Sivuja: 1 ... 3 4 [5]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Neitsyet  (Luettu 35359 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
ghede
Vieras
« Vastaus #60 : 17.12.2012 20:22:22 »

Asia selvä, pikkari. Kuu neitsyessä voi ehkä tuoda jonkinlaista ailahtelevaisuutta tunnepuolelle, koska neitsyt on muuttuvan laadun merkki. Toisaalta neitsyt kuuluu maaelementtiin, joten tunteet voidaan kenties purkaa "helposti" jollain konkreettisella tavalla...vaikka nyt esim. kommunikaation muodossa, koska neitsyen hallitsijaplaneettakin on merkurius. Toisaalta kokisin, että saatat vetää helposti noita neitsyitä puoleesi, koska nimenomaan Kuu on kartallasi kyseisessä merkissä. Esim. Aurinko-Kuu yhtymä on aspektina eräs voimakkaimmista toverillisuusleimoista kahden kartan välillä, joten jos sinun neitsyt kuu on yhtymässä jonkun toisen henkilön neitsyt auringon kanssa niin yleensä tätä pidetään astrologiassa erittäin mieluisana kombinaationa...tavallaan kumpikin osapuoli tarjoaa jotain sielullista virikettä toisillensa. Mutta, jos sinun Kuu on vaikeasti sijoittunut kartalla ja on vaikkapa kosketuksissa toisen henkilön neitsyt planeetan kanssa niin tämä voisi taas osaltaan luoda jonkinlaisia hiertäviä kohtaamisia neitsyt merkin edustajien kanssa.
« Viimeksi muokattu: 17.12.2012 20:30:37 kirjoittanut ghede » tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #61 : 07.01.2013 22:30:04 »

Oho, ok. Mä en tajua astrologiasta kuin ihan alkeet. Ton ailahtelevaisuuden allekirjoitan täysin.
 aurinko oinas  kuu neitsyt ei kai ole ihan balanssis
tallennettu
jubilee
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 17


Profiili
« Vastaus #62 : 26.01.2013 19:43:22 »

Mun ystäväni on

 aurinko neitsyt
 kuu vesimies
 mars vaaka
 venus leijona

Neitsyistä sanotaan että he ovat tarkkavaistoisia ja osaavat analysoida ihmisiä, omaavat kyvyn kriittiseen ajatteluun ja ovat hyviä ihmistuntijoita.
Mun naispuolinen ystävä on neitsyt aurinkomerkiltä, mutta ihmissuhteissa on (tai on olevinaan) uskomattoman sinisilmäinen ja helposti pompoteltavissa. Ei näe ihmisten todellisten aikeiden läpi, uskoo kaiken mitä hänelle sanotaan eikä tunnu ikinä ajattelevan omilla aivoillaan asioita. Erityisesti miessuhteissa onneton tapaus, helposti hyväksikäytettävissä eikä kuitenkaan ikinä ota opikseen virheistä. En tarkoita sitä että miehet olisi "pahiksia" ja ystäväni jokin uhri, vaan tämä nainen tuntuu elävän miesten imartelusta ja huomiosta, vaikka muuta väittää. Monesti olen kysynyt että miksi ystäväni antaa miesten pitää häntä "leikkikalunaan", ja hän kiltisti tekee kaiken mitä pyydetään. EI sillä että hän mikään enkeli olisi, on ollut suhde ystävänsä mieheen ja kaikenlaista muuta "viatonta"....  Huh
Tuntuu ettei tällä naisella ole mitään oman arvon tuntoa, on ristiriitainen puheissaan ja teoissaan, ajoittan hyvin pinnallinen ja pelkästään omaa nautintoa hakeva ihmistyyppi. Hänellä ei muutenkaan tunnu olevan mitään omia ajatuksia, todella köyhä keskustelukumppani joka ei näe metsää puilta. Yksinkertainen ihminen.
Voisiko  kuu vesimies ja  venus leijona selittää tätä ristiriitaisuutta tässä ihmisessä?
Voi myös olla oma  kuu rapu selityksenä sille, etten voi ymmärtää hänen tunne-elämäänsä, tuntuu että mä omassa herkkyydessäni näen sen mitä tämä nainen ei vain tajua....välillä menee hermo tämän ihmisen suoranaiseen tunne-elämän TYHMYYTEEN  tickedoff

tallennettu
Suljin
Astro-nauttija
****
Viestejä: 760



Profiili
« Vastaus #63 : 26.01.2013 21:11:02 »

Jubilee: Mun mielestä sun ystäväsi merkit näkyvät jopa huvittavan hyvin tuosta kuvauksestasi.
Tässä nähdään taas, ettei se pelkkä aurinkomerkki meitä määritä.
Mm. että venus leijonahan tekee herkästi huomion haluiseksi, mars vaa'an taas vois ajatella juurikin tekevän muiden mieliksi...
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
jubilee
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 17


Profiili
« Vastaus #64 : 26.01.2013 23:04:47 »

Kyllä, voitte vaan kuvitella miten tämmöinen  mars skorpioni ei voi ymmärtää henkilöä, jolla on  mars vaaka ; melkonen mielistelijä, muita myötäilevä, ei uskalla kellekään sanoa vastaan tai pitää omia puoliaan, ja on olevinaan hyvinkin herkkä välillä. Oikeasti turhauttaa välillä puhua tälle naiselle järkeä, että yritä  edes, mutta sitten  kuu vesimies hänessä tuo siihen tunne-elämään todellista kylmyyttä, järkeilyä,  eli hänellä ei ole kiinnostusta perehtyä mielen ja tunteiden syvyyksiin sen kummemmin. Osaa olla itsekäs ja etäinen jos vaan sille päälle sattuu, enkä nyt tarkoita että olisi terveellä ja kypsällä tavalla itsekäs.
Todella ristiriitainen tapaus, jopa teennäinen ja tekopyhäkin.
 venus leijona voi olla sen huomionhakuisuuden takana, jota hän yrittää selitellä "en mä tajunnu että se mua yrittää iskeä, en mä tajua, hihi", vaikka itse tarkkavaistoisena skorpionina näen kristallin kirkkaasti että tämä nainen hakeutuu tietoisesti tilanteisiin joissa pääsee olemaan miesten kuolattavana ja iskettävänä, ja nauttii siitä. Ei tee elettäkään että pääsisi miesten piirityksestä pois, vaikka väittää "että ei häntä kiinnosta".  idiot2 kyllä miehet ihastuu tämän naisen "höpsöyteen" (=tyhmyyteen), mutta ne jutut loppuu yleensä yhtä nopeasti kuin alkavatkin.

Kaikki nuo "viat" tässä naisessa olisi ok, jos hän itsekin myöntäisi ne eikä sanoisi toista ja tekisi toista.  Ainoat piirteet mitkä käyvät neitsytmerkin kanssa yhteen, ovat pikkutarkkuus siisteydessä ja järjestelmällisyys. Niissäkin hän kokee olevansa paras, vaikkei sitä ääneen sanokaan.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 3 4 [5]
  Tulostusversio  
 
Siirry: