Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Apua poisjääneisiin kuukautisiin.  (Luettu 54933 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Jinx
Vieras
« Vastaus #45 : 03.07.2006 18:49:53 »

Noniin...

Nyt tein sen mikä ois kai pitänyt tehdä aikoja sitten!

Soitin lääkäriin, varasin ajan ja kävinkin siellä.
Minulla ei ole ollut menkkoja kunnolla 16kk. Joten ajattelin että nyt on kyllä tehtävä jotakin!

Kävin lääkärissä ja kaikki pitäisi kai olla ihan kunnossa, noin niikun gynekologisen tutkimuksen perusteella. Määräsi kuitenkin keltarauhashormooneja joita nyt olen jo viikon verran syönyt. Kävin verikokeessa jossa selvitetään kilpirauhes toiminta; onko kunnossa jne. Sekä pissanäyte; raskautta varten.

Nyt sitten 26.7 oisi uusi aika lääkäriin tiedossa jossa kuulen kokeiden tulokset sekä tarkastellaan onko keltarauhashormoonit toimineet..
Tosin nyt vähän mietittyttää sellainen seikka että lääkäri sanoi että kun keltarauhashormoni kuurin aloitettua menisi pari päivää ja kuukautisten pitäisi alkaa.. Nyt on jo mennyt neljä päivää yli eikä edes tunnu mitään pms oireita eikä mitään...

Noh nyt vaan jännään kokeiden tuloksia kuun loppuun asti.

Toivotaan parasta, pelätään pahinta!
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #46 : 03.07.2006 21:19:14 »

Nyt sitten 26.7 oisi uusi aika lääkäriin tiedossa jossa kuulen kokeiden tulokset sekä tarkastellaan onko keltarauhashormoonit toimineet..
Toivotaan parasta, pelätään pahinta!
Hei "Jinx"

Mitä pahaa sinä pelkäät, haikaraako (http://lilypie.com/images/sliders/stork.jpg)
- hoidon suhteen olet valintasi lääkärisi kanssa tehnyt

Kun stressi helpottaa, kaikki tasaantuu.



 smitten  Elämänilo   smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #47 : 03.07.2006 21:21:01 »

Toivotaan että tilanteesi korjaantuu Jinx! Itselläni oli useita kuukausia kestävä jakso ilman menkkoja ja voi että olin onnellinen kun ne taas alkoi  Cheesy
Minulla oli kuukaisia pms oireita ja turvotusta joten oli helpotus  Smiley
Mikäköhän tuollaisetkin oudot hormonihäiriöt aiheuttaa?
tallennettu
Jinx
Vieras
« Vastaus #48 : 04.07.2006 19:25:45 »

Eipä se haikara (luojan kiitos) ole tulossa vielä kohtakaan, sen tiesin ilman raskaustestiäkin..

Ei tässä mitään stressiäkään ole.
Lepposasti aikaa vietä stressaamatta mistään, en edes muistanut koko menkka juttua ennenkuin lähi piirissä alkoi syntyä enemmän ja enemmän vauvoja Smiley
Mutta saa nähdä mitä tapahtuu...
Toivon totisesti että hoito auttaa...  Lips Sealed
tallennettu
Jinx
Vieras
« Vastaus #49 : 10.07.2006 14:15:04 »

Hip hei!!
Lääkkeet toimivat, ja menakat alkoivat eilen!

Mutta...
Kenties ehkäpä lääkkeiden sivuoireina oli mieletön väsymys ja pahoinvointi.
Nyt en ole niitä syönyt neljään päivään.
Ja tunnen itseni huomattavasti virkeämmäksi. Jonkinlainen allerginen reaktio tosin tuli niistä lääkkeistä ja kyynerpään taipeeseen muodostui punainen kutiava läiskä. Laitoin siihen kortisooni voidetta, ehkäpä se auttaa..

Pääasia kuitenkin on että menkat alkoi Smiley


Lonkerolle naiseuden kunniaksi, illalla. Smiley
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #50 : 10.07.2006 14:18:35 »

Hieno homma Jinx  Smiley
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #51 : 10.07.2006 22:49:38 »

Aika monella tuntuu olevan kuukautis ongelmia Shocked meinaa itselläkin on reistaillut kuukautiset eka kerran elämässäni nyt 1½v ajan  Undecided on tutkittu kaikki mahdollinen, hormooni, veret, kilpirauhaset kohdut jne jne jne ja kaikki kunnossa, ei mitään sain 3kk keltarauhashormooni kuurin ja sillä pysy vähä aikaa normaalina ja erittäin runsaana buck2 ja sitten ollut välillä 2kk poissa ja alkoi. Viimeksi oli 1½kk poissa, tein raskaustestin ja negatiivinen oli mutta nyt alkoi ja oli normaalit Smiley eiköhän se pikkuhiljaa tasotu kyllä minulla ainakin stressi oli suurin syy ja tunteiden kieltäminen crazy2
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #52 : 11.07.2006 08:17:31 »

Sawotar, minulla aina ollut hormoniongelmia. En tiedä mistä johtuu, lääkärin mukaan olen normaali  Wink
Itse olen ajatellut asiaa niin että olen vain aivan liian stressaava ihminen ja siksi kroppa ei oikein toimi... Nyt taas odotellaan tuleeko vaiko ei. Onneksi kohta on loma niin saa keho vähän lepäillä, ja ennenkaikkea se mieli  Smiley
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #53 : 11.07.2006 13:18:35 »

Artemis, sama se minullakin lääkärit totesivat että hormoonallinen syy, kun ei mitään muuta vikaa löytynyt Smiley toisaalta helpotus kun ei mitään vakaavaa ole, mutta jotenkin katsellut että henkisillä ihmisillä jotka täällä nyt kirjoittelee tuntuu olovan sama oire melkein yhtä aikaa Huh että onko jotain heräämässä tai tapahtumassa, eli keho oireilee kun mieli seikkailee laugh
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #54 : 11.07.2006 13:54:30 »

Jaa'a, aina olen ollut hormonihirviö  Wink mutta pitkän aikaa meni hyvin. Nyt vaan on ollut vähän pidempi tauko ja olo on tukala, turvonnut ja odottavainen  Smiley Kyllä se on aina suuri helpotus kun ne alkaa, itsellä nimittäin aika järkyttävät pms-vaivat   Tongue
Mitäköhän voisi olla meneillään?
tallennettu
Pallaskissa
Astro-nauttija
****
Viestejä: 920



Profiili
« Vastaus #55 : 11.07.2006 16:13:18 »

Oletteko muuten huomanneet katsoa tätä(kin) aihetta astrologiselta kannalta? Nimittäin en itse voinut olla huomaamatta, että aika monella kuukautisongelmista/hormonihäiriöistä kärsivällä naisella on  venus oinas, "naiseuden osoitin" maskuliinisen Marsin merkissä, tai osalla muuten vahva Oinaspainotus? Voisiko tällä olla jotain tekemistä epäsäännöllisen kierron kanssa? Vaikuttaisiko Venuksen sijainti ja aspektit myös naisen kiertoon?

Itse tasapainotin raskauden ja imetyksen jälkeen uudelleen alkanutta kuukautiskiertoani Frantsilan Harmonella-yrttiuutteella. Uutetta käytetään kuuriluonteisesti aina 2 viikkoa kerrallaan, ja minulla tuo kuuri paitsi rytmitti kierron, vähensi PMS-oireilua todella minimiin! Ja heh, nyt on taas kuukuppi unohdettu kylpyhuoneen kaappiin, mutta syynä ei ole sen pahempi "hormonihäiriö" kuin raskaus Cheesy

Ihanaa olla nainen Smiley

PS. Oli pakko muokata "näpyhärriöt" pois, tosin syytän niistä peräytyvää Merkuriusta Wink
« Viimeksi muokattu: 11.07.2006 19:16:32 kirjoittanut Pallaskissa » tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
VE!
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 312


Profiili
« Vastaus #56 : 11.07.2006 16:44:40 »

Hei Pallaskissa, piti jo tuossa aikaisemmin onnitella raskauden johdosta, mutta unohdin. Niin että VALTAVASTI ONNEA!!!   
smitten angel smitten angel smitten angel
tallennettu
Pallaskissa
Astro-nauttija
****
Viestejä: 920



Profiili
« Vastaus #57 : 11.07.2006 16:54:59 »

Kiitos VE!  Smiley

Heh, hormonihäiriö tämäkin, ainakin hormonit tuntuvat olevan ns. pinnassa  Wink
tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #58 : 11.07.2006 17:58:58 »

Hirmuisesti onnea Pallaskissalle! Kuinka iloinen uutinen  Smiley

Kohta itkeä pillität kauniita ja rohkeita katsoessa niinkuin eräs ystäväni joka odotti  Grin

Hieno oivallus muuten tuo oinas painotus, itselläni paljon oinasta ja olen aina kärsinyt hormonihäiriöistä.
tallennettu
Pallaskissa
Astro-nauttija
****
Viestejä: 920



Profiili
« Vastaus #59 : 11.07.2006 19:19:23 »

Kiitos myös Artemikselle. Tämä kyllä menee alkuperäisen aiheen ohi, mutta niinhän täällä on tapana Smiley

Lainaus käyttäjältä: Artemis
Kohta itkeä pillität kauniita ja rohkeita katsoessa niinkuin eräs ystäväni joka odotti  Grin

Grin Aika epätodennäköistä, tosin olen kyllä huomannut katsovani normaalia enemmän "hömppäsarjoja" ja vetisteleväni herkästi niin ilosta kuin surustakin, myös television täysin fiktiivisille elämänkohtaloille. Toisaalta olen ollut aina herkkä kyyneltymään  :Smiley
tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8
  Tulostusversio  
 
Siirry: