Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ero unessa,mitä tarkoittaa?  (Luettu 15515 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
tari73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 285



Profiili
« : 20.03.2013 09:39:06 »

Pitkästä aikaa näin taas unia ja heti mies oli pettämässä mua jonkun toisen kanssa...ei huomannut mua vieressä..ja sitten se pomppas jo siihen että halus erota ja minä vaan sanoin siitä vaan...ja aloin täytellä tietoja netin treffit palstalle...ja suunnittelemaan jonnekkin pitemmälle käyntiä lasten kanssa...toisaaltaan tunne skaala oli unessa hyvin neutraali...sellainen hälläväliä, mene jos siltä tuntuu...mutta toisaaltaan puristi rintaa ja ahisti...mitähän tälläinen uni nyt voi tarkoittaa...  :Smiley
Nyt ei olla ees riidelty pahemmin mitenkään...itse olen kyllä toipumassa lievästä keuhkokuumeesta ja voimakkaat antibiootit menee kokoajan...
tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1311



Profiili
« Vastaus #1 : 20.03.2013 11:48:30 »

Pitkästä aikaa näin taas unia ja heti mies oli pettämässä mua jonkun toisen kanssa...ei huomannut mua vieressä.../
/ mutta toisaaltaan puristi rintaa ja ahisti...mitähän tälläinen uni nyt voi tarkoittaa...  :Smiley
Nyt ei olla ees riidelty pahemmin mitenkään...itse olen kyllä toipumassa lievästä keuhkokuumeesta ja voimakkaat antibiootit menee kokoajan...

Siinäpä se uni ja sen selitys. Keuhkojen sairaudet ja rintakehä-alueen kivut ovat merkki itselle, että on tullut kiellettyä omat tunteet ja niitten kuuntelu.
Selkosuomeksi: Tunnet tarvetta sisimmässäsi ottaa välimatkaa järki- ja tunneminän välille.  Eroajatus tuntuu kumpuavan sisässäsi huutavasta tunnenälästä. Näin elimistösi kehitti keuhkokuumeen, kun menit vain arkijärjellä = toisella kelkan jalaksella pitkät ajat.

Kuinka päästä sisäiseen tasapainoon takaisin? Sen ajatuksen jättäisin sinulle, ihan omassa sisimmässäsi pohdittavaksi.
Neuvo, jota ajattelin antaa: Pyri tietoiseen järjen kuunteluun, kun porskutat tunne-jalaksella hiekkatiellä hampaat irvessä ja tulisesssa kiukussa maailman epäoikeudenmukaisuutta vastaan ja vastavuoroisesti tunteitten kuunteluun, kun liu'ut pelkällä järki-jalaksella - aina kaiken ennalta suunnitellen sekä vaarat huomioon ottaen.  Wink

Uskon, että tunnistat tämän itsessäsi. Unethan kuvaavat sisäistä maailmaa. Harva uni on ns. enneuni.
« Viimeksi muokattu: 23.03.2013 11:31:32 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: