Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kiihottuminen hoidon aikana. Mitä tehdä?  (Luettu 43272 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #30 : 04.03.2013 16:33:02 »

Minä menin healing-codes sivustolle koska se oli linkitetty tämän foorumin toiselle alueelleja tein testin, mutta kun tulokset olisi saanut vain antamalla yhteystietonsa, lopetin siihen sillä jo se viittaa haluun markkinoida ja myydä jotain.

Healing codes ei ole ollenkaan sama asia, kuin reiki tai muu kättä-päälle energiahoito ja niitä saa pääkaupunkiseudulla ILMAISEKSI useita kertoja kuukaudessa esim. Valonkantajien, Kaariporttiystävien Helsingin ryhmän ja Nousevan Auringon tilaisuuksissa.

Energiahoitoja tehdäkseen vaikka itselleen ei tarvitse maksaa kenellekään yhtään mitään. Eikä niistä tarvitse maksaa muillekaan, jos nämä ilmaiseksi saatavat lyhyet hoidot tuntuvat riittävän.

tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #31 : 04.03.2013 17:06:48 »

Näitä erilaisia energiahoitosuuntauksia tuntuu olevan melkoinen määrä.
Itse olen sitä mieltä että sitä tehdään nää hommat joko tietoisesti tai tiedostamatta. Tiedän ihmisiä jotka eivät ole energiahoitajia mutta ovat silti kanavana oman olemuksensa kautta, heistä virtaa se energia itsestään ilman mitään koodeja, reikisymboleja tmv. Itse kyllä tunnen kun minussa alkaa virtaamaan energia ilman että sitä erikseen tarvitsen aktivoida, vaan jotenkin koen että korkeampi minä hoitaa tämän homman. Esimerkkinä nyt voi pitää vaikkapa että tyttäreni oli kipeä kun tuli kotia käymään mutta muutaman tunnin päästä hän oli jo terve (en antanut hänelle tietoisesti energiaa mutta näin kuinka heikko hänen auransa oli). Eli me monasti hoidetaan muita pelkällä omalla olemuksellamme ja meistä virtaa ns hoitavaa energiaa automaattisesti. Toinen esimerkki kun olin kumppanini kanssa sängyssä niin tunsin kuinka kanavat aukesi ja minusta alkoi virtaamaan feminiinistä, pehmeää energiaa.
No mutta, kaikille jotakin. Ja on todella hienoa että niitä energiahoitoja saa myös maksutta, niin saa myös varattomat olla mukana  smitten
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8221


Profiili
« Vastaus #32 : 04.03.2013 17:24:45 »

Minä menin healing-codes sivustolle koska se oli linkitetty tämän foorumin toiselle alueelleja tein testin, mutta kun tulokset olisi saanut vain antamalla yhteystietonsa, lopetin siihen sillä jo se viittaa haluun markkinoida ja myydä jotain.

Healing codes ei ole ollenkaan sama asia, kuin reiki tai muu kättä-päälle energiahoito ja niitä saa pääkaupunkiseudulla ILMAISEKSI useita kertoja kuukaudessa esim. Valonkantajien, Kaariporttiystävien Helsingin ryhmän ja Nousevan Auringon tilaisuuksissa.

Energiahoitoja tehdäkseen vaikka itselleen ei tarvitse maksaa kenellekään yhtään mitään. Eikä niistä tarvitse maksaa muillekaan, jos nämä ilmaiseksi saatavat lyhyet hoidot tuntuvat riittävän.


Jos haluat itse testata perustekniikkaa, tässä yksi ohje:

http://www.youtube.com/watch?v=ChH1zpVqoiI
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #33 : 04.03.2013 18:47:48 »

Käytän tietokonetta lähinnä kirjastossa (ei nettiä kotona, enkä sitä sinne haluakaan) ja pitäisi olla omat kuulokkeet mukana jotta voisi kuulla äänet youtube-jutuista - Hgin kirjastot eivät hygieniasyistä enää lainaa kuulokkeita...

Kaikki youtube-jutut menevät siis minulta aina automaattisesti ohi.

Mutta minulla aukenivat energiahoidon kanavat ihan itsestään kun olin itseäni tarpeeksi tasapainottanut, eikä minulla juurikaan ole mitään sellaisia vaivoja, joihin edes tarvitsisin energiahoitoja. Ja jos tarvitsisin, voisin hoitaa itseäni ihan ilman mitään healing codeja.

Mutta jos lyöt googleen sanat 'healing codes' ja 'scam' voit lukea aika monen muunkin mielipiteen siitä, että huijausta koko juttu. Tokihan ihan mikä vain toimii aina silloin tällöin placebovaikutuksen vuoksi.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
unelmassa
Vieras
« Vastaus #34 : 04.03.2013 18:48:00 »

Ekl. ja sid. teillä sitä riittää huastamista.... Huh Huh buck2
tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #35 : 18.03.2013 17:24:04 »

Hei,


Täytyy näin jälkikäteen kertoa, että tulin sitten asiaa pohdittuani siihen tulokseen, että osaksi kyseessä saattoi hyvinkin olla minun oma henk. kohtainen läheisyyden tarve. Ehkä osin siksi myös kuvittelin, että "syy" voisi jollain tavalla minun omani - tyypillinen ajattelumalli hyväksikäytön uhrille..

 

Tietysti menneisyydestä johtuneet hyväksikäytöt sun muut inhottavat kokemukset varmasti auttoivat osakseen laukaisemaan pelkoa.  Esim. hoitajana olen joutunut pariin kertaan sellaiseen tilanteeseen, että sai ihan pelätä, ettei miespotilas tule päälle. Kerran eräs sänkyynhoidettava, mutta yllättävän voimakas mies veti minut sänkyynsä - jossa sitten huomasin, että hänellä on erektio. Kokemus oli toden totta inhottava - LUOJAN kiitos huoneeseen astui siihen hetkeen vanhempi ja kokeneempi hoitaja joka sai hirveän raivokohtauksen tajuttuaan, mitä oli meneillään.

En hoitanut sitä potilasta enää yksin. Enkä myöskään sitä erästä sotaveteraania, joka koki oikeudekseen kähmiä rintoja hississä... hyi.


Noh. Nämä ovat tietty ääritapauksia, joissa lähinnä kyse häirinnäistä, eikä mistään kiusallisesta vahingosta.


...

Toisaalta voisin myös ennaltaehkäistä sellaista pakokauhutilannetta yksinkertaisesti sillä, etten työskentele yksin / ota vastaan potilaita kotona.


Taidan nyt laittaa nämä hyvät neuvot talteen (etenkin Aven kirjoitukset olivat avuksi!) ja laittaa muutoin tämän aiheen mappi Q:hun... Tuskin edes tulee koskaan tarvetta sitä sieltä tonkia.


/A






tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1332



Profiili
« Vastaus #36 : 22.03.2013 16:23:52 »

NO just!   Smiley
Kun kävin hierojakoulutusta, kuului siihen luonnollisesti praktiikka-harjoittelu. Ronskina mimminä reilu 70v charmikkaalle miehelle tein perinpohjaisen hieronnan, kun kerran hän oli tilannut kokovartalohoidon. Siihen kuuluu myös reisien sisäpintojen hieronta. Onneksi olen kokenut aivan tarpeeksi kaikenlaista myös seksuaalisena olentona, jotta sormi ei mennyt suuhun eikä punastuminen kuulu reaktioihini.
Niinhän sitten papalle tuli hiukan liian hyvä olo, ja nolous sen lisäksi. Kysyin ihan vaan muina naisina: ' Minkäs ikäinen te olettekaan, kun teillä on niin hyväkuntoinen keho?' Pappa vastasi mielihyvää täynnä olevalla äänellä: 'Johan minä olen yli 70v.' Hyvässä kunnossahan te näytätte olevankin´, sanoin ja vilkaisin hänen terhakoituvaa pikku'veljeä' sekä iskin silmää. Jatkoin (kun tiesin hänen vaimonsa olevan toisella harjoittelijalla plintillä): 'Kyllä on rouvalla aihetta olla tyytyväinen.'  Opettaja ei oikein tykännyt tilanteesta, hänkin oli jo lähemmäs 70v - joutui eläkkeeltä tuuraamaan jalkansa katkaissutta varsinaista opettajaa, kun på svenska harvempi Suomessa noin vain voi toimia kouluttajana alalla, varsinkaan lennossa vaihtaen. Rva lehtori siinä sitten mäkättelihe minulle, kuinka olin liian läheltä genitaalialuetta hieronut ja kuinka hän oli sen sanonut että ei. Pappa nousi istumaan plintillä ja korotti ääntään, ettei ole sopiva hyvän hoidon jälkeen haukkua hoitajaa. Hän on oikein tyytyväinen. Oli maksanut tippiäkin poistuessaan kassan kautta. Siitäs sai näkä näkä lehtori.
Toki jokainen tilanne on omanlaisensa, enkä usko tuollaisia tapahtuvan kovin usein. Eikä ole pakko antaa uutta aikaa/ ottaa samaa ihmistä uudelleen, jos tulee väärin odotuksin hoitoon, jos sattuu noloja / vähältä piti (tarkoitan että asiakas jatkaisi erektiosta suoraan toimintaan vastoin tahtoasi) tilanteita.
« Viimeksi muokattu: 23.03.2013 12:11:39 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
epona
Vieras
« Vastaus #37 : 22.03.2013 18:55:20 »

Smiley

Siis koko tää ketju on alkanut nolottaa ihan oikeasti... Minä ja suuri suuni..(tai vikkelät kirjoitus-sormeni tässä tilanteessa)...

Kaikkea sitä sattuu ja tapahtuu.

/A
tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #38 : 22.03.2013 19:00:34 »

Smiley

Siis koko tää ketju on alkanut nolottaa ihan oikeasti... Minä ja suuri suuni..(tai vikkelät kirjoitus-sormeni tässä tilanteessa)...

Kaikkea sitä sattuu ja tapahtuu.

/A

Hei, älä nyt!

Vaikka sinulla oli ehkä omat syysi ketjun aloitukseen, moni muu on saattanut saada apua samaan tilanteeseen. (Siis ennenkuin kuin Ekle ja Side alkoivat vääntää energiahoidon syvimmästä olemuksesta  Wink)
Seksuaalisuus on niin iso osa ihmisen elämää, ettei sitä voi rajata ulos hoidoistakaan.

Kiva, jos sinun kohdalla aihe kävi vanhaksi.
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #39 : 02.04.2013 17:55:35 »

Ei mitään nolotuksia  Smiley vaan lisää tietoa
tallennettu
rlk
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6



Profiili
« Vastaus #40 : 21.06.2013 23:02:07 »

Olipa mahtavaa nauraa pitkästä aikaa ihan kunnolla! En tarkoita tätä millaan tavalla pahalla, mutta hieno aihe ja mahtavat kirjoitukset!!!

Tuli vain äkkiä mieleen että voihan sitä hoitaja tokaista, että "hyvä, hoito toimii niin kuin pitääkin" tmv... jotta tilanne laukeaa leppoisasti... ja kysehän on maailman luonnollisimmasta asiasta seksistä (=tarvitaan stondis että jotakin touhusta tulee)!
tallennettu

"I'm taking my ride with destiny
Willing to play my part
Living with painful memories
Loving with all my heart"
-Queen-
KlittanWiccan
Vieras
« Vastaus #41 : 22.06.2013 11:04:59 »

Jos hoidettava selkeästi kiihottuu hoidon aikana niin sehän on merkki hoitajalle mihin alueelle hänen tulee hoito keskittää . Elikkä jos miespuolisella hoidettavalla alkaa seisomaan niin hoitajan on keskitettävä hoito siihen seisojaan  Wink .
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #42 : 10.07.2013 01:20:37 »

Kirjoitin just tohon skolioosi-aloitukseen ja just lantionalueeseen kuuluu niin monta chakraa (pikkuchakroja paljon) että kiihoittuminen kertoo myös erittäin pätevästä hoitajasta joka saa energian kiertämään juuri sille alueelle jossa sijaitsee symbolisesti muutakin kuin seksuaalisuus
Mä muuten varaan ajan tänään jollekin energiaparantajalle tai sit sille ihmemiehelle josta aiemmin kirjoitin.
Täytyy vaan olla tarkkana.

Mistä sen voi oikeesti tietää miten pätevä energiahoitaja on? Mä oon tosi herkkä muiden energioille ja aiemmin ollut vaan meedioiden hoidossa
« Viimeksi muokattu: 10.07.2013 01:32:09 kirjoittanut pikkari » tallennettu
KlittanWiccan
Vieras
« Vastaus #43 : 10.07.2013 10:29:33 »

Olen miettinyt sitä että jos joku energiahoitaja hoitaa jotain muuta vaivaa kuin sukuelimiin liittyvää ja silti hoidettava kiihottuu huomattavassa määrin , mutta jos energiahoitaja hoitaa seksuaalisuuteen tai sukuelimiin liittyvää niin silloin ei mitään kiihottumista tai paranemista tapahdu ? Olipa sitten lähi - tai kaukohoito kyseessä . Jotenkin siis näyttää siltä että hoidot menevät päälaelleen  :Smiley
tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #44 : 10.07.2013 11:48:42 »

Olen miettinyt sitä että jos joku energiahoitaja hoitaa jotain muuta vaivaa kuin sukuelimiin liittyvää ja silti hoidettava kiihottuu huomattavassa määrin , mutta jos energiahoitaja hoitaa seksuaalisuuteen tai sukuelimiin liittyvää niin silloin ei mitään kiihottumista tai paranemista tapahdu ? Olipa sitten lähi - tai kaukohoito kyseessä . Jotenkin siis näyttää siltä että hoidot menevät päälaelleen  :Smiley

Tota noin... onko isokin tutkimus taustalla?  Cool
Kyllä hoito ohjautuu joskus ihan suoraan siihen vaivaan, johon se kohdistetaan - myös sukuelimiin ja seksuaalisuuteen. Mutta jos sukuelimissä tai seksuaalisuudessa on jotain hoidettavaa, niin kiihottuminen saattaa olla hankalaa.
Jos taas värkit pelittää hyvin, ja sinne virtaa vähän extra-energiaa, niin silloinhan kiihoittuminen on helpompaa.

Se onkin hiukan vaikea arvioida, tapahtuuko paranemista hoidon aikana tai sen seurauksena. Joskus hoito voi käynnisttää prosessin, jonka myötä paraneminen tapahtuu hitaasti. Esim sukuelimiä hoidettaessa saattaa myöhemmin nousta muistoja unohtuneesta traumasta. Jos hyvin käy, ja ihminen saa sen työstettyä, myös sukuelimen ongelmat paranevat. Hoidosta on saattanut kulua jo kauan aikaa, joten hoidettava ei välttämättä osaa enää yhdistää parantumistaan hoitoon.
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: