkolta? Samoin hänen äitinsä, minäkin voisin iskeä ja vaihtaa miehiä mutta tällä hetkellä jokainen suhde koskettaa jo liikaa, että tekisin sellaista. Sanotaan että jos joudun tekemään ihan maallista työtä, silti pitäisi olla tunne että on tekemässä jotain henkisesti/ hengellisesti tärkeää työtä jossain, mutta mitä. Suvussani on muuten pappejakin.

Minulla voisi olla "paikka" korkeintaan jos oppisin jotain parantamista (kokeiltu kyllä kirkon tilaisuudessa) -  mutta en jotenkin osaa hyväksyä mitään ryhmää. Kävin su erään itämaisen liikkeen yhteismeditaatiossa ja lähinnä tuli pakokauhu siitä, kun piti tanssia pyhiä tansseja ja palvoa gurua, jota en koe läheiseksi (varmaan ihan viisas olento ja valaistunut, mutta en tunne mitään häntä kohtaan). Edelleen - sen ryhmän vetäjä on kouluttautunut joogaopettajaksi (ja toiset siellä nk acharyoiksi Kaliforniassa) ja tekee töitä mm Frantsilan porukan kanssa.

Enkelin, oppaan ja kaksoisliekin olen TUNTENUT siis kokenut regressioterapiassa. Mutta riittääkö se Uskoksi? Riittääkö uskoksi se, että mulla on yliminä joka ohjaa? Siis riittääkö ajatella että vastaus on sisällä, mutta kuitenkin henkistä tietoa tulee lisää koska meidän on tarkoitus tietää Kaikki?

Kaupallisia-teknisiä töitä kyllä saan mutta ei raha riitä elämäntehtäväksi.

Olen ihan tarpeeksi monta ryhmää kolunnut ja on paljon tuttuja, joilla samoja kysymyksiä: mutta kun he hyväksyvät jonkun gurun, kuten Amman, Baban, Jeesuksen, heillä on ryhmän tuki, oppi, temppeli ja kirkko mihin sitoutua. Minulla on vain väljä oleminen, tietyt kirjailijat kuten Chris Griscom (Shirley Mc Lainen kamu) ja Joan Oceanin kurssit kiinnostaa. Nämäkin on Amerikassa, ei Suomessa. Italiassa missä kävin, on katolisuus ja Neitsyt Maria. En muuten ole lukenut da Vinci koodia vielä. Pitäisikö minun kuulua jonnekin enemmän? Henkinen voima kuitenkin kasvaa ja johonkin kait pitäisi.. kuulua? Muuta luettua kirjallisuutta on mm Findhornin puutarha (siinäpä vasta kiva tehtävä) ja Eileen Caddyn kirja, Yogananda, Richard Bach, ND Walsch, Bhagavad Gita (verses; vastaa ehkä eniten maailmankuvaani)..ja tietty olen käynyt Hare Krishna temppelin tilaisuudet. Sekä Vihdin Vähäkylän kesätapahtuman, jossa puhuin mm edellisistä elämistä urantiaväen kanssa. Sielläkin oli eräs minuun ihastunut kuvassa mukana, jonka kanssa henkinen ystävyys, eikä sen koommin ole tunnettu.. henkisillä messuilla saatan tutustua ohimenne kirliankuvaukseen, kiviin, parantajaluentoihin, astrologiaan, selvänäkijöihin, reiki-ihmisiin (myös lastani kiinnosti parantajat Minä Olen messuilla) ja vaikkapa Summit Lighthouseen - jälleen yksi ryhmä, johon en tunne kuuluvani vaikka korkeaa opetusta on, ehkä liiankin.

Olen hylännyt tai vieraantunut tavallaan planeettajutuista ja näihin uskonut ex "vaihtoi" kristillisyyteen. Samalla muuttui minulle tylyksi - hän on se exä joka ei minulle puhu. Pari sellaista exää jotka on nk kategoriassa "parisielut" kyllä puhuvat. Toisen kanssa haluaisin tavata neutraalisti ja aivan tunteilematta lähiaikoina; kysyä mihin hän uskoo kun parannusvoimia tulee, kun ei kerran usko Jumalaan oikein, kuten veljensä. Veljet yritti käännyttää ja hänelle tuli sama pakoreaktio kuin minun kanssa. Samoin aion kysyä häneltä neutraalisti, ei moralisoiden, että onko hän tosiaan ihan tunnekylmä ihminen ja lopetanko yrityksen tuntea sielunyhteyttä hänen kanssaan, eli voimme olla tuntematta? Exien työt; mm lehden toimitus, taikka fyysisen työn lisäksi järjestö.

Haluaisin että tuleva kumppanini uskoo Jumalaan ja on ymmärrystä näille asioille. Exälläni on tukena/ määrääjänä eräs järjestö, ainakin ollut ennen, jonka menossa on hänen ollut mukava olla, mutta minä en koskaan liittyisi, edes saadakseni pilettejä rokkitapahtumiin, mikä on ollut hänen elämäntapansa koko tuttavuuden ajan. Eli en ole järjestöihminen, vaikka mielessäni mietin mikä voisi olla hyvä asia. WWF? Mikä? Unicef? Kamalan vaikea uskoa järjestöihinkään. Jos en ole mukana toiminnassa, kyse on vain  siitä että he keräävät rahaa minulta.. Greenpeacen katutyöntekijät jne. Jos exä olisi vaikuttanut tarpeeksi, varmaan joku järjestö OLISI kolahtanut minuun ideologian kannalta. Hän on aina saanut ryhmän tuen, ystäviä ja tekemistä jonkun ulkopuolisen systeemin kautta ja varmaan siitä tulee tietty turva, myöskin pakko. En osaa kuvitella että ystäväni kuuluisivat lähes kaikki johonkin klikkiin ja heidän kanssaan kokisi asioita, korkeintaan.. jos se olisi joku henkinen liike. Sellaisessa olen sentäs kokenut rakkautta, henkisesti kohottavan tunnelman. Mutta se seuraaminen.. hmm..exä sitten keksi uuden harrastuksen sen ryhmänsä jälkeen, ja minä ilmeisesti en, koska edelleenkään ei tule uutta porukkaa - ei tule mieleen kuin nuo enkelitilaisuudet lapsille, mitä Anu Wyskiel järkkää. 

Jos olisin itse parantaja tai enkelihoitaja niin kait uskoisin enkeleihin, omaan voimaan tms mutta mikä olisi ryhmäni? Haluaisin löytää paikkani selkeämmin, koska en voi olla vain yksittäinen vaikuttaja, nyt tiedän mikä on yleensä palaute (varsinkin netissä) jos yrittää jakaa tietoa yleisellä tasolla. Kukin  vastaa tasonsa mukaan. Joku "Pohjolan valo" ei sinänsä ole minulle mikään vastaus.

Astrovaikutteisiin "uskon" mutta ei ne ole mikään vakaa oppi. Opeissa on paljon samaa, mutta onko niin että mitä enemmän kasvaa ja tietää, sitä enemmän kävelee ulos kuppikunnista. En haluaisi olla ihan irti ryhmistä mutta olen ollut niissä liikaa, että mikään kävisi. Ammankin seuraamisessa pitää tehdä mielellään tietyt asiat (lukea kirjoja, palvella, käydä tilaisuuksissa).  Miten olla vapaa yhtaikaa kun uskoo, eikä kuitenkaan ole itse ihan opettaja vielä...sekin ajatus että kaikki on harhaa, ei erityisesti auta kiinnittymään organisaatioihin.

En nyt just tiedä ajattelenko että minua "koetellaan" mutta en vain tunne olevani lopullisen varma mistään. Ehkä karman laki. Onneksi on jo niin kauan aikaa siitä kun tietyt koetukset tulivat ja huomaan että jos en yritä haukata liian isoja paloja, ei tule esim taloudellisia tappioita (en voi uskoa että Amman Suomen pj sanoi, "tee miltä sinusta tuntuu, järjestä vaikka tilaisuuksia vaikkei ne kannattaisi taloudellisesti" - ei tulis mieleenkään enää), etenen hitaasti; tavallaan haluaisi tehdä jotain isoa mutta yhtaikaa on hissutettava, koska EN halua enää vaikuttaa. Jokin henkinen kutsumus on, se voi aueta vielä paremmin tai JOS vaikka kouluttautuisin enkelien kanssa töihin, mutta onko se minun juttuni. Enkä usko että teen mitään kamalan väärinkään nykyisin, etsiminen on sallittua, mutta se olisi parasta jos jo löytäisi, esim mielenrauhan.. lopullisen vastauksen. Moni jonka tunnen tosiaan on jo jossain ryhmässä ihan vaikka Suomen asioiden vastaava, puheenjohtaja tms mutta en löydä vastaavaa paikkaa.

Sitäpaitsi, kun puhun joogaohjaajan tms kanssa, he saattavat suutahtaa siitä kun heidän oppinsa ei "kelpaa", ei ole minulle vastaus - kuinka voin enää kysyä! Pari mukavaa valoisaa naista tunnen jotka ei tyrkytä oppiaan, toivovat vain että löytäisin sen opettajan. No hankin tähtikartan monta v sitten ja siinä luki, että sisäinen guruni ei enää hyväksy ulkoisia guruja, mutta että olen ollut monta vuotta johtaja ja kaipaan parisieluja seurakseni.. elämän polulle. En vain tykkää siitä kun miehet säikkyy henkistä voimaani, minkä takia miehen olis pakko olla henkevä, ja voimakas!

Niin ja ulkomailtakin tunnen erään säätiön johtajan, joka tosin on hiljaa ollut jonkun kriisinsä takia.. no tuli tossa varmaan about 10 oppia/ryhmää mainittua. Tuntuu että "uskoni" on kumman muuntuvaista, koska en pysty lukittautumaan mihinkään ryhmään, minä vain "kasvan" mutta minne, kuka määrää. Jos se on jumaluus, onko se tämän "pimeä" vai "valoisa" puoli vai molemmat.

Kaikki ajatukset tervetulleita!  kiitos. Nyt lepään, mutta herään liian usein aamuyöllä miettimään näitä asioita. On mukavaa jos vastaatte oman kokemuksenne perusteella, koska olette varmasti käyneet samoja asioita läpi, ja tosiaan mitä enemmän tietää, sitä vapaammin antaa ihmisten olla ja oppia eikä koeta vaikuttaa, mutta ei saisi kait olla ihan irti kaikesta?? Kaksoisliekkijuttu, se tulee aina pinnalle kun haluaa jo palata Kotiin, mutta sekään ei ole vastaus, koska koen että liekkini on henkimaailmassa ja minä olen vielä täällä. Tuleeko paikkani vain siitä että olen vapaa kirjoittaja? Sittenkin pitää päättää yrittääkö vaikuttaa vai kirjoittaako vapaata fantasiaa.

Joku ehdotti teosofiaa mutta kolusin senkin jo liian kauan aikaa sitten. Kuulun edelleen yhden henkisen ryhmän hallitukseen vaikka olen "riitaantunut" sen vetäjän kanssa. Hän tietää erittäin paljon okkultismista. Muistan erään visiitin Turun Konsan kartanossa tuttuni kanssa, minä olin mukana esittelemässä hänen projektiaan - siellä juttelin mm Brahma Kumraniin uskovan tytön kanssa, reiki-ja meditaatio-ohjaajien jne. Siellä oli jotain keskustelua planeetan tulevasta.. ihan kiva tilaisuus. Myös kerran minut laitettiin esittelemään Urantia-kirjaa henkisille messuille mutta siitäkin lähdin pois. On todella tullut tehtyä paljon. Reikiä en ole vain kokeillut! Enkä noitaryhmiä jee. Eikä ole Dalai Lama kolahtanut ja Tiibet, paitsi luin Shamballa kirjan Redfieldilta.

Summa summarum; Jumaluus rakastaa minua ja kaikkia varmaan, mutta.. mitä sitten? Mitä se tarkoittaa elämäntyön kannalta?
Mikään ahdasmielinen ja ahdistava ei enää käy. Kertokaahan, mitkä ryhmät te koette henkiseksi kodiksi, mikäli oma ajattelu on laaja-alaista. Mihin kuulutte, jos uskotte enkeleihin, platinaporttimeditaatioihin, kanavointeihin jne. Tiedän että Kaliforniassa tätä kaikkea on paljon ja on pilvin pimein erilaisia ryhmiä jotka kanavoi kaikenlaista Michael ja Seth materiaalia ja myös on nämä Orin+daBen (Roman-Packer kirjat) mutta - missä vaikutatte? Kun alue on Skandinavia.

Ei nähtävästi minun hyödytä koluta enää yhtään ryhmää, vai missä te kaikki henkiset ihmiset piileksitte, että kanssanne voisi viettää aikaa. Oletteko joissain em ryhmistä mukana?? Kauanko pitää elämäntehtävää arvailla? Eikös nykyään ole ihan yhtälailla kiinnostusta näihin juttuihin kuin 60-luvulla, kun oli yhteisöllistä tunnetta. Yhtaikaa haluan menestyä taloudellisesti JA tuntea yhteisöllisyyttä, siinäpä se. Jos tulisi sellainen tehtävä kuin tuo Findhorn niin mikä olis tehdessä. Ekologia, ekoasuminen tms..

Hyvä että sain tän tekstin tänne kun pitää alkaa taas hoitaa lapsen päivärumbaa jne jne mutta olen tänään tosi väsynyt eli työasioita jaksaa hoitaa sitten ma lähtien, jolloin on yksi toinenkin hoidettava asia...eli annan tän henkisyysjutun foorumille kuten suhdeasiatkin, jos jollakulla olisi uusia ideoita?
« Viimeksi muokattu: 07.06.2006 21:29:48 kirjoittanut ***JupiterGirl*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Solarbion
Vieras
« Vastaus #1 : 19.05.2006 10:12:15 »

Voitko ajatella itse perustavasi ryhmän, ideaaliryhmäsi?

Jos voit, niin...

Pidäpä kiinni ajatuksestasi ja luo siihen perustuen:
vakaalla aikomuksellasi - jolle olet asettamatta vasta-aikomusta;
tahdonvoimallasi - jolle olet asettamatta vastavoimaa;
selvätunnollasi - jolle olet asettamatta vastustuksen tuntua.

Ehkä näet oletkin niitä uuden ajan synnyttäjiä - itsesi kautta.

 smitten
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #2 : 19.05.2006 10:42:54 »

Haluaisin kuulua johonkin jo olemassaolevaan.

Käytkö sinä missään ryhmissä? En koe olevani vieläkään henkisesti tarpeeksi vahva vetämään mitään henkistä ryhmää (vaikka kerran pidin uskonnollista keskusteluryhmää, jonne tuli ihmisiä laidasta laitaan, opiskelijoista rahoitusalan tyyppeihin). Se kun minut kutsuttiin sen yhden henkisen ryhmän hallitukseen; siihen on kuulunut mm ParaNetistä yksi henkilö, mutta en ole enää aktiivi erimielisyyksien takia.

Menen tapaamaan joogaopettajaani tänään ja kerron mikä on fiilis. Puhun lähinnä siitä kun epäröin mennä meditaatiossa kovin pitkälle, jos se tarkoittaa koettelemusten tiivistymistä. Äskenkin sain lakimieheltä puhelun ja eräs prosessi viivästyy. Ja hoidin paperisotaa kooko aamupv:n.

Oletteko kokeneet toiminnan jossain järjestössä / ryhmässä palkitsevaksi? Kaipaisin jotain tällaista taustavoimaa, ettei olisi vain yksinäinen ajattelija. Ei tule oikein mieleen kuin meditaatioryhmä/Amma ja sitten nämä yleishyödylliset järjestöt ja liitot.  Wink
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Aniara
Vieras
« Vastaus #3 : 19.05.2006 11:31:40 »

Minulla (toisella jouskarilla) oli sama ongelma. Kokeilin ja etsin kaikkea mahdollista, olin jopa mukana yhteisön toiminnassa, mutta liukenin vähitellen ulos, koska silti tuntui jotenkin ulkopuoliselta ja vieraalta olo. Tuntui että haluan itse muodostaa koko maailmankuvani enkä ripustautua pelkästään johonkin oppiin tai opettajaan.
Jatkoin etsimistä ja tunsin itseni yksinäiseksi ajatuksineni. Ei ollut kenen kanssa niitä jakaa. Maailmankuvani oli niin erilainen verrattuna tuttaviini.

Sitten, nuorimman lapseni (viisas olento) syntymisen jälkeen ¨napsahti päässä¨, ja löysin ne asiat jota olin etsinyt vuosia, joiden palasia olin keräillyt eri lähteistä enkä silti löytänyt. Löysin myös opettajan itselleni ja ryhmän jonka toiminnassa olen mukana. Pitkän aikaa mieleni oli hiukan skeptinen tuohon opettajahommaan mm. mutta kun käytännössä olen itse henkilökohtaisesti kokenut miten todellinen henkinen opettaja toimii, olen vähä vähältä luopunut epäilyksistäni.

On olemassa monia aitoja opettajia, jotka voivat auttaa tiellä eteen päin. Täytyy löytää se oma, sopivin juuri siinä elämänvaiheessa. Tai joidenkin täytyy edetä yksin. Myös yksinäisen kehityksen vaiheet kuuluvat henkiseen tiehen. Kaikella on aikansa.

Ehkä suurimpia oppiläksyistä on se, että malttaisi odottaa, pyrkiä eteen päin, ,mutta olla kiitollinen ja tyytyväinen siihen missä on tällä hetkellä. Rauha. :Smiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #4 : 19.05.2006 11:47:24 »

Hei Aniara

haluaisitko sanoa minkätyyppinen ryhmä/ oppi sinulle on löytynyt? Onko mukavia ihmisiä ja mielekästä toimintaa?

Muuten mikä olikaan nousumerkkisi? Muistan keskustelut vuoden, parin takaa kanssasi.  Wink

Mulle tuli äsken ihmeellinen väläyksellinen olo, että koska en tosiaan ollut exän kanssa tarkoitettu yhteen, niin annoin anteeksi kokemuksen enkä edes tiedä tuntisinko vetoa häneen! Odottelen vastinetta viestiin, mietin kysyisinkö häneltä - olematta epäilevä Tuomas - että miten hän kokee järjestön joksikin "jutuksi". Jo viime miitissä ajattelin että miten voisin "teeskennellä" mokomaa. Johan nyt on kumma, mies pyysi mua just elokuviin. Menee liian pitkälle. Vois olla "hieman" outo olo. Mitähän sen tyttöystävä ajattelisi?? Uskomatonta.
« Viimeksi muokattu: 19.05.2006 11:52:02 kirjoittanut JupiterGirl » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Aniara
Vieras
« Vastaus #5 : 19.05.2006 12:16:42 »

Laitoin sinulle YV:n. Smiley

Olen  aurinko jousimies
 askendentti skorpioni
kuu rapu

Muistaakseni sinun ja minun kartoissa oli se 10 huone aika lailla samoissa lukemissa,  jupiter uranus pluto MC:n tuntumassa.
Se selittäisi kai tuota kaipuuta itse muodostaa omat oppinsa tai ainakin kriittistä ajattelua. :Smiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #6 : 19.05.2006 12:22:53 »

Joo! Tuo olisikin uutta kun olen aika intohimoinen astroloogi. Luen sen yv:n kohta. Ex pisti vaan vähän pään pyörälle eikös ne aina.  coolsmiley

Joo kyllä A, tosiaan tuohon suuntaan jotenkin olen ehkä menossa kun enkelihoito kerran teki vaikutuksen, mutta mietin että miten vahvasti haluan itse olla energian välittäjä.. jotenkin ajattelin että se on muiden heiniä, mutta ehkei niin. Kaikkihan tulee eteen kun kehittyy.  coolsmiley coolsmiley

Lisää ideoita!
« Viimeksi muokattu: 19.05.2006 12:31:25 kirjoittanut JupiterGirl » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Usvametsä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 188



Profiili
« Vastaus #7 : 19.05.2006 12:50:05 »

Minusta annoit tuossa viimeisessä viestissäsi itse itsellesi idean:

"Kaikkihan tulee eteen kun kehittyy"

Asiat ja tapahtumat tulevat kohdallesi, kun on niiden aika. Rauhoitu ja pysähdy hetkeksi levähtämään ja nauttimaan siitä, mitä sinulla on nyt.


 smitten
tallennettu

Nousumerkki - Skorpioni , Aurinko -Vaa´assa, Kuu -Jousimiehessä, Mars Skorpion
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #8 : 19.05.2006 13:05:04 »

Nooo.. lähden tästä nyt taas erään järjestön päällikön luo heh heh, mutta tosiaan.. astrologisessa seurassa vois käydä ainakin kerran ja kokeilla energiahoitoa muuallakin kuin kirkossa.

Haluan löytää samanmielisiä muualtakin kuin netistä kiitos.  smitten Tarkoitin että kaikki tieto tulee eteen, kun sitä saa vaikka muilta.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
*Nikita*
Vieras
« Vastaus #9 : 19.05.2006 21:35:06 »

Hei täällä yksi Aurinko Jousimies lisää, joka näitä juttuja on aikanaan miettinyt erittäin paljon. Kahlannut kirjaston filosofian hyllyn pariin kertaan läpi jne... Kuu Kalamaisesti siis enemmän mieleni sisällä kuin aktiivisesti toiminnassa mukana olevana...

Nykyään en oikeastaan tunne enää tarvetta kuulua mihinkään ryhmään, joka edustaisi jotain tiettyä näkemystä. En enää yritä etsiä jotain tiettyä paikkaa, jossa voisi kohdata henkisellä polulla kanssakulkijoita, en enää etsi sitä yhtä "oikeaa" suuntausta tai filosofiaa.

Energia on aina yksi, mutta sen ilmenemismuotoja on lukemattomia. Jokaisesta filofisesta suuntauksesta ja uskonnosta ja lahkosta olen löytänyt pohjimmiltaan niin paljon samaa ja näitä henkisellä polulla kulkevia tulee vastaan joka puolella. Joka paikassa, joka ammatin edustajissa, joka näköisiä ja kokoisia.

Olen opetellut ensimmäistä kertaa uskomaan ja luottamaan siihen mitä oma intuitioni minulle asioista sanoo.

 smitten
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #10 : 19.05.2006 21:48:57 »

Olen opetellut ensimmäistä kertaa uskomaan ja luottamaan siihen mitä oma intuitioni minulle asioista sanoo.

 smitten

Hienoa! Niin kannattaakin. coolsmiley  smitten
tallennettu
taria
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 495


Valoa ja rakkautta elämään.. ja haleja höpöset ;)


Profiili
« Vastaus #11 : 20.05.2006 12:31:28 »

JP.. keskity omaan jumaluuteesi sisälläsi.. se ei löydy ulkopuolelta.. kun se löytyy, se vetää puoleensa kaltaisiaan..

 smitten  smitten  smitten 
tallennettu

Aurinko Kaksoset
Nouseva Kauris

Punainen Galaktinen Taivaanvaeltaja
(http://www.myspacedev.com/img/dividers/divider14.gif)
taria
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 495


Valoa ja rakkautta elämään.. ja haleja höpöset ;)


Profiili
« Vastaus #12 : 20.05.2006 12:33:38 »

sorii.. tarkoitin JG..  Embarrassed

 smitten  smitten  smitten
tallennettu

Aurinko Kaksoset
Nouseva Kauris

Punainen Galaktinen Taivaanvaeltaja
(http://www.myspacedev.com/img/dividers/divider14.gif)
Hehku
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9



Profiili
« Vastaus #13 : 20.05.2006 12:37:32 »

Minä en halua kuulua , ainakaan kovin tiukasti, mihinkään ryhmään, koska haluan mieluummin nähdä koko kuvan. Tuntuu siltä, että usein järjestöissä ja liikkeissä tulee sitten jäsenien kesken sellainen ajattelutapa, että "vain tämä meidän juttu on se oikea". Se voi olla se oikea juttu jollekin henkilölle/sielulle sillä hetkellä, mutta ei välttämättä jollekin toiselle. Kuitenkin helposti ajatellaan niin, että nuo muut, jotka eivät kuulu "meihin" ovat väärässä. Varsinkin uskonnollisissa liikkeissä se on aika tyypillistä. Sitä olen aina ihmetellyt, että minne suvaitsevaisuus on hävinnyt? Olisi hienoa, jos kaikki ryhmät pystyisivät hyväksymään sen, että on monia "oikeita juttuja" eikä pidettäisi muita vääräoppisina. En usko että mikään organisaatio on täydellinen. (Tai toisaalta, kaikki on täydellistä, koska silläkin on tarkoituksensa, että kaikki ei ole täydellistä.  Wink) Polkuja on monia, ja niin kuin joku viisas on sanonut: "yksi ja sama avain ei sovi kaikkiin lukkoihin".

Minuun ovat vaikuttaneet monet opettajat, mutta en ole alkanut kenenkään seuraajaksi. Mun mielestä hyvä opettaja onkin sellainen, joka antaa eväät, mutta ei tee oppilaitaan itsestään riipuvaisiksi vaan kehottaa jokaista kuuntelemaan sitä omaa sisäistä viisauttaan. Sitä minä haluan opetella kuuntelemaan koko ajan vain paremmin. Eihän se olisi edes mielekästäkään, että kaikkiin kysymyksiin saisi valmiit vastaukset joltain opettajalta. Se on aina hienoa kun huomaa oivaltaneensa asioita itse. En tarkoita etteikö opettajia tarvittaisi, mutta itse ainakin pyrin aina kaikki opit tutkiskelemaan itse ja toteamaan toimiiko ne vai ei, oli kysessä sitten kuinka arvostettu ja valaistunut guru tahansa.  :Smiley
tallennettu
taria
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 495


Valoa ja rakkautta elämään.. ja haleja höpöset ;)


Profiili
« Vastaus #14 : 20.05.2006 12:48:42 »

Hehku.. just tota ajoin takaa.. kaikki täytyy kyseenalaistaa.. ja luottaa siihen mikä tuntuu sisäisesti hyvältä..

 smitten  smitten  smitten

tallennettu

Aurinko Kaksoset
Nouseva Kauris

Punainen Galaktinen Taivaanvaeltaja
(http://www.myspacedev.com/img/dividers/divider14.gif)
Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: