Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: 5. huone  (Luettu 38556 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #30 : 26.05.2007 10:55:01 »

Kun minä iskin herra Kauriin, niin seurusteluaikana kävin ulkona myös ystävieni kanssa ja pidin hauskaa. Sillä sain herra Kauriin ihastumaan minuun niin hullun lailla, että hän teki itse aloitteen kihloista ja suhteen vakinaistamisesta. Minä en roikkunut hänen perässään, vaan odotin kun aika oli kypsä vakinaiseen suhteeseen.

Ja nythän me eletäänkin jo 7.huonevaihetta. Varsin onnellisesti, tosin eipä tuo elo herra Kauriin kanssa ole aina niin romanttista kuin haluaisin... Minulla kun itsellä on se iso, hauska 5.huone joka kaipaisi pientä ilottelua joka päivään, ja vakituinen avioliitto on hieman hankalampi, varsinkin höystettynä Veskari-Venuksella.
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #31 : 26.05.2007 10:57:53 »

Tuota noin, en olisi mennyt sen kauriin kanssa naimisiin, ja se kai siinä lopulta mätti; hän ei kelvannut itselleen. En "roikkunut perässä" vaan koetin olla mukana, tai saada hänet pysähtymään suhteeseen; hän sanoi "joo on meillä hauskaa yhdessä" jne ja sitten taas jonnekin (tulihevonen). Oli se todella vaikeaa (olisimme me pystyneet toisiamme loukkaamaan vielä hieman, jos olisi ollut tarvetta; perua tapaamisia ja osoittaa miten itsellä on paljon mielenkiintoisemmat menot kuin toisen seura; joo, siihen se loppui ja kaikki tunteet häneen).

En oikein saa selvää oletko onnellinen, kun joka toisessa viestissä et ole? Siis k.o herran kanssa. Ja ei kauris tosiaan ole joukkarille mikään ideaali, vaan oinas ja leijona. Tässäpä tulee nämä astroseikat vastaan-

5. huone herättää muutamia muitakin ajatuksia, mutta niiden kanssa olen nyt sujut, tai on helpompaa.
« Viimeksi muokattu: 26.05.2007 11:23:54 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #32 : 26.05.2007 11:05:02 »

En oikein saa selvää oletko onnellinen, kun joka toisessa viestissä et ole? Siis k.o herran kanssa.

Niin, toisaalta kyllä ja toisaalta en. Juuri tuo pitkä, "vakkariliitto" ei ole helppoa tällaiselle iloiselle tapaukselle kuten minä, ja avioliiton aikana olen huomannut olevani itse paljon sosiaalisempi kuin puolisoni. Esim. tänään olisi erään ystäväni synttärikutsut, mutta mieheni ei halua lähteä eikä päästä minuakaan. Tuollaiset jutut tympii todella, kun joudun samalla tuottamaan ystävälleni pettymyksen sillä hän on nähnyt paljon vaivaa tarjoilun järjestämisessä ja en edes tule paikalle...  Undecided
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #33 : 26.05.2007 11:08:08 »

Minulla taas joukkarimies oli koko ajan menossa, oli naimisissa minun tai jonkun muun kanssa.. sellainen mies kävisi minulle (että suhteen aikana tarjotaan juuri omalle vaimolleen, kuten ent työpaikassani leijonamies ja kaksosmies tekivät, aina vaimoa kunnioitettiin, olin oikein ihmeissäni), nimittäin ikävintä on se kun menot alkavat olla erillisiä.

Jonkinlainen tasapaino olisi tärkeää.. suhteessa..  vaaka jousimies

Kauris

Venuksen oppositio tuo melkoista säpinää Kauriin rakkauselämään ja ihmissuhteisiin toukokuun 10 päivästä lukien. Tulet törmäämään useampiin todella kiinnostaviin ja kiehtoviin asioihin, jotka laulavat sinulle Seireenien lailla. Älä suotta köytä itseäsi maston juureen, sillä tämän hetken Seireenit ovat sinun puolellasi. Elämä kutsuu sinua oman energiasi pariin, etkä voi olla sitä huomaamatta. Kutsuun vastaaminen tosin vaatii paljon rohkeutta ja vastaan sanomatonta itsenäisyyttä, sillä nämä uudet asiat ja ihmiset eivät löydy tähänastisen elämäsi kuvioista, vaan jostain ihan muualta. Älä siis epäröi seurata innostuksesi ja kiinnostuksesi osoittamaa polkua, vaikka joutuisit hiukan taistelemaan oikeuksistasi.

*Venus menee joukkariin vasta vuodenvaihteessa. Sitä ennen en oleta mitään. Sorry tuo huvittaa minua edelleen. Hra kauris saattaa taas joutua sivupoluille "rakkaasta harrasteestaan" mut aina se siihen palaa. Oi millainen olisi sankarimies, joka todella tekisi jotain kunioitettavaa ja osaisi hoitaa suhteenkin.
« Viimeksi muokattu: 26.05.2007 11:59:03 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
astroilija
Vieras
« Vastaus #34 : 28.05.2007 17:41:12 »

mielenkiintoisia keskusteluja  Smiley

en ole tuohon 5. huoneeseen paljon huomiota kiinnittänyt - itselläni siellä ei ole mitään, eikä tähän mennessä läheistenkään kartoissa ole mitään merkittäviä painottumia ollut siellä (mielestäni  Wink).

Vitoshuone on romanssin, lemmen, teinirakkauksien, juhlien, arjesta irtautumisen, iloisen luovuuden, teatterin, lasten ja nuorten huone. Itse asiassa sillä ei ole juuri minkäänlaista painoarvoa pidempiaikaisissa suhteissa (!). Seiskahuoneessa "mennään naimisiin", kasihuoneessa opetellaan tuntemaan toinen pohjamutia myöden ( pluto).

mites tuo muu itse-ilmaisu (muu kuin "iloinen luovuus") - kuuluuko sekin 5 huoneen alueeseen?  idiot2

rapu 5. huoneessa:

These persons are highly emotional and sentimental about their loves, enshrining them like rare paintings.They enjoy rich foods and tend to he overweight.They derive pleasure from familial contacts and are maternal toward their children. Many of the men attract women who remind them of their mother. (www.astrologyweekly.com)

Cancer found in the fifth house implies a sensitiveness regarding creative efforts,[/color] and the native's need immediate recognition and approbation for all he/she does. The native is very outgoing in his/her emotions and eager to register an impression on others through some emotional creativity.This is a position of an inner seed coming into flower and receiving public reaction rather than the native receiving his/her inspiration or go-ahead from the public. The Moon's involved in romance can frequently produce some highly emotional and painful experiences until the native learns to deal with his/her innate vulnerability and feelings in a positive way.(www.gotohoroscope.com)


vesta 5. huoneessa:

Romance can be hot and heavy, but then you simply have to take a break. Be sure to explain to your lovers that you have Vesta in the  5th house and that means you have to get away for a while to recharge because otherwise you may get sick. I'm sure they will understand. The  5th house also rules children, sports, games, creativity, gambling, speculation, hobbies, and any activity that is fun. Explain to your spouse that every now and then, THEY have to watch the little darlings because you get too drained. Creative pursuits, sports, and games can also be tolerated for only so long. Then you have to withdraw and recharge. It is the same with hobbies. No matter how much you love them, you have to get away for a while every now and then. As for gambling and speculation, well, don't become a day-trader. (www.bobmarksastrologer.com/Vesta21.4.html)


jep. kyllähän näissä tuttuja juttujua on- varsinkin nuo väritetyt pätkät kolahti.  Wink





tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #35 : 30.06.2007 16:02:31 »

Joku tällä palstalla on tituleerannut 5. huoneen Saturnusta ilonpilaajaksi. Mutta onhan sillä toki hyvätkin puolensa. Ammatilliselta kannalta ura voi liittyä luovuuteen. Esim. sisarellani tämä asema ja hän on ammatiltaan arkkitehti. Miesrintamalla on kuitenkin yleensä hiljaista. Sisareni mukaan hän ahdistuu melko pian, jos joku uros norkuu nurkissa, koska hän ei osaa rentoutua ja olla oma itsensä miesten kanssa. Hän tuskastuu myös erittäin pian toisen erilaisiin elämäntapoihin. Eipä näillä palikoilla ihan heti toimivaa parisuhdetta rakenneta.

Itselläni on vitosessa Mars, Neptunus, Kuun alasolmu ja Vertex, Mars Vaa´assa, kuten myös 5. huoneen kärki, muut Skorpionissa. Huoneeseen liitetyt luovuusasiat ovat minulla sydäntä lähellä, pelit enimmäkseen parisuhteiden kautta. Minulla on myös takanani useita syksyllä alkaneita romansseja nousu-Vaakojen kanssa. Pitkän aikaa ihmettelin, miksi minulla ihmissuhderintamalla on vipinää vain syksyisin ja keväisin, kunnes tajusin yhteyden Auringon kiertoon. Se kun on saapunut 5. huoneeseen, on alkanut romanssirintamalla tapahtua.

Pitkät suhteet (2 kpl) ovat alkaneet Auringon ollessa 11. huoneessa yhtymässä Saturnukseen (DC:n hallitsija) tai Kuuhun (kartan hallitsija).

Nyt on tosin aivan poikkeuksellisesti meneillään talvella alkanut suhde Kauris-herraan. Aurinkoinen oli tuolloin 6. huoneessa  aspect_con DC. Tästä voisi päätellä kaikenlaista astrologian valossa, mutta parempi varmaan, kun käytännössä katsoo mitä tästä tulee vai tuleeko mitään.



tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #36 : 30.06.2007 17:37:10 »

No minulle on ekaa kertaa ehkä 20 vuoteen tulossa vitoseen sekä Juppari että Pluto sekstiilissä Venukseen jne jne, eli aika iso muutos.. jos nyt jaksaa.. ei jaksa viritellä nyt mitään.

Tiedän ton että voi auttaa luovassa ammatissa, sitähän se. Miespuolella ei ole yleensä hiljaista, vaan huumaavaa ja vaikeeta. Hyvin tyypillisesti suuri ihastuminen ja - problem. Mutta mietin että Venus 12. huoneessa saattaa vaikuttaa nyt hieman salaperäisellä tavalla parin kanssa.  venus

Kumma juttu, exä lähetti rakkautta, johan oli. Just kun olen oppinut pitämään sen etäällä. Se muuten on kaikista noista existä se ainoa joka näin tekee. Kai siitä rakkaudesta sitten lapsi tuli. Meillä on yksi samanlainen Saturnus Merkkari transiitti pitkin kesää.

 jousimies oinas

Erään oinaan kanssa on se hyvä puoli, että siinä ei ole liiemmin tunnetta mukana vaan siis flirttiä. Ehkä hän opettaa kevyttä suhtautumista, kuin vitosessa oliskin aina.. Venus..


(http://photojournal.jpl.nasa.gov/thumb/PIA01544.jpg)

(http://tbn0.google.com/images?q=tbn:wYhUZ3Bma46NBM:www.solarvoyager.com/images/art/Pluto%20and%20Charon%20by%20David%20A%20Hardy.jpg)

(http://tbn0.google.com/images?q=tbn:ExF1mBz0acIQvM:sci.esa.int/science-e-media/img/11/jupiter.jpg)
« Viimeksi muokattu: 19.07.2007 11:30:01 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #37 : 30.06.2007 19:36:37 »

Hei "Ystäväin"

Pitipä tuota omaa karttaani tutkailla

Minun 5. huoneessani on

47` kauris 29" chiron
- alitajuinen huolehtimis- ja hoivaamistarpeeni toimivat
tehokkaasti, järjestelmällisesti ja parasta hyötysuhdetta tavoitellen
luovuuden, sisäisen lapsen ja ajattelemattoman innokkuuden alueella.

38` kauris  17" ceres
- sisäinen haavoittunut parantaja ja auttamiseen orientoitunut minuuteni
toimivat tehokkaasti, järjestelmällisesti ja parasta hyötysuhdetta tavoitellen
luovuuden, sisäisen lapsen ja ajattelemattoman innokkuuden alueella



 smittenElämänilo    smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
asboo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #38 : 04.07.2007 15:04:47 »

Lainaus
Tuo Saturnus 5.ssa todellakin ei salli sitä flirttailua ja kevyttä hauskanpitoa, jolloin henkilö voi jo siinä tutustumisvaiheessa olla liian sitoutumishaluinen.

Saturnus vitosessa, juu  :Smiley

Hmmm...no, tuo sitoutumishalukkuus ei ainakaan minuun päde. Ehkä tuo kuu kaksonen on sen verran sitoutumiskammoinen, että tasapainottaa. Mutta mitään yhden yön suhteita tai vapaita sellaisia en voi sietää.

Minulla on luova työ, mutta arkkitehti on liian kaavoihin tuijottavaa. Ehkä saturnus leijonassa sitten karttelee noita kaavoja?
tallennettu

Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
helinä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 142


Aur Rapu, Kuu Vesmies, Ac Pluto (huone12)


Profiili
« Vastaus #39 : 04.07.2007 18:11:25 »

5. Huoneen saturnus siis pelottaa...

Mutta jos huone 7 on se Aito kumppanuus. Mitä siis välittää jos luovalla puolella olisikin vähän hitaampi - hyvää kannattaa odottaa ja hiljaa hyvää tulee (sanoo huone  kuukuunsolmumars ret  vesimies)
-> Ts. sattuu sekin kun sählää ja huomaa että omat perääntyvän marsin voimat ei tosiaan riitä samaan kuin muiden romanssi ihmisten...

Ite jämähdin tuohon Huone 7 ensimmäinen avioliitto ja huone 9 ns. toinen avioliitto.
Mulla huone 7  chiron  oinas ja Huone 9  saturnus  kaksoset .

Ite kyllä ihmettelen lähdenkö tuon ekan avion jälkeen enää toiseen....


Siis jos huone 5  saturnus jättää "kesäromanssit/kesäkissat" vähemmälle, niin onko mullekin tullut toinen avio tuon lemmikki kissan kanssa  Cheesy
Lemmikkiä ei tarvi vaihtaa niin usein kuin kesäkissaa !!!!
(tosin jos innostun liikaa - sekin karkaa muille maille vierahille...)
tallennettu
helinä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 142


Aur Rapu, Kuu Vesmies, Ac Pluto (huone12)


Profiili
« Vastaus #40 : 04.07.2007 18:18:15 »

Ai niin - Tässä tälläinen:

Hymyilevä Saturnus (Tampereella on mulle vähän kaukana), mutta olisiko tästä apua noille Huone 5  saturnus Ihmisille   smitten
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #41 : 12.03.2008 11:40:18 »

Minulla on itse asiassa 5-huone aktiivinen putkeen 2008 2009 2010 sitten 7, sitten taas 5. 2012 2013 (ei sitoutumishaluja, mutta seikkailunhalua) Luovuus lapset rakkaus. Mutta siis "vakavampaa" 2011 heh ( nyt ap:lla 7 noususolmu ).

Ai joo, tuolla aiemmin kirjaamani ennustus on mennyt ihan päin seiniä..  2funny

Tuntuu että välillä tekisi itse kullekin hyvää paussi noissa asioissa, tai ainakin kiva että siellä huoneissa vilisee   jupiter pluto uranus kuu  ..  aurinko (ei  saturnus)

Ja siis että mitä minulla toisaalta tapahtuu 2. huoneessa 2008-2010 - 2013, onko se kiinnostavampaa.


« Viimeksi muokattu: 12.03.2008 12:26:50 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
helinä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 142


Aur Rapu, Kuu Vesmies, Ac Pluto (huone12)


Profiili
« Vastaus #42 : 16.03.2008 11:17:21 »

Voehan nenä.. Mitäs se sitten mahtaa tarkoittaa, että meikäläisellä on 5. huone tyhjää täynnä.. Huh  Että luovuutta ja leikkisyyttä ei sitten ole lainkaan..? Ja eikös 5. huone liity lapsiin - nonnii, ehkä taas yksi seikka puhuu sen puolesta, että jään tod.näk lapsettomaksi..

Mulla 5. huoneen kärki löytyy  kaksoset

Ja sitten jäin miettimään, että miehen kartalta löytyy 5. huoneesta  kuu jupiter vesimies - eli onko sitten pelkkä kevytkenkäinen liihottelija.. Huh  5. huoneen kärki on herralla  kauris . Avioliiton huone, eli 7. huone on herralla tyhjä, mulla on  kuu leijona 7. huoneessa - eli tod.näk ei avioliittoa näillä eväillä tiedossa..? Sad

Iloisia kuvioita -kummallisia tulkintoja!
Voiko ja saako näin kommentoida - no taisin jo kommentoida.

Jos huoneessa ei ole planeettoja (sinun 5 huone), niin silloin huoneen merkki on läsnä "puhtaimmillaan". Ts. Kaksoset: leikkisyyttä ja kevyttä mieltä kyllä sinulla riittää.

Ja Sopiiko sinun huone 5 "potentiaalin" henkilön 5 huone kuvioihin?
- Luulisin että vesimiehellä ja kaksosella on kummasti kevytkenkäisyyttä - kummallakin.

Mutta sitten sinun Aviohuone 7 antaa lupaa että - kumppanuus (huone 7) tarkoittaa jossain vaiheessa "suhteen äitihahmoa"  kuu ?
Eli jossain määrin vastuulliset "kumppanuus asiat" voi ottaa/tulee otettua haltuun juuri äidiksi tulemalla. (?)

Oinaan merkki voi liittyä aktiiviseen äitiyteen (olet mukana edistämässä myös muiden naisten äitiyttä), äidin kanssa riitelyyn tai äitiyden roolin työläänä kokemiseen... Aika näyttää. Luulisin että tuo aktiivinen lasten kanssa leikkimielinen puuhastelija olisi hauskin skenaario, vai?


Voisit kuitenkin katsoa vielä karttasi Rapua ja Marsia ja niissä suhteessa olevia huoneita ja planeettoja. Niiden avulla voi filosofoida enemmänkin jos tahtoo...  (Ymmärsin, että olit vielä lapseton??)

Eikun hyviä lemmekkäitä ja iloisia hetkiä - ja kun elät hetkessä niin ehdit nauttia eikä pelätä.
tallennettu
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #43 : 06.05.2008 14:06:15 »

tämähän jännää.

meitsin vitoshuone on syntymäkartalla tyhjä. mut alkaa keskeltä  kalat ja loppuu keskelle  oinas . mitä nuo sitten tuo mulle?

etin tämän keskustelun sen takia, et mietityttää uranus. kun se on jo pitemmän aikaa jököttäny paikoillaan. huoneessa viisi. kalojen puolella. se koko transiittiaspekti mikä lie on  uranus  aspect_squ  jupiter  ..siis lähinnä sitä mietin, että mitä toi uranus oikeen ees tahtoo mun elämässä muuttaa. kun se osuu siihen vitoshuoneeseen.

katoin myös mieheltä nuo ja sen syntymäkartalla chiron on huoneessa viisi ja härässä. aika pieni huone kyllä. samoin kutoshuone. seiskassa sillä onkin mars ravussa. kun taas mulla on juno. eikse oo aika sopiva seiskaan? Smiley
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
julyette
Vieras
« Vastaus #44 : 26.05.2008 18:43:07 »


Vitoshuone on romanssin, lemmen, teinirakkauksien, juhlien, arjesta irtautumisen, iloisen luovuuden, teatterin, lasten ja nuorten huone. Itse asiassa sillä ei ole juuri minkäänlaista painoarvoa pidempiaikaisissa suhteissa (!). Seiskahuoneessa "mennään naimisiin"

  Jäinhän miettimään, että Junohan oli se avioliiton asteroidi,  jotta mitenkäs sitä on sitten tulkittava tässä romanssien  vitoshuoneessa    Huh     Minun natalilla on vitosessa  juno  ja   pallas   vesimies  ja  ovat yhtymässä vielä keskenään ja oppositiossa Aurinkoon.
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: