Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 26
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Pluton transiitit  (Luettu 298360 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
La Papessa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 290


Profiili
« Vastaus #60 : 25.01.2010 23:51:04 »

Tr- pluto aspect_sex  kuunsolmuuranusvenus siellä  skorpioni :ssa ... Ja töitäkin pitäisi tehdä. Tongue Oikeasti, en mitenkään voinut arvata, että tämä olisi tällaista. Olen tietysti  saturnus :ksen paluun kokenut aikuinen, ja käyttäydyn sen mukaan, mutta olo on välillä kuin pahaisella teinillä.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #61 : 26.01.2010 09:19:44 »

ai no sitten se Pluto ykkösessä tekee ihmeitä tänä vuonna Auringon ohella.. hyvä KV!  Smiley mutta 6 tyhjä.. silti kun  jupiter  chiron  kuunsolmu 2 .. niin ei hätää.. suunnitelma etenee.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Johanne
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 85


Profiili
« Vastaus #62 : 28.04.2010 19:33:25 »

Meikällä vuoden voimakkain transiitti on  pluto yhtymä  kuu
-> tuleekohan muutto? Tai lapsi? Tai molemmat? Vai onko toiveajattelua?

Olen ollut hieman kyllästynyt elämääni jo jonkin aikaa, nyt odottelen hieman helpottuneena ja uteliaana tätä enteilevää muutosta. Kun en kerran ole uskaltanut mitään muutosta elämääni tehdä, niin kohta sitä mennään letit putkella!!  Shocked
Jostain syystä en nyt vain osaa olla huolissani, vaikka ehkä kamaliakin asioita voi tapahtua?

Kertokaapa, mitä mieltä olette tällaisista mietteistä ja kuvioista?
tallennettu

Aurinko - Vaaka
Kuu - Kauris
Asc - Rapu
Mc - Vesimies
Dc - Kauris
Ic - Leijona
ancelica
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 294



Profiili
« Vastaus #63 : 29.04.2010 10:10:32 »

Do dii, nyt on menossa  pluto  aspect_convenus, tuntui oikein päätä sekottavalta kunnes  pluto kääntyi peruuttaan. Astro.comissa nimetty: Love's power
This influence is likely to have a great effect upon your relationships and your sex life. If you have no current sexual relationships, this period could bring you one that is quite intense but not necessarily smooth. You may become quite obsessed by a particular other person. This influence could be described as love's power, with the emphasis on "power."
Sitten progena  mars aspect_con venus ja  venus aspect_con  aurinko Mahtaako mennä koko soppa sekas! Sitä tässä odotellessa..
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #64 : 30.04.2010 10:18:26 »

Äh, täällä on kaksi Pluton transiitti-topicia,  tickedoff ja tämä on kait se tuorein? Kiss

Mulla on alkanut jo jonkin aikaa sitten  pluto aspect_squ MC pluto  vaaka 10. huoneesa
ja samaan aikaan on menossa  jupiter aspect_squ merkurius kaksoset
ja  jupiter aspect_tri askendentti skorpioni ja  venus rapu .

Mieletön tarve muuttaa kaikki asiat, elinympäristö ja asenteet ja ajattelutapa
kauniimmiksi kokonaisvaltaisesti.

Mua on alkanut inhottamaan vulkaarisyys ja heikko itsensä ja luonteensa hallitseminen
-itsessä ja muissa.

Parisuhde on saanut vakaamman ja rakkaudellisemman asenteen
ja hakee tasapainoa ja laatua.

Muutoksia työelämään on tulossa ja kaikin puolin tuollaisen vakauden ja tasapainon
varmistaminen ovat ainakin tällä hetkellä hyvin pinnassa
ja tekee mieli pitää ohjakset itsellä kovasti käsissä.
Olen nimittäin kuitenkin ihminen, joka on tykännyt ottaa riskejä,
eikä ole välittänyt nin paljon, onnistuuko vai ei. Smiley

Saa ruotia, jos mieleen tulee jotain mielenkiintoista ajatusta tuosta transusta. Smiley
tallennettu
känkkäränkkä
Vieras
« Vastaus #65 : 30.04.2010 11:36:38 »

Mulla on alkanut jo jonkin aikaa sitten  pluto aspect_squ MC pluto  vaaka 10. huoneesa
ja samaan aikaan on menossa  jupiter aspect_squ merkurius kaksoset
ja  jupiter aspect_tri askendentti skorpioni ja  venus rapu .

Mieletön tarve muuttaa kaikki asiat, elinympäristö ja asenteet ja ajattelutapa
kauniimmiksi kokonaisvaltaisesti.

Saa ruotia, jos mieleen tulee jotain mielenkiintoista ajatusta tuosta transusta. Smiley


En tiedä suunnitelmistasi, mutta tuli mieleen ajatus, että mahtaako perheesi kasvaa tuon transiitin jälkeen/ aikana?  :Smiley Aion pitää itse jatkossakin kiinni siitä että möläytän sen mikä ekana mieleen tulee -niin tuleepahan ainakin joskus jotain sanottua..  Tongue

Sitten mietin että onko sulla Kreivi Krapula  askendentti missä asteessa? Ei oo pakko paljastaa jos et halua..


Ja omasta aiemmasta kirjoituksesta puuttui tämä.

Suski kirjoitti toka-sivulla "Pluto 90 mars: kiukkua ja taisteluja. Voit joutua painostuksen kohteeksi. Joudut mahdollisesti taistelemaan työsi puolesta. Ei kannata riskeerata."

Minua painostettiin hiukan vuosi sitten eka neliö-transiitin aikana. Jouduin myös hiukan taistelemaan töideni vuoksi, enkä voinut jäädä paikkaan. Nuo riskeeraukset mietityttää.. Kun olisi aika pakko sellaisia ottaa. Eihän muuten mitään voi saada! Ja viimeisenä, kiukut ja taistelut. Ei yhtään (en ainakaan muista) koko kuluneena vuonna! Ja tuo on mun kohdalla jo melkoinen muutos. Olisiko siis niin että olen  pluto :n myötä sokeutumassa toimintatavoilleni. Niin ja  aspect_squ transiitti siis osuu 8.huoneeseen.
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #66 : 30.04.2010 14:59:42 »

Mulla on alkanut jo jonkin aikaa sitten  pluto aspect_squ MC pluto  vaaka 10. huoneesa
ja samaan aikaan on menossa  jupiter aspect_squ merkurius kaksoset
ja  jupiter aspect_tri askendentti skorpioni ja  venus rapu .

Mieletön tarve muuttaa kaikki asiat, elinympäristö ja asenteet ja ajattelutapa
kauniimmiksi kokonaisvaltaisesti.

Saa ruotia, jos mieleen tulee jotain mielenkiintoista ajatusta tuosta transusta. Smiley


En tiedä suunnitelmistasi, mutta tuli mieleen ajatus, että mahtaako perheesi kasvaa tuon transiitin jälkeen/ aikana?  :Smiley Aion pitää itse jatkossakin kiinni siitä että möläytän sen mikä ekana mieleen tulee -niin tuleepahan ainakin joskus jotain sanottua..  Tongue

Sitten mietin että onko sulla Kreivi Krapula  askendentti missä asteessa? Ei oo pakko paljastaa jos et halua..


No häät tässä on jo sovittu, joten ainakin sillä tavoin ja pieni hauveli on tulossa. Smiley

Mies on enemmän vauva-kuumeessa kuin minä, tällä hetkellä,
mutta mulla on mielessä pieni tyttö tuossa muutaman vuoden päästä.
Eri asia on, miten se toteutuu, ankarilla hoidoilla vai adoptiolla, mutta siihen asti touhuan
ystäväpariskunnan kahden pienen tytön kanssa, jotka ovat omineet mut
ja tietenkin nyt noiden eläinlapsukaisten kanssa.  Kiss

Tuo  askendentti on 17, 43
Pakko kysyä, miten nuo asteluvut vaikuttaa tulkinnoissa?
Ne on jääneet mulle hiukan hämärän peittoon, olisi aika ihanaa,
jos joku ystävällisesti jaksaa valaista. Smiley
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6576


Profiili WWW
« Vastaus #67 : 30.04.2010 15:18:58 »

Enceladus
noihin syöpäuutisiin, viesteihin voisi viitata myös Ap-karttasi  merkurius kaksoset aspect_squ kuu ceres neitsyt, sanansaattaja molemmissa taustalla,ja tekijänäkin,
ja  ceres yhdistetään myös saattohoitoon.
 merkurius:n yhdistän sikiönkehitykseen, solujen jakautumiseen ja lisääntymiseen
ja tuo sinun neliösi on muuttuvissa merkeissä vielä. Ja uutisoimassa.
Tätä neliötä aattelin siksikin, että ystävälläni (sama syntymäpvm kuin sinulla) on myös tuo (ilman kuuta) ja lähisukulaisen syöpäuutinen. Hällä ei taas ole  pluto aspect_squ mars:lle.
En tiedä mikä osuus myös  pallas (psykosomaattiset sairaudet?) aspect_opp Lilith aspektilla olisi tässä. Lilith ja näkymätön vahva energia, kuun musta puoli. Ja just sekin, että nämähän ei aina kolahda suoraan omaan nilkkaan omalta kartalata vaan niitä joutuu / pääsee käsittelemään toisten ihmisten kokemusten kautta.

Kreiville,
asteluvut ovat usein jonkun kiintotähden lukemissa, joka voi valaista asiaa lisää,
jos ei nyt muuta numerologista analyysiä niille halua.
Eiks noihin krapulan transiitteihin sopisi muuttuvassa merkissä olevan  jupiter:n (julkisuus, sosiaaliset suhteet) siviilisädyn muutos?
Vaikka nyt nainen on nainen  venus aina vaan niin papereissa  :merkurius:lukeekin seuraavaksi naimisissa.   pluto aspect_squ pluto vaaka muutos säädyssä? Näkyvä sellainen MC:llä.
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #68 : 30.04.2010 15:26:52 »


Kreiville,
asteluvut ovat usein jonkun kiintotähden lukemissa, joka voi valaista asiaa lisää,
jos ei nyt muuta numerologista analyysiä niille halua.
Eiks noihin krapulan transiitteihin sopisi muuttuvassa merkissä olevan  jupiter:n (julkisuus, sosiaaliset suhteet) siviilisädyn muutos?
Vaikka nyt nainen on nainen  venus aina vaan niin papereissa  :merkurius:lukeekin seuraavaksi naimisissa.   pluto aspect_squ pluto vaaka muutos säädyssä? Näkyvä sellainen MC:llä.


No tuotahan me mietittiin jossain topicissa joku puoli vuotta sitten,
että mitä tuo silloin tulossa ollut  pluto n transiitti tuo tullessaan. Cheesy
Naimisiinmenosta ei ollut tietoakaan ja olin suorastaan hiukan allerginen koko idealle. Tongue
Jännä juttu.. Cheesy
No tuo transiittihan on voimakas ja pitkäaikainen, useamman vuoden ymmärsin,
kun  pluto sahaa tuon kuvionsa läpi.
tallennettu
känkkäränkkä
Vieras
« Vastaus #69 : 01.05.2010 09:11:50 »

Suski kirjoitti toka-sivulla "Pluto 90 mars: kiukkua ja taisteluja. Voit joutua painostuksen kohteeksi. Joudut mahdollisesti taistelemaan työsi puolesta. Ei kannata riskeerata."

Minua painostettiin hiukan vuosi sitten eka neliö-transiitin aikana. Jouduin myös hiukan taistelemaan töideni vuoksi, enkä voinut jäädä paikkaan. Nuo riskeeraukset mietityttää.. Kun olisi aika pakko sellaisia ottaa. Eihän muuten mitään voi saada! Ja viimeisenä, kiukut ja taistelut. Ei yhtään (en ainakaan muista) koko kuluneena vuonna! Ja tuo on mun kohdalla jo melkoinen muutos. Olisiko siis niin että olen  pluto :n myötä sokeutumassa toimintatavoilleni. Niin ja  aspect_squ transiitti siis osuu 8.huoneeseen.

Tässä haluan näyttää teille mainion esimerkin ajattelumallistani. Tuossa ihan siivosti ja täysin itseltäni pimennossa kumosin omat ajatukseni. Eikä väliin edes mahtunut montaa lausetta...  crazy2  buck2
Eli tuo "tekijä" on hyvä ottaa huomioon kun lukee "ajatuksiani". ..  Lips Sealed

Ja meni mulla kaks kertaa hermot viime vuonna, oikeen kunnolla. Mutta ei ollut ketään keneen sitä olisin puhtaalla omalla tunnolla purkanut niin siksi kai unohtu nuokin. Tapahtui transiitti  mars :n tehdessä yhtymää juurikin tuon nikin mainitseman ap-kartan T-ristin kärkenä olevalle  merkurius :lle. Toisen transiitteja en katsonut kun ahdisti silloin koko sotku.

Onneksi nyt alkaa uusi AP!  Smiley

Kiitos nikki kun avarsit tuota vanhaa ap-karttaa lisää. On niin totta että on helpompi katsoa karttoja jälkikäteen ja todeta sitten mitä minkäkin ohituksen aikana on tapahtunut.

Ja KK, muistinkin sitten lukeneeni koiran hankintahalustasi, mutta luulin että se oli jo. Jotenkin tuli ajatus silloin että sulla osuu tuo "pehmeä" transiitti, siis  aspect_tri 4 tai 8 huoneeseen.

Enceladus
noihin syöpäuutisiin, viesteihin voisi viitata myös Ap-karttasi  merkurius kaksoset aspect_squ kuu ceres neitsyt, sanansaattaja molemmissa taustalla,ja tekijänäkin,
ja  ceres yhdistetään myös saattohoitoon.
 merkurius:n yhdistän sikiönkehitykseen, solujen jakautumiseen ja lisääntymiseen
ja tuo sinun neliösi on muuttuvissa merkeissä vielä. Ja uutisoimassa.
Tätä neliötä aattelin siksikin, että ystävälläni (sama syntymäpvm kuin sinulla) on myös tuo (ilman kuuta) ja lähisukulaisen syöpäuutinen. Hällä ei taas ole  pluto aspect_squ mars:lle.

En sitten yhtään taas tajua, että vaikka mulla kuinka välähtää muistikuutiossa kun luin tuon, että tutulta tuntuu, niin sitten kun "joudun" yksin kuvioita pähkimään, multa aivan kuin katoaa kaikki jo opittu tieto ja "joudun" pohjaamaan siihen vanhaan 10 vuotta sitten luettuun, ehkä 10 kertaakin.
 
Nii, jouduin muokkaamaan boldauksia
« Viimeksi muokattu: 01.05.2010 10:01:31 kirjoittanut Enceladus » tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #70 : 01.05.2010 09:47:46 »


Ja KK, muistinkin sitten lukeneeni koiran hankintahalustasi, mutta luulin että se oli jo. Jotenkin tuli ajatus silloin että sulla osuu tuo "pehmeä" transiitti, siis  aspect_tri 4 tai 8 huoneeseen.


No ei ihan vielä.  Smiley

Tuli tuosta muistamattomuudesta ja sokeudesta mieleen, että onko  pluto :n
kanssa niin, että "sokeana raivosta" vai liittyykö siihen joku ajatusta sumentava
planeetta, esim.  neptunus mielikuvituksineen, joka vie todellisuudesta pois päin? Huh

Mulle tuo  pluto :liu, siis raivo antaa loistavan muistin ja realiteetin tajun. Shocked
Se voi toki johtua siitäkin, että se roikkuu mulla MC  vaaka :ssa kartalla.
tallennettu
känkkäränkkä
Vieras
« Vastaus #71 : 01.05.2010 10:04:20 »


Tuli tuosta muistamattomuudesta ja sokeudesta mieleen, että onko  pluto :n
kanssa niin, että "sokeana raivosta" vai liittyykö siihen joku ajatusta sumentava
planeetta, esim.  neptunus mielikuvituksineen, joka vie todellisuudesta pois päin? Huh

Mulle tuo  pluto :liu, siis raivo antaa loistavan muistin ja realiteetin tajun. Shocked
Se voi toki johtua siitäkin, että se roikkuu mulla MC  vaaka :ssa kartalla.


Tai sitten olet oppinut käyttämään  pluto -energiaasi oikein ja jalostavasti. Ainakin  mars  aspect_squ  pluto aspektista syntymäkartalla monet tuntuvat kuvaavan sanalla raivohullu. Itsellä kokemusta lavealla  aspect_opp :lla noiden välillä.
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #72 : 01.05.2010 10:07:25 »

^___^ Hahahah..! Grin Itselläni  pluto aspect_opp  mars ja  jupiter oinas ,
mitäs siitä sanot? Cheesy Grin 2funny

tallennettu
känkkäränkkä
Vieras
« Vastaus #73 : 01.05.2010 10:15:46 »


mitäs siitä sanot? Cheesy Grin 2funny


 Grin 2funny
tallennettu
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #74 : 21.05.2010 15:03:58 »

Mulla on meneillään oikea uudelleensyntymisen aika - tällä hetkellä mulla on tr- pluto 12. huoneessa ja tarkkana  pluto aspect_opp kuunsolmu Shocked

Jotain on muuttunut, ehkä lopullisesti. Olen viime aikoina alkanut raivaamaan elämästäni ihmissuhteita. Mm. en enää ole aikoihin pitänyt yhteyksiä ihmisiin, jotka pidättelevät mua entisessä (laskusolmun teemoissa) ja joista en enää koe olevan hyötyä mulle henkiseltä kantilta, ja jotka jollain tapaa aiheuttavat pahaa mieltä.

Huomaan muuttuneeni hoivaavammaksi kuin aikoihin, haluan jakaa henkistä ja fyysistä lämpöä lähimmille, olla tukena, antaa hyvää mieltä muille Smiley  Liittynee hellän  kuunsolmu rapu :n teemoihin?

Myös ikävät asiat, jotka on mulle olleet vaikeita, pyörivät mielessä (12. huoneen teemaa, kulissit kaatuu), kummittelevat. Yhä useammin hankala lapsuusaika ja lapsuudenmuistot palaavat mieleen - ei vähiten sen takia, että siskoni kärsii alkoholismista, mikä on varmaan osaltaan lapsuuden ikävyyksien aiheuttamaa. Ehkä tarkoitus on nyt siis saattaa pintaan kaikki sieluun haudatut ikävät muistot, käsitellä ne, jotta pystyy jatkamaan uutena, vahvana ihmisenä.

Kohtapuoleen mulla alkaa  pluto aspect_con askendentti , jolloin varmaan alkaa todellinen henkinen kasvu. Tämä on vasta alkua Wink

Nimim. Pluto-teemoja odotellessa...
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 26
  Tulostusversio  
 
Siirry: