Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Vedätkö jonain tiettynä päivänä syntyneitä ihmisiä puoleesi?  (Luettu 11132 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
TyyniTuuli
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10



Profiili
« Vastaus #15 : 15.10.2012 10:45:23 »

Itse olen syntynyt 6.9. ja puolisoni 14.9. Meillä on synttärikaimoja yhteensä 11 kpl. Ja sitten vielä niitä 7. ja 10. ja 17. päivä syntyneitä kourallinen tai kaksi. Osa sukua, osa ystäviä ja tuttuja.
tallennettu
Inda
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 143


Profiili
« Vastaus #16 : 15.10.2012 17:53:31 »

Mielenkiintoinen topik kyllä, itse olen tätä joskus pohtinutkin. Yleensä kaikki on jostain syystä kauriita (mulla on saturnus,uranus,neptunus ja mars kauriissa) ja kaksi näistä tyypeistä on syntynyt vielä molemmat 14.1.

Aika jännittävää, että täällä on niin monella noita samana päivänä tai melkein samana syntyneitä. Onkohan niillä joku opetus sit meille kun tulee samanlaisia karttoja vastaan?
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6581


Profiili WWW
« Vastaus #17 : 15.10.2012 23:31:32 »

Nii en tiijä onko se pvm niinkään se juttu vai sattumaa..
voishan sitä tietty laskea jonkun 26.3. numerologisen arvon ja joo 8 ai jaa Saturnuksen luku,
hmm, mikä "läksy", ehkei läksy, vaan vedän puoleeni, koska olen peruskalliota,
turvallinen, horjumaton, ja joo onhan se  saturnus solmuakselillani,
ja niin, tais löytyä resonanssi retro Venukseni kautta toisen IC:lle,
joo tais olla sekin numerologisesti 8,
mites se silleen?

Sfäärien soitosta resonanssia etsii ihminen..
http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Vibration_corde_trois_modes_petit.gif

Solmut on se juttu, kiertäen kaartaen akselin kautta tai jostain.
Se on vähän kuin siinä uudessa sarjassa Kosketus, kun sanottiin vanhan sananparren mukaan, että jumalat sitoivat tietyt ihmiset ohuen ohuella langalla yhteen, se lanka saattaa sotkeutua ja  vaikka sun mitä, muttei se koskaan katkea,
ja että ne on ne ihmiset, jotka meijän pitää kohdata. That `what I believe.

tallennettu
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #18 : 18.10.2012 17:02:16 »

Naispuolisten tai kaverillisten miespuolisten ystävien ja tuttavien syntymäpäiviä en ole tiiraillut tarkemmin sillä silmällä, mutta poikaystäväni/avomieheni molemmat ovat syntyneet 22. päivä (exä 22.5., nykyinen 22.10.) - tähän mestarislukuun varmaan liittyy joku tärkeä oppiläksy tms... Shocked
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Indium
Vieras
« Vastaus #19 : 18.10.2012 19:25:50 »

Mulla on/on ollut elämässä aika kasa ihmisiä, joilla on synttärit 14.-22.2. Millekään muulle viikolle en muista osuvan niin monia synttäreitä.

Sitten tuo 14.pv ylipäätään näkyisi toistuvan. Itse asiassa nyt kun mietin... 14.1, 14.2, 14.3 ja 14.5 syntyneet ainakin löytyy, kaikki erittäin merkittäviä kohtaamisia. Hmm.
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: