Sivuja: 1 ... 23 24 [25] 26
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Pluton transiitit  (Luettu 298348 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6576


Profiili WWW
« Vastaus #360 : 11.11.2017 14:49:12 »

Victoriae
Kohta taas on näemmä aika suhteellinen aikakäsitys..
kun tuo sinun tr  pluto aspect_con kuu kauris on 2019 loppuvuodesta.
Että miksi kypsyttää ittiään noin kaukaisilla asioilla?
Sitä ennenhän sulla on tuossa hollilla 2,5 vuoden energiapläjäys eli Marsin paluu,
sitten toivoa tulevaisuuteen elikkä Jupiterin paluu
ja
ennen sitä Plutoa kuulla, on mukavasti  tr saturnus  kauris ruotimassa Aurinkosi.
Että sitten kun sulla ON tr  pluto aspect_con kuu
 niin ehkäpä olet jo hiukka kypsempi ja valmiimpikin sen vastaanottamaan.. angel

Itelläni on tr  pluto kauris aspect_squ MC  vaaka
tarkkana ja toistamiseen.
Viihdyn työssäni, kaikki pitäs järjen mukaan olla ok,
mutta en tiedä mistä ja miksi oon koko syksyn aika ajoin aatellu,
että mikähän mun irtisanoutumisaika oikein on..
Tuleeko se jostain alitajunnasta, joku sisäinen muutoksen tarve,
että tätä sorttia jo riittäs.
Tai ehkä siinä on joku henkisen vapauden tarve myös,
ssis kapina pakottamista vastaan,
samalla tr  uranus oinas aspect_kvi aurinko skorpioni
sekin pitemmän aikaa vaikuttanut.
Että tavallaan ennakoi jo sitä, että jos johonkin pakotettas,
niin minähän häivyn, heti ja nyt.

Nyt on muuten taivahalla  pluto juno  kauris tarkka yhtymä.
Mihin olen sitoutunut,
mihin nimeni allekirjoittanut,
"pakkoavio" konsanaan..
tallennettu
Victoriae
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 51



Profiili
« Vastaus #361 : 11.11.2017 16:53:14 »

Kumma juttu, astron mukaan mun  pluto aspect_con kuu on jo maaliskuussa 2018.   Mutta kiva että jotain posiviisitakin on luvassa!
tallennettu

Aurinko, Kuu, Merkurius, MC ja DC - KAURIS
Asc ja IC - RAPU
Venus&Mars&Jupiter - SKORPIONI
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6576


Profiili WWW
« Vastaus #362 : 11.11.2017 17:36:43 »

Victoriae
Oikeessa oot,
retrot jäi ottamatta huomioon,
eli  pluto  aspect_con kuu kolmasti retroiluineen.
Mutta että on hyvä huomioida,
että siellä kartalla tapahtuu samanaikaisesti paljon muutakin.
Kuten sullakin on nyt ollut solmuakselin puolitus.

Ehkä proge  kuu .n sijainti avais sulle tuota tulevaa yhtymää omalta osaltaan.


Plutoon liitetään myös "rikkaus",
oisko yhtä lailla henkinen kuin materiaalinen?
Transiittina  pluto  kauris aspect_con proge  askendentti kauris,
ja isä kuoli
ja minusta tuli kuolinpesän osakas.
Perillinen, perijä.
Pitäskin tarkistaa arabialaisten pisteiden heritage,
että osuuko mihinkä..
Sillon ammoin kun tr  pluto liikkui  skorpioni stelliumissani,
sain itse perillisen.
Elämä jatkuu. pluto
« Viimeksi muokattu: 11.11.2017 17:45:51 kirjoittanut nikki » tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6576


Profiili WWW
« Vastaus #363 : 11.11.2017 19:45:11 »

Vielä tähän lisäisin vinkkinä astro-travel -kartan.
Siellä kun on näitä planeettalinjoja
ja jäin miettimään tuota tr  pluto aspect_con kuu yhtymää,
että kellä ois  kuu kauris
ja muistin kummityttöni,
joka muutama vuosi sitten tuon transiitin aikana pettyi pahasti,
 kun ei päässyt lukion jälkeen jatko-opiskelemaan ystävien kanssa yhtä aikaa,
mutta sai paljon työkokemusta pienellä palkalla keskellä ei mitään Englannissa,
ja keskellä ei mitään on Englannissa kivenheiton päässä mahtavista merimaisemista.
Ja että tuo kokemus on ollut hyödyksi sittemmin kotimaassakin.
Ja että itelläni menee  pluto MC -linja Lontoon läpi ja siellähän me porukalla sitten käytiin tyttöä tietämässä.
Se oli semmonen syvempi matka itseen.
Niitä reissuja, kun on vain tehtävä,
sielun sirpaleita keräämässä.
Seuraava on Irlanti,
Ireland  aspect_con kuu kuunsolmu ens kesänä............ smitten

Että  kuu 9 huone,
ja Jupiterin paluukin,
opiskeluja, matkoja, toinen avio (7 huoneessa ensimmäinen)
mihin sen  kauris kuu :n nyt sitten yhdistät,
hitaasti mutta varmasti kohti päämäärää.
tallennettu
Victoriae
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 51



Profiili
« Vastaus #364 : 11.11.2017 19:58:57 »

Kiitos Nikki vinkeistä, jos oikein katsoin niin proge-kuu ois 4.huoneessa yhtymässä uranukseen, samaa teemaa myös auringonpaluu -kartalla. Jotenkin uumoilen että tapetilla on asumismuodon tai -paikan vaihtaminen, jota olen tässä pohdiskellut.

Tuo toinen avioliitto tai pidempi parisuhde ois kyllä mielenkiintoinen ajatus, ero ensimmäisessä avioliitossa tuli juurikin tuon  pluto aspect_con aurinko transiitin aikana, tosin silloin oli päällä myös Uranuksen neliöt Aurinkoon ja asc/dsc -akseliin.
Sinkkuna tässä on elelty jo monta vuotta  Tongue
tallennettu

Aurinko, Kuu, Merkurius, MC ja DC - KAURIS
Asc ja IC - RAPU
Venus&Mars&Jupiter - SKORPIONI
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 887



Profiili
« Vastaus #365 : 29.12.2017 14:41:13 »

Tänään viimeinen tarkka ohitys tr.  pluto aspect_con rx  mars

Olen selvinnyt ilman eroa, vaikka Pluto on sahannut laskumerkin ohi ja 7.huoneessa. Uranus neliöinyt nousumerkkiä. Nyt kun tuo Pluto jättää Marsin niin sitten syntymäkarttani saakin hetken olla tuolta planeetalta rauhassa. Vain tyhjien huoneiden ohituksia.

Minulla alkaa loma, mutta ei ole mikään hiphei meininki tuolla kuviolla. Ei agressiivinenkaan, mutta ehkä vähän raskas. Jollain selittämättömällä tavalla. Voi olla haikeutta siitä kun joulu on ohi, toisaalta kun alkaa loma niin ei sen pitäisi sillä tavalla vaikuttaa. Ehkä joulunviettoon vain liittyy niin paljon tunteita ja odotuksia, että sitä on jotenkin tyhjä olo tässä vaiheessa vuotta. Toivottavasti ensi vuonna keveämpi olo, mutta jos nyt tänään on raskasta niin olkoon sitten. Katsellaan räntäsadetta ja kuunnellaan love metallia.
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
paavo väyrynen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 264


Profiili
« Vastaus #366 : 12.01.2018 13:19:26 »

meryem: Hyvä kuulla että suhde pysyi kasassa angel Tuo minulle jonkinlaista toivoa. Itselläni kun tosiaan ihan kohta alkaa saman tyylinen tykitys kohta ja nyt jo rakkaudessa todella pahoja ryppyjä.
Lisäksi karttani on hyvin leijona painotteinen joten mietin, mitä paljastuksia nämä auringonpimennykset tuo.
tallennettu
Magellan
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 87



Profiili
« Vastaus #367 : 05.05.2018 10:51:37 »

Vielä tähän lisäisin vinkkinä astro-travel -kartan.
Siellä kun on näitä planeettalinjoja
ja jäin miettimään tuota tr  pluto aspect_con kuu yhtymää,
että kellä ois  kuu kauris
ja muistin kummityttöni,
---
Ja että itelläni menee  pluto MC -linja Lontoon läpi ja siellähän me porukalla sitten käytiin tyttöä tietämässä.
Se oli semmonen syvempi matka itseen.
Niitä reissuja, kun on vain tehtävä,
sielun sirpaleita keräämässä.
Seuraava on Irlanti,
Ireland  aspect_con kuu kuunsolmu ens kesänä............ smitten
Hauska yhteensattuma: selailin Pluto-ketjua kun mulla on tulossa  pluto aspect_squ aurinko ja silmiin osui tää sun juttu. Oon lähdössä pian sen jälkeen kummitytön kanssa Irlantiin... täytynee tutustua noihin astro-travel-karttoihin.
tallennettu
downtempo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 194


Profiili
« Vastaus #368 : 07.01.2020 17:49:01 »

Ei juma mikä jysäys mulle eilen tapahtu. Hirvee henkinen kuolema. Mulla ei oo ikinä ollu niin hirveetä päivää ku eilinen. Itkin vaan koko päivän ja nukuin pahaa oloo pois. En oo ikinä käyny niin pohjalla.
Teki mieli melkein kuolla ku oli niin paha olla.

Tiettyhän se oli taivaalla  pluto aspect_con saturnus  aspect_opp mun  jupiter :lle ja asteen päässä mun  aurinko :lle. Esimakua tulevasta tarkasta yhtymästä?
Saturnuksen paluu siis samalla. No, vahvistuuhan tässä, mut ei kiitos enempää tollasta. Cry
tallennettu
downtempo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 194


Profiili
« Vastaus #369 : 09.01.2020 22:49:14 »

Ei juma mikä jysäys mulle eilen tapahtu. Hirvee henkinen kuolema. Mulla ei oo ikinä ollu niin hirveetä päivää ku eilinen. Itkin vaan koko päivän ja nukuin pahaa oloo pois. En oo ikinä käyny niin pohjalla.
Teki mieli melkein kuolla ku oli niin paha olla.

Tiettyhän se oli taivaalla  pluto aspect_con saturnus  aspect_opp mun  jupiter :lle ja asteen päässä mun  aurinko :lle. Esimakua tulevasta tarkasta yhtymästä?
Saturnuksen paluu siis samalla. No, vahvistuuhan tässä, mut ei kiitos enempää tollasta. Cry


Joo, tuon pohjalla käymisen jälkeen päätin alottaa uudestaan mun elämäni. Vaikka vielä on vähän lyöty olo. Lisänä tohon jysäykseen oli tr  uranus aspect_con mars (8. huoneeseen) .Tuon mylläävän voiman aattelin kohdistaa kuntoiluun, nyt kun saturnuskin on mukana oppositiona auringolle ruoskimassa mua persiille.
Nyt on muutenki jotenki outoo energiaa liikkeellä, niin päätin aloittaa tosiaan kuntoilun ja kohdistan energiani myös musiikkiin.  knuppel2
tallennettu
paavo väyrynen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 264


Profiili
« Vastaus #370 : 10.01.2020 18:28:11 »

Mulla loppui 2019 lopussa viimeinen ohitus  pluto aspect_opp venus. Sinä aikana laihduin tekemättä mitään, ystäväni kuoli joka oli skorppari, parisuhteessa ehkä hieman ongelmia ei mitään järisyttävää ja kohta loppuu myös  saturnus aspect_opp venus transiitti ja tuntui että se on jotenkin koetellut enemmän. Ja eräs skorppari ystäväni onilmeisesti halvaantunut tai ainakin saanut aivovamman. Lisäksi minulta lähti kaksi pahantahtoista ihmistä elämästäni.
Vähän aikaa jaksoin kuntoillakin, mutta nyt olen täysin taantunut. Yksi syöpä uutinenkin mahtui pluton kouluun.
Tälle vuodelle on paljon saturnuksen oppitunteja ja olen jotenkin kauhuissani kun aikamoista kyytiä elämässäni ollut muutenkin.
tallennettu
downtempo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 194


Profiili
« Vastaus #371 : 07.02.2020 17:40:12 »

 pluto aspect_opp aurinko ja törmäsin tyyppiin kenen kanssa on  pluto aspect_opp aurinko
opettelua seilailla välimatkassa, ei liian dominoiva eikä liian alistuva dominointiin...
Onneks kartalla on myös  pluto aspect_tri aurinko  smitten
tallennettu
downtempo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 194


Profiili
« Vastaus #372 : 03.03.2020 11:37:51 »

Eka ohitus  pluto aspect_opp  aurinko ohi.
Pohjalla on oltu ja oon joutunu tilanteisiin missä mulla ei ole mitään vaikutusvaltaa. Tosi epäoikeudenmukaisiin tilanteisiin missä mun oma voima on ryöstetty pois.
Super itsetutkiskelua harrastettu. Sukulaisista yksi kuoli. Välejä mennyt poikki ihmissuhteissa. Oon vaan syytelly itteeni, mut nyt kun oon miettinyt niin ne kaikki tilanteet oli mun käden ulottumattomissa ja mun piti vaan hyväksyä ne. Ensin olin tosi vihanen ja katkera näitä ihmisiä kohtaan, mut myöhemmin oon yrittäny olla syyttelemättä itteeni koska loppujen lopuks tollaset tilanteet kasvatti ja kasvattaa uskoon itteensä että ikinä ei kannata omaa voimaa antaa pois. Oon antanu ajan kulua ja parannella haavojani. Nyt kun mietin takaperin tilanteita, niin ne kuulukin mennä niin. Oon aina ollut se joka pyytelee anteeks. Nytkin menin pyytään anteeks sellasissa asioissa missä mun ei olis kuulunu anteeks pyydellä. Ehkä se läksy on mulle se et täytyy opetella pitää puolensa ja sanoo sanottavansa. Ei tietenkään missään räyhäämisen merkeissä. Niihin täytyy reagoida heti, ettei jää hautuun mitään. Myöhemmin on turha alkaa jankkaamaan asioita koska ne on menny jo ohi. Ja jotkut asiat vaan jäi sellaseks eikä niihin enää voi mennä sohimaan. Ne pyyhkiytyy itsetään pois. Ne tilanteet ja ihmiset jotka mua alisti niin ne saa jäädäkkin pois mun elämästä. Ne ei ansaitse mitään muutaku Ignoree.
Ja myös se, että ei jää roikkumaan toimimattomiin tilanteisiin/ihmisiin. Pakottamalla ei mitään tule. Joskus sekin on voimaannuttavaa päästää irti.
« Viimeksi muokattu: 03.03.2020 11:54:43 kirjoittanut downtempo » tallennettu
downtempo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 194


Profiili
« Vastaus #373 : 04.09.2020 18:53:15 »

 pluto aspect_opp aurinko Taas sitä mennään. Mihin tahansa ryhdyn niin uppoudun ihan elämän täydeltä ja vedän överiks, mikä johtaa ihan kauheeseen itsetuhoisuuteen. Oon koittanu pysyä "pinnalla". Ja mua on alettu kutsuun mustavalkoseks ja sanottu et ei aina tarvi sata lasissa mennä. Koittanu varoo astumasta autoritääristen ihmisten varpaille. Monta ns "henkistä kuolemaa" eri elämän alueilla.
tallennettu
Tsarevna
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8



Profiili
« Vastaus #374 : 15.10.2021 19:04:13 »

 pluto  kauris 1h  aspect_opp  kuu  rapu 7h...Onko kokemuksia/ajatuksia? Edustaako  kuu  rapu näistä, naisiin kotiin yms liittyviä tunnepuolen asioita? Voiko edustaa miestä?
tallennettu
Sivuja: 1 ... 23 24 [25] 26
  Tulostusversio  
 
Siirry: