Sivuja: [1] 2 3 ... 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Treffit  (Luettu 74902 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
tripla
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 38


Triplaleijona


Profiili
« : 02.07.2013 20:15:16 »

Hei, voiko tällä foorumilla yrittää löytää treffikavereita?

Vaatimattomuuteni estää minua paljastamasta muuta kuin, että olen triplaleijona.

Kuvia saa vaihtarina. Miehet tietysti ensin.

Uups. Väärinkäsitysten ehkäisemiseksi korostan, että etsin vain naisia. Ikähaarukka on 30-45.
tallennettu

leijona askendentti = aurinko, kuu venus
rapu merkurius = mars
neitsyt jupiter pluto uranus
skorpioni neptunus
oinas chiron = keskitaivas, saturnus
aurinko = mars / venus
kuu = mars / pluto
venus = aurinko / kuu, merkurius / jupiter
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5931



Profiili
« Vastaus #1 : 02.07.2013 20:26:33 »

Too much  leijona for me  Grin
Ovat elämässäni pahimpia ja parhaita, mutta parhaatkin ovat olleet ihan kamalia Wink Ja tuplatripla megaleijonia  buck2
tallennettu
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #2 : 02.07.2013 20:45:18 »

Hmm--- triplaleijona ja vaatimattomuus ei kuulu samaan lauseeseen!   2funny
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
skipidoway
Vieras
« Vastaus #3 : 31.07.2013 14:27:38 »

Täällä ois kans hyvännäkönen blondi, Tripla lejjona Tampereelta coolsmiley Aloittajan kanssa en uskalla treffeille koska olen rasisti kuu leijonia kohtaan Cheesy Liikaa huonoja kokemuksia  buck2
Itsestäni voin kertoa sen verta, että olen todella ujo joten tälläinen netin kautta tutustuminen voisi olla minun juttuni. Fanitan kissoja ja kilttejä ihmisiä  smitten
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5931



Profiili
« Vastaus #4 : 31.07.2013 18:26:03 »

Joo, pannaanpas heti kärkeen kaksi triplaleijonaa yhteen ja katsotaan mitä tapahtuu  Cool  Grin Täähän olis erittäin mielenkiintoen projekti  :Smiley
tallennettu
Tuisku12
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 73



Profiili
« Vastaus #5 : 31.07.2013 18:47:04 »

Oiskohan siinä kahdella triplajellonalla tiedossa sähinää ja säihkettä vai rähinää ja räiskettä. Cheesy  coolsmiley

Etsiä kannattaa, eihän sitä ikuna tiedä kehen törmää.  Wink Toivottavasti natsaa ja lykkyä pyttyyn!  smitten
tallennettu
m.magia
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 453



Profiili
« Vastaus #6 : 31.07.2013 19:52:18 »

Niin, miten se on, onko tuollaisessa tapauksessa enemmän magneettista vetoa vai hylkimistä?
tallennettu

aurinko merkurius kauris - kuu mars vaaka - askendentti rapu - venus saturnus pluto skorpioni - neptunus uranus jupiter jousimies - keskitaivas vesimies
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5931



Profiili
« Vastaus #7 : 01.08.2013 13:19:39 »

Leijonan kyseessä olessa sanoisin että hylkimistä enemmän  Cool Kaks NIIN isoa egoa, ettei ihan likittäin toistansa mahdu  smitten
Jos ne ois vaikkapa triplakaloja, niin ehkäpä se olisi enemmän toistaan puoleensa vetävää?
Minä en tiiä, koha mietiskelen vaan Cheesy
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #8 : 01.08.2013 13:41:29 »

Kaksi triplakalaahan vain kelluskelee molemmat, eivätkä tee kumpikaan liikettä mihinkään konkreettiseen suuntaan.

Mut joo, tää tuplakala pitää kaikista kaloista aina, mutta kun niitten kanssa aina vaan lillutaan ja lillutaan sitten.  Wink Grin
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5931



Profiili
« Vastaus #9 : 01.08.2013 17:56:05 »

Mähän oon muuten eräänlainen triplakala, ja Neptunikko ny muutenkin.
Mut en kyllä tule Kalain kanssa kovin hyvin toimeen...lie tosin syy muissa vaikutteissa. Kalat senku lilluu ja minä en tajua ollenkaan Cheesy

Mut hei,sen oon huomannu, että Vaakavaikutteiset tulee hyvin toimeen toistensa kanssa jo ihan lapsosina Smiley
Oliskohan kaksi vaakavoimaista paras yhtälö, jos kaksi saman merkin edustajaa nyt halutaan yhteen tunkea?
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #10 : 02.08.2013 20:15:55 »

Täällä on tripla jouskari:  aurinko kuu merkurius
Mutta taidan olla sulle liian nuori (?), alle 25 menee.  coolsmiley
En sitte juuri tiedä, miten jellonat sitten tulee mun kanssa toimeen vai tuleeko. Lähinnä neitsyt-merkkisiä tyyppejä on pyörinyt lähipiirissä, nykyään alkaa näkyä enemmän ilman merkkejä, vaakoja ja kaksosia.
Oli mulla lapsena yksi jellona-kaveri ja sillä paloi välillä käämit mun kanssa ku olin välillä niin yli-itsevarma.   Wink
tallennettu
Thuileann
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 221



Profiili
« Vastaus #11 : 03.08.2013 11:44:27 »

Jahas, tripla, mitäs sille vaimollesi nykyään kuuluu?  Cool
tallennettu
tripla
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 38


Triplaleijona


Profiili
« Vastaus #12 : 14.08.2013 18:34:38 »

Hei, suurkiitos kaikista upeista vastauksista!

Niin, ja lisää vaan naaraita apajille.  Cool

Olen todellakin nykyään vapaalla jalalla. Lisää samanlaisia uroksiakin vaan tänne. Jos meitä löytyy tarpeeksi, niin ehkä saadaan astrotreffipalstakin tänne kehitettyä. Varmasti myös lisäisi kiinnostusta astrologiaan.
tallennettu

leijona askendentti = aurinko, kuu venus
rapu merkurius = mars
neitsyt jupiter pluto uranus
skorpioni neptunus
oinas chiron = keskitaivas, saturnus
aurinko = mars / venus
kuu = mars / pluto
venus = aurinko / kuu, merkurius / jupiter
Thuileann
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 221



Profiili
« Vastaus #13 : 14.08.2013 18:46:08 »

No sitten saat ihan vapaasti metsästää. Mulla vaan nousee karvat pystyyn jos täällä alkaa palstagigoloita näkyä. #girlsunite
tallennettu
ghede
Vieras
« Vastaus #14 : 14.08.2013 19:57:05 »

No sinkkuja ollaan täälläkin, mutta ei musta taija oikein olla parisuhteeseen. Undecided
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 ... 5
  Tulostusversio  
 
Siirry: