Sivuja: 1 2 [3] 4 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Treffit  (Luettu 74832 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
skipidoway
Vieras
« Vastaus #30 : 16.08.2013 07:05:29 »

GHEDE: Mielestäni taas on hyvin kypsästi ajateltu jos olet nähnyt itsestäsi jotain piirteitä ettet ole kykenevä suhteeseen tai sitten sinulla on jotain käsittelemättömiä traumoja tai jotain. Mielestäni niitä on hyväkin pohdiskella rauhassa ja parannella haavojaan. Sinä sen itse kuitenkin parhaiten tiedät. Hätäilemällä ei tule muuta kun hätä housuun coolsmiley Toki ei sitä mitään ikuisuus selibaattiakaan kannata iässäsi päättää.
tallennettu
Thuileann
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 221



Profiili
« Vastaus #31 : 16.08.2013 12:25:22 »

No sitten saat ihan vapaasti metsästää. Mulla vaan nousee karvat pystyyn jos täällä alkaa palstagigoloita näkyä. #girlsunite

Taas miehiä syyllistetään. Angry Kuinkahan moni tämänkin foorumin jo parisuhteessa olevista naishenkilöistä on salaa täällä hakemassa itselleen uutta miesseuraa? Paikkaamassa tylsän parisuhteensa haavoja elämällä siinä uskomuksessa, että täältä nyt joku unelmien satuprinssi tulisi heidät noutamaan.

Tiedoksesi, olen käräyttänyt myös naisgigoloita kun tiedän heidän iskeneen kyntensä miehiin. Olen ollut mukana tällaisessa draamassa kolmantena osapuolena ja mukavaa se ei ollut, teen palveluksen siis niille jotka kenties eivät tiedä mihin ryhtyvät. Plus tämä palsta on täynnä herkkiä ihmisiä, jotka ovat luottavaisia ja ehkä pukevat ne vaaleanpunaiset lasit päähänsä vähän liiankin nopeasti. Tämä olisi minkä tahansa laisille palstagigoloille suhteellisen hedelmällinen "metsästysmaa". Mutta toki jokainen pitää loppujen lopuksi huolen itsestään.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5930



Profiili
« Vastaus #32 : 16.08.2013 13:05:48 »

Juu, eiks jokainen pidä huolen itsestään, ja on vastuussa itsestään.Ja miksei niinkin että gigoloitakin tarvitaan just siksi että ne pinkit lasit vaiks tippus ihmisten neniltä..jollei aikuinen ihminen tiedä ja tekee virheitä, niin sitten se oppii.ja ite en ainakaan menis ottaan vastuuta siitä, että sekaan jonkun alkavan ihmissuhteen varoittelemalla ja vaahtoamalla, eihän sitä tiedä, vaikka gigolokin kohtais lopulta kesyttäjänsä Wink
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #33 : 16.08.2013 13:14:25 »

Hmm, ei minustakaan kenellekään voi tehdä palvelusta, sillä ei voi lopulta tietää mikä kenellekin on hyväksi ja miten juuri sen tapauksen käänteet tulisivat menemään. En itsekään kokemuksieni perusteella suosittele kenellekään mitään kolmiodraamoja, mutta mistä minä voin tietää, vaikka kyseis(t)en henkilö(ide)n kuuluisi tuosta kokemuksesta oppia jotakin tärkeää, tai vain muuten kyseessä on jotenkin täysin erilainen tilanne kuin mistä itse olen kokemukseni muodostanut.
tallennettu
Thuileann
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 221



Profiili
« Vastaus #34 : 16.08.2013 13:42:56 »

Edelleen, olen itse gigolon uhri, ja olisipa ollut mukava jos joku olisi mua varoittanut etukäteen. Mutta tässähän tapauksessa oltiin sittenkin puhtain paperein liikkeellä, kun ei ole entiset suhteet kesken.
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #35 : 16.08.2013 13:55:57 »

Niin, ainahan voi keskustella ja jakaa oman näkemyksensä/kokemuksensa. On hyvä, että asioista puhutaan. Ehkä se auttaa jotakuta, ehkä toinen taas ei suostu kuuntelemaan, mutta muuta ei voi. Kyllähän se muakin harmittaa nähdä jos joku menee ja lyö päänsä seinään, vaikka olisi periaatteessa voinut estää sen. Mutta kun aina ei ole tarkoitus estää sitä.. (ja liian usein sitä näkee muiden tilanteet omien tilanteidensa kopioina, vaikkei se niinkään usein ole)
tallennettu
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #36 : 16.08.2013 14:22:49 »

Huh huh mikä R U I K U T U S!
Jokainen tekee itse valinnan kenet haluaa ja kenet kanssa hengailee. Jos gigolon otteeseen joku pääsee niin hyvän kyydin siitä saa, nauttikaa mutta herrajumala sentään, olkaa nyt itsenäisiä naisia jolla on omat ohjakset kenen tahansa edessä!
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Ave^^
Vieras
« Vastaus #37 : 16.08.2013 14:31:26 »

^
 2funny aivan mahtavaa, asennetta pitää olla!


Mutta ei, kyllä ihmissuhdeasioissa voi saada pahasti siipeensä, jos lähtökohtaisesti luulee toista luotettavaksi ja ihan hyväksyttäväähän silloin on kokea niin.

Mutta muuten ihmiset, miksi jälkikäteen kategorisoida itsensä sanan uhri-taakse? Shit happens, välillä tekee vääriä valintoja, mutta että miksi identifioitua uhriksi? Tuli vain mieleen tässä..
tallennettu
Thuileann
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 221



Profiili
« Vastaus #38 : 16.08.2013 15:36:51 »

Ja jälleen kerran pääsemme siihen, miten "whistle blower"-rooli on epäkiitollinen ja vaikea. Minua on tässä threadissa syyllistetty lyhyessä ajassa mm. miestenvihaajaksi, frigidiksi raukkikseksi ja psykologisesti epävakaaksi.
tallennettu
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #39 : 16.08.2013 15:42:14 »

Mikä nyt oikein on ongelma?  Huh
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5930



Profiili
« Vastaus #40 : 16.08.2013 15:44:11 »

Ei kai sentään?
Se tietenkin on eri asia, jos itse moisia vikoja katsoo jonkun itsessään osoittavan. Ei käsittääkseni kukaan oo tomosta sinusta sanonu, paitti sinä itte.
tallennettu
Thuileann
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 221



Profiili
« Vastaus #41 : 16.08.2013 15:44:41 »

Ei yhtään mikään. Tikusta asiaa, kuten näkyy olevan viime aikojen trendi tällä palstalla. Vahinkoa ei ole tällä palstalla tapahtunut, kun varoitukseni oli aiheeton. Ihmettelen siis tätä vastahyökkäystä.
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #42 : 16.08.2013 15:47:11 »

Tuskinpa kukaan tätä keskustelua on sulle henkilökohtaisesti tarkoittanut, nää on asioita, minkä parissa me kaikki pyörimme tavalla tai toisella, ollaan koettu mitä ollaan koettu ja etsitään erilaisia tapoja suhtautua. Ihan vaan koska aihe kiinnostaa, ei mitään muuta.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5930



Profiili
« Vastaus #43 : 16.08.2013 15:49:27 »

Aihe vain herättää keskustelua, siitä tässä on minun nähdäkseni kyse. Ei mistään vastahyökkäyksestä.
Mutta no niin, skorpionit  Tongue
tallennettu
Thuileann
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 221



Profiili
« Vastaus #44 : 16.08.2013 15:52:52 »

Minun viestini tämän aloitti, ja sen aiheuttamat reaktiot näyttävät olevan vahvasti minulle ja/tai muille gigolon uhreille osoitettuja.

Tästä on tullut jo niin iso off-topic, että tällä ei ole enää mitään funktiota. Palatkaamme treffi-ilmoituksiin, ja onnea kaikille jotka sellaisen tänne laittavat. Toivon, että palstalla on edelleenkin rehellisiä ihmisiä.
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] 4 5
  Tulostusversio  
 
Siirry: