Sivuja: 1 2 3 [4] 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: 11:11 tähtiportti energiat ja niiden vaikutukset  (Luettu 62567 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Aniara
Vieras
« Vastaus #45 : 11.11.2005 21:05:58 »

Mahtavat energiat!
Te jotka ette ole vielä ehtineet meditoida tälle päivälle - suosittelen!
Kannattaa oikein nautiskella. smitten
tallennettu
kamomilla
Vieras
« Vastaus #46 : 11.11.2005 21:18:17 »

Joogasin tänään, uskomattoman helppoa ja kaunista.  smitten
Valoa kaikille!
tallennettu
Ikiaika.
Vieras
« Vastaus #47 : 11.11.2005 21:25:46 »

Kiitosta vaan, sillä ajattelinkin, etteikö kukaan muu huomaa olla isänmaallinen kuin me kaksi!  :Smiley

Katsos tässäkin asiassa pätee vanha sanonta: Se joka kuuseen kurkoittaa, katajaan kapsahtaa. smitten smitten smitten
tallennettu
Keho
Vieras
« Vastaus #48 : 11.11.2005 21:33:16 »

Ja katajainen kansahan me juuri olemmekin, joten oikea oli suunta!  smitten
tallennettu
Ikiaika.
Vieras
« Vastaus #49 : 11.11.2005 21:37:02 »

Ja katajainen kansahan me juuri olemmekin, joten oikea oli suunta! smitten

Älä, Keho naurata.  smitten Mulla tulee vatsa kipeksiiiiiii. 2funny 2funny
tallennettu
Fish
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 28


Profiili
« Vastaus #50 : 11.11.2005 21:37:40 »

Uskomattoman ihana päivä! smitten smitten Yksi toiveistani on tänään toteutunut! Olen toivonut, että ihmiset tulisivat luokseni vapaasta tahdostaan ja antaisivat vapaaehtoiseen maksuun perustuvaan maksun. Ja näin tänään on käynyt!!  smitten
Joten luomalla Itse totuudeksi sen minkä jo tiesinkin olevan totta, myös huomasin  Itse olevani se  Luoja!! smitten smitten
« Viimeksi muokattu: 11.11.2005 22:01:43 kirjoittanut Fish » tallennettu

Aurinko  Kalat 
Kuu  Härkä 
Nousu Vaaka
Keho
Vieras
« Vastaus #51 : 11.11.2005 21:46:36 »

Ja katajainen kansahan me juuri olemmekin, joten oikea oli suunta! smitten

Älä, Keho naurata.  smitten Mulla tulee vatsa kipeksiiiiiii. 2funny 2funny

Nyt kuulehan Ikiaikaiseni on sen Ilon aika tullut, joten sen tähden tuon sanoin! Sillä nyt Pohjolan Valomme jokaisella säteellä on oikea taajuutensa sen Ilon tuomiseksi myös niille, jotka vielä luulevat sen elämän olevan pelkkää kurjuutta tai kärsimystä, sillä ihmeille teimme juuri alun!  Wink smitten
Sillä ennen vanhaanhan minäni olisi luullut, että vinoilet vaan nythän sen näin jo oikealla lailla koko Itsesi teot eli sen suuren Ilon ja Rakkauden omien tekojemme tähden, joten olenko vain Luojamme Iloon takertunut.  Cheesy smitten
tallennettu
Ikiaika.
Vieras
« Vastaus #52 : 11.11.2005 22:23:05 »

Minä nauran ja nauran vieläkin, koko kansa kapsatanut katajaan. Siksi olemme katajainen kansa. Suuri halaus Sinulle Keho  smitten Naurattaa kun ymmärtää omatkin vaikeutensa.  2funny 2funny 2funny
tallennettu
Alcedo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 432


Jeh!


Profiili
« Vastaus #53 : 11.11.2005 22:47:25 »

Täällä naurua piisaa - ei kun mukaan!  2funny 2funny 2funny
tallennettu

hopeatähti
Vieras
« Vastaus #54 : 11.11.2005 22:49:04 »

Moikka  Smiley

Aivan upeat energiat, mikä päivä  Cheesy smitten

Eilen löysin jotain mikä oli mukamas hukassa vaikkakin ihan pään päällä  angel ja tänään jopa mieheni heräsi aamu puoli 6 ja sanoi, että kummasti tuntuu kuin olisi jouluaatto  smitten

Ystäväni ihmetteli työkavereiden kanssa että miksi niin suuri joutsenparvi lähti kohti pohjoista ...   Grin smitten

Valoa ja iloa kaikille  smitten smitten
tallennettu
monikakson
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 259


Look thru' the light


Profiili
« Vastaus #55 : 12.11.2005 18:47:15 »

Mulla lähti eilen illan aikana ääni eikä ole vieläkään palautunut. Multa ei oikeastaan koskaan lähe ääni enkä nyt niin hirveän flunssainen ole ollut. Poskionteloissa jotain ollu, mut ei kummempaa.
Tunsin itseni päivällä myös tavallista tyhmemmäksi ja illalla oli poissaoleva olo. Olin yksissä pirskeissä missä oli tuttuja, mutta tunsin itseni ulkopuoliseksi, vaikka paikkakin oli tuttu.

Sellainen hauska juttu, että ennen kuin tiesinkään tuosta tähtiportista, niin mulla oli tunne, että tuo päivä on jotenkin merkittävä, että silloin tapahtuu jotain. No ääni meni, mutta ei tapahtunut mitään huomattavaa.
Mutta mä taidan olla aika tukossa, ettei mitkään energiat pääse edes vaikuttamaan.  Sad Viikko sitten sunnuntaina sain hieman hieronnan yhteydessä energiahoitoa ja pari seuraavaa päivää kuljin hymyissä suin. Nyt tuntuu taas, että voisin milloin tahansa hajota palasiksi lattialle.
tallennettu

Feel the life in you and you want to live
Nothobel
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 19


Keltainen Magneettinen Soturi


Profiili
« Vastaus #56 : 12.11.2005 23:08:10 »

Olipa kivaa löytää tämä ketju, kun olen monta vuotta koettanut kysellä ja etsiä tietoa tästä 11:11 -asiasta. Minua on alkanut vähitellen vaivaamaan luvun 11 jatkuva ilmaantuminen elämääni joka mahdollisessa asiassa  Huh

Ensimmäinen 11:11 oli esikoispoikani, joka syntyi 11.11.1995 - olemme siis juuri viettäneet 10-vuotissynttäreitä  Smiley

Menin naimisiin 11-päivänä (olemme jo eronneet). Hee, tiedän että 11 ei ole ihan paras mahdollinen avioliiton elämänpolun numero.

Etunimeni on 11 ja sukunimeni on 11.

Eron jälkeen kahden seuraavan asunnon numero oli 11. Yhteisen olikin 10-12 eli se 11 oli piilossa siellä keskellä  Wink

Viimeisin miesystäväni on minua 11 vuotta 1 kuukauden ja 1 päivän vanhempi.

Esikoisen isä on syntynyt 1.1. ja on minua 11 vuotta vanhempi.

Tuossa oli muutama tärkein, jotka muistuivat tässä mieleeni - sitten on tietenkin ne "tavanomaiset" 11:11 sattumat eli esim. kellonajan katsomiset juuri 11.11 jne.

Siis olenhan toki vieraillut niillä 11:11 gate -sivuilla, mutta jotenkin on jäänyt kuitenkin epäselväksi, että mikä tämän merkitys oikein nyt sitten on??

Löytyisikö infoa  Smiley Smiley
tallennettu

Aurinko, Kuu, Merkurius, MC - Härkä
AC - Neitsyt
Venus - Kaksoset
Mars - Vaaka
Tulivuohi
Rakkauden valo
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5905


Aurinko härkä, nousu neitsyt, kuu kaksonen.


Profiili WWW
« Vastaus #57 : 13.11.2005 21:58:11 »

Itselleni ei tapahtunut mitään kovin erityistä 11.11, tai en ainakaan "huomannut" tai tiedostanut mitään kummempaa. Mutta, mutta, kuinka ollakaan eilen ja tänään onkin sitten tapahtunut...
Eilen, kun olin menossa nukkumaan, niin välittömästi kun asetuin makuulle, enkä ollut siis vielä nukahtanut, niin yhtäkkiä rupesi tuntumaan aivan siltä kuin minuun olisi virrannut jotain energiaa. Sitä on vaikea kuvailla sanoin, mutta tuntui sellaista jännää "painetta" ja "aaltoilua", sekä "väreilyä" koko kehossa. Ja aivan kuin kehoni olisi liikkunut ja leijunut vaikka olinkin ihan tukevasti sängyssäni. Kehoni tuntui myös jokseenkin sellaiselta jännän raskaalta, mutta samalla todella kevyeltä. Kaikki tuntemukset olivat miellyttäviä, eikä ollenkaan pelottanut. Tällaisia tuntemuksia ollut joskus muulloinkin, aika harvoin kyllä ja ei KOSKAAN näin voimakkaana...

Mistähän tässä eilisessä mahtoi olla kyse?  Cheesy Minulla on kyllä omiakin "aavistuksia" tästä, mutta ei niistä sen enempää.  Wink

Sitten tänään on molempien käsieni kämmenten keskustaa hieman särkenyt ja kuumottanut melkein jatkuvasti. Johtuneeko eilisestä ja mitähän tämäkin mahtaa olla ja tarkoittaa? Virtaako kämmenistäni tai kämmeniini kenties jotain energiaa?  Cheesy Uskon kuitenkin, että kaikki tämä johtuu tuosta "kuuluisasta" 11.11 päivästä... Päivästä jolloin minulle ei tapahtunut mitään erikoista.  Grin
« Viimeksi muokattu: 13.11.2005 22:03:02 kirjoittanut Rakkauden enkeli » tallennettu

TÄRKEINTÄ ON RAKKAUS

USKON JUMALAAN, EN USKONTOIHIN

Keho
Vieras
« Vastaus #58 : 13.11.2005 22:18:33 »

Hei Rakkauden enkeli,

Kuulostipa tutulta teoiltaan tuo kertomuksesi, sillä taisin kertoakin tuosta teoistaan jo silloin yv:lläni eli aidon universaalin Rakkauden teoiltahan tuo kuulosti. Eli sen viestini jos lukaiset uudelleen niin eiköhän vastausta ala tulla sydämeen aivan taatulla varmuudella myös niiden käsienkin teoista, sillä niillä ensin parannetaan se Itse. Ja sen jälkeen alkaakin se uusi työsi.  Wink smitten
tallennettu
Rakkauden valo
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5905


Aurinko härkä, nousu neitsyt, kuu kaksonen.


Profiili WWW
« Vastaus #59 : 13.11.2005 22:30:03 »

Kiitos vastauksesta Keho! Jotenkin arvasin sinun vastaavan.  Wink smitten Piitää tosiaan lukaista vielä uudelleen se viestisi. Ehkä se "aukeaa" nyt entistäkin enemmän... Wink  angel
tallennettu

TÄRKEINTÄ ON RAKKAUS

USKON JUMALAAN, EN USKONTOIHIN

Sivuja: 1 2 3 [4] 5
  Tulostusversio  
 
Siirry: