Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 26
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Pluton transiitit  (Luettu 543135 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
keltasirkku
Vieras
« Vastaus #45 : 26.11.2009 07:25:00 »

Mitäköhän ennakoi transiitit Pluto kolmio MC ja Pluto  kolmio  :kuu ? Olen pitkään harkinnut paikkakunnalta muuttoa...ja muitakin muutoksia! Onko kokemuksia?   Smiley
tallennettu
Liekku
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #46 : 26.11.2009 10:51:41 »

Minulla on myös, - pluto aspect_tri keskitaivas,--kolmas ohitus meneillään,

pitäisi liittyä positiivisesti työasioihin,-varsinkin jos on pannut asioita vireille, ja kannattaa

seurata  jupiter, transiitteja ne antaa lisä latausta, oli tr. luonne mikä tahansa.

Voisiko muutkin kertoa kokemuksia,-- tai jos on muuten tietämystä,  olisi tosi mielenkiintoista.

smitten
tallennettu
keltasirkku
Vieras
« Vastaus #47 : 26.11.2009 15:54:34 »

Kiitos tiedosta, lisäksi menossa  jupiter aspect_sex jupiter ja  jupiter aspect_tri venus ja  jupiter aspect_con saturnus ja  jupiter aspect_opp askendentti. Itse tulkitsen hyviksi transiteiksi, miten muut tulkitsevat? smitten
tallennettu
R1ku
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #48 : 26.11.2009 17:25:25 »

Viimeksi olivat  pluto aspect_con saturnus ja  pluto aspect_con uranus

Seuraavana näyttäisi olevan vuorossa  pluto aspect_con neptunus ja tuosta tarkka planeettaohitus on vuonna 2011. Tällä hetkellä Pluto on n. 5 asteen päässä sekä Uranuksen yhtymästä että Neptunuksen yhtymästä, eli ei Pluto juurikaan vaikuta elämään tällä hetkellä...
tallennettu

Aurinko: Neitsyt
Kuu ja merkurius: Vaaka
Venus: Leijona
Mars: Oinas
Jupiter: Kaksoset
Saturnus ja uranus: Jousimies
Neptunus: Kauris
Pluto ja nousumerkki: Skorpioni
Liekku
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #49 : 06.01.2010 19:29:48 »

Edellä kerroin, että minulla on  pluto aspect_tri keskitaivas ja sen odotuksesta....

no niin..., siinä työhön liittyvässä ratkaisussa EI KÄYNYTKÄÄN NIIN KUIN LUULIN JA ODOTIN 

KÄYVÄN,.. vaan ensi järkytyksen jälkeen,-- ajateltua asiaa järkevästi pitkässäjuoksussa,

siinä kävi vielä paremmin, itseäni ajatellen.

Kyllä  pluto osaa myös suuntaa muuttaa, yllättäen,- NYT SE TUNTUU OIKEALTA. smitten
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti

Kaikkien sisällä on jokainen meistä.

Profiili
« Vastaus #50 : 12.01.2010 21:24:18 »

pluto aspect_sex aurinko meneillään, olen fundeerannut että tämä on elämänhallintaan liittyvä prosessi, mikä koostuu tässä tapauksessa duunin puskemisesta (Pluto Kauriissa ja  aurinko:n nimellinen hallitsijamerkki mulla MC:llä) ja ankarasta treenaamisesta. Sitä on yhtäaikaa energiaa täynnä ja puhki, on vaan painettava eteenpäin kun juna kerran kulkee. Tässähän kylläkin on taustalla sellainen seikka, että olen myös hyötynyt lamasta, kun talousasiat ja kaikki muukin on mulla huomattavasti paremmassa jamassa kuin nousukaudella.  Shocked
tallennettu
Amber
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #51 : 24.01.2010 18:52:45 »

Tällä hetkellä menossa mm. sellaisia transiitteja kuin,

pluto aspect_squ aurinko
 saturnus aspect_opp aurinko
 jupiter aspect_sex kuu
 jupiter aspect_sex mars

ja kummallinen  pluto aspect_sex pluto jota en ymmärrä.

Hyvä aika lähteä uusille urille ...vai eikö sittenkään?
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #52 : 24.01.2010 19:30:41 »

nyttt tiukka kysymys. onko Pluto oikeasti muuttanut jotain teillä? itsellä tulee mieleen vain parin v takainen pluto sekstiili venus, jolloin koko ajan oli partya ja suhde alkoi. oli myös jup sext venus. no, nyt on Pluto ykkösessä enkä huomaa selkeää muutosta minässä. ehkä joku muu huomaa, tai sitten sitä on muuttunut niin monta kertaa ja laajentunut niin moneen suuntaan, ettei yksi pieni Pluto, joka ei siis ole enää planeetta, tunnu missään. varsinkin kun myös itse  aurinko köllöttää vieressä samassa huoneessa. olisi kivaa huomata muutos, itse asiassa.  Wink
« Viimeksi muokattu: 24.01.2010 19:36:12 kirjoittanut **Bella Luz** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #53 : 24.01.2010 19:46:15 »

Plutohan on nyt astrologisen uskomusjärjestelmän herra haades joka tulee ja tappaa.
Älä nyt riistä ihmisiltä viimeisiäkin uskonrippeitä.
Ketä ja mitä ne sitten syyttäisivät?
Miksihän  pluto on skorpionin planeetta?
Miksihän skorpioniin liitetään sukupuolielimet?
Niillähän ei kukaan meistä lisäänny, vai?
Kaikki vaan dramaattisesti kokevat pienen kuoleman yhdynnässä,oi joi.
Pluton huoneessa 8 on kyse sitoutumisesta,
 pluto pitää huolen ,että sitoudut muutokseen.
Kuka teistä muistaa, että Pluto tarkoittaa rikkautta? Nobody.
nimim.lopen kyllästynyt  plutouskomuksiin
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti

Kaikkien sisällä on jokainen meistä.

Profiili
« Vastaus #54 : 25.01.2010 18:56:06 »

Kuka teistä muistaa, että Pluto tarkoittaa rikkautta? Nobody.
nimim.lopen kyllästynyt  plutouskomuksiin

Kiitos vaan kysymästä, mun tulot on triplaantuneet  pluto aspect_sex aurinko:n aikana, tosin Pluto hallitseekin mulla nimenomaan kakkoshuonetta. Cool
tallennettu
La Papessa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #55 : 25.01.2010 23:51:04 »

Tr- pluto aspect_sex  kuunsolmuuranusvenus siellä  skorpioni :ssa ... Ja töitäkin pitäisi tehdä. Tongue Oikeasti, en mitenkään voinut arvata, että tämä olisi tällaista. Olen tietysti  saturnus :ksen paluun kokenut aikuinen, ja käyttäydyn sen mukaan, mutta olo on välillä kuin pahaisella teinillä.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #56 : 26.01.2010 09:19:44 »

ai no sitten se Pluto ykkösessä tekee ihmeitä tänä vuonna Auringon ohella.. hyvä KV!  Smiley mutta 6 tyhjä.. silti kun  jupiter  chiron  kuunsolmu 2 .. niin ei hätää.. suunnitelma etenee.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Johanne
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #57 : 28.04.2010 19:33:25 »

Meikällä vuoden voimakkain transiitti on  pluto yhtymä  kuu
-> tuleekohan muutto? Tai lapsi? Tai molemmat? Vai onko toiveajattelua?

Olen ollut hieman kyllästynyt elämääni jo jonkin aikaa, nyt odottelen hieman helpottuneena ja uteliaana tätä enteilevää muutosta. Kun en kerran ole uskaltanut mitään muutosta elämääni tehdä, niin kohta sitä mennään letit putkella!!  Shocked
Jostain syystä en nyt vain osaa olla huolissani, vaikka ehkä kamaliakin asioita voi tapahtua?

Kertokaapa, mitä mieltä olette tällaisista mietteistä ja kuvioista?
tallennettu

Aurinko - Vaaka
Kuu - Kauris
Asc - Rapu
Mc - Vesimies
Dc - Kauris
Ic - Leijona
ancelica
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #58 : 29.04.2010 10:10:32 »

Do dii, nyt on menossa  pluto  aspect_convenus, tuntui oikein päätä sekottavalta kunnes  pluto kääntyi peruuttaan. Astro.comissa nimetty: Love's power
This influence is likely to have a great effect upon your relationships and your sex life. If you have no current sexual relationships, this period could bring you one that is quite intense but not necessarily smooth. You may become quite obsessed by a particular other person. This influence could be described as love's power, with the emphasis on "power."
Sitten progena  mars aspect_con venus ja  venus aspect_con  aurinko Mahtaako mennä koko soppa sekas! Sitä tässä odotellessa..
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #59 : 30.04.2010 10:18:26 »

Äh, täällä on kaksi Pluton transiitti-topicia,  tickedoff ja tämä on kait se tuorein? Kiss

Mulla on alkanut jo jonkin aikaa sitten  pluto aspect_squ MC pluto  vaaka 10. huoneesa
ja samaan aikaan on menossa  jupiter aspect_squ merkurius kaksoset
ja  jupiter aspect_tri askendentti skorpioni ja  venus rapu .

Mieletön tarve muuttaa kaikki asiat, elinympäristö ja asenteet ja ajattelutapa
kauniimmiksi kokonaisvaltaisesti.

Mua on alkanut inhottamaan vulkaarisyys ja heikko itsensä ja luonteensa hallitseminen
-itsessä ja muissa.

Parisuhde on saanut vakaamman ja rakkaudellisemman asenteen
ja hakee tasapainoa ja laatua.

Muutoksia työelämään on tulossa ja kaikin puolin tuollaisen vakauden ja tasapainon
varmistaminen ovat ainakin tällä hetkellä hyvin pinnassa
ja tekee mieli pitää ohjakset itsellä kovasti käsissä.
Olen nimittäin kuitenkin ihminen, joka on tykännyt ottaa riskejä,
eikä ole välittänyt nin paljon, onnistuuko vai ei. Smiley

Saa ruotia, jos mieleen tulee jotain mielenkiintoista ajatusta tuosta transusta. Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 26
  Tulostusversio  

Siirry: