Sivuja: [1] 2 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kiihottuminen hoidon aikana. Mitä tehdä?  (Luettu 43274 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
epona
Vieras
« : 01.03.2013 18:40:56 »

Heips,

Keksin, että täällähän anonyyminä voi rohkeasti kysästä aiheesta, joka on hieman hassu. Olen pohtinut tätä jo muutaman viikon, mutten ole tohtinut kysyä keltään. Vaikka kyse on hyvinkin luonnollisesta aiheesta liittyy siihen silti sellainen tabu, jota on vaikea murtaa..

Olen ammatiltani hoitaja. Muutaman kerran hoitotyössä olen törmännyt tilanteeseen, missä potilas on saanut erektion. Olen ymmärtänyt, että näin auttamatta välillä käy - ja taklannut tilanteen aina sellaisella "no jaahas, eipä tässä mitään" - sanattomalla asenteella ja aina on jäänyt tunne, ettei potilas jäänyt vaivautuneeksi.

Pari vuotta sitten kävin reiki 1 - kurssin ja olen opiskellut myös muita energiahoitomuotoja. Nyt taannoin olen päättänyt aloittaa energiahoitojen antamista kotosalla. Puolentoista vuoden päästä valmistun akupunktiohoitajaksi, joten on ihan hyvä harjoitella sitä parantajan kengissä olemista jo etukäteen.

No - Käyn myös säännölliesti ratsastamassa nuorella orilla, joka on ihan maailman paras.  smitten  Olen nyt antanut sille reikiä kahteen otteeseen ja kummallakin kerralla se on saanut erektion. *yskähdys* - Mitä siitä nyt sitten ajatella... Kai se on positiivinen merkki, yritän olla analysoimatta asiaa liikaa. Kyseessä on kuitenkin nuori ori, jolla on staminaa..


Nyt minulle sitten kuitenkin on iskenyt pieni paniikki. Entä jos vastaanotolleni tulee miespuolinen henkilö ja sitten käykin näin hassusti, että hänelle tulee erektio?

Siis miten siinä tilanteessa sitten oikeen käyttäydytään... Tai ehkä tärkeämpi kysymys on, että voiko olla niin, että minä jotenkin välitän jotain seksuaalista energiaa tahtomattani - auttaisikohan perustellinen maadoitus ennen hoidon antamista tai jotain? Vai pitäisiköhän sitä pukea siveysvyö hoitoasun alle kaiken varalta?