Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mihin uskoa + järjestöt + ryhmät  (Luettu 23733 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #15 : 20.05.2006 12:54:41 »

En minäkään tarkoita että olisi hirveä hinku ryhtyä jonkun organisaation orjaksi, mutta esim joku tuollainen väljä seura tai ryhmä kuten energia/reikihoitokurssit mistä täällä moni saa jotain irti, tai astrologit, voisi olla jotain uutta. En kuitenkaan halua ihan yksin tutkia asioita ja nyt on tarpeeksi monta juttua kait nähty.

Mutta vielä kolmannen idean saa antaa.

Tietty jos seuraava miesystävä olis näistä kiinnostunut niin hänen kanssaan sitten, luulen että hänenkin kauttaan voisi löytyä porukkaa niinkuin parilla exällä oli joko henkiset poppoot tai toinen järjestö.  Kiss Täytynee vähän miettiä että mihin uskoo ja mitä itsessään haluaa kehittää, esmes haluaako itse ruveta regressioterapeutiksi. No alan messuilta taas kuulee. Mutta vasta syksyllä.


Tossa tais löytyä jotain luontaispuuhaa. Sen pitäisi olla jotain sellaista mihin voi uskoa eikä rupea naurattamaan..

Kukkaterapia ja regressioterapia
Kukkaterapia ja homeopatia auttaa tunnelukkojen poistamisessa. Sen yhteydessä voidaan tehdä myös regressioterapiaa elämän tapahtumien vaikeiden kokemuksien poistamiseksi.
Tukee erinomaisesti Ayurveda-hoitoja ja auttaa monissa vaivoissa.

http://www.luontais.info/luontais.pmd/tapahtumia?kohde=&offset=15&count=15


« Viimeksi muokattu: 20.05.2006 13:05:56 kirjoittanut JupiterGirl » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #16 : 20.05.2006 16:00:56 »

Hei!

Minulle hierarkkinen organisaatio - kirkkokunta jolla on pappeja - sulkee automaattisesti pois hengellisyyden mahdollisuuden. Jos on nimettyjä virkailijoita tms. tai muuta organisoitumista, mahdollistuu kaikenlainen hengellisyydelle tuhoisa egoilu.

Sitten on vielä sellainenkin ongelma, että on parikin yhdistystä, joihin voisi ihan muuten vaan olla mielenkiintoista kuulua, mutta kun antavat ristiriitaisia signaaleja:
* Sanovat että voi kuulua ihan riippumatta omasta vakaumuksesta ja saa uskoa ihan miten vaan
* Samaan aikaan ilmoittavat yhdistävän tekijän olevan uskon ISÄ jumalaan, tai KOLMIYHTEISEEN jumalaan. Siis kristittyjä.

Ainakin pääkaupunkiseudulta puuttuu yhteisö, joka ei käyttäisi kristillistä terminologiaa, vaikka sitten heti toisessa lauseessa sanookin että on ihan sama mihin uskoo...

t. Eklektikko
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
taria
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 495


Valoa ja rakkautta elämään.. ja haleja höpöset ;)


Profiili
« Vastaus #17 : 20.05.2006 17:27:43 »

Eklektikko.. Taitaa mennä henkisyys ja hengellisyys ihmisillä sekaisin..  Grin

 smitten  smitten  smitten
tallennettu

Aurinko Kaksoset
Nouseva Kauris

Punainen Galaktinen Taivaanvaeltaja
(http://www.myspacedev.com/img/dividers/divider14.gif)
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #18 : 20.05.2006 18:58:10 »

Lisää ryhmiä ja kurssipaikkoja pliis.. tulin just oman alueen tapahtumasta jossa musaa, kirppistä, ruokaa ja satoja ellei tuhansia ihmisiä. Sekin oli sinänsä mukavaa.

Luulen että pyrin käväisemään astroseuran luennolla (odottamatta liikaa) mutta itselle TULI kyllä mieleen yksi tapa mahdollisesti kurssittaa ihmisiä, se liittyy tohon visualisoimiseen jne. Kun sen saa toimimaan teholla ja tuloksilla, niin sitten on kanttia. TS pitänee olla jonkinlainen kokemus+osaamislista, i.e. työtehtävät, asema, missä on hallituksessa tai mitä on tutkinut eli mitä tietää, ja sitten vain kursseja tekemään kuten kirjailijat joita olen lukenut (Shakti Gawain, Sonia Choquette jne..J Murphy). Onko Suomessa tällaisia kursseja muuten kun etsin niitäkin ulkomaan opuksista?
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
*Nikita*
Vieras
« Vastaus #19 : 21.05.2006 19:53:57 »

Minua todella kiinnostaisi osallistua jollekin Sonia Choquetten kurssille. Olisi mukava tutustua häneen, vaikuttaa niin sydämelliseltä ja ihanalta ihmiseltä. Kai sitä aina etsii esikuvia... tietoisesti tai tiedostamattaan... Siitä näissä kai on kyse...

Huomasin, että olen itsekin ristiriitainen. Toisaalta haluan, ettei ajatuksiani rajoiteta mitenkään, mutta silti ehdottomasti haluan tuntea kuuluvani johonkin ryhmään. Kuinka nimellisesti sitten tahansa... Ehkä tuo on tällä hetkellä suurin ristiriita...

Nyt täytyy purkautua Greenpeace nimisestä järjestöstä. Nimittäin mielestäni he ovat hyvällä asialla ja minulle tarjoutui tilaisuus päästä heidän ryhmäänsä ja toimintaansa mukaan, mutta huomasin, että minulle tuli moraalinen ja eettinen ristiriita. Allekirjoitan heidän ajatuksensa, mutta en heidän toimintaansa, joka vaikuttaa erittäin "anarkistiselta". Mielestäni sellaisella ei kyllä paranneta maailmaa.

On tämä hankalaa.  idiot2
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #20 : 27.05.2006 19:21:07 »

Olisko niin että juttu on nykyään pikemminkin KULTIT kuin kirkot; esim juuri tämä hevikultti, tai joku elokuvakultti, tai ehkä jossain tapauksessa uskonnollinen kultti. Ehkä mun pitäis tosiaan luoda joku oma juttu, se ei tulisi ulkopuolelta, mutta siihen kuuluisi oma luova panos eli oman voiman käyttäminen. Siltä näyttää.
« Viimeksi muokattu: 07.06.2006 21:32:01 kirjoittanut ***JupiterGirl*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Rakkauden valo
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5896


Aurinko härkä, nousu neitsyt, kuu kaksonen.


Profiili WWW
« Vastaus #21 : 27.05.2006 21:09:54 »

Eklektikko.. Taitaa mennä henkisyys ja hengellisyys ihmisillä sekaisin..  Grin

 smitten  smitten  smitten

Näinhän se useimmilla menee.  buck2

 smitten smitten smitten smitten
tallennettu

TÄRKEINTÄ ON RAKKAUS

USKON JUMALAAN, EN USKONTOIHIN

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #22 : 27.05.2006 22:18:59 »

Hm, tässä olis tällainen kansainvälinen, jossa suomeksikin tekstiä.. en tiedä onko ryhmiä, tilaisuuksia, kokoontumisia.

http://crimsoncircle.com/aboutus.htm

The Silent Prayer is an acknowledgement of All That Is. In this prayer, I know that every prayer I have ever voiced is heard by Spirit, and that Spirit has given unto me all that I have asked for. It is an acknowledgement that my soul is complete in the love and grace of God. It is an acknowledgement of my total state of perfection and Is-ness. All that I desire, all that I wish to cocreate, is already within my reality. I call this the Silent Prayer because I know that my Being is already fulfilled. There is no need to ask for anything of Spirit, because it has already been given.
« Viimeksi muokattu: 27.05.2006 22:24:30 kirjoittanut JupiterGirl » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
enkelitär
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 108



Profiili
« Vastaus #23 : 29.05.2006 21:31:10 »

Oletpas ollut monessa mukana  Shocked.
Minä en kuulu mihinkään ryhmiin, ehkäpä se johtuu tästä nuoresta iästä ja siitä, että haen hieman vielä omia suuntiani.

Lukiessasi tekstiäsi, tuumin, että ongelmasi voikin olla se, että vaikka sinun ei ole pakko sitoutua, sitoudut silti.. Tai, kerroit olevasi äkkipikainen.. Jospa istuisit hetkeksi ajatellen "minun ei ole pakko ryhtyä mihinkään, vaikka haluan, istun tässä hetken ja kuuntelen, hengähdän. Kerään energiaa, jotta voisin sitten aloittaa puhtaalta pöydältä"  :Smiley?

Tämä oli vain oma spontaani ideani.. kun mietin, taidan tehdä itse samaa. Istun tässä tutkien itseäni ja lähden sitten jonnekin, kun sen aika tulee.

Onnea matkallesi. Jos joku vielä tulee urputtamaan sinulle oppiaan, eikä tahdo keskustella, jätä hänet omine ummistettuine silmineen omaan arvoonsa. Avoimet ihmise ovat arvoisiasi.
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #24 : 30.05.2006 20:48:34 »

Monet esoteeriset opit puhuvat hyvin vakavasti 'ryhmistä', eivät niinkään osoita mennä 'vanhoihin' ryhmiin, vaan sitä mukaa kun itse muuttuu ja ympäristö muuttuu, niin nuo ryhmät syntyvät joskus itsestään.

Syntyvät ja kuolevat ja niin pitää antaa tapahtua.

Tuolla joku puhuikin siitä, että 'koputtajalle avataan', kuten Jeesuskin sanoi. Kun on oikein täynnä jotakin uutta asiaa, niin voi siitä vähän jutella ja kas, mihin on yhtäkkiä tultukaan. Ryhmissä energia tiivistyy ja peilaamisessa eli toisten kuulemisessa ja reagoimisessa asiat laajenee ja rajat rikkoutuvat.

Sen ryhmän ei alunperin tarvitse edes syntyä kuin jonkun vähäpätöiseltä näyttävän asian ympärille, vaikka talkoitten vuoksi, kun yhtäkkiä huomaa, että tässä puhutaankin aika syvällisiä ja vakavia asioita.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #25 : 30.05.2006 21:16:58 »

Olen itse asiassa aika tyyni ja ajattelen elämää kokonaisvaltaisesti, ilmiönä johon kuuluu rakkaus, työ, kokeminen, henkisyys ja niin edelleen. Uusia juttuja voi löytää yhtä hyvin matkoista, projekteista, ja ihmisistä. Tuntuu yhä epätodennäköisemmältä että liityisin johonkin ryhmään, tosin eniten tässä on alkanut kiinnostaa tuo energiahoitojuttu (tapasin jälleen Nousevan Auringon tyyppejä), koska siinä on suorassa yhteydessä parantavaan voimaan, tietoon, ei mihinkään kuolleeseen organisaatioon. Vaan kaikkialliseen tietoon, samalla kiinnostaa regressioterapia, siis menneet ja tulevat elämät ja niiden avautuminen, kaikki tieto mitä on.

Mutta olen jäänyt vastausta vaille, kurssittaako Suomessa joku liittyen vaurauteen ja elämäntilanteiden luomiseen, vai onko se sitä että tehdään aarrekarttoja joillain yksittäisillä kesäpäivillä? Ei niin etten saisi tietoa kaikkeudesta ja kirjoista, mutta tuli vaan mieleen onko täällä jotain "alan nimiä".  coolsmiley
« Viimeksi muokattu: 07.06.2006 21:31:35 kirjoittanut ***JupiterGirl*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Jasca
Vieras
« Vastaus #26 : 07.06.2006 14:25:01 »

Lainaus
Minuun ovat vaikuttaneet monet opettajat, mutta en ole alkanut kenenkään seuraajaksi. Mun mielestä hyvä opettaja onkin sellainen, joka antaa eväät, mutta ei tee oppilaitaan itsestään riipuvaisiksi vaan kehottaa jokaista kuuntelemaan sitä omaa sisäistä viisauttaan.


Noin minäkin ajattelen ryhmistä ja niihin kuulumisesta. Kun menin elämäni ensimmäistä kertaa "huuhaa"-viikonloppukurssille aivan noviisina, sain parhaan opetuksen ensimmäiseltä tapaamaltani ihmiseltä. Kämppis tuli huoneeseen, kysyi kukas minä olen ja tokaisi, että "älä sitten usko ketään, vain sydämesi tietää mikä on sinun polkusi ja totuutesi". Se on osoittautunut hyväksi ohjeeksi. Monissa ryhmissä on paljon hyvää, mutta yksikään ei ole ollut kotini. Näin on hyvä minulle.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #27 : 09.08.2006 22:28:00 »

Jätinkö viimeksi ihan tarkoituksella galaktiset ja kosmiset ryhmät mainitsematta? Kuuluin yhteen hallitukseen siis, kunnes ne hommatkaan ei edenneet toivotulla tavalla. Olen nyt kuulema saamassa jotain ihan uutta tietoa, etsintääni tulossa uusia vastauksia- angel
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Lake
Vieras
« Vastaus #28 : 10.08.2006 09:26:03 »

Hehku.. just tota ajoin takaa.. kaikki täytyy kyseenalaistaa.. ja luottaa siihen mikä tuntuu sisäisesti hyvältä..

Tässä kyseenalaistetaan puolestaan hieman Urantiaa, Findhornia, Ihmeiden oppikurssia, kanavointeja,..
http://www.netikka.net/mpeltonen/mindcontrol.htm

David Ickellä on myös mielenkiintoisia kyseenalaistuksia:
http://www.davidicke.com/index.php/
« Viimeksi muokattu: 10.08.2006 09:46:08 kirjoittanut Lake » tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #29 : 10.08.2006 09:48:53 »

Niin siksipä en ole jäänyt mihinkään oppiin tai järjestöön koska kaiken voi kyseenalaistaa.

Alkoi askarruttaa tuo mahdollisuus, että olisi tulossa joku uusi, yhtenäinen julkaisu koskien nykyaikaa. Vai eikö jumaluus kenties halua antaa yhden kirjan muodossa tulevaa oppia tulevalle korkeamman ulottuvuuden ajalle? Kuvitellaanko että ihmiset nykyisten kiistojen sotkuista selviävät vain siellä täällä tapahtuvien kanavointien ja sen sellaisen kanssa? Kun vieläkin esimerkiksi ihmiset uskovat Jehovan oppiin  ja Mormonin kirjaan.

Heh, vähän huvittaa kyllä tuo teoria että CIA:lla olisi näppinsä Urantia-kirjan kanssa, mutta, no joo. Tunnen k.o. säätiön pomoja Suomessa ja Englannissa, enkä tiedä miten mieltä tuolla kirjalla onnistuttaisiin kontrolloimaan salaisen maailmanhallituksen tai liskojen tai kenenkään muunkaan tarpeisiin?? Hmm..

http://www.martinkeitel.net/martin2.html

Icken tunnen jo pitkän aikaa sitten, ei oikein nappaa hänkään, mutta onhan hän kai vastavoima eräille? Kaikessa on sellainen pahan maku..
« Viimeksi muokattu: 10.08.2006 09:55:51 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: