Sivuja: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 26
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Pluton transiitit  (Luettu 298372 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Iloinen lumikki
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 173



Profiili
« Vastaus #120 : 17.12.2010 18:35:44 »

            Hei,

Mulla näyttää olevan  pluto aspect_tri pluto tosiiiiiiiii pitkään. Ajalla 11.11.-10  -  12.2.-11.
Tai kai se on sitten ihan "normaalia", että on noin pitkään? Kaiketi on jotain positiivistakin vielä Cheesy

t.Iloinen lumikki
tallennettu
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #121 : 17.12.2010 21:56:56 »

Pluto on niin hidas planeetta, että transiitit kestää pitkään.  Ja jos kohdalle sattuu vielä perääntymisjakso, niin vielä pidempään! 
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Iloinen lumikki
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 173



Profiili
« Vastaus #122 : 17.12.2010 22:51:19 »

 Niin Meimi, mutta eikö se olekin jotain hyvää, koska on kolmio?!

t. iloinen lumikki smitten
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6576


Profiili WWW
« Vastaus #123 : 17.12.2010 23:22:46 »

 pluto aspect_tri pluto on kosmisen kolmio kosmiseen,
sellanen ikäpolvi transiitti, ei niinkään henk.kohtanen.
Ehkä sellasta pakottavista velvollisuuksista irtautumista?

Itelläni on  pluto noviili (40 astetta)  aurinko skorpioni
ja  pluto aspect_kvi kuu leijona
että sellanen harmoninen itsensä löytäminenkö,
oman Aurinkonsa kanssa kehrääjä,
työelämän rikkaus ja säteilevä voima, hah.
Samaan aikaan on  jupiter kalat aspect_tri aurinko ja kehtuuttaa..
Kvinkunssi kuulle,
 leijona.n aika nostaa päätään pimennosta.
tallennettu
m.magia
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 453



Profiili
« Vastaus #124 : 21.12.2010 20:04:10 »

Nyt on meneillään  pluto aspect_con aurinko, sikäli mikäli nyt oikein ymmärsin niin 2. huoneessa (kauris). Mitään raha/omaisuusjuttuja ei ole _ainakaan toistaiseksi_ ollut suuntaan tai toiseen, enemmän on ollut päällä henkistä muutosta ja vanhan ajattelutavan poismenoa, luopumista, suorastaan mullistusta.

Plutohan aktivoi tuossa myös ne nataali-Aurinkoon osuvat aspektit, nehän vaikuttavat aika paljon siihen miten tuo transiitti ilmenee. Itselläni on ollut tuo kuvio niin varhain elämässä etten muista siitä mitään, mutta jälkikäteen sain tietää sairastaneeni jonkin trooppisen taudin jossa oli hengenlähtö lähellä, mulla kun on  aurinko aspect_sex neptunus ja Neptunus hallitsee terveyden huonetta 6 niin eipä ihmekään.

Ahaa. Olen niin n00b vielä näissä asioissa, etten tuota tajunnut ajatella ollenkaan. :Smiley Löytyyhän tuolta syntymäkartalta esim.  aurinko aspect_squ kuu,  aurinko aspect_con jupiter,   aurinko aspect_con neptunus, sekä  aurinko aspect_sex  pluto ja Lilith. Arska 6.huoneessa ja  kauris. Läheisriippuvaisuus-ketjussa taisikin olla juttua noista Aurinko/Kuu/Neptunus-kuvioista ja jos tosiaan ne syntymäkartan hässäkät pitää huomioida, ja jos ne nyt aktivoituu, niin..

Mä mistään mitään tiedä, arvailen ja mietiskelen vain.

Katsoin epähuomiossa ihan muuta kuin omaa karttaani kun lueskelin tätä ketjua. Eihän se Pluton ja Auringon yhtymä missään 2. huoneessa ole, vaan kutosessa. Sohlo mikä sohlo.
----------
Nyt on tainnut käydä niin, että olen katsonut ap-karttaa ja nataali+transiitti-karttaa ja seonnut ajatuksissani ihan kokonaan. Eli mitä karttaa tässä nyt pitäisi katsoa?? Embarrassed
« Viimeksi muokattu: 26.12.2010 20:24:43 kirjoittanut mimmy magia » tallennettu

aurinko merkurius kauris - kuu mars vaaka - askendentti rapu - venus saturnus pluto skorpioni - neptunus uranus jupiter jousimies - keskitaivas vesimies
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #125 : 30.12.2010 16:22:02 »

Tämä RapuKuu täällä hajoilee vähän väliä...  pluto  aspect_opp  kuu kolmas ohitus oli eilen ja tänään olen sitten ollutkin ihan palasina.

Pluton transiitit on olleet tämän vuoden aikana seuraavassa syklissä ensimmäiset kahden kuukauden välein 12.3.2010 ja 2.5.2010. Nyt 29.12.2010 ja seuraavat ovat kohdallani taas 8.8.2011 ja 24.10.2011 jälleen kahden kuukauden välein.

Nyt toivottavasti tilanne alkaa rauhoittua, kun viimeisiin kahteen ohitukseen on 8 kuukautta aikaa.

Jos tämä transiitti kiinnostaa, lisää infoa löytyy kotisivujeni blogista... Wink
tallennettu

Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #126 : 30.12.2010 16:27:57 »


Katsoin epähuomiossa ihan muuta kuin omaa karttaani kun lueskelin tätä ketjua. Eihän se Pluton ja Auringon yhtymä missään 2. huoneessa ole, vaan kutosessa. Sohlo mikä sohlo.
----------
Nyt on tainnut käydä niin, että olen katsonut ap-karttaa ja nataali+transiitti-karttaa ja seonnut ajatuksissani ihan kokonaan. Eli mitä karttaa tässä nyt pitäisi katsoa?? Embarrassed

Periaatteessa voit ihan rauhassa katsoa kaikkia em. karttoja yhdessä.. ne kertovat vain vähän enemmän tietoa.. Eli siis syntymäkartta (nataali/radix) olet siis tietenkin sinä itse, ja transiitit ovat ulkopuolisia vaikutuksia sinuun.. ja jos katsot vielä ap -karttaa se kertoo lisää tietoa siitä millä elämänalueella transiitti vaikuttaa.

Pluto/ Aurinko transiitit ovat yleensä persoonallisuuteen ja elämäntarkoituksiin liittyviä transiitteja. Huone kertoo sitten sen elämänalueen jolla tuo muutos tapahtuu. Jos se on 6. huone, kyseessä voi olla siis terveys, arkiset rutiinit, käytännön työ jne.
tallennettu

Victoriae
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 51



Profiili
« Vastaus #127 : 30.12.2010 18:29:11 »

Hei Emelia, onko sinulla jotain erityisiä vinkkejä tuon  pluto aspect_con aurinko transiitin kohtaamiseen?Tämä tapahtuu minulla keväällä 7. huoneessa. Nyt on ollut pitkään päällä jo  pluto aspect_opp  askendentti ja kyllähän se on pistänyt parisuhteen historiaan. Haluaisin kovasti nähdä tuon  pluto aspect_con aurinko transiitiin positiivisena oman itsensä ja elämäntarkoituksensa löytämisen aikana..olen jo aika kyllästynyt tähän "murusina" olemisen fiilikseen  Smiley Tuo on kyllä hyvin totta mitä kirjoitit blogissasi - Pluton ja moraali, oikea ja väärä. Pluto toimii nähdäkseni kuitenkin lopulta meidän itsemme hyväksi?
tallennettu

Aurinko, Kuu, Merkurius, MC ja DC - KAURIS
Asc ja IC - RAPU
Venus&Mars&Jupiter - SKORPIONI
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3526



Profiili WWW
« Vastaus #128 : 30.12.2010 19:37:31 »

Juu, hyvä huomio nuo moraaliasiat Pluton transiittien kohdalla. Sehän pakottaa hyvin konkreettisesti ja käytännönläheisesti määrittämään sen, mikä on siedettävissä ja mikä ei. Ja jos jokin asia ei ole siedettävissä, sille on tehtävä jotakin. Siinähän se testaa, onko sinussa rohkeutta nousta puolustamaan omia tai jonkun muun oikeuksia ja asettamaan tiukat rajat kestämättömälle käytökselle.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #129 : 30.12.2010 22:46:43 »

Hei Emelia, onko sinulla jotain erityisiä vinkkejä tuon  pluto aspect_con aurinko transiitin kohtaamiseen?Tämä tapahtuu minulla keväällä 7. huoneessa. Nyt on ollut pitkään päällä jo  pluto aspect_opp  askendentti ja kyllähän se on pistänyt parisuhteen historiaan. Haluaisin kovasti nähdä tuon  pluto aspect_con aurinko transiitiin positiivisena oman itsensä ja elämäntarkoituksensa löytämisen aikana..olen jo aika kyllästynyt tähän "murusina" olemisen fiilikseen  Smiley Tuo on kyllä hyvin totta mitä kirjoitit blogissasi - Pluton ja moraali, oikea ja väärä. Pluto toimii nähdäkseni kuitenkin lopulta meidän itsemme hyväksi?

Kun kyseessä on 7. huoneen transiitti, sen paine kohdistuu myös vastakkaiseen huoneeseen, eli  pluto aspect_con aurinko 7. huoneessa muokannee todella paljon sinua. Kohdistuuhan Pluton transiitti Aurinkoosi, joka edustaa sinua ja toisaalta 7. huoneen vastapäätä olevan 1. huoneen kautta myös ulkoiseen olemiseesi ja ympäristöösi. Muutoksen tekijät voivat olla toiset (7. huone) mutta vaikutukset koskettavat sinua.

Yleisesti kaikki Pluton transiitit Aurinkoon merkitsevät muutoksia ja päivitystä identiteettiin, siihen kuka olet, mitä teet ja millainen roolisi elämässäsi on. On hyvin todennäköistä että löydät tuon transiitin aikana sen mikä elämässäsi oikeasti on olennaista, mutta varaudu siihen että sen löytääksesi voit joutua käymään lävitse ensin todellisen ja täydellisen hajoamisen ennen kuin pystyt alkamaan rakentaa jälleen uutta minuutta puhtaalta pöydältä.

Se hyvä puoli näissä Pluton transiiteissa todellakin on ettei niitä kaikkia tarvitse yhden elämän aikana kokea, sen verran rankkoja ne ovat.

Omalla kohdalla on toinenkin  pluto transiitti aktivoitunut noin viikko sitten eli  pluto  aspect_squ  uranus , joka paukuttaa onneksi vain kolme kertaa 21.2.2011, 28.5.2011 ja 21.12.2011.

Sen lisäksi on vielä Pluton puolineliö MC:lle... ensimmäinen ohitus 31.1.2011, sitten 21.6.2011 ja 4.12.2011.

Huh-huh... jos tästä tulevasta vuodesta selviän, helpottaakin Pluton osalta joksikin aikaa, kunnes 2013 tuleekin sitten aika kivulias  pluto  aspect_squ chiron ...  Cry
tallennettu

Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3625



Profiili
« Vastaus #130 : 31.12.2010 11:51:45 »

Kysyinköhän tätä jo? Olen nykyään melko lahopää..

Mitä on odotettavissa kun muutamien vuosien kuluttua tulee päälle tälläiset pluto transiitit?

 pluto  aspect_squ  aurinko
 pluto  aspect_squ  kuu
 pluto  aspect_squ  venus
 pluto  aspect_squ  mars
 pluto  aspect_opp  askendentti
 pluto  aspect_squ  pluto
 
Tällöin pluto seiskassa  :Smiley

Tulenko menemään läpi myrskyn kun samanaikaisesti paukahtaa tuo päälle?
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #131 : 31.12.2010 12:45:21 »

Täältä löytyy varmasti valaisua lisää...
http://www.cafeastrology.com/plutotransits.html
tallennettu

Liekku
Astroholisti
*****
Viestejä: 1174



Profiili
« Vastaus #132 : 04.01.2011 14:55:05 »



  Miehelläni on  pluto aspect_squ mars,--tarkkana 1.2.11,---mutta vaikutus näkyy jo

 äijä puskee lumitöitä hullun lailla,--kiipeää katolle pudottamaan ym.  eikä malta lopettaa.

  No,  hän onkin  aurinko   kauris,---ja purkaa energiansa työhön.   knuppel2
tallennettu
Xuelai
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 161



Profiili
« Vastaus #133 : 10.01.2011 14:42:41 »

Yritin kovasti lukea tätä ketjua, mutten löytänyt tai en sitten huomannut mitään tulkintaa siitä kun minulla on viime maaliskuusa alkanut pluto aspect_con askendentti Netistä napsattua jotain tietoa, että hieman vaikeaa aikaa.
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #134 : 10.01.2011 15:38:21 »

miehellä nyt  pluto  aspect_tri  keskitaivasneitsyt 10.huoneessa)
voisko tästä ajatella "uutta alkua"
kun ollaan oltu parisuhdetarpiassa viikonloppuna ja sen jälkeen oon huomannu muutosta kommunikaatiossa...

itellä päällekkäin voimakkaimmista transiiteista on nyt
 neptunus aspect_squ keskitaivas ja  uranus aspect_sex keskitaivas
 keskitaivas mulla siis  harka , 9.huoneessa.

tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Sivuja: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 26
  Tulostusversio  
 
Siirry: