Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 8
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Apua poisjääneisiin kuukautisiin.  (Luettu 54946 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Jinx
Vieras
« Vastaus #30 : 16.05.2006 10:27:53 »

Nyt tuli ihan yht äkkiä mieleen että...  idiot2
Mikäs Valonkantaja on tilanne?
Kävitkö lääkärissä tai onko muutosta tapahtunut?


Toivottvasti kaikki on, hörhö ystäväni hyvin!!!!  smitten
tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #31 : 16.05.2006 13:49:29 »

Voi ei, ihmeiden ihme... Jinx, mitenkäs kysyit juuri tänään? Tiedättekö rakkaat ystävät, en ole ikinä ollut niin iloinen herätessäni kivasta verilammikosta ku tänäaamuna... Viikon verran ollu jonkinasteisia PMS-oireita, mut en vaan jotenki uskonu et ne vois olla niitä...

Tämä tosiaan taisi liittyä siihen, että päästin irti exästäni, samalla hyväksyin että voin olla nainen vaikka en olekaan enää exäni nainen... Vaikea ehkä käsittää mitä tarkoitan, mutta tämä naiseushomma on ollut aina vähän vaikee juttu mulle...

Mutta voi ihanaaa! Kiitos kaikille kaikesta!

Ei tarvittu lääkäriä.... Wink

Hahaa, mulla on menkat.. smitten smitten smitten smitten
tallennettu
Jinx
Vieras
« Vastaus #32 : 16.05.2006 13:54:35 »

Todella hieno juttu, Valonkantaja!!!

(On muuten aika hassua miten aina jaksamme valittaa kun on menkat mutta annas olla kun niitä ei tule niin syntyy paniikki.. Ja kun ne taas pitkän odotuksen jälkeen tulevat olemme ihan innoissamme...  Cheesy Voi tätä naisen elämää!!! )

Itselläni oli maalis- huhtikuun vaiheessa edell. menkat ja nyt on jo toukokuun puoliväli... Hmmm..  idiot2 Ehkä sitten seuraavat sitten taas puolen vuoden päästä...
Jännityksellä jään odottelemaan!
  Cheesy  Huh
tallennettu
Jinx
Vieras
« Vastaus #33 : 16.05.2006 13:57:52 »

Ainiin... Unohtui yksi pikku juttu...  Grin

Mitenkähän satuinkin just kysymään tänään?
Tuli vaan semmoinen tunne ja ajatus että pitää muistaa kysyä Valonkantajan tilannetta..
Nii kun vielä kirjotin tuonne Millaisiakohan me ollaan -ketjuun niin tulit mieleen heti... Jännää  Cheesy
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #34 : 16.05.2006 13:58:44 »

Ei tarvittu lääkäriä.... Wink

Hahaa, mulla on menkat.. smitten smitten smitten smitten

Hei "Valonkantaja"


Tunteilla on ihmeellinen vaikutus.



 smitten  Elämänilo   smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #35 : 16.05.2006 14:06:11 »

Elämänilo, niin on! Ja olen oikeastikkin nyt n. kuukauden ajan jättänyt panikoinnin ja pelot pois ja sanonut itselleni peilin edessä että olen hyvä ja naisellinen nainen ja valmis ottamaan kuukautiset takasin... Se oikeesti auttoi, se et hyväksy tilanteen ja luotti et kyllä ne sieltä tulee...  smitten
tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #36 : 16.05.2006 20:44:43 »

Nyt on ihan pakko hehkuttaa! On hienoa olla nainen!! Cheesy Olen hymyillyt ja nauranut koko päivän ja käyttänyt vain punaisia ja pinkkejä vaatteita, tuntenut itseni NIIN NAISELLISEKSI ETTÄ..! smitten

Ja tuli heti kauhee vauvakuumekin... Kuvittelin peilin edessä itelleni sellasen ihanan pömppömasun...  Grin

Opiskelut kesken eikä ole edes miestä... Noh, muutaman vuoden päästä sit ehkä... Ei kyl jaksais odottaa..!  smitten

*lähettää kaikille astronaisille rakkaudellista naiseusenergiaa*
tallennettu
selkälokki
Vieras
« Vastaus #37 : 16.05.2006 22:15:34 »



*lähettää kaikille astronaisille rakkaudellista naiseusenergiaa*


Tattis!!! Täällä otetaan vastaan,  on vähän naiseus hukassa ollut pari päivää Embarrassed
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #38 : 16.05.2006 22:46:03 »

*lähettää kaikille astronaisille rakkaudellista naiseusenergiaa*
Sinne myös!  smitten On ihanaa olla nainen, kokonainen.  Cheesy
tallennettu
Jinx
Vieras
« Vastaus #39 : 18.05.2006 18:21:40 »

Valonkantaja; naisenergia jonka lähetit kaikille naisille tuli näköjään perille miunki luokse! Alkoi nimittäin äsken menkat noin kahen kuukauden tauon jälkeen!!! No sitä ennen ne olikin reilun vuoden poissa!

Kiitos!! Naisellinen olo tuli jälleen..  smitten
tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #40 : 18.05.2006 20:46:53 »

Hihii, kiva kuulla Jinksiliini! Cheesy

Tää on aika ihmeellistä, tunnen pitkästä aikaa olevani oma itseni... Oon menkattomana ollut paljon kovakuorisempi. Nyt kun hormonit jyllää, liikutun joka asiasta ja koen kaiken pehmeämmin. Se tuntuu niin hienolta! Itse asiassa siitä on yli puoli vuotta kun oon viimeks itkeny ja sillonki tein sen väkipakolla... Eilen sitten vollotin kaikki puolen vuoden patoumat ja ai että teki hyvää!  Grin
tallennettu
selkälokki
Vieras
« Vastaus #41 : 18.05.2006 20:51:08 »

Eilen sitten vollotin kaikki puolen vuoden patoumat ja ai että teki hyvää!  Grin
Cheesy
Mitenhän miespolot pärjää, kun ei ole niillä ikinä tällaisia hormooniheittoja, jotka auttaisivat itkemäänkin.
Meillä sentään on lupa kerran kuussa, kiukutella ja vollottaa. Grin
Ehkä se toisaalta selittää jotain heistä...Kai miesten on yleensä vaikeampi purkaa tuntojaan.
Mutta kyllä kunnon itku tekee niiiiiin hyvää joskus.
tallennettu
Perhonen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 366



Profiili
« Vastaus #42 : 19.05.2006 10:21:29 »

Eilen sitten vollotin kaikki puolen vuoden patoumat ja ai että teki hyvää!  Grin
Cheesy
Mitenhän miespolot pärjää, kun ei ole niillä ikinä tällaisia hormooniheittoja, jotka auttaisivat itkemäänkin.

Hienoa valonkantaja! Eiks ole ihanaa saada purkaa kaikki patoutumat pois ja antaa tulla kaikki surut ja murheet! Ihana oli lukea että olet päästänyt irti exästä ja saanut sitä kautta tasapainon itsellesi  Smiley

Mahtavaa että olet "syttynyt" hehkumaan naiseutta, wau!  smitten

Kuinka valtava merkitys tunteilla onkaan näihin meidän naisten hormooneihin  Cheesy

On ihanaa olla nainen  smitten
tallennettu

Nousumerkki Jousimies.
Aurinko ja Venus Kaloissa, Kuu ja Merkurius Vesimiehessä, Mars Oinaassa.
Jinx
Vieras
« Vastaus #43 : 19.05.2006 10:31:14 »

Hihii, kiva kuulla Jinksiliini! Cheesy

Tää on aika ihmeellistä, tunnen pitkästä aikaa olevani oma itseni... Oon menkattomana ollut paljon kovakuorisempi. Nyt kun hormonit jyllää, liikutun joka asiasta ja koen kaiken pehmeämmin. Se tuntuu niin hienolta! Itse asiassa siitä on yli puoli vuotta kun oon viimeks itkeny ja sillonki tein sen väkipakolla... Eilen sitten vollotin kaikki puolen vuoden patoumat ja ai että teki hyvää!  Grin

Jinksiliini?  2funny  2funny   2funny
Voi herran jestas sentää!!!  Grin
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #44 : 19.05.2006 14:13:18 »

Olkaamme ylpeitä naiseuden suomasta herkkyydestä ja rohkeasti itkeä vollotetaan silloin kun siltä tuntuu. Cry

HERKKYYS ON VAHVUUTTA JA ITKU PUHDISTAA! Cry Cry Cry Cry
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 8
  Tulostusversio  
 
Siirry: