Sivuja: 1 2 [3] 4 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: 11:11 tähtiportti energiat ja niiden vaikutukset  (Luettu 63367 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #30 : 09.11.2005 11:15:57 »

:smitten:Kiitos smitten
    Jos sallitte Mirjam ja Elektra,pitäisin teitä kädestä tuolloin....ajatuksissani angel

"Otan aina vapaasta tahdosta tarjotun käden käteeni! Ja päästän hetken päästä irti"  Wink
 smitten

Mukana ollaan  smitten
tallennettu
Alcedo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 432


Jeh!


Profiili
« Vastaus #31 : 09.11.2005 15:56:50 »

Mietinpä tässä itsekseni tuntisimmeko energiat voimakkaampana jos me yhdessä 11.11.tiettynä kellon aikana hiljennymme lähettämään valoa ja rakkautta maailmaan?(menikö ihan metsään? Embarrassed)Itse en tunnista energioita yksinäni mutta ryhmän tuki voisi auttaa.

Niin tai vastaanottamaan sitä?  Cheesy
Kyllähän sitä ryhmässä on voimaa!
Niin, eikös se ole yksi ja sama asia: kun lähettää rakkautta, niin sitä myös saa - ehkäpä moninkertaisestikin.  smitten smitten smitten
tallennettu

Alcedo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 432


Jeh!


Profiili
« Vastaus #32 : 09.11.2005 16:07:59 »

Lainaus
Mut nyt ei ehi selitteleen...  smitten Jos siinä jotain selittelemistä on...?
Ei kai puhtaassa rakkaudessa selittelemistä tarvitakaan. Joten rakkaudellista päivää suuren ristin alle sinullekin.  smitten smitten smitten
tallennettu

irkkunen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 184



Profiili
« Vastaus #33 : 09.11.2005 17:51:58 »

Hengessä mukana klo 11. Mulla on silloin musatunti, mikäs sen sopivampaa Grin
tallennettu

aurinko merkurius venus kaksoset , kuu vesimies , askendentti vaaka , mars kalat
Keltainen Planetaarinen Tähti
ptusan
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10


Profiili
« Vastaus #34 : 11.11.2005 13:20:33 »

Kello 1100 tuli ja meni. Wink Nytten on nälkä. Syämään ja ruokkimaan kaksi nälkäistä suuta.
tallennettu
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #35 : 11.11.2005 13:25:20 »

Kello 1100 tuli ja meni. Wink Nytten on nälkä. Syämään ja ruokkimaan kaksi nälkäistä suuta.

Näin pääsi käymään Smiley Mie keittelen nyt timjamiyskänsiirappia ja kun saan sen pullotettua, lähden käymään työpaikalla tsekkaamassa tilanteen.  Smiley
tallennettu
Itse
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 34


Profiili
« Vastaus #36 : 11.11.2005 13:45:50 »

Suomessa tullut tieto auttaa Suomessa. Muualla tullut tieto auttaa muualla. Eihän astro karttaakaan voi tehdä kuinka vaan.

Höh - sittenhän olen ihan suotta käynyt lontoon murretta vääntävässä astro.comissa kartan teossa, kun se ei kosketakaan minua, savon likkaa  Shocked Huh

Suomestahan se Pohjolan valokin tulee niinkuin Kehokin on puhunut.
tallennettu
Ikiaika.
Vieras
« Vastaus #37 : 11.11.2005 16:25:02 »

Suomessa tullut tieto auttaa Suomessa. Muualla tullut tieto auttaa muualla. Eihän astro karttaakaan voi tehdä kuinka vaan.

Höh - sittenhän olen ihan suotta käynyt lontoon murretta vääntävässä astro.comissa kartan teossa, kun se ei kosketakaan minua, savon likkaa  Shocked Huh

Määritä astrokarttaasi, syntymäpaikaksesi Lontoo, tai etelänapa. Toinen vaihtoehdoista on ainakin, täysin "pihalla".

Sama on tiedon kanssa, näissä asioissa.
« Viimeksi muokattu: 11.11.2005 16:27:09 kirjoittanut Ikiaika » tallennettu
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #38 : 11.11.2005 19:36:10 »

Suomessa tullut tieto auttaa Suomessa. Muualla tullut tieto auttaa muualla. Eihän astro karttaakaan voi tehdä kuinka vaan.

Höh - sittenhän olen ihan suotta käynyt lontoon murretta vääntävässä astro.comissa kartan teossa, kun se ei kosketakaan minua, savon likkaa  Shocked Huh

Määritä astrokarttaasi, syntymäpaikaksesi Lontoo, tai etelänapa. Toinen vaihtoehdoista on ainakin, täysin "pihalla".

Sama on tiedon kanssa, näissä asioissa.

No jaa - kun en ole syntynyt Lontoossa, etelänavalla enkä pihalla, vaan tuossa tien toisella puolella olevassa rakennuksessa, jossa silloin 60-luvulla oli vielä synnytysosasto. Tämä on Suomessa tullutta tietoa. Nämä tiedot olen antanut astro.fi-sivuille. Ja saanut (***-näköisen kartan) angel

Kun menen astro.com sivulle, niin ne ovat lontoonmurteella, eli tieto on muualta tullutta, eikös vaan.  coolsmiley

Mutta perskutarallaa... kun olen näpsytellyt astro.com-sivulle oman astroaikani ja paikkani, niin tiedot ovat hyvinkin samankaltaiset kuin astro-fi -sivulla Shocked

Suomessa tullut tieto auttaa Suomessa, mutta muultakin tullut tieto voi auttaa Suomessa.   Cheesy

Sama on tiedon kanssa yleensäkin, vapaa valinta mitä sillä tiedolla tekee  smitten

Onnellisen tiedostavana Elektra
tallennettu
Keho
Vieras
« Vastaus #39 : 11.11.2005 20:16:54 »

Tuosta aiheesta voitaisiin keskustella uudellakin teoillaan eli vain niin, ettei hylätä myöskään isiemme perua eli sitä viisautta, jota ovat mieliimme perintöinään jättäneet ja jotka tuovat hedelmää koko planeetalle. Sillä totta se Pohjolan Valon teon jo ovat.  smitten

Sillä olemme sen työn tehneet nyt teoilleen, josta ovat meillekin vain sanoin "ulkomaalaiset" kertoneet, koska eivät vielä tienneet muusta.  angel
« Viimeksi muokattu: 11.11.2005 20:22:46 kirjoittanut Keho » tallennettu
Alzbeta
Vieras
« Vastaus #40 : 11.11.2005 21:01:24 »

Liityn minäkin tähän rakkauden piiriin.  smitten

Tosin mitään erityisen kohottavaa en tässä päivässä ole huomannut.
Stressaantunut tekemättömistä töistä sitten masennus ja lopulta väsymys
 tickedoff  crazy2
tallennettu
Ikiaika.
Vieras
« Vastaus #41 : 11.11.2005 21:35:22 »

Tuosta aiheesta voitaisiin keskustella uudellakin teoillaan eli vain niin, ettei hylätä myöskään isiemme perua eli sitä viisautta, jota ovat mieliimme perintöinään jättäneet ja jotka tuovat hedelmää koko planeetalle. Sillä totta se Pohjolan Valon teon jo ovat.  smitten

Sillä olemme sen työn tehneet nyt teoilleen, josta ovat meillekin vain sanoin "ulkomaalaiset" kertoneet, koska eivät vielä tienneet muusta.  angel

Keho ropisi "pojo" kovalla äänellä säkkiisi. 2funny 2funny 2funny
tallennettu
selkälokki
Vieras
« Vastaus #42 : 11.11.2005 21:39:16 »

Voi ei, taas meni töissä hässäkässä koko päivä, enkä muistanut OLLENKAAN tätä juttua.
Kurkku tosin tuli eilen illalla kipeäksi. Varmasti siksi sekin kipeytyi, kun mulla ei ole ns. suuta sanoa itseäni irti koko paikasta. tickedoff

Kuhan tästä....
tallennettu
Ikiaika.
Vieras
« Vastaus #43 : 11.11.2005 21:45:20 »

Voi ei, taas meni töissä hässäkässä koko päivä, enkä muistanut OLLENKAAN tätä juttua.
Kurkku tosin tuli eilen illalla kipeäksi. Varmasti siksi sekin kipeytyi, kun mulla ei ole ns. suuta sanoa itseäni irti koko paikasta. tickedoff

Kuhan tästä....
Kurlaa suolavedellä. parin tunnin välein.
tallennettu
Keho
Vieras
« Vastaus #44 : 11.11.2005 22:02:32 »


Keho ropisi "pojo" kovalla äänellä säkkiisi. 2funny 2funny 2funny

Kiitosta vaan, sillä ajattelinkin, etteikö kukaan muu huomaa olla isänmaallinen kuin me kaksi!  :Smiley
Ja tietysti kyllä jo muutama muukin, jotka jo tietävät mistä oikein on kyse, mutteivat juurikaan tänne kertoile omiakaan kokemuksiaan vain sen takia, että keskittyivät tämän totuuden esiin tuomiseen.  Cool

Sillä tarkoitustahan ei olekaan ketään tehdä toimettomaksi vaan ainoastaan kertoa se, että eri ihmiset ovat ne, jotka tekevät nämä kertomansa tarinat teoiksi ja ne olemme me!  Smiley

Sillä tässä ylösnousemuksen teoissa, joka on muuten tänään alkanut aivan uusilla teoillaan, olemme me suomalaiset eli sen Pohjolan Valon "aivot" ne, jotka sen saavat aikaan vain niillä teoillamme, jotka tänään valmistuivat. Ja työtämmehän olikin sen totuuden esiin tuominen, josta tuolla esim. Mikaelin viesteissä tai Kryonkinkin kanavoimana kertoivat, sillä kysehän on todellakin aivan puhtaasti vain siitä työnjaosta, jonka tähden tästäkin nyt vasta puhummme. Sillä vasta nyt alkaa meidän vuoromme kertoa siitä, miten me sen teimme teoilleen.  coolsmiley smitten
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] 4 5
  Tulostusversio  
 
Siirry: