Sivuja: 1 [2] 3 4 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: 11:11 tähtiportti energiat ja niiden vaikutukset  (Luettu 62556 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1563



Profiili
« Vastaus #15 : 02.11.2005 15:52:15 »

Tervehdys ja kiitos, Sadhaka, Veljeni Dharmassa  Smiley

Tervehdys Elektra,

Ja kiitos selvennyksistä Smiley Pari kommenttia vielä lisäisin :

Hhmmm. Tämä ei ole oikopolku, vaan polku, joka vie oman aikansa.

Minulta kysyttiin oikopolkua, ja tämä oli se, mitä minulle tuli mieleen: tokihan se vie oman aikansa, mutta suorempaa reittiä ei tietääkseni ole. Kaikki polut vievät perille, mutta jos kuljetaan egon neuvojen mukaan, niin matka joutuu vieläkin mutkikkaammin Wink

Tästä en voi sanoa mitään, koska minulla ei ole siitä kokemusta. Miten tuo on sinulle todeksi tullut?

Olen ollut suurimman osan elämästäni hyvinkin paljon egoni ja tunteitteni ohjauksessa, mutta olen kokenut viime aikoina hyvinkin väkevästi, että minulle annetaan rakkaudellista ohjausta "yläkerran" taholta, ja muutaman kerran olen ollut jo vähällä rakastaa pientä itseänikin. Tästä minulle on kypsynyt sellainen ymmärrys, että olemme kaikki yhtä, rakkaudessa ja tässä hetkessä. Monet ystäväni ovat saaneet yllättäen vastaavanlaisia energiaryöppyjä, joten en voi uskos sitä aivan satunnaiseksi tapahtumaksi. Minulle on myöskin viime aikoina tullut sellaisia visioita, joita koen syvällä sisimmässäni oikeiksi. Tämä tuntuu minusta todemmalta, kuin se harha, jota olen hyvin pitkälle mukanani kantanut.

Kun jokainen jaamme ajatuksiamme ja kokemuksiamme, niin saamme silloin täydemmän kokonaiskuvan siitä suuresta suunnitelmasta, josta pystymme pieninä ihmisinä näkemään kukin vain osan. Mitä enemmän harha haihtuu sitä kirkkaammin todellisuus ja rakkaus säteilevät.  smitten
tallennettu
hopeatähti
Vieras
« Vastaus #16 : 02.11.2005 15:58:23 »

smitten smitten smitten

KAIKILLE KIITOS  smitten

Itse näen meidät KAIKKI käsi kädessä maapallon ympärillä loistamassa, KAIKKI ovat mukana, olkoon tietoisia asioista tai ei tässä arkisessa mielessä  smitten

Jos koet ettet ole mukana, tartu käteemme!

YHTEISENERGIOITAMME TARVITAAN, olkoon se kaunis ajatus kanssakulkijalle tai
yhteismeditaatio, kanavoitu teksti, lämmin halaus ystävälle tai auttava käsi
heille jotka sitä tarvitsevat.

Tehtävä, tekotapa tai sielun kypsyydellä ei ole merkitystä!!

Vai sillä mitä me voimme ja tehdään koko ajan, koskaan ei tarvitse odottaa
että olisi ns "valmistunut", riittää että haluaa auttaa ja olla mukana sydämmessään!

Luokaamme sitä kauneutta ja rauhaa  smiley6600 smitten

« Viimeksi muokattu: 02.11.2005 15:59:54 kirjoittanut hopeatähti » tallennettu
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1563



Profiili
« Vastaus #17 : 02.11.2005 15:59:06 »

Lainaus käyttäjältä: Zoroaster the Berserker link=topic=645.msg5608#msg5608

Ja tämän ketjun aloitus myös ulkopuolista tietoa?

Ja koko tähtiportti käsitteenä ulkoapäin ohjautuvaa toimintaa?

Tämäkin, mitä nyt minä sinulle kirjoitan, on sinulle ulkopuolista tietoa.  Grin

Tähtiportti käsitteenä on ulkoapäin koodejamme avaavaa toimintaa. Ystäväsi on pyytänyt, että herätät hänet, kun on sen aika. Kun sanot ystävällesi: "herää", niin herätys tapahtuu ulkoapäin. Herääminen tapahtuu hänen sisällään.  Shocked

Entä kun olet kehoittanut Itseäsi herättämään sinut, silloin kun ajankohta on siihen täydellisen sopiva. Herätät Itse itsesi. Tapahtuuko se ulkoapäin vai sisältäpäin.  Cheesy

 smitten
tallennettu
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1563



Profiili
« Vastaus #18 : 02.11.2005 16:00:08 »

smitten smitten smitten

KAIKILLE KIITOS  smitten

Itse näen meidät KAIKKI käsi kädessä maapallon ympärillä loistamassa, KAIKKI ovat mukana, olkoon tietoisia asioista tai ei tässä arkisessa mielessä  smitten

Jos koet ettet ole mukana, tartu käteemme!

YHTEISENERGIOITAMME TARVITAAN, olkoon se kaunis ajatus kanssakulkijalle tai
yhteismeditaatio, kanavoitu teksti, lämmin halaus ystävälle tai auttava käsi
heille jotka sitä tarvitsevat.

Tehtävä, tekotapa tai sielun kyspyydellä ei ole merkitystä!!

Vai sillä mitä me voimme ja tehdään koko ajan, koskaan ei tarvitse odottaa
että olisi ns "valmistunut", riittää että haluaa auttaa ja olla mukana sydämmessään!

Luokaamme sitä kauneutta ja rauhaa  smiley6600 smitten



 angel angel angel smitten smitten smitten angel angel angel
tallennettu
Rakkauden valo
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5905


Aurinko härkä, nousu neitsyt, kuu kaksonen.


Profiili WWW
« Vastaus #19 : 02.11.2005 17:00:33 »

smitten Wink smitten
11:11:11 -tähtiportin energeettiset ja fyysiset oireet

Fyysistä uupumista ja tarvetta nukkua paljon. Tämä johtuu siitä, että fyysinen ja tunnekeho yhdistyvät henkisten kehojen korkeampiin värähtelyihin edesauttaakseen korkeamman ja alhaisemman olemuspuolen täydellistä yhdistymistä.
Tunne-elämän stressiä ja ihmissuhteiden päättymisiä. Kaikki mikä ei ole rehellistä ja eheää, tulee päättymään. Joihinkin päätöksiin saattaa sisältyä vihamielisyyttä tukahdutettujen vihantunteiden noustessa pintaan.
Masentuneisuutta ja surumielisyyttä. Epäonnistumisen tunteita sekä tunteita, ettei kykene selviytymään. Älkää olko huolissanne. Näin on tarkoitus ollakin, ja teidän korkeampi olemuspuolenne ohjaa yhdistymisprosessia. Kyseessä ei ole koe, ei ole mitään läpäistävää eikä epäonnistumisen mahdollisuutta. Mikäli koette näitä yhdistymisen oireita, olette onnistuneet pääsemään seuraavalle ylösnousemuksen tasolle.
Näennäisen kaaoksen lisääntymistä elämässä. Ulkomaailma tulee näyttäytymään yhä kaoottisempana ja raivokkaampana kyetessänne yhä paremmin olemaan keskittyneenä Sielunne ja Jumalaisen essenssinne rauhaan ja tyyneyteen.
Yksinäisyyden ja tyhjyyden tunteita sekä kyynelehtimistä. Tämä on osa täydellistä korkeammalle olemuspuolelle antautumista. Te olette vapautuneet alemman ego-itsen otteesta ja antautuneet korkeamman ohjaukselle. Tämä yhdistymisprosessi edustaa "tilattomuutta" tai "tyhjää tilaa", jossa ego itse voi tuntea olevansa yksin ja hukassa. Älkää antako tämän tunteen ottaa teitä täysin valtaansa. Tietäkää, että se tulee väistymään ja te tulette saavuttamaan nopeammin täydellisen ymmärryksen mahdollisuuksistanne ihmisenkeleinä.

On aika juhlia!


No ilmankos minulla on ollutkin viime päivinä juuri tuollaista... Hetken jo ihmettelin, vaan enpä enää.  Wink

PARTY ON!  2funny smitten angel
tallennettu

TÄRKEINTÄ ON RAKKAUS

USKON JUMALAAN, EN USKONTOIHIN

mandi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 24


Profiili
« Vastaus #20 : 02.11.2005 17:14:33 »

Jossakin vaiheessa joku kyseli näitä suomenkielisiä kanavointeja. Porin Henkinen Keskus laittaa aina kotisivuilleen nämä Matti Kuuselan jutut, joten seuraavasta nettiosoitteesta voi katsella mm. tätä arkkienkeli Mikaelin kanavointia:www.nic.fi/~jvjokela/
tallennettu
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1563



Profiili
« Vastaus #21 : 08.11.2005 15:45:48 »

Smiley             Cheesy                Smiley

...Ihan vaan ajattelin nostaa tätä ketjua, kun alkaa olla 11.11. yhä lähempänä...

          coolsmiley             smitten
tallennettu
Ikiaika.
Vieras
« Vastaus #22 : 08.11.2005 16:02:22 »

Smiley             Cheesy                Smiley

...Ihan vaan ajattelin nostaa tätä ketjua, kun alkaa olla 11.11. yhä lähempänä...

          coolsmiley             smitten

Jännitys tiivistyy, odotuksen myötä. Kunhan ei tule pettymystä. Embarrassed
tallennettu
ptusan
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10


Profiili
« Vastaus #23 : 08.11.2005 22:51:54 »

Eikös se Keho ole jo pitkään kertonut näitä samoja asioita? Itse kyllä luotan Suomalaisen sanaan  ja omaan kokemukseen ennemmin kuin ulkomailta tulevaan hömppään. Wink

yhdyn mielipiteeseesi. Suomalaisilla on paha taipumus uskoa enemmän ulkopuolelta tulevaan tietoon kuin luottaa omaan itseensä ja samalla tietotaitoon mitä meillä täällä on. Oli tuossa kirjeessä asiaa ja tajuan taas enemmän asioita, mutta kuten jo sanottu, asia on ollut täällä jo.

Miksi olla luottamatta itseemme?

peetu

edit
tuli hieman myöhään, mutta antaa olla. Smiley
« Viimeksi muokattu: 08.11.2005 22:54:54 kirjoittanut ptusan » tallennettu
mandi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 24


Profiili
« Vastaus #24 : 08.11.2005 23:02:13 »

Hetkinen, eihän tämä nyt voi olla ongelma nimeltä raumalainen-roomalainen....
Eihän sillä todellakaan ole mitään merkitystä, keneltä ihmiseltä tieto tulee.
Eikös tässä nyt pitäisi ajatella maapallon kannalta asioita. Ihminen on ihminen, olkoon sitten mitä sukupuolta tai väriä tahansa. idiot2
tallennettu
Ikiaika.
Vieras
« Vastaus #25 : 08.11.2005 23:28:32 »

Hetkinen, eihän tämä nyt voi olla ongelma nimeltä raumalainen-roomalainen....
Eihän sillä todellakaan ole mitään merkitystä, keneltä ihmiseltä tieto tulee.
Eikös tässä nyt pitäisi ajatella maapallon kannalta asioita. Ihminen on ihminen, olkoon sitten mitä sukupuolta tai väriä tahansa. idiot2

Suomessa tullut tieto auttaa Suomessa. Muualla tullut tieto auttaa muualla. Eihän astro karttaakaan voi tehdä kuinka vaan.
tallennettu
hopeatähti
Vieras
« Vastaus #26 : 09.11.2005 07:00:30 »

Hetkinen, eihän tämä nyt voi olla ongelma nimeltä raumalainen-roomalainen....
Eihän sillä todellakaan ole mitään merkitystä, keneltä ihmiseltä tieto tulee.
Eikös tässä nyt pitäisi ajatella maapallon kannalta asioita. Ihminen on ihminen, olkoon sitten mitä sukupuolta tai väriä tahansa. idiot2

Tässä olen samaa mieltä  smitten

Se mitä tapahtuu täällä, tapahtuu möyskin muualla ja koskettaa koko maapalloa ja sen asukkaat, tavalla tai toisella.

Kaikki suomessa jotka ovat näistä asioista kiinnostuneita ja kenelle nämä muutokset tapahtuu, eivät ole kirjautuneena tänne foorumille  Wink
tallennettu
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1563



Profiili
« Vastaus #27 : 09.11.2005 08:54:53 »

Suomessa tullut tieto auttaa Suomessa. Muualla tullut tieto auttaa muualla. Eihän astro karttaakaan voi tehdä kuinka vaan.

Höh - sittenhän olen ihan suotta käynyt lontoon murretta vääntävässä astro.comissa kartan teossa, kun se ei kosketakaan minua, savon likkaa  Shocked Huh
tallennettu
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1563



Profiili
« Vastaus #28 : 09.11.2005 09:05:51 »

Hetkinen, eihän tämä nyt voi olla ongelma nimeltä raumalainen-roomalainen....
Eihän sillä todellakaan ole mitään merkitystä, keneltä ihmiseltä tieto tulee.
Eikös tässä nyt pitäisi ajatella maapallon kannalta asioita. Ihminen on ihminen, olkoon sitten mitä sukupuolta tai väriä tahansa. idiot2

Olen samaa mieltä kanssasi  smitten

Ymmärtääkseni nämä ovat kollektiivisia muutoksia, jotka koskettavat koko Telluksenkin asujaimistoa. Olisi mielestäni yhtä nerokasta sanoa, että ainoastaan suomalaisilla on mahdollisuus olla mukana ylösnousemusprosessissa, sehän kuulostaisi samalta kuin teesi, että muualla koko universumissa ei ole älyllistä elämää kuin tällä planeetalla  2funny 2funny 2funny

Olemme kaikki tämän planeetan väki samassa riemukkaassa tilanteessa, pidetään hauskaa sen tiimoilta eikä käydä toistemme kurkkuihin käsiksi, sitä on jo nähty planeetan historian aikana ihan riittävästi  2funny 2funny 2funny
tallennettu
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1563



Profiili
« Vastaus #29 : 09.11.2005 09:12:19 »

Mietinpä tässä itsekseni tuntisimmeko energiat voimakkaampana jos me yhdessä 11.11.tiettynä kellon aikana hiljennymme lähettämään valoa ja rakkautta maailmaan?(menikö ihan metsään? Embarrassed)Itse en tunnista energioita yksinäni mutta ryhmän tuki voisi auttaa.

Voi, tuo olisikin ihana ajatus!

11.11. klo 11 monella on lounastauon mahdollisuus, ajatelkaa, miten ihanaa olisi, jos ihmiset kokoontuisivat Rauhan, Rakkauden ja Ylösnousemuksen piireihin paikkakuntansa keskeiselle paikalle - pitäisivät toisiaan kädestä kiinni...ja sallisivat rakkaudellisten energiavuodatusten tapahtua  
 smitten  smitten  smitten

Olen nähnyt vastaavanlaisen unen, jossa sadoittain ihmisiä tuli virtanaan järven rantaan, missä seisoin ... lauloimme yhdessä 'we shall overcome...' ja itkin ilosta ja agapesta, heräsin onnenkyyneleet silmissäni  angel smitten
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4 5
  Tulostusversio  
 
Siirry: