Sivuja: 1 ... 21 22 [23] 24 25 26
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Pluton transiitit  (Luettu 301199 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
rannalla
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 22



Profiili
« Vastaus #330 : 10.02.2015 17:59:28 »

Vai on meillä kuukaverit, no sepäs sattui! Joo, sanotaanko niin, että aurinkoiset kesäpäivät ovat käsittämättömän ihania, mutta mikään ei voita sitä ukkosmyrskyä, joka raikastaa ilman oikein pitkän hellejakson jälkeen. Toimii ihan kirjaimellisestikin - meillä me kaksi  kuuskorpparikakaraa, minä ja siskoni, ryntäsimme aina ukkosen tullen innostuneena hihittelemään nenät kiinni ikkunalasissa, vaikka äiti oli kauhuissaan ja käski meidän mennä kauemmas. Minulla on muitakin sisaruksia, mutta niitä ei pahemmin myrskyt kiinnostelleet. :Smiley

Tässä on viime vuodet olleet sellaista Pluton ryöpytystä (sekstiili Aurinko, oppositio Chiron, yhtymä Uranus, kolmio Ceres, kolmio Venus, yhtymä Vesta, yhtymä Nousumerkki, sekstiili Kuu, yhtymä Neptunus ainakin äkkiseltään katsottuna), että olen jo kadottanut tarkan käsityksen siitä, mikä on minkäkin transiitin aikaansaannosta. Vaikka eihän esimerkiksi joku Neptunus nyt kovin henkilökohtainen planeetta ole, mutta uskaltaisin väittää, että kyllä se vaan aika henkilökohtaiselta tuntuu siinä vaiheessa kun se on istahtanut nousumerkin viereen.  laugh

Muutenkin kiinnostaisi tietää, miten se vaikuttaa asioihin, että mainitut planeetat ovat keskenään melko hyvin aspektoituneita. Otetaan esimerkiksi vaikkapa tuo, että sinulla Ritsa on ilmeisesti Aurinko osana Suurristiä. Se taitaa tavallaan sitten laajentaa transiittien merkitystä? Siis jos osuu kohdilleen vaikka tosiaan Pluto sekstiili Aurinko, niin se vaikuttaisi koko Suurristin dynamiikkaan? Ainakin näin perstuntumalta voisin heittää, että tuntuu kuin hyvin suuretkin osat kartastani olisivat olleet ikään kuin tulessa samaan aikaan. Kaikkein pahin paikka oli kyllä selvästi tuossa nousumerkin kohdalla, toivottavasti ei toista kertaa tule samanlaista identiteettikriisiä ja itsetunnon lopullista murenemista. Pahempaa kuin koskaan murrosiässä! buck2

Mutta tuohon Pluto sekstiili Kuuhun palatakseni, kyllä huomasin! Olen tosin aloittanut joogankin ja se tunnelukkojen avautuminen on ollut aika intensiivistä. Tässä huushollissa on räkä lentänyt oikein urakalla ja sitten taas vastapainona olen nauraa käkättänyt niin, että hyvä kun muistaa hengittää. Ihan parasta terapiaa! Vaikea eritellä, onko tuo kokonaan joogan vaikutusta, mutta ehkä sitä on vaan jotenkin alitajuisesti tiennyt, että nyt aika on erityisen sopiva kaikenlaiselle tunne-elämän parantelulle. Varsinkin jotain lapsuusajan juttuja on pompahdellut jatkuvasti mieleen, vaikka luulin, että ne asiat on käsitelty jo moneen kertaan.

Tällä hetkellä Pluto muuten mennä viipottaa tuolla Saturnuksen kohdalla. Saipahan nyt sekin selityksen, että miksi olen yhtäkkiä kauhea stressierkki, joka ei saa iltaisin unta ajatusten surinalta ja joka on jotenkin täysin käsittämättömästi onnistunut kehittämään itselleen iho-ongelmia. Ja minä, maailman rennoin alisuorittaja, ikuinen siloposki ja kellon ympäri nukkumisen kruunaamaton mestari, olen omahyväisesti ajatellut olevani immuuni kaikille kaurisnousuisen tyypillisille vaivoille. buck2

Tämän vuoden jälkeen elämästäni tulee varmaan tappavan vakaata. Tulee vielä Plutoa ikävä, kun se on tässä kaverina kulkenut jo sen verran kauan. Grin Mutta ainakin sinulla Ritsa pitäisi vauhtia piisata! Voin sitten tylsyyspäissäni tulla tänne tirkistelemään, että mitä kaikkea hurjuuksia sillä Ritsalla oikein on meneillään. Cheesy Varsinkin tuo Pluto yhtymä Mars voi olla aika jännittävä! Itselläni näytti Pluto oppositio Mars osuneen vuodelle 2006, ja vaikka osa muutoksista meneekin varmaan ihan tavallisen nuoruuden kasvun piikkiin, muistan sen vuotena, jolloin minusta tuli rohkeampi. Olin siihen asti ollut aika ujo piimä ja liiankin kiltti. Taisin saada edes ripauksen tervettä aggressiivisuutta persoonaani.  angel

edit. Äh, saatoin nyt olla huolimaton lukija tuon Suurristin kanssa, sori! Pointti sieltä toivottavasti aukeni, vaikka tässä kiireessä sekavia näpyttelenkin.
« Viimeksi muokattu: 10.02.2015 18:31:53 kirjoittanut rannalla » tallennettu
Ritsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 715



Profiili
« Vastaus #331 : 10.02.2015 19:41:08 »

Joo hauska juttu. Kuu liikkuu noin 13 astetta päivässä. Itsekin olen aina tykännyt myrskyistä. Kannattaa kuitenkin varoa mitä toivoo. Itseeni osui nimittäin salama vesitornin kautta puolitoista vuotta sitten, ja vaikka en edes toivonut sellaista. Noh, eipä siinä muuta kuin Jupiter ja Uranus, salamasankarit ne herättelee uuteen todellisuuteen. Toisaalta nykyään tykkään vielä enemmän ukonilmasta. Smiley Eipä siinä ole mitään pelättävää, osuu jos on osuakseen. Nopea tapahan se on lähteä ties minne.

En yhtään ihmettele, että on vaikeuksia erottaa noita transiitteja. No kokonaisvaikutus on varmaan hyvin selvillä. Lupaan, että nuo muutkin planeetat osaavat mullistaa elämää, että ei hätää liiallisesta vakaudesta.

Ujo piimä on kyllä upea sanonta. 2funny Mistähän se tulee? No en ihan sellainen ole ollut moneen vuoteen, mutta odotan kyllä innolla mitä Plutolla on sanottavaa. Ja Suurristi teksti osui kohdilleen, siitä olen kirjoittanut Suurkuviot-ketjuun jotain.
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #332 : 16.02.2015 16:18:42 »

Tr  pluto aspect_sex merkurius. Tässähän aletaan olemaan ihan asioiden ytimessä, toisin sanoen. angel
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3625



Profiili
« Vastaus #333 : 20.02.2015 12:12:09 »

Pluto on juuri nyt asteilla 14 kauriissa. Se on täsmälleen neliössä venukseeni ja marsiini jotka ovat asteilla 14 oinaassa. Neliö in myös aurinkooni joka on asteilla 15.
Mikäs tässä ollessa. Ja uranushan tekee juuri yhtymää. Jännää
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3625



Profiili
« Vastaus #334 : 20.02.2015 23:40:21 »

Kansallista karmaa? Siis suomalaisina?
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #335 : 11.03.2015 00:17:10 »

Mulla menossa  pluto aspect_squ keskitaivas ... Yhdistettynä  uranus aspect_opp keskitaivas ..

Arvatkaa onko työssäjaksamiseni tällä hetkellä hyvää vai huonoa?
Kerron sen verran että tunnen olevani prässissä, vaikka sainkin just vakipaikan mikä vastaa lottovoittoa. Olo on silti välillä sellainen että kuin ois voittanut lentoliput Helvettiin ja pakko mennä Cheesy
tallennettu
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2149


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #336 : 29.02.2016 02:24:48 »

No niin minulla menossa  pluto  aspect_con  saturnus . Tarkka ajankohta 28.3.2016. No mitähän nyt sitte vois olla odotettavissa Smiley ?
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #337 : 26.04.2016 12:03:25 »

Täytyy palata tähän asiaan erään merkittävän tapauksen johdosta.

Siskoni miesystävä kuoli äkillisesti sairaskohtaukseen kohtalaisen nuorena (35-vuotias). Miehen kuolinpäivänä siskoni kartalla oli tarkkana (orbi alle 0,5 astetta)  pluto aspect_con DC,  pluto niukasti 7. huoneen puolella.

Joltain sivulta luin, että tuo  pluto aspect_con DC -transiitti tarkoittaa ihmissuhteiden muuttumista pysyvästi, tai mahdollisesti lähiomaisen/puolison kuolemaa.

Olisiko tässä mahdollista, että tuhoon tuomittu suhde olisi nyt saanut (ikävällä tavalla) päätöksen ja siskoni pystyisi ehkä keskittymään oman identiteettinsä/terveiden ihmissuhteiden rakentamiseen? Kyseessä oli riitainen, pahimmillaan väkivaltainen, läheisriippuvainen, alkon/huumeiden turruttama suhde.

Muutoinkin katsoin siskoni karttaa, ei oo hällä helppoa tällä hetkellä:

tr saturnus aspect_con neptunus 6. huoneessa, tr  neptunus 10. huoneessa, tr neptunus aspect_squ venus (12. h), tr saturnus aspect_opp venus... Tuntuu elämä kurittavan, pakottavan oikeille urille sillä kipeällä tavalla, jos ei muuten suostu... Rankaisumeinikiä edellisistä (vääristä/tuhoisista) valinnoista, arvaan ma... Undecided
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 891



Profiili
« Vastaus #338 : 26.04.2016 21:20:41 »

Itselläni on nyt ollut tuo  pluto aspect_con DC ja onneksi mitään noin dramaattista ei ole tapahtunut. Mutta kyllähän tuossa nyt ilmeisesti alleviivataan siskollesi valitsemaan uudestaan. On kyllä aika rankan näköiset kuviot ja  neptunus 6.huoneessa tekee erittäin herkäksi päihteille ja myös sellaiselle seuralle. Jos siskosi ei pääse irti päihteistä hän saattaa ajautua uuteen samanlaiseen suhteeseen ja vielä pahempaan umpikujaan. Toivottavasti keskittyy identiteettinsä ja uusien terveiden ihmissuhteiden rakentamiseen, mutta ilman päihteitä se tuskin tulee onnistumaan, joten toivottavasti hän tajuaa miten kohtalokas tuollainen alkon ja huumeiden värittämä elämä on. 35-vuotias on nuori ja sen ikäisen äkillinen kuolema pitäisi kyllä havahduttaa.
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #339 : 27.04.2016 12:05:40 »

Itselläni on nyt ollut tuo  pluto aspect_con DC ja onneksi mitään noin dramaattista ei ole tapahtunut. Mutta kyllähän tuossa nyt ilmeisesti alleviivataan siskollesi valitsemaan uudestaan. On kyllä aika rankan näköiset kuviot ja  neptunus 6.huoneessa tekee erittäin herkäksi päihteille ja myös sellaiselle seuralle. Jos siskosi ei pääse irti päihteistä hän saattaa ajautua uuteen samanlaiseen suhteeseen ja vielä pahempaan umpikujaan. Toivottavasti keskittyy identiteettinsä ja uusien terveiden ihmissuhteiden rakentamiseen, mutta ilman päihteitä se tuskin tulee onnistumaan, joten toivottavasti hän tajuaa miten kohtalokas tuollainen alkon ja huumeiden värittämä elämä on. 35-vuotias on nuori ja sen ikäisen äkillinen kuolema pitäisi kyllä havahduttaa.


Kiitos vastauksesta, Meryem. Tätä itsekin ounastelin siskoni karttaa vilkuillessa, että nyt alkaa olla viimeiset hetket valita uusi polku ja terveempi elämä tai sitten hukkua lopullisesti... Helppoa ei tule olemaan, se on varmaa Undecided

Itselläni taas  pluto vaikuttanut vähän päinvastoin, koska itselläni vaikuttanut vuosikausia  pluto aspect_con askendentti . Nyt  pluto siirtynyt 1. huoneen puolelle. Ennen  askendentti :n ohitusta, kun  pluto oli vielä reippaasti 12. huoneen puolella, olo oli stressaantunut, levoton, jollain tapaa pelokas, mutta silti täynnä energiaa. Samaan aikaan huomasin, että jollain tapaa rakensin pesäeroa menneisyyteeni ja aloin keskittymään enempi nykyiseen, itselliseen elämääni.  pluto :n ollessa tarkasti  askendentti :n päällä, olo oli voimakas ja raivokas, edelleen täynnä energiaa. Nyt, kun  pluto on jo 2 asteen orbilla ohittanut  askendentti :ni ja on turvallisesti 1. huoneen puolella, olo on voimaantunut - on tunne, ettei vastoinkäymiset pysty lannistamaan, vaan meikä porskuttaa eteenpäin kahta pahemmin. Kiva transiitti, kaiken kaikkiaan Smiley
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2149


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #340 : 28.04.2016 01:15:04 »

Pluto  aspect_con  saturnus jatkuu  Smiley. Olen tullut siihen tulokseen, että se haluaa minua viemään loppuun muutaman itselleni tärkeän projektin jotka olen jättänyt kesken, koska varovainen saturnus Kauriini on niin halunnut. Se taitaa haluta, että heitän varovaisuuden joskus nurkkaan ja olen rohkea itseni ihan yksin, ilman että vaadin muita varmistamaan onnistumistani . Ei hassumpaa, tulee olemaan mielenkiintoista ja vapauttavaa tehdä just, niin kuin itse haluaa   Smiley.
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #341 : 28.04.2016 18:45:55 »

Eka Pluton ohitus Marsille toi muassaan täysin puun takaa ongelmia yhden vakuutusyhtiön kanssa, mikä on nyt sitten mennyt oikeuteen. Lips Sealed

Minä kun olin odottanut jotain väkivaltaista selkkausta sillä se liitetään hyvin tyypillisesti Marsin ja Pluton välisiin aspekteihin, talousjutut ei niinkään.

Toinen ohitus on edessä heinäkuun alussa. Veikkaan että taas jotain ongelmaa tulossa, mulla ei mitään auvoisia transiitteja juuri olekaan ennen syksyä. Sad

tallennettu
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 891



Profiili
« Vastaus #342 : 28.04.2016 20:01:45 »

Mc82, jännä tosiaan ku meillä vastakkaiset nousumerkit niin ac/dc tr menee aina päinvastoin. Voin kuvitella että Pluto nousulla on voimaannuttava. Toivottavasti siskosi voimaantuu myös.

Mulle on tulossa myös Kato vegan mainitsema Pluton ohitus Marsille ja vielä 8 huoneessa.  Lips Sealed Väkivalta kävi myös mielessä,  mutta toivottavasti saan vaan kauhean kuntopiikin ja alan harrastaa extreme lajeja. Nekin kai tohon kuvioon liittyy. :Smiley Onko jollain kokemuksia tuosta kuviosta 8 huoneessa?  Anyone? Undecided
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
Fawnette
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 148



Profiili
« Vastaus #343 : 25.06.2016 22:28:00 »

Voi herranjesta.. Mulla on  pluto jankannut nelosessa jo yli puolet elämästä.  buck2 Eipä siinä mitään, mutta nelosesta löytyy  mars venus saturnus neptunus uranus.  Sitte ku se viimein siirtyy vitoseen ni pääsee käsiksi mun  merkurius :n ja  aurinko:n.  Grin Pitää varmaan tottua siihen, että siellä se jyllää, kun sitte ku se alkaa olla kauempana  aurinko:sta niin oon jo kuuskymppinen täti.  crazy2 ja sitte se alkaaki samantien kiusata mun  kuu:ta ( aspect_opp) ja kummitella DC:llä. Heko heko. En oo aiemmin tajunnut, että sillä tosiaan kestää NOIN pitkään pyöriä tietyssä merkissä. Ehin jo elätellä toiveita kevyemmästä elämästä, mutta ehkä se on sitten eläkepäivien huvitusta se, hahah. Kaipa sitä pitäisi hyväksyä se, että  pluto tulee olemaan suuressa roolissa elämässäni. Ja kaipa sitä voisi itseään kutsua näin melkein plutonikoksi. Toisaalta näin sitä ehkä tulee totuttua sen metkuihin ja opittua sen läksyt oikein kantapään kautta.
« Viimeksi muokattu: 25.06.2016 22:30:51 kirjoittanut Fawnette » tallennettu

aurinko vesimies
kuu  askendentti neitsyt
merkurius  venus  mars saturnus neptunus uranus kauris
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #344 : 19.01.2017 13:34:24 »

Nyt on kuulkaa sellainen juttu tapahtunut, että tr  pluto on  rullannut kaikkien planeettojeni yli ja olen ilmeisesti edelleen hengissä (tai sitten en, mutta en vaan tiedä sitä) ! laugh

Tämä on mahdollista alle satavuotiaalle jos kartan kappaleet ovat tiiviissä pakkauksessa, mun tapauksessa kukin pieni viaton sisäplaneetta muodostaa soman parijonon jonkin ison hirvittävän ulkoplaneetan kanssa ja näin siis valssaavat yhdessä kosmoksen pimentoon. Karttani ensimmäinen planeetta on siis Pluto itse ja viimeisenä Mars.

En mä silti hengähtämään asian suhteen pääse koska nyt on meneillään   pluto aspect_squ askendentti. Tuntuu ainakin että kuluneen vuoden aikana on ollut tavallista enemmän sekä erittäin hankalia että erittäin mukavia asiakkaita, minusta olisi kuitenkin parempi jos malttaisivat olla sekä halailematta että heittelemättä minua tuopeilla... :Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 ... 21 22 [23] 24 25 26
  Tulostusversio  
 
Siirry: