Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mihin uskoa + järjestöt + ryhmät  (Luettu 23468 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« Vastaus #30 : 10.08.2006 08:59:13 »

Minä olen samalla linjalla Hehkun kanssa. En halua kuulua mihinkään  ryhmään, vaan tutkia asioita itsekseni avoimin silmin. En myöskään hae opettajaa, kuuntelen kyllä mitä sanottavaa muilla on, mutta lopulliset omat päätökseni teen itse kuuntelemalla sisintäni.

Ihminen kaipaa luontaisesti kaltaistansa seuraa, olemmehan me sosiaalisia olentoja. Minulle tuollaisen henkisen yhteenkuuluvuuden tunteen tuovat tämä forumi ja paras ystäväni, jonka kanssa voi ruotia henkisen tien mutkia ja mäkiä (sekä ylös että alas) puhelimitse sekä aika tavatessamme. Minulle tämä foorumi on se "henkinen ryhmä", johon kuulun. Tosin en halua kuulua mihinkään niin sitovasti, ettenkö voisi halutessani myös poistua siitä yhtä vaivattomasti kuin siihen tulinkin mukaan (tuntuu välillä, että toiset hengelliset ryhmät ottavat avosylin vastaan, mutta pitävät kynsin hampain kiinni jäsenistään). Ainakaan vielä ei ole tullut mitään tarvetta poistua täältä.. :Smiley

Hmmm, mitäs muuta minulla oli mielessä... Niin! Kanavoinneissa kehotetaan hyvin usein ottamaan joku opettaja tai ryhmä lähelle itseään, koska se helpottaa henkisen tien kulkua, mutta itse en koe tarpeelliseksi opettajaa, joka neuvoisi minne mennään ja miten tehdään. Tällainen elämän pioneeri kuin minäkin olen mieluummin sitä toikkaroi itsekseen eteenpäin ja löytää itselleen oikeat reitit.

"Kotialttari" minulla on, pienen laatikollisen pöydän päällä kynttilä, astia jossa tulitikut ja iso Anubis-patsas. Seinälle pöydän yläpuolelle olen kiinnittänyt kuvan tiikeristä ja keinussa istuvasta Krishnasta ja Radhasta.
Tiikeri on voimaeläimeni, Anubis "jumaloppaani" ja Krishnan ja radhan kuva oli vain niin kaunis ylistys maskuliinisen ja feminiinisen energian kohtaamisesta, etten voinut vastustaa sitä ^____^
En palvo noista ketään tai mitään.

tallennettu
härkä-69
Vieras
« Vastaus #31 : 10.08.2006 09:04:53 »

Minä olen samalla linjalla Hehkun kanssa. En halua kuulua mihinkään  ryhmään, vaan tutkia asioita itsekseni avoimin silmin. En myöskään hae opettajaa, kuuntelen kyllä mitä sanottavaa muilla on, mutta lopulliset omat päätökseni teen itse kuuntelemalla sisintäni.

Ihminen kaipaa luontaisesti kaltaistansa seuraa, olemmehan me sosiaalisia olentoja. Minulle tuollaisen henkisen yhteenkuuluvuuden tunteen tuovat tämä forumi ja paras ystäväni, jonka kanssa voi ruotia henkisen tien mutkia ja mäkiä (sekä ylös että alas) puhelimitse sekä aika tavatessamme. Minulle tämä foorumi on se "henkinen ryhmä", johon kuulun. Tosin en halua kuulua mihinkään niin sitovasti, ettenkö voisi halutessani myös poistua siitä yhtä vaivattomasti kuin siihen tulinkin mukaan (tuntuu välillä, että toiset hengelliset ryhmät ottavat avosylin vastaan, mutta pitävät kynsin hampain kiinni jäsenistään). Ainakaan vielä ei ole tullut mitään tarvetta poistua täältä.. :Smiley

Hmmm, mitäs muuta minulla oli mielessä... Niin! Kanavoinneissa kehotetaan hyvin usein ottamaan joku opettaja tai ryhmä lähelle itseään, koska se helpottaa henkisen tien kulkua, mutta itse en koe tarpeelliseksi opettajaa, joka neuvoisi minne mennään ja miten tehdään. Tällainen elämän pioneeri kuin minäkin olen mieluummin sitä toikkaroi itsekseen eteenpäin ja löytää itselleen oikeat reitit.

 

Mä en oo myöskään koskaan viihtynyt missään ryhmässä pitkään. Nyt on taas tullut hinku liittyä jos jonkinlaiseen porukkaan, no aikansa kutakin, sano.  Smiley

Voisitko muuten itse kuvitella olevasi opettaja? Mua ainakin kauhistuttaa ajatus jostain kiljuvasta ja kiroilevasta kak.. lapsilaumasta.  :Smiley
tallennettu
härkä-69
Vieras
« Vastaus #32 : 10.08.2006 09:10:50 »

Voitko ajatella itse perustavasi ryhmän, ideaaliryhmäsi?

Jos voit, niin...

Pidäpä kiinni ajatuksestasi ja luo siihen perustuen:
vakaalla aikomuksellasi - jolle olet asettamatta vasta-aikomusta;
tahdonvoimallasi - jolle olet asettamatta vastavoimaa;
selvätunnollasi - jolle olet asettamatta vastustuksen tuntua.

Ehkä näet oletkin niitä uuden ajan synnyttäjiä - itsesi kautta.

 smitten

Hei! Nymmää keksin nimenki. "Amnesia International"  Cheesy
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« Vastaus #33 : 10.08.2006 09:12:11 »

Haha, en missään nimessä - opettajan ammatti olisi vihonviimeinen, lukuunottamatta jotain yliopiston opettajaa Cheesy

Mutta me kaikkihan olemme toinen toisillemme opettajia Smiley Parhaita opetuspiirejä ovat esimerkiksi parisuhde ja perhe, pysyivätpä ne sitten kasassa tai eivät.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #34 : 10.08.2006 09:13:30 »

Ehkä pitää vain kuulua maailmankaikkeuteen ja olla universaalisen rakkauden tunteessa. Se vain on niin että pallon tällä värähtelytaajuudella rakkautta voi tuntea parhaiten tietyissä henkisissä tilaisuuksissa, temppeleissä, tai vaikka täällä; siksi olen kai kaivannut jotain oikeaa paikkaa, joka ei ole välttämättä opettajan eikä oppilaan paikka tai sitten molempia; ehkäpä olen saamassa uusia tuttavuuksia taas, on sellainen tunne. Kiss Kiss Kiss :-*Eli siis jos ei tällä pallolla niin muualta-- tai sitten täällä paikoitellen ja myös muualta tulevia.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Lake
Vieras
« Vastaus #35 : 10.08.2006 10:06:53 »


Vähänpä on Martin Keitel löytänyt implantteja.. muutaman eteerisen ainoastaan.
http://www.martinkeitel.net/sp/concord-tausta2.htm#implantit

Itse löysin zapcheckerillä 12. Yli 20 ei ole kuulema mikään harvinainen lukema..

Implantit ovat muuten harvinaisen tabu juttu new agessa.. Miksiköhän. Smiley
tallennettu
Lake
Vieras
« Vastaus #36 : 10.08.2006 10:23:25 »

No onpa sinulla harrastukset.

Joskus energiatukoksien poisto vaatii erikoisia harrastuksia. Smiley
http://www.thewomenwarriors.net/phpbb2/viewtopic.php?t=333
« Viimeksi muokattu: 10.08.2006 10:29:43 kirjoittanut Lake » tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« Vastaus #37 : 10.08.2006 12:50:09 »

Ja samaan aikaan paljon yhdistyy ja tulee yhteen. Energeettisesti se näyttää kuin solun jakautumiselta, jonka näkee katsoessaan mikroskoopin linssin läpi. Samanlaiset energiat yhdistyvät kaltaistensa kanssa enemmän kuin koskaan. ”Solut” irtautuvat toisistaan siellä, missä niillä ei enää ole yksittäistä ja yhdistettyä tarkoitusta ja yhdistyvät sopivien vastineidensa kanssa. Ja tämä tulee jatkumaan sitä voimakkaammin, mitä korkeammalla me värähtelemme. Fyysisellä tasolla tämä ilmenee Uusina kumppaneina, jotka jakavat meidän visiomme ja intohimomme, ihmeellisenä tukena, jota saapuu ulottuvillemme, ja suurena lohdun ja mukavuuden tunteena yhdistyessämme mihin tahansa sellaiseen, minkä kanssa meillä on yhteistä liittyen siihen, keitä me uskomme olevamme ja miksi me olemme täällä.

Periaatteessa on Uutta ”liimaa”, joka pitää asioita yhdessä, ja se on valon tai korkeammin värähtelevien taajuuksien liimaa. Mitä enemmän me olemme sopusoinnussa tämän liiman kansaa, sitä enemmän me ilmennämme tai yhdistymme sellaiseen, mikä palvelee korkeampaa tarkoitustamme. Tämä liima on meidän korkeamman tason yhtenäisyyttämme muihin, yhteyttämme Lähteeseen, yhteyttämme omaan iloomme ja intohimoomme, yhteyttämme koko kosmokseen ja erityisesti yhteyttämme maahan. Siihen liittyy irrottautuminen ja sitten uudelleenyhdistyminen korkeammalla tasolla. Siihen liittyy irrottautuminen vanhasta 3D-todellisuudesta ja yhdistyminen korkeampien ulottuvuuksien todellisuuteen. Siihen liittyy yhden harhakuvan tai todellisuuden jättäminen ja saapuminen toiseen.



Koko Karenin viesti luettavissa tästä ketjusta
tallennettu
Bona Fide
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 179



Profiili
« Vastaus #38 : 11.08.2006 16:40:28 »

Mielelläni uskon ja kuulun johonkin ryhmään. On tullut kokeiltuakin. Useampikin samanaikaisesti, ei haittaa minua, totuutta on löytynyt joka torvesta. Sitten vaan kyllästyn tai petyn johonkin. Jokin alkaa ärsyttää liikaa. Oon ajatellut, et se on toi uranus pluto yhtymä kolmoshuoneen kärjellä. Alkaa oma totuuden torvi hoilottaan liikaa, törmää ärsyttäviin vikoihin lähipiirissä, ja rauhan säilyttämiseksi on parempi tehdä pesäero. Juuh, mihinköhän porukkaan sitä seuraavaksi lähtisi?
tallennettu
Bona Fide
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 179



Profiili
« Vastaus #39 : 11.08.2006 16:46:20 »

Astrologiporukat on ollut parhaita. Astrologia laajentaa maailmankuvaa, toleranssia ja todellista mielenkiintoa muita kohtaan. Siellä ihmiset tajuaa paremmin miten me ollaan kaikki erilaisia ja tarkoituskin on niin. Tarkoitus myös kullakin pyrkiä kukin omaansa. Useimmiten törmään just tohon ärsyttävään eli muiden kuin oman järjestön mollaamisen, ja niillä tiedoilla mitä kullakin on muista järjestöistä kuin omastaan (eli about zero, niihin mitenkään edes tutustumatta + omat heikkoudet projoisoituna). piste.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« Vastaus #40 : 12.08.2006 10:28:03 »

Se on kyllä valitettavaa, että eri ryhmät, vaikkakin sanovat olevansa suvaitsevaisia ja kannattavansa Rakkautta, tuomitsevatkin toisen ryhmän jäsenet. Käsittämätöntä... idiot2

No, ehkä se on ihmisen luontainen tarve tietää olevansa oikeassa ja oikealla suunnalla, kun taas toiset ovat väärässä. Sen sijaan pitäisi ajatella, että KAIKKI ovat henkilökohtaisesti aina oikeassa, asiassa kuin asiassa, koska se edustaa kuitenkin heidän henkilökohtaista Totuuttaan. Yleensä puhutaan samoista asioista eri tavoin.

Jos pistät huoneeseen, jossa on 20 astetta lämmintä, eskimon ja aboriginaalin.
Eskimo sanoo, että on tukahduttavan kuuma
Aboriginaali sanoo, että on jäätävän kylmä.
Kumpikin on oikeassa, koska vastaus edustaa heidän henk.koht. totuutta.
tallennettu
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2149


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #41 : 12.08.2006 14:46:29 »

Miksi pitää kuulua johonkin ryhmään HuhHuh? idiot2 Sellainen ei ikinä ole kiinnostanut minua ja on monia ryhmiä joissa on jotakin johon voin yhtyä, mutta loppujen lopuksi se mitä ajattelen ja tunnen on vain minua enkä kestäisi että minun pitäisi elää elämääni jonkun ryhmän sääntöjen perusteella .Maailmassa on niin paljon kiinnostavaa jota voi tutkia, mutta ei ryhmiin ole pakko kuulua ja sisimpäsi kyllä kertoo sinulle mihin sinä uskot tai et  Wink .
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #42 : 24.06.2007 09:46:12 »

No niin!

Olenkin siis päätynyt siihen, että ei ryhmää, mutta miten tutkia henkisyyttä ilman ryhmiä, itsekseen, lukemalla, intuitiolla kait. Koetan saada tästä aiheesta vielä jotain irti - tuntuu että sitä voisi olla jo tuttu luominen, aineeseen vaikuttaminen tai vain yleinen elämän illuusiosta nauttiminen.

Mutta nyt taidan mennä ihan biitsille vaan ihmisten sekaan.
« Viimeksi muokattu: 24.06.2007 10:10:36 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
 
Siirry: