Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Unet Kalat-Auringon aikana 2013  (Luettu 8509 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« : 18.02.2013 19:17:17 »

Tuolla foorumeilla on niin kamala ruuhka unista, että nostin tällaisen aiheen esiin. Se myös sen vuoksi, että olen kuullut, että unet voivat olla voimakkaimmillaan Kalat-merkin aikana ja varsinkin nyt, kun siellä Kaloissa on paljon muitakin planeettoja; Neptunus, Mars ja Merkurius. Venuskin lähestyy Kalat-galaxeja.

Ajattelin, että tutkittaisiin vähän, onko unilla enemmän voimaa, herkkyyttä ja merkityksiä juuri tällaisena aikana.

tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #1 : 18.02.2013 19:26:23 »

Tietenkin minulla itsellä oli viime yönä aika varteen otettava uni.  Wink

"Olin koulussa opettajana. Siellä päätimme erään miesopettajan kanssa, että voisimme tempaista jotakin ihmisyyden puolesta.

Tulimme kouluun seuraavana päivänä ilman housuja niin että takamus oli paljaana. Vain esiliina edessä. Siinähän ei miestä ja naista erotella. Jotenkin sen takana oli ajatus, että ihmisen pitää saada olla tässä maailmassa ihan oma itsensä.

Vähän minua ujostutti ja naurattikin, kun oppilaat nauroivat, tuskin uskalsivat katsoa. Tulihan siitä haloota. Jotkut vanhemmista paheksuivat, mutta jotkut laittoivat lapsensakin kouluun samoin asuin."

Mietin tuota aamulla, että liekö johtunut näistä bussissa kakkaamisista tai muusta ahdasta olosta. Mutta sitten huomasin, etteihän tuossa mitään rumaa ollut. Eihän meidän ihmisen sallita olla oma itsemme. Peittää pitää, paklata ja kampailla, muotikin määrää miten.

Unikirja puhuu alastomasta, ettei silloin salaa mitään. No tässä puoleksi näin.  Cheesy  Opettajuushan on olla itselle oma gurunsa. Ja kun oli miespuolinen ja naispuolinen, niin voisi olla jin ja jang ehkä tasapainossa. Kertokaa, jos joku huomaa siinä jotain lisää.
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Thuileann
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 221



Profiili
« Vastaus #2 : 18.02.2013 23:53:54 »

Mä näin unta että sain jalkoihini ihottumaa, joka levittyi iholleni tatuoinnin näköisenä. Vasempaan jalkaan levisi keltainen intialainen aurinkokehrä tms., oikeaan jalkaani oikein iso ja vaaleanpunainen/valkoinen orkidea. Enpä vielä tarkastanut tätä unta...  Shocked
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #3 : 19.02.2013 13:34:37 »

Betty Bethardsin mukaan jalat ilmentää maadoittumista. Jalat laittavat sinut liikkelle  ja saat erilaisia oppitunteja.

Vasen jalka merkitsee maavoiman vastaanottamista, oikea energian luovuttamista. Aurinko vasemmassa näyttää hyvältä. Onko jotain uutta edessä? Oikea lahjan jakamistako?

Jos tämän kaiken yhdistää tuohon Kalat-merkin ominaisuuksiin, niin unihan on hyvin kuvaavaa vastaanottamista ja antamista. Eikö näiden kanavien olisi syytä nyt herkistyä?

« Viimeksi muokattu: 19.02.2013 13:36:14 kirjoittanut Esmiralda » tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #4 : 25.02.2013 23:47:38 »

Kiitos!

Todellakin herään aamulla ja huokailen, että olipas uni! Mutta kun nousen ylös, en siitä muista kohta paljoakaan.

Kuuluukohan Kalat-energiaan myös se, että vanhat asiat tulevat esille, sellaiset jotka ovat jotenkin jääneet selvittämättä?

Alastomuus unissakin saattaisi merkitä paljastuksia, totuuden esille tuomista tai halua irtaantua vanhasta ja hankalasta. Sopisi niin tuohon Neptunus-Kalat-energiaan.

Koira kuvaa myös maskuliinista puolta itseä...ottaa hommat käsiinsä.  Wink
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #5 : 26.02.2013 11:34:05 »

Toissayönä näin unta henkimaailmaan matkalla olevista sieluista. Sinne matkattiin parijonossa ja matkaajien joukossa oli Jeesus (kaiketi nimenomaisesti tämä Raamatusta tuttu henkilö?). Hän ei ensialkuun poikennut muista ihmishahmoisista kulkijoista, mutta hän erosi jonosta ja hänen sieluenergiansa tavallaan räjähti todelliseen mittaansa. Katselin kaukaa tuota massiivista valopurkausta. Unen värimaailma oli melko kiiltokuvamainen.

Taisi olla ensimmäinen kerta koskaan, kun näen unta raatullisista henkilöistä.

Viime yönä taas hengailin Michael Monroen kanssa lapsuudenkotini eri rakennuksissa.  laugh
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #6 : 26.02.2013 15:00:23 »

Oi Lilli!

Tuo jos mikään on tätä Kalamaista unta! Halusin tätä vähän tutkailla, kun on sellainen ryysis noissa planeetoissa tuolla Kaloissa. Ja se Neptunus. Eikö valo ilmennä suurempaa ymmärtämisen kykyä! Ainakin Bethardsin mukaan.

Minä näin unta, että olin lapsi enkä halunnut olla vanhempieni luona. Hoitajani auttoi minua karkaamaan. Sukelsin veteen ja uin pois....
Minua etsittiin eikä löydetty ennen kuin vanhempana otin yhteyttä. Sanoin heille, että halusin kasvaa toisella tavalla. Jotenkin ymmärsimme toisiamme.

Aika ihmeellinen olotila oli herätessä. Ehkä minun tulisi kohdata jokin pelkoni. Uiminen kuitenkin pitäisi olla puhdistumista ja myös jonkin ymmärtämistä.

Opettavaisia unia!  Wink
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Thuileann
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 221



Profiili
« Vastaus #7 : 26.02.2013 19:16:11 »

Betty Bethardsin mukaan jalat ilmentää maadoittumista. Jalat laittavat sinut liikkelle  ja saat erilaisia oppitunteja.

Vasen jalka merkitsee maavoiman vastaanottamista, oikea energian luovuttamista. Aurinko vasemmassa näyttää hyvältä. Onko jotain uutta edessä? Oikea lahjan jakamistako?

Jos tämän kaiken yhdistää tuohon Kalat-merkin ominaisuuksiin, niin unihan on hyvin kuvaavaa vastaanottamista ja antamista. Eikö näiden kanavien olisi syytä nyt herkistyä?



Käy järkeen! Otan tässä nimenomaan aurinkoisia, positiivisia energioita vastaan, ja yritän antaa luovaa hyvää energiaa muille ympäristöön. Plus, tuo uni pisti miettimään, että voisin ottaa sellaiset tatskat oikeastikin Wink paitsi että valve-elämässä ne ei liiku iholla niin kuin animaatiot...

Kalat on kyllä aina yhtä jännä merkki.
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #8 : 26.02.2013 22:41:47 »

Mikä meissä kaloissa on niin..jännää.. :Smiley
Lilli..ihanaa. Mestari Jeesus..  smitten smitten
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #9 : 27.02.2013 00:38:47 »

Mikä meissä kaloissa on niin..jännää.. :Smiley
Lilli..ihanaa. Mestari Jeesus..  smitten smitten

Kaloille ei riitä yksi suunta, vaan pitää olla koko valtameri!  Cheesy
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Liekku
Astroholisti
*****
Viestejä: 1174



Profiili
« Vastaus #10 : 27.02.2013 09:47:47 »




   Minä olen nähnyt tänä aikana joka yö unia, jotka liittyy omaan perheeseen,  harmittaa kun en muista niitä enää aamulla,
   hyviä unia ne kuitenkin on,  kun on hyvä mieli herätessä.   Smiley
   
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #11 : 01.03.2013 11:37:58 »

Mikä meissä kaloissa on niin..jännää.. :Smiley
Lilli..ihanaa. Mestari Jeesus..  smitten smitten

Kaloille ei riitä yksi suunta, vaan pitää olla koko valtameri!  Cheesy

Ou, kivasti oivallettu.  :Smiley Niinja Akvaariokalojakin on olemassa.. :Smiley Cheesy Cheesy
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #12 : 01.03.2013 14:25:10 »

Siis tosi on, kuten joku sanoi jo tuossa  Aurinko oppositio tähän Kalat-planeettoihin, että unet nousevat esille.

Olen aivan hirveästi nähnyt unia, kummallisia ja jopa humoristisia... Cheesy

Akvaariokalat viettävät rajattua elämää eivätkä ehkä sitä tiedosta edes. Näin se on meillä ihmisilläkin!  :Smiley
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #13 : 13.03.2013 21:57:45 »

Emine,

sade tosiaan sopii jo astro-Kalat-energiaankin. Oletko ollut tarkkana (silmäsi unessa) ettei mitään tärkeää ole jäänyt huomaamatta, ehkä ystävän elämästä. Jostakin pidät kiinni. Äitihän voi olla sinun syvempi osasi sinua, luotat siihen. Kuten kissa on feminiinistä voimaa.

En ole mikään unien selittelijä kuitenkaan.  Wink

Tarkoitukseni oli saada selville jotain siitä, miten unia nähdään Kalat-merkin aikana, varsinkin kun siinä on niin monta planeettaa ja Neptunus.

Itse koen sen paikkansa pitäväksi. Olen nähnyt aivan hirveästi minulle merkityksellisiä unia. Mm. keskenmenon ja itseni haudan. Unet eivät ole tuntuneet pahalta, hyväksyen olen vain seurannut tapahtunutta. Vanhan pois jättämistä.
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #14 : 19.03.2013 17:47:16 »

Kiitos osallistujille! Wink

Aurinko siirtyy pian Oinaaseen, joten Kalojen 'uniaika' liene ohi. Mutta tosi on, että on ollut unirikasta aikaa, ja sellaistakin, että alitajunta on sieltä vastaillut ajan haasteisiin.
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: