Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: 5. huone  (Luettu 38527 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Hopealohikäärme
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 372


Säh!


Profiili
« Vastaus #45 : 27.05.2008 18:08:46 »

Mielenkiintoista. Minulla on 5. huoneessa Venus Kaksosissa. Tarkoittaako tuo, että rakkausasiat, huvittelu, luovuus yms. ovat minulle helppoja ja luontaisia (Venuksen takia)? Kaksoset kyllä tarkoittaa aika vilkasta, seurallista luonnetta, en välttämättä sanoisi, että se pitää paikkansa - paitsi nyt, kun minulla on uusi, ihana poikaystävä (ihka ensimmäinen!). Mutta koen olevani uskollinen ja vakaa luonne mitä rakkausasioihin tulee (AC Kauriissa ja Aurinko Ravussa), Kaksoset ei oikein sovi siihen. Juu, mutta se rakkaus tuntuu aika hyvältä, juuri mitään ongelmia ei ole vielä ollut. Tistysti 7. huone vaikuttaa noihin pitempiaikaisiin liittoihin, siellä minulla on Aurinko, Merkurius ja Mars, kaikki Ravussa.

tallennettu

1.  saturnus 14.8% (10. huone)
2.  merkurius 13.8% (6. huone)
3.  pluto 11.6% (8. huone)

1.  rapu 14.4% (DC)
2.  kaksoset 13.5%
3.  jousimies 11.5% (MC)
Ninalii
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 29


Profiili
« Vastaus #46 : 28.05.2008 21:28:52 »

No, just joo! Mulla 5. huone alkaa vesimiehessä ja loppuu kaloissa, kuu on just ja just 5. huoneessa. Muita planeettoja siellä ei ole, paitsi nyt, nyt planeettaohituskartalla näkyy että  chiron ja  neptunus majailee siellä, sekä mars on oppositiossa mun kuun kanssa... Tässäkö syy miksi tämä "toinen mies" tupsahti elämääni, ja sekoittaa päätäni?  idiot2

Muutenkin otan ihan nöyräästi vastaan tulkintaa mun 5. huoneesta, kun olen vasta aloittelia  smitten
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #47 : 14.06.2008 16:25:52 »

Heips, luin näitä ja pohdiskelin.
Mulla on viides huone kauriissa ja siellä kökkivät aurinko, neptunus ja jupiter. Leikin, laulan ja flirttailen, viehätän puoleeni ihailijoita, joista harvemmin kiinnostun niin, että viitsisin kokeilla  Wink Miehet vaikuttavat pinnallisilta - ja niin minäkin taatusti  idiot2 Vakavia suhteita minulla on ollut ainoastaan maa-merkkien kanssa, (ystäväpiiriini kuuluu lähes pelkästään vesi- tai maamerkkejä.)
Rakkaan löytämistä ei varmaan laimenna toi kuu-kalat-mars 7.huoneessa Pallaksen kanssa; hoh hoh olenkohan ihan toivoton tapaus?  Grin
Muutakin kuin "Hei, kieleke, jee, täältä mä tuun!"- ihastumisia olisi kiva kokea Tongue
Radalle; ja äidin tarpeessa olevat ja narkkarit, etsikää jotain oikeeta hoitoa, eikä hoitajaa! tai muuten  knuppel2

Haluaisin kovasti tutustua rapu- tai kalat äijäseen, mutta ei kun ei, homoystäväni tai veljeni eivät oikein ole sopivaa seuraa tähän tarkoitukseen  2funny tosi hauskaa...

iloa ja eloa ja aurinkoa kaikkien päiviin smitten
« Viimeksi muokattu: 14.06.2008 16:30:21 kirjoittanut indiima » tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #48 : 14.06.2008 16:33:11 »

Lainaus
Hauska homma muuten että myös lapsethan liitetään 5. huoneeseen, ja sinähän olet päättänyt että et niitä halua. Voisiko siis olla, että jossain vaiheessa elämää kohtalo kuitenkin tuo eteesi esim. muiden lapsia, joita opastat, esim. työn merkeissä?

Nyt piti palata tähän Kaurisenergian kommenttiin minun  kuunsolmu kaksoset vitoshuoneen teemaan. Ehdinhän nimittäin olla - tahtomattani - 6kk ala-asteella koulunkäyntiavustajana Grin
Toivottavasti oli viimeinen kerta moisessa duunissa, hahaha  uglystupid2
tallennettu
ArjaHelena
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 21



Profiili
« Vastaus #49 : 21.07.2008 20:39:08 »

Valaiskaa minua,tietämätöntä. 5.huoneessa Juno (Jousimiehessä),Jupiter (Jousimiehessä) ja Vesta (Kauriissa). Miehiä olisi,ei vaan kelpaa tai sit mä en kelpaa.. Joten sinkkuna viihdyn,ehkä turhankin hyvin.
tallennettu

Nousumerkki Leijona
Aurinko Leijona
Kuu Neitsyt
Merkurius Rapu
Venus Leijona

Mars Härkä


Who praises all his kindred do?
Expects his friends to praise them too.
And cannot see their senseless view?
Ah,Leo!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #50 : 17.08.2008 09:40:36 »

5-huone ei lopulta kuvaa vakavia ja pitkiä suhteita, tosin yhteiskartalla minulle ja ravulle kyllä tuli tavaraa 7-huoneeseenkin. mutta, suhde alkoi kun Pluto ja Jup pommitti Venusta vitosessa, nyt tulossa Uranus sekstiili Venus sama huone. eli periaatteessa voisi olla romantiikkaa, ja seur jaksolla Kuu viisi, mutta seiska se vasta sinetöi jotain. eli Aur 7, se ehkä tarkoittaisi kestoa?

juhlia, menoa ja romantiikkaa kyllä pamahti kehiin kun Saturnus häipyi vitosesta/ ap. nyt tunnen tuota muutosta, kun ei jotenkin tee mieli toistaa samaa biletystä. matkat on eri asia  aurinko 3-huone, rakentava ja hyödyllinen toiminta tulevan eteen motivoi, ja seur suhde onkin 3-huoneen teemalla ja  jousimiesjupiter 10. näin.

mutta silti, oli ihan kiva kokea rapu ja tietää mitä jäi kaipaamaan. jotta suhde todella toimisi, tietyt asiat pitäisi olla. opin tuosta Juno-ketjustakin taas jotain. partnerissa pitäisi olla ilmeisesti Oinasta/ jopa Härkää, kun ne ovat nousuvaakaa vastassa ja sekä Vaakaa että Härkää hallitsee   venus .
« Viimeksi muokattu: 17.08.2008 09:46:09 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #51 : 17.08.2008 09:44:37 »

Minulla on huone 5 ihan tyhjää täynnä.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #52 : 17.08.2008 09:46:43 »

niin, mutta ap kartalla sinne tulee aina jotain ja kantsuu katsoa 7 huonetta jos koettaa rakentaa jotain suhdetta.

mietin kun 5 huone kuvaa romanttisia partnereita, niin miten saturnuksen ja chironin mukaan? saturnus kuitenkin kuvastaa tiettyä "vakavasti ottamista" ja sen sellaista.
« Viimeksi muokattu: 17.08.2008 09:49:56 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #53 : 17.08.2008 10:03:17 »

niin, mutta ap kartalla sinne tulee aina jotain ja kantsuu katsoa 7 huonetta jos koettaa rakentaa jotain suhdetta.

mietin kun 5 huone kuvaa romanttisia partnereita, niin miten saturnuksen ja chironin mukaan? saturnus kuitenkin kuvastaa tiettyä "vakavasti ottamista" ja sen sellaista.


Ap-kartalla? Selittäisitkö paremmin? En ymmärtänyt tästä mitään.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #54 : 17.08.2008 10:12:37 »

heh, olympiaseurannan keskeltä lyhyesti, siis kun auringonpaluukartallasi on jotain 5-huoneessa, sen huoneen teemat korostuu elämässäsi. kts Paluu karttojen tulkinta.

jep, jos mies ei olis ihan ammattiurheilija, niin hyvin sporttinen saisi olla minulle.. palaisin jotenkin juurilleni, siihen millainen eka mies ja sitten vielä kemiat? no mutta lähivuodet näyttää.

kun ne pysyisi "dopingista" irti..  Grin
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #55 : 17.08.2008 10:33:17 »

heh, olympiaseurannan keskeltä lyhyesti, siis kun auringonpaluukartallasi on jotain 5-huoneessa, sen huoneen teemat korostuu elämässäsi. kts Paluu karttojen tulkinta.

jep, jos mies ei olis ihan ammattiurheilija, niin hyvin sporttinen saisi olla minulle.. palaisin jotenkin juurilleni, siihen millainen eka mies ja sitten vielä kemiat? no mutta lähivuodet näyttää.

kun ne pysyisi "dopingista" irti..  Grin


Vai on ***Wild Star*** myöskin urheilijamiehen perään. Mikäs niissä lihaksikkaissa on katelle - kunhan pysyy lihasmassa kohtuunrajoissa Wink

PS. Pitääpä palata paluu karttojen alkulähteille... Wink
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #56 : 17.08.2008 11:24:28 »

jeps juttelin juuri exän kanssa ja hän oli himo-yleisurheilija - kattoo myös olympics. jos siis on sielukumppani ekax.. ainahan niillä joku laji.

muuten aika kiinnostavaa, että maista joissa paljon vettä ympärillä ja järviä, tuli tietty parhat tulokset soudussa, eli Hollanti Suomi Englanti Kreikka Tanska, ja tais olla Kreikkakin.
« Viimeksi muokattu: 17.08.2008 11:28:12 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #57 : 17.08.2008 11:43:13 »

Wild Starilla on hauska tapa ilmaista asiansa... Wink Kreikka oli kaks kertaakin Wink
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  
 
Siirry: