Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 26
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Pluton transiitit  (Luettu 298304 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #75 : 23.05.2010 10:43:18 »

Pluton sekstiili Auringolle parhaillaan tarkimmillaan jo toisen kerran. Ekalla ohituksella noteerasin kyllä selkeän vaikutuksen ainakin tulotasoni nousussa (Pluto hallitsee kakkoshuonettani), tämä toinen ohitus ei sillä tavalla tunnu missään (eron tehnee Pluton tämänhetkinen retroliike) mutta kolmannella ohituksella loppuvuodesta voisi jotain uutta ollakin.
tallennettu
asboo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #76 : 26.05.2010 20:46:21 »

Viikonloppuna on kiva  pluto  aspect_squ  venus Pahinta on, että tiedän mitä tulee tapahtumaan, joten kartta lupaa samaa  Cry
tallennettu

Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #77 : 28.09.2010 11:59:50 »

Tutkiskelin isäni kartaa joka on aikas plutonikko.
Hänellä on tällä hetkellä menossa  pluto sulkeutuva aspect_sex aurinko ja pluto löytyy kartalta 4.huoneesta oppositiossa aurinkoon 10.huoneessa.
No, aiemman sekstiilin aikana v. 2009 hänelle kävi huonosti työasioissa. Nyt taas sama kuvio, potkut tuli koeajan jälkeen jo toistamiseen. Osaa se pluto olla aika raju käänteissään.
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #78 : 06.10.2010 12:51:35 »

Saturalia
Voisko tuo transiitti antaa mahdollisuuden rakkauden uudelleen määrittämiseen? Siis poistella jotain mikä ei ole todellista tai oikeaa sulle tms.

Mulla jysähtää taas vaihteeksi  pluto aspect_squ aurinko päälle 19pvä ja jatkuukin kivasti 20.1.11 asti, pari kk saa vetää henkeä ja taas mennään  tickedoff. Kaiken kaikkiaan 5x saan tuostakin "nauttia", mut
todella paljon oon joutunut/saanut miettiä omaa persoonaani ihan uusiksi, eikä se välttämättä ole ollenkaan paha  Tongue. Suurinpiin juttuihin kuuluu esim. että tajusin miten täynnä ylpeyttä oon ollu-ja vielä ihan väärää sellaista, mut tästä se lähtee..
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Amber
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 227



Profiili
« Vastaus #79 : 08.10.2010 17:50:45 »

Minullakin on menossa  pluto aspect_squ aurinko, noin vuodenkohan se on nyt ollut päällä. Paljon on menossa persoonan tasolla uusiksi, on sellainen olo että voisi aloittaa kokonaan alusta, monet asiat tuntuvat aikansa eläneiltä. Kriisin paikat menivät jo, nyt on ihan kivaa ja rauhallista vaikka tuo transiitti jatkuu vielä hyvän aikaa. Näillä eväillä selviän varmaan tulevaisuuden haasteista paljon helpommalla, muutos on tapahtunut niin syvällä.
tallennettu
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #80 : 08.10.2010 19:28:02 »

Juuh, oinas olen, nousu jouskari.

Mulla ei kyllä vieläkään tunnu siltä että pystyisin aloittamaan mitään uutta  Tongue. Ei jaksa, ei halua eikä ole kyllä voimiakaan. Ehkä sit joskus  buck2
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Amber
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 227



Profiili
« Vastaus #81 : 12.10.2010 19:27:27 »

Niin onhan mulla lisäksi menossa  pluto aspect_con neptunus ja  pluto aspect_sex pluto, mutta enpä nyt nuista tiedä mitä ne o. Pitäisi hankkiutua oikeiden lähteiden äärelle, kun ei muuten ymmärrä.
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #82 : 14.10.2010 18:46:58 »

Kunhan  pluto aspect_sex aurinko tästä tarkkenee hiljalleen, pitäisi asioiden lähteä rullaamaan vähän tehokkaammin eteenpäin, aivan liian moni asia vielä junnaa paikoillaan. Angry
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3625



Profiili
« Vastaus #83 : 20.10.2010 09:00:20 »

Hei kertokaahan mitä voisin odottaa pluton sekstiilistä MC:lle? Onhan se jotain kivaa, onhan  Grin  Grin
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3625



Profiili
« Vastaus #84 : 20.10.2010 09:04:54 »


 Edellä kerroin, että minulla on  pluto aspect_tri keskitaivas ja sen odotuksesta....

 no niin..., siinä työhön liittyvässä ratkaisussa EI KÄYNYTKÄÄN NIIN KUIN LUULIN JA ODOTIN 

 KÄYVÄN,.. vaan ensi järkytyksen jälkeen,-- ajateltua asiaa järkevästi pitkässäjuoksussa,

 siinä kävi vielä paremmin, itseäni ajatellen.

 Kyllä  pluto osaa myös suuntaa muuttaa, yllättäen,- NYT SE TUNTUU OIKEALTA. smitten


Hei, olisko mulla saman tyyppistä jotain tulossa, kun on muuten sama mutta sekstiili  Shocked
tallennettu
Liekku
Astroholisti
*****
Viestejä: 1174



Profiili
« Vastaus #85 : 20.10.2010 11:11:29 »


 Kyllähän sekstiili on myös pos.tr.

 Minulle tuli tosiaankin ensin yllättäviä pettymyksiä,-mutta nopeasti pääsin taas asioihin

 käsiksi, ja asiat rupesi etenemään, mutta perusteellisesti, jota  pluto - tekee.

 Viimeinen (3) ohitus loppui tammik. 2010,--ja asiat on loppusuoralla,-- oikotietä ei ole.  Smiley

 

 

 

 
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3625



Profiili
« Vastaus #86 : 20.10.2010 11:53:54 »

No saisi mullakin tapahtua  Grin
tallennettu
Liekku
Astroholisti
*****
Viestejä: 1174



Profiili
« Vastaus #87 : 21.10.2010 10:44:56 »


 Ompa sinulla code meneillään pitkä ja hidas muutos prosessi elämässäsi,

 laskin juuri, että  pluto, on kurvitellut elämässäni vuodesta 2005, tehden kuvioita,

  askendentti- keskitaivas- jupiter - merkurius- + veenukseen, loppuu tämän vuoden

 lopussa,-- mutta jälki prosessihan kestää vielä pitkään.  Smiley

 
tallennettu
aeiouyäö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 276



Profiili
« Vastaus #88 : 21.10.2010 12:54:29 »

Mulla alkaa ens vuoden maaliskuussa muistaakseni liuta Jupiterin transiitteja, ainakin  jupiter aspect_tri kuujupiter aspect_tri mars ja toukokuussa Jupiter tulee yhtymään deskendenttini kanssa ja on sen jälkeen oppositiossa Venukseeni yli puoli vuotta, eli se siis perääntyy seiskahuoneessani.Huipentumaksi loppuvuodesta 2011 alkaa  pluto aspect_sex venus.En oikein tiedä mitä tältä pitäisi odottaa, osaisiko joku antaa jotain vinkkiä?Ja tässä nyt on vähän muitakin kuin Pluton transiitteja, anteeksi että tukin ne tähän ketjuun, mutta luulen, että tuo Jupiter vaikuttaa jonkin "tapahtumasarjan" alkamiseen, ja Pluton transiitti on ns. jonkinlainen huipentuma.
tallennettu

Aurinko-venus-yhtymä skorpionissa, 1.huone

Kuu Jousimiehessä, 2.huone

Mars-MC-yhtymä leijonassa

Merkurius-nousumerkki-yhtymä Vaa'assa
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #89 : 21.10.2010 15:17:52 »

Juu kyllä nuo Pluton muutosvoimat alkavat jälleen jytäämään niin että tuntuu ihan luissa ja housuissakin. police
tallennettu
Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 26
  Tulostusversio  
 
Siirry: