Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Auttaako tämä teitä ??  (Luettu 112642 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #30 : 07.08.2016 19:13:27 »

oon huomannut että sun mielestä kaikki tuntuisivat olevan enemmän tai vähemmän rasittavia :Smiley
muistan huvittuneeni sun viesteistä jo kauan sitten, kun en vielä kirjoitellut tänne mitään, mutta en muista nähneeni koskaan sun karttaa

Aivan oikein. Kyseessä on Päiväni murmelina-tyyppinen ongelma: Ihmisten kanssa kun tuppaa asiat usein kiertämään kehää ja pyörimään ympyrää kunnes asianlaitojen ennalta-arvattavuus ajaa minut hulluuden partaalle.

Muuta rasittavaa:

1.Se fiilis, kun joku valehtelee päin naamaa ja kuvittelee sen menevät täydestä, vaikka totuus on aivan ilmiselvä.

2.Ihmisten usko omaan ainutlaatuisuuteensa. Suuttuvat kun se kyseenalaistetaan. Totuus: Ihminen on laumaeläin joka pyrkii hakemaan lajitoverien hyväksyntää noustakseen hierarkiassa ja välttyäkseen kollektiiviselta rangaistukselta ja näin ollen mukailee muita. Tämä ehkäisee tehokkaasti aitoa individualismia.

3.Ovat jatkuvasti pummaamassa joko rahaa tai palveluksia.
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #31 : 08.08.2016 10:07:50 »

kuulostaapa ikävältä Undecided
sekä jokseenkin yksinäiseltä? mutta taidat olla itse aivan tyytyväinen asioiden tilaan, joten mitäpä sitä minäkään harmittelemaan

mua taas huvittaa joidenkin tinkimättömyys, kiinteille laaduille tyypillistä? esimerkkinä mun isovanhemmat, pitivät vuosikymmeniä mykkäkoulua saman katon alla, jostain pikkuriidasta se oli lähtenyt. nyt kun alkavat olla latvasta lahoja kumpainenkin, yhteisymmärrys on löytynyt hiljalleen, mutta epäilen että siihen on ajanut yhteinen pelko vanhainkotiin joutumisesta. eipä ainakaan tarvinnut kummankaan myöntää olleensa väärässä Grin

Olen tässä vuosien varrella seurannut vierestä erinäisten kaveriporukoiden keskinäistä interaktiota. Kollektiivista kurjan fiiliksen maksimointia, tappelua ja riitelyä yhdentekevistä aiheista. Ajan haaskaamista, kun aikansa voisi kukin käyttää rakentavammin.

Ja vain siksi, että pelkäävät olla yksin! :Smiley

tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #32 : 09.08.2016 11:16:44 »

pelkoko se on, joka ihmisiä ajaa etsimään yhteyttä muihin?

Yksin jäämisen pelko nimenomaan. Tutkimusten mukaan se, sekä kaikenlainen sosiaalinen torjunta aiheuttaa ihmisen aivoissa kivunkaltaisen reaktion.

Ei ne esi-isät siellä Afrikan savannilla yksin pärjänneet. Siksi tänäkin päivänä pääosin maassa elävät kädelliset elävät valtavissa satojen yksilöiden laumoissa.

tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #33 : 09.08.2016 12:15:36 »

Voinko siis vetää tästä päätelmän, että olen aina yksin, koska en pelkää olla yksin? idiot2

En minä halua ola yksin!
Mutta siis jos toiset ihmiset on...noh, hankalia, välttääkseen sitä, että jäävät yksin, niin minä oon sitten yksin välttääkseni niitä toisia ihmisiä?
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #34 : 10.08.2016 10:39:15 »

Voinko siis vetää tästä päätelmän, että olen aina yksin, koska en pelkää olla yksin? idiot2

En minä halua ola yksin!
Mutta siis jos toiset ihmiset on...noh, hankalia, välttääkseen sitä, että jäävät yksin, niin minä oon sitten yksin välttääkseni niitä toisia ihmisiä?

Jos ihminen kokee yksinäisyyden vakavaksi ongelmaksi ja omaa jotain sosiaalisia taitoja, se yksinäisyys jossain vaiheessa poistuu, koska hän näkee todennäköisesti jotain vaivaa saattaakseen itsensä ihmisten ilmoille ja tutustuakseen uusiin ihmisiin sekä lämmitelläkseen ehkä vanhoja ja muita jo olemassaolevia ihmissuhteita.
Monilla tähän yksinäisyyden torjuntaprosessiin tosin valitettavasti liittyy tässä maassa alkoholi, lääkkeet ja huumeet. Suomalaiseen kulttuuriin kun kuuluu että jokainen ottaa reippaan välimatkan, ei katso ketään silmiin (paitsi jos on kännikala, kamapää tai avohoidossa), ei puhu naapureilleen (paitsi valittamistarkoituksessa) ja muutenkin keskustelutaidot ovat kuin merimakkaralla (otus, joka itsensä uhatuksi tuntiessaan oksentaa puolustusmekanismina koko sisuskalunsa ulos.) 

Ja sitten ihmetellään että kansa on yksinäistä.
tallennettu
durazella
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 14



Profiili
« Vastaus #35 : 10.08.2016 14:33:37 »

mä olen ehkä löytänyt joskus suuntaa astrolgiasta vaikka ei pitäisi mutta kiinnostaa kaikki kuun solmut ja nousut entiset elämät..hmm taidan olla hiukan höpö!!
tallennettu

olen hiljainen ja ujo kaveri
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #36 : 10.08.2016 21:52:05 »

Voi höpöjä täällä ollaan kaikki...
Foorumilla tai ei Wink
tallennettu
Abelide
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 69


Profiili
« Vastaus #37 : 01.09.2016 00:22:53 »

Astrologia auttaa minua ratkaisevasti ihmissuhteissa. Kun saan tietää toisen ihmisen syntymäajan, pystyn melko nopsaan tarkastamaan, millainen hänen merkityksensä elämässäni on perusrakenteeltaan + eteneekö/jatkuuko suhde vai onko olemassa voittamattomia esteitä. Olen tehnyt tilauksesta yhteensoveltuvuusvertailuja ja kyllä ne vaan paikkansa pitävät. - Transiitteja on kiva tarkkailla silloin, kun ne ovat jollakin tapaa pakottavia tai vahvoja, että voin elää siinä toivossa, että parempi päivä koittaa - silloin, kun transiitit niin osoittavat.
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
 
Siirry: