Sivuja: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 26
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Pluton transiitit  (Luettu 298429 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
sandee
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 68


Profiili
« Vastaus #210 : 22.11.2011 10:51:46 »

Hei, olisiko kenelläkään tiedossa sivutoa tai menetelmää, josta saisin selville pluton liikkeet skorpionissa, jousimiehessä ja kauriissa, eli astehaarukka ja vuosiluvut.

Pluto ohitti minulla uranuksen skorpionissa, sitten mc:n ja acs:n jouskarissa (9.huone) ja nyt menossa 1.huoneessa, on merkuriuksen kohdalla ja vuosien päästä auringon kohdalla. Olen yrittänyt selvittää etenkin tuota uranuksen ohitusta ja mielenkiinnolla haluaisin tietää, minä vuosina se minulla on ollut juuri kohdalla eli 24 asteessa skorpionia.

Käytän astro.comia karttojen tutkiskelussa.
tallennettu

Aurinko Kauris
Nouseva Jousimies
Kuu Neitsyt
Valkoinen Galaktinen Peili
sandee
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 68


Profiili
« Vastaus #211 : 22.11.2011 12:13:40 »

Kiitoksia avusta!!! Kaikkea hyvää!
Nyt voi tietyille asioille saada perspektiiviä, miksi joitakin asioita on tapahtunut ja miksi elämä on joissakin asioissa mennyt kuin on mennyt. Mahtava tutkimusmatka jatkuu  smitten
tallennettu

Aurinko Kauris
Nouseva Jousimies
Kuu Neitsyt
Valkoinen Galaktinen Peili
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #212 : 06.12.2011 20:24:08 »

Täällä asteentarkkana  pluto aspect_opp kuunsolmu , tr- pluto 12. huoneessa, ja  kuunsolmu siis  rapu 6. huoneessa. Kiinnostus omaa hyvinvointia, ravitsemusta, luonnollisuutta kohtaan tässä muovisessa pikaruoka-kulutusyhteiskunnassa on kasvanut. 6. huonehan on se terveyden ja hyvinvoinnin huone.

Lisäksi, kun mulla on tuo  pluto aspect_con askendentti päällä (ja on vielä pitkään!). askendentti kuvaa "fyysistä minää" ja  pluto muutosta. Ja kun tuo tr- pluto vielä  aspect_opp 6. huoneen natal- kuunsolmu :a. Voisiko näillä selittää keväällä alkaneen karppausintoni sekä sen, että olen keväästä laihtunut 10 kg? Karppaus ei tällä hetkellä ole ehkä niin radikaalia (en "lotraa" rasvalla, vaikken sitä pelkääkään - käytän täysmaitotuotteita ja voita), ehkä enempi keskittymistä luonnollisuuteen sekä ruoan alkuperään.

Tuon  pluto aspect_con askendentti :n ansiosta tunnen itseni enempi Skorpioniksi kuin Jousimieheksi tai miksikään muuksi... buck2  Olo on salamyhkäisempi, suuret porukat ahdistavat, piilottelen syvimpiä tunteita, kun aikaisemmin pieraisin tunteeni reippaasti kaikkien nähtäväksi Cheesy  Energiaa on - välillä ihan liikaakin! Raivopäistä ja arvaamatonta sellaista - nykyisin VAADIN liikuntaa, jotten käytä valtavia energiavarojani väärin (esim. romutin meidän pölynimurin, joka ei suostunut toimimaan Tongue ). Liikun nykyisin 4-5 kertaa viikossa. Olen salamyhkäinen, arvaamaton, täynnä voimakkaita tunteita, jotka pyrkivät pintaan, täynnä fyysisyyttä - unet ja ajatukset sisältävät nykyään vain seksiäseksiäseksiä... Cheesy  Ja huono puoli on se, että pakotan asiat menemään omalla tavallani, en hyväksy kompromisseja - muuten ei hyvä seuraa... Vähän haitallinen aspekti ihmissuhteiden kannalta... Embarrassed

Rrrrrrakastan tätä hullua energiaa! Tuntuu siltä, että VIHDOINKIN mennään voimalla ja mitään säästelemättä!
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
sandee
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 68


Profiili
« Vastaus #213 : 07.12.2011 12:12:29 »

Minullakin vielä hieman vaikuttaa (ohittelee jo)  pluto aspect_con askendentti. "Tylsä" kauris on saanut jouskaripiirteitä ja olen kyllä tykännyt. Ulkonäkö muuttunut (hiustyyli, painoa lähtenyt itsestään, kroppa on voimakkaan oloinen, lihakset vahvistuneet, ryhti parantunut), samoin pukeutuminen, olen tuhlannut rahaa sellaisiin asioihin, joista olen aina haaveillut ja piut paut välittänyt mitä muut sanovat ja hyvin olen pärjännyt. Kyllähän ihmiset ovat olleet ihmeissään  Grin. Pluto tekee tarkkoja aspekteja mm.  merkuriuschiron ja  jupiter. Ne ei ole kyllä yhtään niin kivoja kuin  aspect_con askendentti.
tallennettu

Aurinko Kauris
Nouseva Jousimies
Kuu Neitsyt
Valkoinen Galaktinen Peili
Victoriae
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 51



Profiili
« Vastaus #214 : 30.12.2011 17:26:58 »

Pluto on opponoinut v. 2010 Ascendenttiä ja aloitti tänä vuonna auringon yhtymät (aurinko 7. huoneessa). Aika raskasta aikaa ollut, avioero yms.  Huh Vähän hirvittää että mitähän vielä. Sitä vaan mietin, että Tanhua mm. kirjassaan puhuu 3 yhtymästä, jotka ovat luonteeltaa erilaisia. Minulla näyttäisi olevan viisi. Pluto ilmeisesti sahailee edestakas, eli onko niin että noita peräytyviä kontaktia ei lasketa (4.5. ja 8.8.)? Tein itselleni myös auringon paluu kartan, siellä näyttäisi (jos oikein sitä luin) että aurinko ja pluto on 9 huoneessa. Saako tästä jotain vinkkejä näihin tuleviin Pluton ohitusten teemoihin, vai olenko aivan hakoteillä?

 pluto aspect_opp askendentti    27.1.2010
 pluto aspect_opp askendentti      21.6.2010
 pluto aspect_opp askendentti     30.11.2010

 pluto aspect_con aurinko     15.3.2011
 pluto aspect_con aurinko     4.5.2011
 pluto aspect_con aurinko     1.1.2012
 pluto aspect_con aurinko      8.8.2012
 pluto aspect_con aurinko      27.10.2012
tallennettu

Aurinko, Kuu, Merkurius, MC ja DC - KAURIS
Asc ja IC - RAPU
Venus&Mars&Jupiter - SKORPIONI
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #215 : 30.12.2011 17:51:33 »

Theodora... kyllä noita ohituksia voi olla 5 tai jopa 6 joillakin... paljon todellakin riippuu siitä miten peruutukset osuvat kartallesi.. ja kaikki ohitukset "lasketaan".. toisin sanoen kun on Pluto kyseessä päällä on todennäköisesti kaksi samanaikaista transiittia joista toinen on sulkeutuva ja toinen avautuva, näin jos toisen transiitin vaiktus ei ole ehtinyt hiipua toisen alkaessa vaikuttaa.

Todellakin Auringon Paluun huoneita kannattaa seurata hitaiden transiittien kohdalla... kun ensisijaisesti tietenkin vaikuttaa transiitin toimintaa syntymäkartan sijainnit, antaa näiden hitaiden kanssa lisää väriä ja ulottuvuutta kun katsoo minne ne osuvat paluulla..

Erityisesti tuolla ihmissuhdeakselilla eli 1. -7. Huone syntymäkartalla.. selkeästihän tuo kertoo muutoksista ihmissuhteissa ja/tai toiminnassa ihmisten kanssa ja suhteesta toisiin ihmisiin (kaikkiin ihmisiin, ei ainoastaan läheisiin ihmissuhteisiin).. mutta jos sama transiitti jatkaa kulkuaan pari vuotta, se osuu paluulla eri huoneisiin ja näin ollen paluu -kartan huone osoittaa sen elämän alueen jolle tuo muutos kohdistuu tuon vuoden aikana.. 9. huoneessa ovat vakaumukset, ajattelu, maailmankatsomus, ulkomaat, vieraat kulttuurit, oikeus jne. eli tämä vaikutus kohdistuu noihin asioihin..

Tsemppiä!
tallennettu

sangviinikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 682



Profiili
« Vastaus #216 : 03.02.2012 10:14:20 »

Minnuu tuo kulmakunnan kauhu ei ole päästänyt vähällä. Opponoi ensin massiivista  kaksoset stelliumiani vuositolkulla, henkeä vetäsin välillä ja nyt paukuttaa kotiporttia jo kolmatta kertaa.
 Ei auta kun pitää hatusta kiinni ja ottaa vastaan mitä tarjotaan.
tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
Bona Fide
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 179



Profiili
« Vastaus #217 : 06.02.2012 04:19:28 »

Mulla on kivat pluton transiitit alkamassa: kolmio auringolle ja sekstiili marsille. Mitäköhän vuosi tuo tullessaan?
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3625



Profiili
« Vastaus #218 : 06.02.2012 07:19:40 »

Mulla on kivat pluton transiitit alkamassa: kolmio auringolle ja sekstiili marsille. Mitäköhän vuosi tuo tullessaan?

Tuttavapiirissä pluton kolmio auringolle on tuonut paljonkin muutoksia elämään, itsellänikin aikoinaan meni paljon uusiksi.
Missä huoneessa aurinkosi on?
tallennettu
Bona Fide
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 179



Profiili
« Vastaus #219 : 11.02.2012 07:54:27 »

Neitsytaurinko on kakkosessa, (skorpparimars nelosessa) ja transitoiva pluto vitosessa. Miten sulla, - ja miten siihen liittyen meni uusiksi?
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #220 : 19.02.2012 20:13:35 »

Mulla jatkuu vielä tämän vuoden ajan Pluton sekstiili Auringolle ja samanaikainen yhtymä Jupiterille. Enimmäkseen positiivisia muutoksia piisannut, myös pakollisissa vastoinkäymisissä on näkynyt aivan selvästi, että on menty väärään suuntaan tai oltu väärällä asenteella pelissä ja siksi jokin ei ole toiminut halutusti.

Saa nähdä mitä kaikkea tässä vielä kerkiää tuon aspektin muassa vääntämään, tähänastiset aikaansaannokset on olleet melko onnistuneita. Cool
tallennettu
Hansuli
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 281


Profiili
« Vastaus #221 : 27.02.2012 03:43:06 »

 

Tässä seurannut kaksosta, jolla aurinko aika tarkasti Dc:llä, mm. kvinkussi Jupiteriin syntymäkartalla. Pluto tr. kvinkunssi aurinkoon ja sekstiili tuohon Jupiteriin Tehden näin jodin viime keväästä plus oppositio Venukseen  .. nyt onneksi menossa jo ohitse.. Paljon menetyksiä, kuolemia. Ihan konkreettisesti tai muuten välit katkenneet. Mielenkiintoiseksi tässä tekee sen, että kyseessä kaksostyttö ja suhdekuolemat isovanhempaan, isään ja poikaystävään (aurinko jodin kärjellä DC:llä, ceres aika lähellä)..

Pluton oppositio Venukseen tekee kartalle leijan, Venuksen kanssa kultaistakolmiota muodostavat luonnollisesti jo mainittu Jupiter ja sen lisäksi Saturnus. (Saturnus neliöi aurinkoa radixilla, kolmen asteen orbilla)

Olenkin jo sanonut, että josko nämä ohitukset olisivat menneet ja menetykset riittäisivät.

Mutta lopputulosta, jos haluaa jotenkin spekuloida, niin tr. Jupiter sekstiili Venus ja kolmio Khiron ihan justiinsa. Niin näkisin, että se Pluto on nyt siivonnut sitten sen pois, mikä esteenä on ollut tms.
***aina olen sanonut, että Pluton tr. ei meni ohi huomaamatta, se on varma!
« Viimeksi muokattu: 27.02.2012 03:59:43 kirjoittanut Hansuli » tallennettu

Aurinko kalat, AC leijona, kuu kauris, venus/merkurius vesimies, mars kaksonen
Hansuli
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 281


Profiili
« Vastaus #222 : 27.02.2012 04:01:45 »

Ja henk. koht. kammoksun aina Pluton tiukkoja transiitteja.. liian paljon kuolemaa, syöpää, eroja ja sairastumista ko. transiitin muutosvimmassa nähnyt ympäristössä...
tallennettu

Aurinko kalat, AC leijona, kuu kauris, venus/merkurius vesimies, mars kaksonen
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #223 : 28.02.2012 09:40:01 »

Tässä seurannut kaksosta, jolla aurinko aika tarkasti Dc:llä, mm. kvinkussi Jupiteriin syntymäkartalla. Pluto tr. kvinkunssi aurinkoon ja sekstiili tuohon Jupiteriin Tehden näin jodin viime keväästä plus oppositio Venukseen  .. nyt onneksi menossa jo ohitse.. Paljon menetyksiä, kuolemia. Ihan konkreettisesti tai muuten välit katkenneet. Mielenkiintoiseksi tässä tekee sen, että kyseessä kaksostyttö ja suhdekuolemat isovanhempaan, isään ja poikaystävään (aurinko jodin kärjellä DC:llä, ceres aika lähellä)..

Ympärilläni on iät ja ajat ollut paljon kaksoisia  - saan niistä ilmeisesti jotain kiksejä - ja kyllä niillä jotain kriisinpoikasia tuppaa olemaan yhtenään, mutta niin itselläkin. Tosin mulla ei ole ollut Pluton raskaita transiitteja yli vuosikymmeneen ja seuraavakin on joku ASCin neliö monen vuoden kuluttua.

tallennettu
Hansuli
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 281


Profiili
« Vastaus #224 : 28.02.2012 11:58:19 »



Ympärilläni on iät ja ajat ollut paljon kaksoisia  - saan niistä ilmeisesti jotain kiksejä -



 Cheesy Cheesy Grin Grin sama vika!!
tallennettu

Aurinko kalat, AC leijona, kuu kauris, venus/merkurius vesimies, mars kaksonen
Sivuja: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 26
  Tulostusversio  
 
Siirry: