Sivuja: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 16
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Foorumilaisten syntymäkartat  (Luettu 175008 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #150 : 19.11.2014 19:40:39 »

Ohhoh, ghede  Shocked Kiitos tulkinnasta
Huomasin vasta tänään sen. Täytyy tavata vastauksesi vielä pari kertaa  Smiley

lisäys. Voiko astro-kartasta tulkita tarkemmin ammattiin liittyviä asioita?
Mä haluan alkaa auttaa ihmisiä kunhan paranen ja tasapainotun mutta en tiedä vieläkään miten.
Kesken on kaupallisen alan ja viestinnän opinnot mutten aio saattaa niitä koskaan päätökseen koska ei kiinnosta enää.
Tuntuu hölmöltä etten tiedä vielä tämän ikäisenä mikä musta tulee isona  crazy2
« Viimeksi muokattu: 19.11.2014 19:55:34 kirjoittanut pikkari » tallennettu
Downtempo
Vieras
« Vastaus #151 : 19.11.2014 22:23:36 »

Hei,

Osaisiko joku teistä auttaa minua? Olen asunut jo yli 6 vuotta yksin ja toivoisin kovasti oikeaa parisuhdetta ja perhettä itselleni. Miltä toiveeni toteutus näyttää astrologiselta kannalta? Nouseeko jotain muuta huomionarvoista kartastani heti mieleenne?  Smiley



tämmöstä tuli ekana mieleen...

n74


merkurius neliö pluto:

parhaimmillaan osaat seuloa sanottavasi juuri oikein ja puhtaasti,
mutta jos ajoitus ei ole oikein, ja jos kyseessä on väärä kohderyhmä,
huonoimmillaan sotket itsesti soppaan, mistä ei helpolla pääse pois.
lusikat omassa sopassa.
Tarkkanäköisyyttä, ja näkee helposti toistenkin virheet ja asiat,
mutta toisten soppiin ei parane mennä lusikoimaan.
Pluto lisää sanojen voimakkuutta, eli varovaisuutta kielen kanssa,
tai sanojen voimassa.

merkurius yhtymä saturnus:

aiempaan lisäten, saturnus vahvistaa sitä ajoitusta, milloin sanoa, jos on sanottavaa.

Koska merkurius on ravussa, niin se kommunikointikin on melkolailla tunteenomaista.
herkkää.¨

Usein sanotaan, jos merkurius on aspektoitunut vahvasti saturnukseen, tai plutoon,
heillä saattaa olla ongelmia kommunikoinnissa toisten kanssa.

saattaa puhua päälle, eikä aina ymmärrä milloin on oma puheenvuoro, ja milloin oma puheenvuoro loppuu.
tai jopa sulkeutua täysin, eikä uskalla kommunikoida ollenkaan, jos kritiikkiä tulee.

mikäli nämä asiat ovat hallussa, niin kommunikointi on todella syvää ja hyvin fokusoitunutta.
Kun mieli, dynaamisuus, ja ajoitus on hallussa, osaat nähdä asioiden ytimen, ja käyttää sitä niin,
ettei se jyrää muita alleen, (eikä välttämättä tahalteen). Parhaimmillasi kun nuo asiat ovat hallussa,
osaat kommunikoida ja tuoda julki kirkasta ja rikasta ajatusmaailmaasi.

venuskin on siellä kivasti lähellä merkuriusta kaksosissa,
kaksoset edustaa avointa ajatusmaailmaa venuksessa.
mikä tosin on neliössä plutoon.
pahimmillaan, saattaa tuoda omistushaluisuutta ja mustasukkaisuutta,
mutta kun nuo asiat ovat käsitelty, niin olet välittävä ja muista huolehtiva
koko sielultasi. saatat valita tarkasti keitä hyväksyt lähellesi, ja kun ne kerran pääsevät,
et meinaa päästää niitä pois. tai vastaavasti et välttämttä kelpuuta ketään.


aurinko sekstiili pluto:

ehkä olet kokenut elämässäsi paljon, mutta ne ovat olleet vaan opiksi.
olet vahva, ja isommatkaan elämän kriisit eivät sinua niinkään hetkauta,
osaat käsitellä vastoinkäymiset nopeasti ja sulauttaa ne elämääsi.
tallennettu
kanti
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 36


Profiili
« Vastaus #152 : 20.11.2014 14:54:38 »

Kiitos zutaten ja Ritsa tulkinnoistanne.

Ihan uskomatonta miten nuo asiat pitänee ihan täysin paikkaasa. Olen etsimässä sitä tasapainoa ailahtelevaisuuteni takia. Ettei asiat jäisi puoli tiehen sen takia, että huomaan taas siirtyneen haaveissani jonnekin muualle tai muihin asioihin. Voi juku miten paljon vaatii vaan kärsivällisyyttä olla siinä tasapainossa  Wink. En tiedä missä asioissa (miettien työuraa) noista piirteistä voisi olla hyötyä  Grin. Kaksosmerkkiä, hmm..

Ja pessimistinen olen kyllä itseäni kohtaan, mutta sitä kun on liian pitkään haaveillut ja ollut ailahtelevainen, oma arvoni on laskenut. Ja miten muut näkevät minut, ovat mm. juuri nuo myötätuntoisuus ja henkisyys. Ja ailahtelevaisuus. Harva tuntee minut ihan täysin.

Haluatko Ritsa vielä vähän tätä aukaista? Tai saa tottakai muutkin kommentoida:  "Tuo Saturnus voi myös tuoda paljon esteitä/rajoitteita eteesi, mutta myös sitä kautta aina vain vahvemman olemuksen. Riippuu lopettavatko nämä jatkuvat "iskut" etenemisen vai painatko eteenpäin ja muutut niistä huolimatta."

Btw, näkyyköhän kartalla rakkaudesta mitään? Jotenkin ite oon tuon 7.huoneen yhdistänyt siihen, ja eipä siellä näytä olevan mitään  Tongue.

Kiitos ja kumarrus.
tallennettu
Ritsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 715



Profiili
« Vastaus #153 : 20.11.2014 17:14:50 »

No siinä Saturnuksessa on se, että saatat myös ihan itse tehdä ne esteet itsellesi, niin että et usko potentiaaliisi. Lähinnä uskot helposti vain siihen, mitä konkreettisesti näet ja ulkomaailma luultavasti vahvistaa tätä, joten siitä voi tulla sellainen blokki uskoon ja henkisyyteen esimerkiksi. Voi olla vaikea hyväksyä itseään kokonaisuudessaan siis ja uskaltaa olla oma itsensä, koska Skorpionin merkki on vielä niin epäilevä ja ei välttämättä muutenkaan usko, että muut hyväksyvät sinut sellaisenaan. Voi myös luulla, että muut hyväksikäyttävät tms. jolloin ei luota muihinkaan. Tässä on hyvä tarkkailla menneisyyttä ja sitä, että oletko itse toiminut jotenkin "ei-moraalisesti", jos et.. niin voit aivan hyvin hyväksyä kaikki puolesi. Ja voit muutenkin, aina on myötätuntoa ympärillä jos antaa sen luvan itselleen ja muille, mutta kokemuksen kautta siihen on helpompi uskoa, kun näkee itse miten toimii. Eikä hae sitä hyväksyntää aina ensin ulkopuolelta.

Sinulla on myös Mars & Venus yhtymä Neitsyessä, joka on neliössä Nousumerkki yhtymä Neptunukseen. Siitä voi tulla hankaavuutta ihmissuhteisiin. Tuo Marsin ja Venuksen yhtymä kertoo suuresta valmiudesta ja potentiaalista, mutta tasapainotat sitä sen kautta miten ihmiset sinut näkevät (Asc), miten toimit (Mars) ja miten koen arvot, kauneuden ja tasapainon elämässä ja ihmissuhteissa (Venus). Ja lisäksi se Neptunus siinä, esim. illuusiot, martyyrius, henkisyys, myötätunto. Sinä luultavasti kaipaat toiminnalta ja ihmissuhteilta maanläheisyyttä ja älyllisyyttä (Neitsyt). Raimo A. Nikula sanoo, että yhtymä näiden kahden välillä on aina itsekeskeinen, mutta luova. Mars ja Venus vierekkäin myös yhdistävät eroottisuuden ja rakkauden samaan pakettiin.

Tärkeää tässä on mielestäni olla rehellinen ja myötätuntoinen toisia ja itseään kohtaan, eikä lähteä Neptunuksen uhrirooliin mukaan. Ymmärtää, että muut saattavat nähdä sinut aivan eri tavalla kuin nyt olet, ja antaa heille se anteeksi. Luultavasti toisaalta olet silti liian anteeksiantavainen, jolloin täytyykin antaa anteeksi itselleen menneet asiat, jolloin myönnyit liikaa itsesi kustannuksella. Tuo neliö näin persoonallisten planeettojen ja pisteiden välillä tuo mahdollisesti konflikteja useinkin, kunnes tasapaino on suurimmaksi osaksi saavutettu. Eli toiminta ja ihmissuhteet ajautuvat elämän kokemuksen myötä pakosti rehellisyyteen ja harmoniaan, ellet halua mennä näiden puolien päästä päähän jatkuvasti tai olla elämäsi uhri. Ja toisaalta se Neptunuksen haaveilu ja mielikuvituskin on hyvä saada tasapainoon arkielämän kanssa. Mutta tuossa on myös valtava potentiaali sellaiseen, että monet näkevät sinut voimakkaana mutta silti helposti lähestyttävänä ja viisaana.

Esimerkiksi, jos et "puolusta" omia arvojasi ja tekojasi vaan uskot miten muut sinut näkevät, niin saatat ajautua Neptunuksen uhrimentaliteettiin ja vaipua ajalehtimaan sellaiseen epätoivoon. Toisaalta jos uskot ilman konkreettista ja maanläheistä toimintaa itsesi myötätuntoiseen, viisaaseen ja tunteikkaaseen puoleen, niin olet luultavasti ainoa joka niin uskoo ja näkee. Myös erilaiset pakokeinot todellisuudesta voivat olla houkuttelevia. Itselleen tulee antaa armoa ja vapaa-aikaa jne. mutta ne voivat viedä myös mennessään, jolloin fyysinen todellisuus jää retuperälle. Nämä yhtymät tosiaan lisäksi tasapainottavat itseään vastamerkin kautta, eli niiden väliltä löytyy se tasapaino.

Muista edelleen, mitä aiemmin sanoin, että tämä on vain pieni osa karttaasi eikä edes kovin monipuolisesti selitettynä. Esim. huonesijainteja kannattaa tutkia myöskin ja muita aspekteja.
tallennettu
kanti
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 36


Profiili
« Vastaus #154 : 22.11.2014 11:36:44 »

Kiitos Ritsa sinulle tulkinnasta.

Nuo asiat mitä kirjoitit ovat ihan täysin totta. Oli vaan vaikea lukea ja hyväksyä itselleen ne. On ollut aikamoista mietintämyssyä nyt pari päivää, huomannut omat käyttäytymismallit ja miten sabotoin omalla toiminnallani elämääni/suuntaani. Itse muodostan omat esteet, eikä ne muut. Huhhuh..

Mutta tämä oli hyvä, tosi hyvä herätys minulle. Kiitos sinulle Ritsa tästä. Ja tiedän, että tuo oli vaan pieni osa karttaani, että pitäisi katsoa tarkemmin kokonaisuutta  Wink.
tallennettu
Ritsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 715



Profiili
« Vastaus #155 : 22.11.2014 13:15:46 »

Ole hyvä. Noh.. näissä asioissa voi aluksi liikaakin jännittää/pelottaa nämä eri puolet, mitkä tulevat tietoisuuteen. Vielä kun aina kerrotaan nuo ääripäät, eikä kovin moni siellä ääripäässä koko ajan ole. Kumminkin nyt jos/kun ne alkaa tiedostamaan paremmin, niin ne ovat jo muuttuneet. Ja tulevaisuus on valoisa. Smiley
tallennettu
viherkasvi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 18


Profiili
« Vastaus #156 : 23.11.2014 00:26:55 »

Tällanen mulla. Aika 4. ja 5. huone painotteinenhan tää on. Koska en osaa syntymäkarttoja ihmeemmin, tai oikeastaan en ollenkaan, tulkita niin en lähde analysoimaan sitä tänne mitenkään  :Smiley Katotaan vaan että tuleeko tuo kartta mukaan tähän viestiin....
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #157 : 23.11.2014 22:32:09 »

Viherkasvi, tuossa kun äkkiseltään karttaasi katson niin tällaista tuli mieleen:

Olet luonnostasi etevä tulkitsemaan toisia ihmisiä ja heidän mielenliikkeitään niin, että saatat sortua toisten ihmisten ja tilanteiden manipulointiin. Sinulla on voimakas tunne-elämä, jopa niinkin että se voi pelottaa sinua itseäsi (on vaikea kohdata omia tunteitaan), josta johtunee se että haluat hallita toista ihmistä. Tämä ilmenee tod.näk. rakkausrintamalla, koska silloin ihminen on haavoittuvaisimmillaan.

Saatat ottaa riskejä rakkaudessa ja pudota korkealta. Kaipaat syvää yhteyttä partneriisi. Olet luonnostasi sitoutuvaa sorttia, joka ei pelkää tehdä töitä suhteen eteen. Suhteella täytyy olla päämäärä ja sen täytyy edetä jonnekkin.

Sydämmeltäsi olet lämmin ja antelias kuin myös rohkea. et epäröi puolustaa rakkaitasi ja olet lojaali niille harvoille jotka päästät lähellesi ja jotka ovat tosiystäviäsi.  Smiley Olet humaani luonne ja aina valmis auttamaan hädässä olevia.

Verbaalisesti olet näppärä ja lahjakas. Sinulla on terävä kieli mutta osaat kietoa sen huumorin hunajalla niin, että ihmiset luontaisesti pitävät sinusta.  Smiley

Sulla on suht samanlainen kartta kuin minulla, olet ehkä syntynyt hitusen aikaisemmin kuin minä. Smiley
Sanohan mitä pidit tulkinnastani, risut ja ruusut vaan rohkeasti.  Wink
tallennettu
viherkasvi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 18


Profiili
« Vastaus #158 : 23.11.2014 23:54:53 »

Sulla on suht samanlainen kartta kuin minulla, olet ehkä syntynyt hitusen aikaisemmin kuin minä. Smiley
Sanohan mitä pidit tulkinnastani, risut ja ruusut vaan rohkeasti.  Wink

Eli olemmeko molemmat saman vuosikerran tyttöjä? Cheesy Muistan kyllä katselleeni sun karttaa sillä silmällä kun sain siitä helposti vedettyä tulkinnat omaan karttaani. Näin sitä voi helpoiten tulkita omaa karttaa kun lainaa muitten tulkintoja Grin

Mutta voin kyllä palautetta antaa. Sanotaan, että tulkinnassa osa osuu ja osa ei osu Cool Rakkausasiat olet tulkinnut oikein. Asiat on juuri noin, koska nää tunteet ovat voimakkaita niin luonnostaan pelkään ja tiedostan että esim. rakkaudessa tulen putoamaan korkealta ja täysillä jollen koita jarrutella ja varautua siihen törmäykseen maankamaran kanssa. Olen siis koko ajan varuillani etten satuta itseäni. Suuremmat tunteet pelottaa ja myös häpeän tätä "kaaottista" tunne-elämääni myös siksi etten pysty oikeita tunteitani piilottamaan. Jos joku ei minua mielytä niin se paistaa koko olemuksestani vaikka koittaisin kuinka olla avarakatseinen. Sen takia koitan pysyä neutraalilla maaperällä ettei tää cooli vaikutelma vain säry Cool Mutta manipuloija tai verbaalisesti näppärä en kyllä ole. Haluaisin olla kyllä! Luultavasti nuo ominaisuudet tulisi esille jos niitä lähtisin harjoittelemaan. Lojaali olen niille kyllä jotka lähelleni uskallan päästää ja niitä tosiaan on vain harva! Muuta en tähän hätään osaa tulkinnastasi sanoa Smiley Kiitos että jaksoit katsella smitten
« Viimeksi muokattu: 23.11.2014 23:58:51 kirjoittanut viherkasvi » tallennettu
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #159 : 25.11.2014 21:17:04 »

Sulla on suht samanlainen kartta kuin minulla, olet ehkä syntynyt hitusen aikaisemmin kuin minä. Smiley
Sanohan mitä pidit tulkinnastani, risut ja ruusut vaan rohkeasti.  Wink

Eli olemmeko molemmat saman vuosikerran tyttöjä? Cheesy Muistan kyllä katselleeni sun karttaa sillä silmällä kun sain siitä helposti vedettyä tulkinnat omaan karttaani. Näin sitä voi helpoiten tulkita omaa karttaa kun lainaa muitten tulkintoja Grin

Mutta voin kyllä palautetta antaa. Sanotaan, että tulkinnassa osa osuu ja osa ei osu Cool Rakkausasiat olet tulkinnut oikein. Asiat on juuri noin, koska nää tunteet ovat voimakkaita niin luonnostaan pelkään ja tiedostan että esim. rakkaudessa tulen putoamaan korkealta ja täysillä jollen koita jarrutella ja varautua siihen törmäykseen maankamaran kanssa. Olen siis koko ajan varuillani etten satuta itseäni. Suuremmat tunteet pelottaa ja myös häpeän tätä "kaaottista" tunne-elämääni myös siksi etten pysty oikeita tunteitani piilottamaan. Jos joku ei minua mielytä niin se paistaa koko olemuksestani vaikka koittaisin kuinka olla avarakatseinen. Sen takia koitan pysyä neutraalilla maaperällä ettei tää cooli vaikutelma vain säry Cool Mutta manipuloija tai verbaalisesti näppärä en kyllä ole. Haluaisin olla kyllä! Luultavasti nuo ominaisuudet tulisi esille jos niitä lähtisin harjoittelemaan. Lojaali olen niille kyllä jotka lähelleni uskallan päästää ja niitä tosiaan on vain harva! Muuta en tähän hätään osaa tulkinnastasi sanoa Smiley Kiitos että jaksoit katsella smitten

Manipuloija on ehkä vähän väärä sana, mutta siis meillä joilla on  pluto aspect_con mars on tarve hallita tunteitamme ja asioiden tenemistä varsinkin rakkausrintamalla kun olemme haavoittuvaisimmillamme.  Smiley Se ei oikeastaan ole hyvä eikä huono ominaisuus, me vain luonnostamme tiedämme kuinka hallita ajatuksiamme ja energioitamme niin että pysymme joko toisen ihmisen aistimattomissa tai mikäli annamme tunteidemme näkyä niin se on suunniteltua ja tarkoitettu näytettäväksi juuri sillä hetkellä jotta asiat etenisivät haluamallamme tavalla. Sinulla on kyllä tuo neliö pluton ja kuun välillä. Dramaattinne leijona-kuu tuskin haluaa pysyä piilossa, mutta pluto taas haluaa. Tässä onkin sitten selvä ristiriita.

Meille ominaista (ja skorppioonille ominaista) on nimenomaan se että hallitsemalla itsemme hallitsemme myös ympäristömme. Kaikki eivät tietenkään tätä ominaisuutta käytä vaikka voisivatkin. Olemme hyvin vaarattomia ja tutkimattomia, jotta toinen osapuoli käy varomattomaksi ja "paljastaa korttinsa ensiksi." Meille ihanteellinen tilanne on se, kun olemme perillä toisesta henkilöstä ja se toinen luulee olevansa perillä meistä.  Wink Tämä tietysti on skorppioonille ihan puhdasta selviytymistä jokapäiväisessä elämässä ja siis ihan normaalia.  Smiley

Ja kuules se on semmoinen juttu että se mitä ihminen haluaa olla niin hän myös samalla on.  Wink
tallennettu
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 937



Profiili
« Vastaus #160 : 28.11.2014 18:25:27 »

En nyt jaksa selata tätä ketjua enkä muista,että olenko tähän jo oman karttani pistänyt,mutta laitetaan nyt sitten!Saatte ihastella sitä.
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 937



Profiili
« Vastaus #161 : 29.11.2014 19:28:49 »

Saturnus, mars, kuu ja venus kartalla - mies- ja tunneasiat rassaa elämässä ja paljon?
Jaa siis mun kartalla vai jonkun toisen?
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 937



Profiili
« Vastaus #162 : 01.12.2014 22:59:44 »

sun
Cheesy
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
rantaska
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5



Profiili
« Vastaus #163 : 28.02.2015 16:44:19 »

Hei!
Tämmöinen syntymäkartta minulla!
Junon ja Pallas Athenen asemat mietityttävät; liekö merkitystä, kun ovat asreroideja.
tallennettu
jiallana
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 54



Profiili
« Vastaus #164 : 28.02.2015 16:56:43 »

Mun kartta  Cheesy
tallennettu

Elämä on.
Sivuja: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 16
  Tulostusversio  
 
Siirry: