Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: 5. huone  (Luettu 38544 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #15 : 06.05.2007 08:26:57 »

Mikä on muuten huoneen kärki? Minulla vitonen sijoittuu kalat-oinas-kohtaan.  Cool
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
cessiwi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13


Profiili
« Vastaus #16 : 06.05.2007 10:53:46 »

Mulla on viides huone täynnä, Juno, Lilith, Vertex, Kuu, Jupiter, Saturnus ja Pluto, kaiken lisäksi Vaaka on komerossa, ei ihme että ihmissuhteet on mulle ihan liika. Saturnus ilon huoneessa, niin kuin Lunea kuvaili Rakkauden rasteissa Sad Kärjessä on Neitsyt, komerossa Vaaka ja lopussa vielä Skorppari, ei varmaan tarvii mainita että olen "hieman" kranttu  laugh
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #17 : 06.05.2007 15:31:26 »

No mukavia miehiä tuli taas tavattua, menestyviä, ei vaan ole suhteen aika.. mutta ehkä joskus vielä..  angel
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #18 : 10.05.2007 01:04:56 »

Minulla näkyy olevan Vitoshuone tosi pieni ja sieltä löytyy vain Kuunsolmu Kaksosissa. Mitähän tällainen mahtaa tarkoittaa?
(Huoneen kärjessä on myös pieni R-kirjainta muistuttava symboli. En tiedä, onko se tärkeä vai ei.... Grin)
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #19 : 10.05.2007 08:39:18 »

Minulla näkyy olevan Vitoshuone tosi pieni ja sieltä löytyy vain Kuunsolmu Kaksosissa. Mitähän tällainen mahtaa tarkoittaa?
(Huoneen kärjessä on myös pieni R-kirjainta muistuttava symboli. En tiedä, onko se tärkeä vai ei.... Grin)

Atha, voi harmi kun et ollut Helsinki-miitissä, siellä juuri näistä puhuimme!  kuunsolmu 5:ssa tarkoittaa juuri, että sinun elämäntehtäväsi, päämääräsi liittyy vahvasti 5.huoneen asioihin, eli sinun tulee käyttää luovuutta, leikkejä, hassuttelua, tällaisia 5.huoneen asioita. Ole leikkimielinen ja luova.

Hauska homma muuten että myös lapsethan liitetään 5. huoneeseen, ja sinähän olet päättänyt että et niitä halua. Voisiko siis olla, että jossain vaiheessa elämää kohtalo kuitenkin tuo eteesi esim. muiden lapsia, joita opastat, esim. työn merkeissä?
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Ikitosi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1503


Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:


Profiili
« Vastaus #20 : 10.05.2007 10:25:58 »

 kuunsolmu 5.huoneessa - leikkiä ja lisääntymistä rakkaussuhteissa :Smiley
Molempia ollut, mutta monesti ei niin kauheen kivoja leikkejä...

Johtuiskos siitä, kun siellä on myös vertex aspect_con kuunsolmu molemmat jousimies , mutta huoneen kärki skorpioni ?
Pluton aspekteja ilmeisesti kannattaa tarkkailla tuohon 5.huneen teemaa liittyen silloin?
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #21 : 10.05.2007 10:43:28 »

Ikitosi (sinua varsinkin kaipailtiin Helsinki-miitissä! Wink), jos 5.huoneen kärki on Skorpparissa niin kyllä, katso missä ja miten Pluto on sijoittunut, sillä on vaikutuksensa asiaan.

Kun tuota omalla kohdallani ajattelee, niin aika onnekas 5.huone, kärki Neitsyessä jonka hallitsija  merkurius erittäin hyvin aspektoitunut. Muutenkin  jupiter 5:ssa on tuonut onnea 5. huoneen asioihin, mm. iloa lapsista. Tosin  pluto siellä tuo järkyttäviäkin kokemuksia, itsellä mm. yksi paha keskenmeno.
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Ikitosi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1503


Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:


Profiili
« Vastaus #22 : 10.05.2007 12:19:49 »

Kiitos Kaurisenergiaa  Kiss

 pluto aspect_sex neptunus 5.huoneessa  Cheesy
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #23 : 10.05.2007 13:41:37 »

Kiitos Kaurisenergia! Ikuisena itsetutkiskelijana on ihana saada lisää tietoa itsestään ^______^

Minulla on kieltämättä hyvin paljon leikkimielisiä, hassuttelevia ystäviä ja nämä ystävät ovat vielä ne kaikkein läheisimmät. Väkisinkin joutuu mukaan hassutteleviin tilanteisiin, loissa pitää olla luova ja lapsekas ja se on erittäin hauskaa Grin Vielä pitäisi yksinkin oppia toimimaan samalla tavoin, olen esimerkiksi katsellut pitkään asuntoni vieressä olevaa leikkipaikkaa ja siinä olevia keinuja. Tekisi NIIN mieli mennä kiikkumaan, mutta onkohan se tuo jäykkis-nousu-Kauris, joka sanoo, että "älä nyt, naapurit pitää sinua ihan kahjona jos näkevät!" 2funny

En tiedä, joudunko koskaan tekemisiin pienten lasten kanssa (olen tosin kerran ollut iltapäiväkerhossa töissä), koska ahdistun lapsista ihan hirveästi. Mutta, kuten edellä voitiinkin lukea, en varsinaisesti tarvitse lapsia elämääni päästäkseni leikkimään ja toteuttamaan hassuttelua, ystävät tekevät sen lasten puolesta! laugh

Olipa jännää törmätä taas tällaiseen sanomaan, sillä leikkimielisyys on asia, jota olen tässä elämässä opettelemassa. Moni elämä on mennyt tosi melankolisesti angstatessa kaikkea hirveää, joten nyt minut on heitetty kehiin leikkimään ja hulluttelemaan! Grin
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #24 : 10.05.2007 14:29:41 »

Minulla on muuten nuo solmut päinvastoin eli alasolmu 5:ssa ja yläsolmu 11:ssa. Leikkiminen ja hassuttelu on aina ollut minulle helppoa, lieneekö siinä syy (vai yleensäkin siinä että 5.huone on suuri vai siinä että olen  askendentti rapu) ja kaikki loruilut lasten kanssa ovat "lastenleikkiä". Ja se minun suuntahan on yhteiskuntaan...
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Ave^^
Vieras
« Vastaus #25 : 13.05.2007 13:25:21 »

Minullakin on  chiron vitosessa.
Mitään muuta siellä ei olekaan, ja kärki ravussa.

Eikö tuo chiron tarkoittanut sitä, että opit ensin kantapään kautta, ja sitten sinun pitää jakaa taitosi muiden kanssa, ohjaten heitä paremmalle tielle. Niin sen olen käsittänyt.
Eipä kuulosta kivalta, jos aina joutuu itseään haavoittamaan.

Vitoshuoneen merkitys on mulle kyllä hieman epäselvä.
Kevyet rakkaussuhteet, huvit, taide ja lapset? Miten nämä liittyvät toisiinsa..
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #26 : 17.05.2007 08:33:48 »

Niin siis alkup. kysymys oli että miksi, esim menneiden elämien perusteella ihmisillä on niin eri aspektit vitosessa. Esimerkiksi jos joillakuilla se on kovin ruuhkainen vitonen, on koko ajan oltava suhteissa tai saatava niitä ja sitten on kovasti ongelmaa ja runsaudenpulaa ja päällekkäisyyttä ja kolmiodraamoja ym, mihin en alennu.

Eli miksi on niin eri teemat menossa.  Kiss

Kuten sanottu minulla on joko vakava suhde ja siitä paraneminen ja oppiminen, tai ei mitään. Ei sellaista yleistä säpellystä. Ja se tuo ainakin rauhaa. Ja valikoivuutta.

Lapsijutut sitten erikseen ja luova ilmaisu, en nyt niistä tässä.

Minusta oli hupaisaa kun K-energiaa väitti että olisin tiukka ja viileä, kun olen mitä rakastavin kun joku antaa syyn. En vain anna itseäni mihin tahansa peliin.

"raja tulee vastaan,kunnes osaat asettua myös toisen asemaan"

*Tuostakin kyllä sanoisin että raja tuli vastaan TOISTEN ymmärtämisessä, ja että tiedän yhä tarkemmin millaista suhdetta kannattaisi elää.
« Viimeksi muokattu: 17.05.2007 08:43:01 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Rusalka
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 59


kuulkaa korpien kuiskintaa


Profiili
« Vastaus #27 : 26.05.2007 01:05:26 »

Vitoshuone on romanssin, lemmen, teinirakkauksien, juhlien, arjesta irtautumisen, iloisen luovuuden, teatterin, lasten ja nuorten huone. Itse asiassa sillä ei ole juuri minkäänlaista painoarvoa pidempiaikaisissa suhteissa (!). Seiskahuoneessa "mennään naimisiin", kasihuoneessa opetellaan tuntemaan toinen pohjamutia myöden ( pluto). Saturnus vitosessa voi tietenkin tehdä ihmisen jossain määrin ujoksi, niin että ihmissuhteiden alkuun pääseminen on vaikeaa.
tallennettu

aurinko rapu askendentti kauris kuu kauris venus rapu mars vesimies
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #28 : 26.05.2007 09:58:26 »

Minullapa ei ole seiskassa ja kasissa mitään, en ole kyllä yhtään ujo, kun tsekkailin meilejä exäni kanssa, olin jopa liian päällekäyvä, sitä ei kai voi selittää kuin Marsilla kolmosessa, ja  merkurius skorpioni.

Kuukalaparka, minun laiseni kuujoukkarin kanssa. Kumpikaan ei voinut paljon synt. kartalleen! Planeetat viittasivat tosin lähinnä menneen elämän suhteeseen.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #29 : 26.05.2007 10:46:54 »

Vitoshuone on romanssin, lemmen, teinirakkauksien, juhlien, arjesta irtautumisen, iloisen luovuuden, teatterin, lasten ja nuorten huone. Itse asiassa sillä ei ole juuri minkäänlaista painoarvoa pidempiaikaisissa suhteissa (!). Seiskahuoneessa "mennään naimisiin", kasihuoneessa opetellaan tuntemaan toinen pohjamutia myöden ( pluto). Saturnus vitosessa voi tietenkin tehdä ihmisen jossain määrin ujoksi, niin että ihmissuhteiden alkuun pääseminen on vaikeaa.

Mielestäni tuo oli aika hyvin sanottu, nimittäin juuri niin että 5. huone kuvaa noita kevyitä romansseja joista läheskään kaikki eivät johda siihen avioliittoon, joka onkin ihan toinen juttu ja 7. huoneen asia (toinen avioliitto = 9. huone).

Tuo Saturnus 5.ssa todellakin ei salli sitä flirttailua ja kevyttä hauskanpitoa, jolloin henkilö voi jo siinä tutustumisvaiheessa olla liian sitoutumishaluinen.

Minullapa ei ole seiskassa ja kasissa mitään, en ole kyllä yhtään ujo, kun tsekkailin meilejä exäni kanssa, olin jopa liian päällekäyvä, sitä ei kai voi selittää kuin Marsilla kolmosessa, ja  merkurius skorpioni.

Liian päällekäyvä! Sitähän minä olen sinulle vihjaillut!  Wink 
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: