Sivuja: 1 [2] 3 4 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Treffit  (Luettu 74088 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Morwenna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 69



Profiili
« Vastaus #15 : 14.08.2013 18:58:49 »

Miksei muka, Ghede? Ihan fiksulta sälliltä vaikutat ainakin näin mutu-tuntumalla  Smiley
tallennettu
ghede
Vieras
« Vastaus #16 : 14.08.2013 19:05:10 »

No mulla on tällä hetkellä vielä kaikenlaisia selvittämättömiä päänsisäisiä komplekseja, joilla en haluaisi vaivata ketään muuta ihmistä. Ei kannata koskaan luottaa pelkkään mutu-tuntumaan. Saatan olla aivan erilainen ihminen kuin täällä annan itsestäni ilmi, joten pettymyksen mahdollisuus on suuri.
tallennettu
skipidoway
Vieras
« Vastaus #17 : 14.08.2013 19:18:58 »

No mulla on tällä hetkellä vielä kaikenlaisia selvittämättömiä päänsisäisiä komplekseja, joilla en haluaisi vaivata ketään muuta ihmistä. Ei kannata koskaan luottaa pelkkään mutu-tuntumaan. Saatan olla aivan erilainen ihminen kuin täällä annan itsestäni ilmi, joten pettymyksen mahdollisuus on suuri.
Tää nyt ei liity mitenkään mihinkään, mutta onko sun profiilikuvana Nick Cave?
tallennettu
ghede
Vieras
« Vastaus #18 : 14.08.2013 19:23:08 »

Ei vaan nerokas, mutta jo edesmennyt Billy Mackenzie. Cry
tallennettu
Morwenna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 69



Profiili
« Vastaus #19 : 14.08.2013 19:24:27 »

Eiköhän kaikki ole täällä anonyymisti hieman erilaisia kun livenä. Mä uskon silti että sä oot ihan fiksu tyyppi  Cool

Jooh... Noita omia mörköjä riittää mullakin mutta jotenki sitä pärjää. Mut se onkin jo toinen juttu.
tallennettu
ghede
Vieras
« Vastaus #20 : 15.08.2013 09:38:44 »

No sitten saat ihan vapaasti metsästää. Mulla vaan nousee karvat pystyyn jos täällä alkaa palstagigoloita näkyä. #girlsunite

Taas miehiä syyllistetään. Angry Kuinkahan moni tämänkin foorumin jo parisuhteessa olevista naishenkilöistä on salaa täällä hakemassa itselleen uutta miesseuraa? Paikkaamassa tylsän parisuhteensa haavoja elämällä siinä uskomuksessa, että täältä nyt joku unelmien satuprinssi tulisi heidät noutamaan.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #21 : 15.08.2013 10:05:55 »

No miksei saisi hakea?! Oli sitten ukko tai akka, suhteessa tai ei, niin mitä se ulkopuolisille kuuluu, hakeeko unelmiensa seuraa täältä, tai sitten jostain muualta.
Ja siis varmastikin moni henkinen tyyppi ajattelee, että tämmöseltä saitilta vois löytyä samanhenkistä seuraa.

Mulla on kyllä omastatakaa tuommonen epähenkinen kauris tuossa, jossa riittää pähkittävää enemmän kun tarpeeksi, mutta noin niinkun yleensä.
tallennettu
Morwenna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 69



Profiili
« Vastaus #22 : 15.08.2013 10:18:06 »

Siitä vaan treffiseuraa etsimään jos siltä tuntuu Smiley on kai tämäkin foorumi ihan sallittua aluetta sille aiheelle.

Itse en treffiseuraa ole vailla mutta keskustelukumppaneita on aina kiva olla, oma  leijona -  skorpioni -  rapu -miekkoseni kun ei myöskään ole sitten tippaakaan kiinnostunut mistään henkisestä  laugh

muoks. niin siis hän on tuossa on hänen arska, kuu ja nousumerkkinsä, ei mulla kolmea miestä sentään ole Cheesy
tallennettu
ghede
Vieras
« Vastaus #23 : 15.08.2013 18:30:06 »

No miksei saisi hakea?! Oli sitten ukko tai akka, suhteessa tai ei, niin mitä se ulkopuolisille kuuluu, hakeeko unelmiensa seuraa täältä, tai sitten jostain muualta.
Ja siis varmastikin moni henkinen tyyppi ajattelee, että tämmöseltä saitilta vois löytyä samanhenkistä seuraa.

Mulla on kyllä omastatakaa tuommonen epähenkinen kauris tuossa, jossa riittää pähkittävää enemmän kun tarpeeksi, mutta noin niinkun yleensä.

En minä suoranaisesti ole väittänytkään etteikö saisi hakea. Halusin vain korostaa edellisessä viestissäni sitä, että kokemukseni mukaan usein miehiä syytetään suuremmalla todennäköisyydellä gigolomaisuudesta kuin naisia. Tietysti onhan täällä foorumilla varmaan naisenemmistö, joten syyttävien sormien lukumäärä on senkin takia suurempi. Itse en kyllä haluaisi olla osallisena missään kolmiodraamoissa. Henkisyydestä ja ulkopuolisuudesta en sitten osaa sanoa mitään.
tallennettu
skipidoway
Vieras
« Vastaus #24 : 15.08.2013 18:32:20 »

Tää on kyllä surkein treffiketju ikinä Cheesy
tallennettu
ghede
Vieras
« Vastaus #25 : 15.08.2013 18:34:08 »

Älä nyt vielä mene sanomaan. Kyllä tästä vielä noustaan. :Smiley
tallennettu
Hamal
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 374



Profiili
« Vastaus #26 : 15.08.2013 20:00:52 »

Vaihdetaan -89 Corollan kardaaniakseli toimivaan Stihlin moottorisahaan

Vai miten se meni...
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #27 : 15.08.2013 21:52:11 »

No mulla on tällä hetkellä vielä kaikenlaisia selvittämättömiä päänsisäisiä komplekseja, joilla en haluaisi vaivata ketään muuta ihmistä. Ei kannata koskaan luottaa pelkkään mutu-tuntumaan. Saatan olla aivan erilainen ihminen kuin täällä annan itsestäni ilmi, joten pettymyksen mahdollisuus on suuri.

Monesti sitä suurentelee noita asioita päänsä sisällä.Omia pelkoja ja harhakäsityksiä siis. En usko että sinä mikään paatunut hullu psykopaatti kriminaali murhaaja olet ja uskon kyllä vakaasti siihen että jokainen ihminen on pohjimmiltaan hyvä, haluaa uskoa tekevänsä hyvää, ja yrittää tehdä hyvää vaikka kuinka vääristynein keinoin. Niin, että jos vertaat nyt iteäsi realistisesti johonkuhun, vaikka Breivikiin niin kysyppä itseltäsi ootko sittenkään niin sietämätön ihminen? Ehkäpä ootkin itseasiasa ihan mukava kaveri.

Ja miten sun kompleksit muka vois jotakuta muuta vaivata? Sehän on vastapuolen itse päätettävissä miten asiaan suhtautuu. Vaivautuuko vai ei jne. Ja on myös sun valinta miten itse suhtaudut sun niin sanottuihin komplekseihin. Smiley
tallennettu
Hamal
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 374



Profiili
« Vastaus #28 : 15.08.2013 22:27:08 »

ghede: Kaikki ne mitä sä näet tällä hetkellä ongelmina on selvitettävissä ja ratkeaa varmasti aikanaan  Smiley Jotkut asiat vaatii puhdistautumista ja usein täysin päinvastaisilla tavoilla kuin ensin uskoisi (luopuminen, vapautuminen ja itsensä hyväksyminen sen sijaan että hakkaisi päätä seinään), jotkut ongelmat ovat jopa ihan puhtaasti illuusioita.

Itsesi hyväsymällä, itseäsi rakastamalla ja sitä kautta itseäsi tutkimalla voit nähdä mikä on totta ja mikä ei ja jotain uuttakin voi paljastua. Puhdistuminen on paras mahdollinen asia jonka itselleen voi suoda, mahdollisesta kivusta huolimatta.

Ja kun joku sinua rakastaa, hän tekee sen sinun omista möröistäsi huolimatta  Smiley
tallennettu
Hamal
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 374



Profiili
« Vastaus #29 : 15.08.2013 22:41:04 »


Heitetään nyt sitten treffi-ilmoitusta täältäkin:

Nuorimies Jyväskylästä etsii hörhöilyhenkistä treffiseuraa ikähaitarilla 20-25v.

Itseäni kiinnostaa elämässä eniten nämä henkiset asiat sekä tietysti tärkein intohimoni ja harrastukseni eli musiikki.

Astrologiset planeettasijaintini lukevat tuossa alempana jos joku haluaa niistä arvioida meikäläisen luonnetta  Smiley

Kerrothan itsestäsi yv:llä
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4 5
  Tulostusversio  
 
Siirry: