Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Vedätkö jonain tiettynä päivänä syntyneitä ihmisiä puoleesi?  (Luettu 10990 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« : 08.10.2012 20:16:36 »

Mulla alkaa olla jo tosi kattava kokoelma ihmisiä, jotka on syntynyt silloin, kun aurinko on tasan mun Ceres/Lilith yhtymällä  Shocked...kuin myös sekstiilissä aurinkooni samalla, mutta se ei ehkä ole ihan niin merkittävää.
Onko muilla samanlaisia kokemuksia Cereksestä tai Lilithistä? Tai onko teillä muuten vaan jonain tiettynä päivänä syntyneet ihmiset, jotka hyörii teidän elämässä, ja mitä yhteyttä löytyy kartalta?

Ja sitten on tietenkin kysymys, että miksi? Mikä tarkoitus on sillä että heitä tuppaa elämääni oikealta ja vasemmalta? Mikä siinä voisi olla syynä?
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #1 : 08.10.2012 20:32:18 »

No, itsekkin tuota itseasiassa aloin funtsia.. 9.9 tuntuu olevan joku maaginen luku täälläpäin.  crazy2
Plus muutenkin syyskussa syntyneitä neitsyt-merkkisiä tyyppejä joiden aurinko osuu askendentilleni joka myös neitsyessä, pyörii todella paljon. Hyvänä kakkosena tulevat jousimiehet tai ne joilla on ainakin kuu jousimiehessä. Itse kun olen tripla jouskari, niin ihmekkö tuo.
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3526



Profiili WWW
« Vastaus #2 : 08.10.2012 21:00:20 »

Vastaan kyllä. Maagisia päiviä:

11.4. Runsain mitoin 7.4.-16.4. syntyneitä tuttuja. Paljon muita ihmisiä en tunnekaan.  crazy2 Lilithilleni osuvat näiden Auringot enemmän tai vähemmän tarkasti.
7.10
1.1.
19.2.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
ghede
Vieras
« Vastaus #3 : 09.10.2012 11:15:58 »

En ole pistänyt merkille, että vetäisin mitään tietyillä päivämäärillä syntyneitä yksilöitä puoleeni, mutta käsittääkseni aika usein olen tekemisissä syystä taikka toisesta sellaisten ihmisten kanssa, joilla on vahvasti neitsyt -tai kaksospainotteinen kartta tai jotka voitaisiin luokitella jossain määrin "merkuriaanisiksi" tyypeiksi eli omaavat voimakkaan merkuriuksen kartallaan esim. aspektien kautta. Myös esim. kauriiden kanssa tai henkilöiden, joilla on paljon tätä merkkiä kartalla, on ollut joskus "kohtalonomaisia" kohtaamisia ja syyksi epäilen sitä, että kartallani on vertex+onnenpiste 5.huoneessa, jotka usein ovat sitten yhtymässä toisen osapuolen planeettoihin.

Oletettavasti merkeistä kaipaisin ehkä eniten leijonaa-vesimies/neitsyt-kalat -akselia "tasapainottamaan" elämääni, koska ne alueet, joissa kyseiset merkit makaavat kartallani, jäävät ikään kuin hivenen tyhjiksi.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #4 : 09.10.2012 11:51:51 »

Ahaa Lilli, eli Lilith ja aurinko mukana menossa  Undecided
Onko sulla joku juttu joka ois toistunu noiden ihmisten kanssa, esim. että kaikki on isähahmoja tms. samaa kaavaa? Mä en kyllä löydä omistani sellaista punaista lankaa.
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3526



Profiili WWW
« Vastaus #5 : 09.10.2012 13:24:40 »

Ei mitään isähahmojuttuja. Kauheita karmisia suhteita enimmäkseen. Yleensä minulle nousee tuskanhiki päälle, jos näen synastriassa merkittävän Lilith-kontaktin.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
kosmonautti
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 394



Profiili
« Vastaus #6 : 09.10.2012 20:40:03 »

17.6., joka osuu  aspect_con mun  kuu.

tallennettu

aurinko aspect_con askendentti kaksoset kuu kaksoset
merkurius aspect_con venus harka
mars kuunsolmu vesimies

Metallisika
Punainen Solaarinen Taivaanvaeltaja
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6577


Profiili WWW
« Vastaus #7 : 09.10.2012 22:32:53 »

Kuuhilda
Jäin miettimään tuota sinun Lilith-Cerestä ja muitten  aurinko:a, joka sen valaisee.
Kuuhan heijastaa Auringon valoa, olematta itse valontuottaja.
Lilith ( onhan se mean Apoge eikä asteroidi Lilith?) on kuunpimiä puoli, se jota emme näe, valon saavuttamattomissa oleva.
Se on vain aistittavissa tunne-keho-kielen kautta elikkä et itse välttämättä tiedosta, mitä sen kautta viestität,
mutta että se vetää kuin musta aukko noita auringonsäteitä sitten puoleensa,
sinä saat sille valaisua ja muut sitten saavat kokemuksen, mistä? naisen pimeästä puolesta?
Siinä on mukana yleensä seksuaalinen varaus.
Toisille naisille siinä on kanssakumppani ehkä vaikeille kokemuksille?
Tasa-arvoisuus ja vahvuus.
Ceres taas on äitiyden ja hoivaavan naisen arkkityyppi.
Myös luopumisia läpikäynyt.
Että samassa paketissa naisen monta muotoa.
Sitten mietin, että ehkä yks juju on siinä, että siihen vahvasti reagoidaan, on tuo yhtymänä esiintyminen.
Kun aattelin omaa  kuu kuunsolmu yhtymänä ja se näkyy monen tutun  askendentti:lla.
Lilith on yksinään ja  ceres uranus yhtymääni en oikein tarkastellutkaan.
Sen olen huomioinut, että veljeni  ceres skorpioni  aspect_con mun  aurinko skorpioni
ja sinä on sitten elämän syvempää ymmärrystä puolin ja toisin pyykkikoneen pyörittäessä veljen pyykkiä..............

Ja näitä pvm.
26.3. 3 kpl
18.5. 2 kpl
13.4. 3 kpl
saahan niistä numerologisesti pyörittelemällä oman syntymäpäivämääränkin..ja maapisteensä, vissiin

p.s. googletin hildaa, enkä tullut viisaammaksi, mut aattelin, oisko siellä, joo en tiijä kuu-hilda, hilda-kuu, ceres-lilith.. idiot2
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #8 : 10.10.2012 08:03:13 »

Ah, kiitos nikki.

Juu, ei asteroidi, vaan juuri dark side of the moon.
Miesten kanssa, joiden aurinko tähän tulee, on ollut kyseessä aina seurustelusuhde, ja seksuaalisuus on ollut...sanoisinko pakonomaista? Lisäksi niin heistä, kuin eräästä naisestakaan, en ole tahtonut päästä eroon millään. Riippuvaisuutta ja liiallisuutta. Miesten kanssa mustasukkaisuutta, nimenomaan heidän taholtaan. Ja mielenterveys on ollut mitä on ollut.
En tunnista tosiaan miten itsessäni olisi Lilithin edustamat asiat tuolloin valaistuneet, seksuaalisuutta lukuunottamatta, mutta ehkä en tosiaan edes voi sitä nähdä? Njaa, toisen kanssa minusta kyllä jossain vaiheessa tuli "toinen nainen", tietämättäni.
Epäilen myös, että nämä miekkoset ovat olleet vailla äitiä.

Osa naisista taas on ystäviä. Eräs hyvin pitkäaikainen ystävä, ja meidän molempien äitisuhde, ja oma äitisykin on ollut aika lailla tapetilla tämän suhteen kiemuroissa. Nyt, kun hän itse odottaa lasta, hän on palannut takaisin elämääni, itseasiassa muuttanut samaan kaupunkiin.
Hän on hieman bi-seksuaalisuuteen taipuvainen, ja aikanaan olikin pientä meininkiä siitä, että hän olisi ihastunut minuun.
Hänestä en kuitenkaan ole ikinä pyrkinytkään eroon.
Hänen kanssaan on tosin myös kuunsolmu yhtymä, hänen kuunsa ja minun noususolmuni.

Tuo Lilith/Ceres yhtymä on myös muillakin tavoin aktiivinen kaikissa suhteissani, aina löytyy jokin  aspekti siihen.

Tulipa mieleen, että täytyy tarkistaa, koska Lilith tahi Ceres on oleillut samassa paikassa kuin oma aurinkoni...millainenhan päivämäärä sieltä mahtaa löytyä?

Yhtymä, yhtymä...no onhan se varmasti kiehtovaa, kun kaksi naiseuden oikeastaan vastakkaista tyyppiä toimivat yhdessä, kyllä sille varmaan lisävalaistusta onkin kiehtova saada, jos sen pääsee näkemään?

Veljen pyykkien pyörittely sopii kyllä hienosti tuolle  ceres aspect_con aurinko aspektille  :Smiley

Kumpi onkaan kumpi? LilithHilda ja CeresKuu, vai toisinpäin? Tongue

Mikä sulla KOSMONAUTTI istahtaa tuohon kuulle tuolloin? Lilith?


Ah!
Pikkuplaneetta Icarus on syntymäkartalla myöskin täsmälleen samassa kohdassa missä nuo Lilith ja Cereskin möllöttävät.
Sanoisinko, että vapauteen pakeneminen sopii noihin suhteisiin erinomaisesti. En ole ainakaan vielä pudonnut mereen ja hukkunut...toivoa sopii että osaan olla lentämättä liian lähelle aurinkoa tai merta, etten hukukaan?  Huh
 :Smiley



« Viimeksi muokattu: 10.10.2012 08:50:21 kirjoittanut Kuuhilda » tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6577


Profiili WWW
« Vastaus #9 : 10.10.2012 22:51:54 »

http://www.catherinelawson.co.uk/wordpress/wp-content/uploads/2010/02/hilda.jpg   angel
 
Tällä Lilithillä on kyllä Cereksen leivinliina-pöksyt.. :Smiley
http://www.smalltownwren.com/blog/wp-content/uploads/2009/10/Hilda-Flour.jpg
   
Mut tätä mä oikeesti aattelin Hilda-Ceres-Kuu-Lilith
a different view..........to the point
http://www.annafoto.cz/wp-content/gallery/hilda/Hilda_Duane_Bryers_11.jpg
« Viimeksi muokattu: 10.10.2012 22:57:15 kirjoittanut nikki » tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #10 : 10.10.2012 23:16:59 »

 Grin Grin
Eikä nikki
 Grin Grin

Kiehtovaa todella ja osuvaa  2funny
tallennettu
aeiouyäö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 276



Profiili
« Vastaus #11 : 11.10.2012 17:07:08 »

Juu, 5.5. ja muutenkin kaikki toukokuun alussa syntyneet on aika yleisiä täälläpäin Smiley 5.5. syntyneillä on aurinko asteelleen yhtymässä laskusolmuuni ja asteen yli tarkasta oppositiosta aurinkooni.
tallennettu

Aurinko-venus-yhtymä skorpionissa, 1.huone

Kuu Jousimiehessä, 2.huone

Mars-MC-yhtymä leijonassa

Merkurius-nousumerkki-yhtymä Vaa'assa
aeiouyäö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 276



Profiili
« Vastaus #12 : 11.10.2012 17:12:04 »

Niin ja on noitten 5.5. syntyneitten härkien aurinko myös 9 asteen päässä siitä kuuluisasta Lilithistä, josta tuossa aiemmin puhuitte  Grin
tallennettu

Aurinko-venus-yhtymä skorpionissa, 1.huone

Kuu Jousimiehessä, 2.huone

Mars-MC-yhtymä leijonassa

Merkurius-nousumerkki-yhtymä Vaa'assa
Faery
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 86



Profiili
« Vastaus #13 : 12.10.2012 10:20:37 »

Minulla maaginen päivä näyttää olevan 4.10. Tuolloin syntyneitten aurinko on yhtymässä syntymäkarttani plutoon?! Mitäköhän johtopäätöksiä tästä voisi vetää. Pluto on minulla kolmoshuoneessa, mutta mitä muuta siihen liitetään kuin kommunikaatio?
tallennettu

Aurinko: Oinas
AC: Leijona
Kuu: Kaksonen
aeiouyäö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 276



Profiili
« Vastaus #14 : 13.10.2012 16:06:22 »

Hauskaa, pakko lisätä vielä, että havaitsin juuri että lempimuusikkoni/säveltäjäni on myös ylläripylläri syntynyt 5.5.  Grin
tallennettu

Aurinko-venus-yhtymä skorpionissa, 1.huone

Kuu Jousimiehessä, 2.huone

Mars-MC-yhtymä leijonassa

Merkurius-nousumerkki-yhtymä Vaa'assa
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: